Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 3583 ggr
linnease
9/27/11, 10:02 PM

Cool manifestation :D

Hej allihop!

Jag har världens coolaste manifestationshistoria idag! :D  Bor vid stranden i Varberg, och mitt på rinner det ut en å. Den brukade rinna ganska rakt ut i havet, men för ett tag sedan började den svänga höger i en s-kurva, och grävde sig närmre och närmre sanddynorna - blev smalare och smalare strandkant att gå på tills det häromveckan inte fanns nån alls utan man fick klättra upp över gräskullarna/sanddynerna. Här nånstans började jag önska att den skulle rinna rakt igen, orka inte klättra.. :D Och så förra veckan såg jag att den börjat äta på gräskullarna, dumt, kommer ju ta ett tag att växa tillbaka dem, nu ville jag att floden skulle gå rakt igen!

I förrgår kväll gick jag på stranden, fick syn på kurvan, och blev plötsligt sugen på att börja gräva! Gillade att dämma upp bäckar o gräva vattenfall o bygga sandslott o sånt när jag var liten, nu skulle jag få flytta på en hel å! Cool! Vilket projekt! Verkade kul!! Tänkte att om jag bara kan gräva en spadbredds ränna rakt ner från kurvan och ut till vattnet kanske ån skulle börja göra resten av jobbet och så småningom hitta tillbaka. Grävde tjugo minuter, kom en fjärdedel av vägen, blev trött i ryggen o tröttnade på det. Tänkte, jag vill ha en grävmaskin! Sen tänkte jag, äh, jag orkar inte ens göra det själv, jag vill bara ha ån flyttad! Kan inte nån komma hit med en grävmaskin o bara flytta den?! Funderade på att lämna kvar spaden, nån annan som joggar förbi kanske blir sugen på att gräva.. Men tog med den hem, kan gräva mer en annan dag.

Så nu ikväll sa sambon att han sett en grävmaskin på stranden igår!! :D  Jag bara COOOOOOOOOL!!!!! Tänk om nån har grävt vidare på min ränna och flyttat ån!! Sprang hela vägen ner och kollade, och jajamän, nån har varit där med grävmaskin och nu går ån spikrakt ut igen!! Och man kan gå på stranden igen, behöver inte klättra över dynerna.

Jag manifesterade en grävmaskin över en natt, och en flyttad å! Woohoooo! :D

Annons:
SandraBo
9/28/11, 11:00 AM
#1

Bra jobbat! =D

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

crinalina
9/28/11, 11:49 AM
#2

Åååh, vilka rysningar JAG får! Kan inte ens föreställa mig vilka rysningar det måste ge dig! Grattis och, osm SandraBo säger, bra jobbat! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
9/28/11, 8:25 PM
#3

Skrattande!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
9/28/11, 10:43 PM
#4

Vilken häftig grej! Du har verkligen flyt i dina önskningar nu! :)

linnease
9/29/11, 1:40 AM
#5

Skrattande

szirius
10/4/11, 11:30 AM
#6

Glad

Annons:
szirius
10/4/11, 1:07 PM
#7

Får jag bjuda på en i samma tråd?

Jag upplever det som att den mer har att göra med en allmän tillit till att livet är gott. När jag ser vad jag skrivit om i min dagbok handlar det om tillit till nya möten och även guldkant på tillvaron.

I måndags kom en inbjudan till ett möte som var fredag-lördag.Föreningen betalade 4-stjärnigt hotell, middag o lunch, vi fick lyssna på otroligt givande föreläsningar och jag har nu en lång lista på nya kontakter till spännande intressanta människor - vi har redan bestämt att vi ska mötas igen i november. Bara "sådär" kom allt detta. Tack livet! Glad

crinalina
10/4/11, 3:04 PM
#8

#7 szirius, visst har du rätt i att det handlar om tillit till att livet är gott. Om man har den tilliten så är man i ett mer eller mindre konstant positivt känslotillstånd, man släpper önskningarna lättare och allt flyter på av sig själv. Det är precis där man ska vara :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/25/12, 7:00 PM
#9

Tänk att du var en sån stjärna på manifestering för redan knappt ett år sedan linnease!

linnease
8/25/12, 7:53 PM
#10

haha, kul med gamla grejor! :)

åh, redan 2009 manifesterade jag medvetet 150 000 ur det blå så jag kunde åka på kryssning o workshops med Abraham-Hicks.. och ett hus på bästa surfstranden i Sverige!!

målle
8/25/12, 8:45 PM
#11

Hur i h****** lyckas du?? Har jag så mkt blockeringar?!?!

LoAEmma
8/25/12, 8:49 PM
#12

Hahaha ställer samma fråga!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/25/12, 8:52 PM
#13

Målle - det är du inte ensam om! En annan blir glad över en tusenlapp eller två extra. Tungan ute

Men snart så är vi där oxå, eller vi är där redan det är bara tidsförskjutningen som gör att manifesteringen inte är här IRL ännu. Skrattande

Annons:
Alexandraea
8/25/12, 8:53 PM
#14

Linnease, kan jag få gå på kurs hos dig??? Flört

målle
8/25/12, 9:28 PM
#15

jag hoppas verkligen att den där tidsförskjutningen liksom är satt till en fast viss tid, så den inte förlängs! Skrattande Just nu känner jag att 150. 000:- skulle sitta riktigt fint, för det enda jag vill göra just nu är betala av ALLA lån och krediter! GUD vad skönt att slippa få deras kuvert i lådan varje dag, jag menar det blir ju så mkt papper, tänk på naturen! Flört

[Kathja]1
8/25/12, 9:31 PM
#16

Vi ska absolut tänka på naturen! Vi ska tänka på allt som får oss att le, då minskar tidsförskjutningen. Flört

målle
8/25/12, 9:38 PM
#17

Den kan inte förlängas då..? GladObestämd

[Kathja]1
8/25/12, 10:10 PM
#18

Nej aldrig! Man kan bara få den att krympa. Flört

linnease
8/25/12, 10:36 PM
#19

Haha, vart busy med min bank och PayPal och chattat med folk på FB och skype sen förra inlägget, här har exploderat ju!! Ska strax skjutsa pappan i huset här till en fest, får skriva o berätta hur jag gjorde när jag kommer tillbaka!! :D  Det är en najs historia!

Åh, jag blev inspirerad till att börja kolla på hur jag kan ta betalt för coachingsessioner med PayPal förresten, så absolut kan du gå en kurs hos mig Alexandraea, haha! ;)

LoAEmma
8/25/12, 10:40 PM
#20

Jag vill också vara coach!! Och Linn, du får ju ta och berätta om din kväll med din nya bekantskap också!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/25/12, 10:40 PM
#21

Det är lätt som en plätt, jag tar betalt för mina coachande samtal via paypal. Skrattande

crinalina
8/27/12, 3:24 PM
#22

Ytterligare en tråd som talar till mig just nu. Jag funderar dock inte på varför eller hur. Jag känner bara att det finns information och känslor här som sugs in för att kunna plockas fram när det är dags. Det blir när det blir. Jag funderar inte längre. Jag tar in information och känslor och fortsätter le och vara där jag är. Det kommer att falla på plats när det är dags och rätt för det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
8/27/12, 5:35 PM
#23

Vilken häftig manifestation! Skrattande
Blir glad av den här tråden!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: