Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 3613 ggr
Kalendula
4/18/11, 10:28 PM

Problem med att hitta rätt.

Hej!

jag har hållit på med mina tankar om vad jag vill ha nu i över tre års tid. Saken är den att jag tror inte att jag hittar rätt, eller tänker på fel sätt fast att jag tror att jag fokuserar på rätt sätt. Tyvärr vågar jag inte gå in på vad det är ännu. Men hoppas ändå på att få tips o råd om hur jag ska gå till väga för att hitta rätt o få det jag så innerligt önskar mig.

Vänliga Hälsningar

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
retep
4/19/11, 8:17 AM
#1

Kalendula!

Du skriver…"jag har hållit på med mina tankar om vad jag vill ha nu i över tre års tid"

Vad är det du vill ha?

För att kunna ge dig några tips och råd att hitta rätt, behöver vi få veta vad det är du vill hitta rätt med.

Vill du inte berätta det här, så är ett tips att du skickar frågan i PM till de personer som du tror kan svara och hjälpa dig.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Kalendula
4/19/11, 11:15 AM
#2

retep: Det är en kär vän till mig som skulle kunna vara perfekt att ha ett förhållande med. Igår byte jag ut mina tankar från just tänkta tankeslingor till en bild som jag fokuserar på… Obestämd

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

retep
4/19/11, 1:11 PM
#3

En kär vän säger du…Då skall du helt enkelt bara ta mod till dig, tala om vad du känner och vad du vill!

Som jag ser och förstår det, så finns det inget att längre fundera på eller spekulera kring.

Har du inte bestämt dig än? Gör det!

Pang på Rödbetan…det får bära eller brista…kan inte bli värre än att ni fortsätter vara kära vänner.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Kalendula
4/19/11, 3:01 PM
#4

Jadu, jag har varit pang på rödbetan. Därför försöker jag med tankarna… Så jag behöver råd o tips om hur jag fokuserar tankarna eller bilderna, vilka bilder o tankar som skulle kuna fungera bäst… Flört

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

retep
4/19/11, 3:47 PM
#5

Bilder och tankar om vadå…menar du?

Om jag har förstått dig rätt, så vill du gärna ha ett förhållande med en som nu bara är din vän?

Hur skulle  fukuserade tankar och bilder kunna hjälpa dig med det?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Kalendula
4/19/11, 4:45 PM
#6

Kanske någon annan förstår…..

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
[resande71]
4/19/11, 4:51 PM
#7

Att önska bli älskad av en annan är nog en av de svåraste önskningarna. Om du kanske prövar att släppa din önskan ett tag och låter universum få hjälpa dig med den? Pröva acceptera att din vän bara vill se dig som vän och inget annat. Kanske kommer vännen då känna att din längtan minskat i omfång och ett nytt intresse vaknar?

En gång i tiden var jag intresserad av en kille men han såg mig bara som en vän. När jag gav upp mitt intresse vaknade hans. "Tyvärr" hade jag då insett att han inte var mannen för mig. Obestämd

Kalendula
4/19/11, 4:58 PM
#8

#7 Tack! Skrattande 

Jo, jag släpper ju tankarna då och då med o fokuserar på annat som är lite viktigt för mig med.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

retep
4/19/11, 8:03 PM
#9

#6

Jag förstår…att du önskar svar som du vill ha…men inte de du behöver!

Det är ju synd!Rynkar på näsan

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[nidlo1]
4/19/11, 10:30 PM
#10

Jag känner att en stark vilja, och en pressad längtan, kan trycka undan det man vill ha. En bättre väg att gå, enligt mig, är att släppa fram de tankar som finns.

Kalendula
4/19/11, 10:57 PM
#11

#10 Tack Skrattande Känner att jag börjar komma in på "rätt" spår igen Flört

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Mastre]
4/24/11, 4:04 PM
#12

Jag har lärt mig att man ska föreställa sig hur det känns att ha ett förhållande med personen. Hur skulle det kännas att vara i den situationen, hur skulle jag må?

Om jag bär med mig de tankar som ger den känslan ska jag kunna dra till mig ett sådant förhållande. Det kan förstås hända att den person man tänker på inte matchar ens vibrationer, men då drar man istället till sig någon annan som ger samma upplevelse.

Fokusera på hur den önskade upplevelsen känns alltså; ett förhållande med den här vännen.

[Trulig]
4/25/11, 12:18 PM
#13

Hej, jag lade mitt hopp för några år sedan i LOA efter att ha läst Secret att jag skulle få tlllbaka mitt ex och mitt dröm liv.

Jag önskar att jag inte gjort det.

 För det var bara ett krampaktigt försök att få något jag inte skulle ha. Det fördröjde bara det oundvikliga, att verkligen släppa taget och gå vidare i mitt liv.

Däremot att se bilder av mig själv i ett lycklig harmoniskt förhållande var nog helt ok. Sen kommer ju det här att man ska släppa taget om sin önskan.

Se dig gärna i en lycklig relation och känn gärna hur det skulle kännas - men fokusera inte på din vän. Det kommer bara att förhindra dej att släppa taget. Det är mitt råd.

Och framför allt - försök att hitta glädjen och lyckan NU!

Annons:
Kalendula
4/26/11, 8:18 PM
#14

Glädjen o lyckan har jag redan i mig, det finns ingen eller något som kan ta ifrån mig mitt leende o min glädje till livet universum o allt.

Jag har tänkt mycket på att föreställa mig hur det skulle vara att vara tillsammans med min vän och kommer inte längre än den glädjen o lyckan jag känner som jag redan har i honom. Men jag förstår tipsen o råden att släppa den innerliga önska jag har o kanske inte bara fokusera på honom, för att han kanske inte har samma vibrationer som jag. O det gör egentligen inget om någon annan korsar min väg heller som kan ge mig samma lycka o glädje som jag känner inför honom.

Vill verkligen tacka för alla tänkvärda tips o råd här, det har givit mig väldigt mycket. Speciellt när jag började släppa taget om honom i tordags, strax innan jag skulle i väg till mina föräldrar över helgen.

Har undvikit att ringa o skicka sms till honom alls. Vilket då tror jag gjorde att han skicvkade sms, vilket är väldigt ovanligt från honom, dessutom kärleksfulla såna Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[luneri]
5/6/11, 8:31 PM
#15

#0 Jag är i en liknande situation, och jag har länge själv funderat hur jag ska gå tillväga så detta har givit mig något att fundera på också:) Jag är glad att du tog upp frågan.

Jag hoppas det kommer gå bra för dig:)

Själv har jag svårt att bara släppa min "önskan". Tanken känns inte bekväm alls och det känns som att jag skulle ge upp allt. Enligt LOA så ska man fokusera på det man vill ha och föreställa sig det i huvudet, men om man då släpper sin önskan ger det inte motsatt verkan? Jag tycker väldigt mycket om den här personen och det känns inte bra att ge upp min önskan.

Nu är det ju konstaterat att det ändå blir bra av att släppa sin önskan, men för att göra detta. hur gör man? Jag har en alldeles för stark vilja och när jag bestämt mig för något ändrar jag mig inte bara sådär.

Kalendula, vad roligt att han hörde av sig:)

[resande71]
5/7/11, 5:03 PM
#16

#15

Att släppa sin önskan ger inte motsatt verkan. Det innebär bara att du litar på att Universum kommer ge dig det du vill ha. Det räcker att identifiera sin önskan, klargöra den och sedan släppa den. Det vill säga att du lugnt kan luta dig tillbaka och ta emot den när tiden mognat för dess inträde.

En gång såg jag en liten stuga. Jag blev genast förälskad i den och önskade mig innerligt detta lilla hus. Åtta år senare blev jag erbjuden att köpa huset. Jag slog till direkt! Jag hade nu fått vad jag ville ha!

En annan gång skrev jag ned en önskelista över hur min kommande man skulle vara. La undan pappret och inväntade sedan att tiden skulle komma, övertygad om att jag skulle få det. Släppte längtan, önskan, viljan och min envishet om att få det NU. Sex månader senare kom han in i mitt liv. Efter ett år tillsammans grät jag när jag hittade pappret. Han var EXAKT sådan man jag önskat mig!

Livet handlar mycket om tålamodet att invänta våra önskningar. I bland tar det åtta år och andra gånger händer det inom en vecka.

Luneri, man kan forfarande VILJA något utan att intensivt längta och önska sig något. Släpper du taget om längtan finns viljan ännu kvar. Det är ofta vår starka längtan som gör att önskan inte kan ta plats.
"Längtan" ligger så att säga i vägen och stökar till på den annars öppna kommunikationsleden. Om du längtar sänder du hela tiden ut en signal att du VILL HA. Släpper du längtan sänder du i stället ut en signal som säger JAG TAR EMOT. 
Där FÅR du för nu når önskan fram till dig.

Du skickar alltså bara ut en signal från din stora radar "att nu vill jag ha det här" sedan vänder du signalen till öppen kanal för själva "svaret" som sker i ett "mottagande".

Detta kanske inte är en universalmetod men det har fungerat för mig.

retep
5/7/11, 10:09 PM
#17

Jo Lena du har helt rätt… det är en universalmetod.

Och väldigt bra förklarat.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[nidlo1]
5/8/11, 12:19 AM
#18

Lägger till här, att som jag förstår så kan det vara så att önskan visar sig vara av en annan karaktär än man först trodde. Men att det kan vara minst lika bra, eller bättre när man väl kommer dit.

Så att om man önskar ett förhållande med en viss person, och man släpper det… då kan den person man sedan möter vara en annan, men minst lika uppfyllande.
Hur verkar det? Ni som är mer insatt i Law of Attraction.

[luneri]
5/8/11, 9:21 AM
#19

#16 Tack för förklaringen. Nu klarnade det lite för mig. Jag har tänkt på detta och det låter ändå som en rimlig metod. Det kan vara värt att testa på:)

Jag intalar mig nu istället att om det inte blir som jag önskar mig så är det inte meningen at det ska bli så och att om det nu är meningen så kommer det lösa sig på ett eller annat sätt i framtiden oavsett.

Man ska nog inte låta girigheten komma ivägen.

Förresten, i The Secret så sägs det att man ska vilja ha det man önskar sig, och jag har tolkat det som att man ska vilja ha och fokusera på detta hela tiden, vilket jag har försökt. Jag kunde inte upfatta i texten att man skulle önska och sen släppa taget om önskningen för att sedan ta emot den. Hur har ni upplevt The Secret?

[resande71]
5/8/11, 10:35 AM
#20

Jag har inte läst "The Secret" men andra liknande texter.
Jag upptäckte efter flera år av intensivt önskande att jag bara kände mig mer och mer uppgiven. Mitt önskande skapade för mig inget annat än missnöje över det som jag redan hade i mitt liv. En stark frustration bodde i min kropp. Det hela slutade därför med att jag "gav upp" mina önskningar och DÅ skedde förändringen.

En stark harmoni och kärlek till livet inträdde och jag såg nu att Universum serverade mig massor av möjligheter utan att jag behövde anstränga mig med att fokusera på det jag ville ha. Nu fick jag det jag önskade mig och mer där till.

På något sätt så känns det i bland som om Universum vet att den önskan du bär är felaktig och ger dig därför inte denna. Jag har vid ett flertal tillfällen sett bevis för detta. En stark önskan om t.ex. en speciell partner kan efter ett tag bytas ut till tacksamhet över att det inte blev en kärleksrelation, då man insett saker, vuxit, lärt sig, utvecklats och inte längre har något gemensamt med den tilltänkta.

Därför tror jag att en önskan om en persons egenskaper ger en större chans att vinna en liknande partner i stället för att fokusera på PERSONEN som bär just dessa egenskaper.

Annons:
retep
5/8/11, 10:44 AM
#21

Lena!

Du är baraFlört fantastisk du!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[resande71]
5/8/11, 11:17 AM
#22

Det är du också, Peter! Flört

[nidlo1]
5/8/11, 2:51 PM
#23

Jag tror att det är jag som är förvirrad. Vet inte om ni/andra pratar om Law of Attraction (The Secret), den allmänna verkligheten, eller allt möjligt.

Kanske blir det en blandning.

SandraBo
5/15/11, 8:09 PM
#24

#0 Jag tror att det är viktigast att älska sig själv först. Sen håller jag verkligen med Lena (med eloge för de bra inläggen) och ovanstående om att släppa taget. Det kan vara svårt att komma in i det rätta flowet.

Men när man gör det… Det enda som kan stoppa dig då, är Du.

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

szirius
5/15/11, 9:19 PM
#25

#20, ja preciiiiisGlad. Om man älskar livet som det ÄR, så kommer flödet helt naturligt…en härlig känsla! Att inte vilja förändra, utan acceptera, och se det man har i kärlek. Välja att fokusera på det goda. Då växer det! Jag har många sådana upplevelser, att det verkligen fungerar.

Relationer läks…genom att bara förändra sitt synsätt…det är magi.

Och tilliten…till att det är som det ska vara.

Det finns en berättelse om en buddistisk munk som får frågan hur han alltid kan känna nöjdhet. Han svarar: jag är helt övertygad om att jag alltid är precis där jag ska vara.

En vacker tanke, som gör en ödmjuk och tacksam…

[nidlo1]
5/15/11, 10:56 PM
#26

#25

Relationer läks…genom att bara förändra sitt synsätt…det är magi.

Magi! Eller helt enkelt att allt är synsätt…!

[Kathja]1
11/16/11, 5:12 PM
#27

Slänger mig in i tråden och ser om jag kan bidra…

Som jag fattar det på er som vill ha svar kring hur man får den önskade "mannen i livet" så hade ni redan en drömman i åtanke - problemet med att på förhand ha betämt sig för vem det är man vill leva med samtidigt som man drömmer/affirmerar/fokuserar på hur det kommer att bli och vara är att man  begränsar sig själv och universum. För om universum ser att just den där mannen inte är kompatibel med vad du drömmer om då det kommer till relationer kan du inte "få honom" för han kommer inte att innebära att du får det du önskar på känsloplanet.

Fokusera istället på hur du vill att ett förhållande och en relation ska vara, vilka känslor du vill ha då du är där, och släpp sedan önskan fri för universum att "skicka på dig den du behöver" - och var glad och tacksam över vad livet erbjuder under tiden tills han är på plats.

Till trådstartaren - Om du har väntat i tre år så har du med största sannolikhet diverse blockeringar som gör att han ännu inte kommit in i ditt liv ännu. Den ena delen kan vara det jag skrev - att den du tror är mannen i ditt liv faktiskt inte är det. Och en annan kan vara underliggande blockeringar som gör att du kanske tänker, eller känner, att du inte är värd ett förhållande, att vara älskad eller annat likande som skjuter din önskan ifrån dig. Eller att du lägger mer fokus på själva väntan, vilket skickar signaler om att du inte har det du vill ha - vilket gör att det är det du bibehåller i livet - att du inte har det du vill ha.

Hoppas att detta gav lite nytt att tänka på…

ALLA är värda att vara älskade att ha någon vid sin sida, men ibland krånglar vi till det så att det är lätt att tro att det är tvärtom. Det finns någon där ute , det gäller bara att vara mottaglig och släppa in honom Kyss

Annons:
Kalendula
11/16/11, 6:38 PM
#28

Tack, det var ett intressant o uttömmande svar, jag fattar precis Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

crinalina
11/16/11, 6:45 PM
#29

Kathja-R, vad glad jag är att du har hittat hit till oss. :D

Jag lever sedan snart 2 år i mitt drömförhållande med min drömman, en man som jag vid första, andra och tredje titten inte alls trodde var någonting för mig. När jag först lärde känna honom så hade jag precis bestämt mig för att jag behövde tid för att hitta mig själv och lära mig älska att vara ensam innan jag gav mig in i någonting igen. Jag har varit ensam förut men då alltid "letat" efter någon, så detta var en helt ny erfarenhet för mig. Jag funderade mycket på vad det var för egenskaper och kvaliteter jag ville ha hos en man och i ett förhållande, och även varför jag ville ha just dem sakerna. Vissa saker jag trodde att jag ville ha insåg jag att jag inte var särskilt intresserad av, medans andra saker fick en större betydelse än jag trott.

Min nuvarande sambo å sin sida fick nej när han frågade ut mig, och trots att han var intresserad släppte sin önskan om att det skulle bli någonting mer.

Sedan helt plötsligt en dag, eller egentligen smög det sig på, så var vi på vår första date. Han är som sagt allt jag någonsin drömt om och bättre, för han är inte i mina drömmar utan i min verklighet och jag är övertygad om att det är för att vi båda omedvetet på varsitt håll släppte våra respektive önskningar.

Att sedan Universum redan korsat våra vägar var en nödvändighet för att nå hit, men det är ju en annan och mycket längre historia som handlar om mer än det. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
11/16/11, 8:38 PM
#30

# 28 Kalendula - vad kul att det gav något!

# Crinalina - Tack, kul att höra. Och jag är glad över att ha hittat hit!

Känner så igen mig i din berättelse. Jag hade efter min skilsmässa bestämt mig för att jag nog behövde leva själv, för att hitta mig själv. Men jag hade sänt ut en önskan om att bli hel och hitta vägen till ett jag som jag skulle kunna älska. Min nuvaranade man träffade jag året innan jag skilde mig (vi jobbade på samma ställe) och jag tyckte mest att han var dryg och överlägsen! Det visade sig sedan att vi ju hade hänt på samma ställe i olika perioder sedan vi var tonåringar.

Vi hade inga som helst planer på att inleda en relation utan villa bara ha sex… Men under dejt två blev vi plötsligt tysta och båda kände vi att vi blev skiträdda för vad vi insåg att vi var på väg. Med min man, och pga hans stöd, stöttning, syn på mig osv har jag växt till någon som jag tycker väldigt mycket om, till skilnad från hur det var innan.

Så min önskan om att bli hel gav mig honom, inte önskan om en relation. Och det är väl så attraktionslagen fungerar Skrattande

Kalendula
11/16/11, 8:44 PM
#31

Underbart, för jag är ju själv äntligen hel sedan två tillbaka. Tycker om mig själv jättemycket nu, med tanke på den jag var innan. Men allt vad jag har gått igenom.

Nu vet jag lite bättre kan man ju säga. O ska tillägga att jag o min vän har kommit varandra ännu närmare på en kort tid. Så någonting är förhoppningsvis på gång…Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[luneri]
11/18/11, 10:05 AM
#32

Åh vad skoj att höra!:)

Försök att släppa lite på kraven så du inte känner så stor press på att det ska bli ni två. Låt det bara komma. Det är oftast då det händer saker.

Låt det ta den tid som behövs.

(säger jag som vart i en liknande situation och vart väldigt otålig:P men det är ändå ett bra tips:) )

[Kathja]1
11/18/11, 11:52 AM
#33

# 32 luneri - Det är alltid lättare att råda andra än att råda sig själv! När man ger andra råd så är man inte intrasslad i känslor, gammal skit och blockeringar av allehanda slag, vilket man ofta är då man ska råda och vägleda sig själv. Det gör att man inte alltid är tydlig, eller konsekvent, i vad man säger till sig själv eller speciellt lyhörd då man ska ta emot sina egna råd. Oskyldig

retep
11/18/11, 12:59 PM
#34

En känsla som inte är fri ger en känsla av att inte vara fri, den förblir ditt största hinder tills du gör dig fri från din föreställning om dess värde.

Känslor som är fria behöver inte bedömmas och värderas, de är vad de är, oskyldiga http://www.synonymer.se/?query=oskyldig&SOK.x=46&SOK.y=16 i sig.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
11/18/11, 1:21 PM
#35

Kalendeula - Jag satte mig och läste igenom tråden en gång till och denna gång uppmärksammades jag på något jag hade missat innan… Du skriver på ett ställe att "Jag har tänkt mycket på att föreställa mig hur det skulle vara att vara tillsammans med min vän och kommer inte längre än den glädjen o lyckan jag känner som jag redan har i honom"

Ser du själv vad du säger där? Det du önskar har du redan fått! Det är ganska ofta så att vi faktiskt inte riktigt vet vad det är vi önskar, eller dålig formulering - vi vet vad vi önskar men inte vad det är vi kommer att få som ger oss det vi önskar!

Du önskar kanske närhet, värme, glädje, skratt, prat, kärlek mm av din vän och det får du av honom även som din vän!  Kyss

Ett exempel - Vi har en nära vän till oss som inte hade det bra i sitt förhållande, han är troende och han bad om en förändring… Strax efter det kom hans fru och ville skiljas! Han blev alldeles ifrån sig för skiljas ville han ju inte - men han hade fått en förändring just som han hade bett om. Tilläggas kan ju att han nu är lycklig med sitt nya liv och sin nya kvinna så nog blev det bra, även om det inte blev som han hade tänkt sig Flört

Det underlättar ifall vi inte är allt för specifika i våra önskningar, men det gör att vi kanske inte alltid vet att vi har fått det vi önskat! Tungan ute

Kalendula
11/20/11, 6:51 PM
#36

Kathja-R

Japp, jag ser det o på ett sätt är jag nöjd. Medan en annan sida av mig inte alls är nöjd. Nöjd är jag inte för att han ibland inte har tid att ge mig det jag behöver. Men jag blir varken sur arg eller ledsen för det. Däremot så kommer jag in i ett väntande tillstånd "tills han har tid"

Så jag har absolut fått det jag önskar egentligen. Men jag själv önskar mer "tid" tillsammans med honom. Men det är något som jag inte strävar efter just nu, därför att jag känner att jag borde släppa taget om mina önskningar med. SDå jag har börjat att omorganisera mina tankar o tankemönster lite. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Kathja]1
11/20/11, 7:42 PM
#37

#36 - Kalendula  - Vad härligt att du kan släppa det och vara nöjd med det du har, och att du kan se att det du har egentligen är det du önskade. Den insikten är guld värd! Du skriver att han inte har tid att ge dig det du behöver - kanske är det meningen att du ska finna ett sätt att ge dig det själv… Det handlar ju egentligen inte om att släppa taget om sina önskningar, bara om att släppa taget om föreställningarna kring på vilket sätt önskningarna ska manifesteras! Att alltid utgå ifrån den känslan man vill uppnå med sin önskan och hålla vägen öppen för universums alla möjliga sätt att manifestera (eller Guds alla sätt att ge om du vill se det så). Som jag alltid har sagt till mina barn "det blir inte alltid som man har tänkt sig, men det kan bli bra ändå, och ibland blir det bättre".

Kalendula
11/20/11, 7:43 PM
#38

#37 Det du skriver får mig bara att le Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Kathja]1
11/20/11, 7:52 PM
#39

#38 - Kalendula - Och nu fick du mig att le! Antar att du kunde känna att du är på rätt väg… Så är det ganska ofta i livet har jag lärt mig, man tror att man är fel ute men så visar det sig vara rätt, man såg det bara inte själv. All lycka åt dig! Det är du, precis som alla andra, värd! Kyss

Kalendula
11/20/11, 8:12 PM
#40

#39 Tack detsamma o glöm inte att ta hand om dig Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Upp till toppen
Annons: