Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2113 ggr
szirius
2011-04-04 22:41

Värt att testa ;)

Jag vill bara dela med mig av en affirmation som jag använt mig av den senaste tiden med väldigt gott resultat:

"För varje utgift fördubblas mina inkomster."

Det är flera gånger detta slagit in på pricken! Tex gick vårt kylskåp sönder nyligen.Samma kväll fick min man ett nattjobb som drog in den dubbla summan av vad kylen kostade att laga. En annan gång storhandlade jag mat och det blev rätt mkt.Dagen efter drog jag in en bonus på jobbet - på exakt den dubbla summan.

Varför jag tycker om den här affirmationen är för att jag känner mig trygg i den. Jag oroar mig inte längre om det dyker upp en oväntad utgift - för jag vet ju att inkomsten kommer att vara dubbel Flört

Jag slappnar av, och låter flödet sköta resten.

Lycka till! Glad

Annons:
[mossquinnan]
2011-04-07 16:13
#1

Så underbart det låter:-)) Tack för tipset !

szirius
2011-04-11 09:30
#2

Det har visst blivit en dublett av det här inlägget…Skäms Ni får gärna fixa detGlad

Pagan
2011-04-15 21:36
#3

Det blev dubbla inkomster här med SzFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

szirius
2011-04-16 14:05
#4

#3SkrattandeSkrattande

[luneri]
2011-04-16 20:32
#5

Åh det låter värt att testa:)

Skogshumblan
2011-04-17 21:32
#6

Hmm funderar lite. Kan det här funka på andra saker i ens liv? Som t.ex " för varje jobb/ jobbtillfälle jag måste tacka nej till kommer ett som passar mig bättre?" ( Jo jag har fått tacka nej till jobb för familjesitsen inte funkar med de jobben…surt som bara den när man är arbetslös och VILL jobba!) Eller " för varje vän jag förlorar kommer en ännu sannare vänskap min väg".

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[nidlo1]
2011-04-20 08:00
#7

Skogshumblan. Något jag kommer att tänka på, är att för varje vän som försvinner verkar det komma en ny.

Thyra4
2011-04-20 12:12
#8

Jag har ett litet företag, som tillverkar skinnprodukter och yllejackor bl.a. Har haft en beställare i 20 år som slutade för två år sedan och en annan som fick en billigare tillverkare. Alltså blev jag av med två uppdragsgivare på ett år. Faktiskt så var jag inte orolig efterosm jag närmade mej pension, så jag släppte det fritt och allt ordnade sig. Tack för det.

Jag har inte ont om jobb idag. Kontakter bara har inträffat och därmed mera varierade jobb och roliga människor som kan tillföra min verksamhet ännu mer. Jag blev pensionär i december, men fortsätter att arbeta på ett behagligt sätt.

Tuva-Lena
2011-04-20 22:58
#9

#0 Jag skall definitivt ta till mig din affirmation Sziriusan! Den skulle jag behövt i fjol när jag la ut tiotusentals kronor på mitt företag men bara fick in en tredjedel ungefär. Än så länge så tar jag et med en nypa saklt med andra ord, men å andra sidan så har jag aldrig tänkt så där som du tipsar om heller..

#8 Kanske det bästa är att låta allt ha sin gång som du berättar om Thyra4. Ju mer man oroar sig desto mer negativitet sänder jag ju ut, eller drar jag till mig, eller hur..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: