Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 2135 ggr
[Trulig]
3/9/11, 8:29 PM

Bättre kanal till familjen

Jag har uppmärksammat att om jag skickar ut en önskan att jag vill ha kontakt med en viss person så slår det nästan aldrig fel - telefonen ringer och jag tänker - Oj det funkade! Men det är inte den jag önskade ha kontakt med utan någon ur min familj, oftast mamma. Det är ju fantastiskt att min önskan når någon - men varför inte den jag ville ha kontakt med? Det känns som att jag har en starkare kanal till mina syskon och mor. Dom fångar upp min önskan. Kan det vara så?

Annons:
retep
3/10/11, 9:39 PM
#1

Ja det är säkert så att det finns en kanal som öppnas lättare till familj och nära.

En sådan förfinad kontakt kan också bli möjlig med andra, men kanske inte med den du vill.

Det behöver först skapas en särskild närhet som ger de gynnsamma förutsättningar som behövs.

Har du den kontakten och närheten med "en viss person" ?

Har den personenen den kontakten och närheten med sig själv?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Trulig]
3/11/11, 10:14 AM
#2

Peter, de "vissa personerna" har nog varierat. Det är nog som du säger - jag saknar väl den närheten till dom. Jag blir mest förundrad över att en annan mottagare fångar upp min energi - i mitt fall då min familj. Men en intressant reflektion är ju att t.ex mitt ex han agerade inverterat i start skedet. När jag verkligen tänkte Ähh, det här blir ju inget - jag skiter i det här. DÅ ringde han. Lustigt. Det är väl det här med att släppa taget och överlåta till universum kanske som spelar in.

[gonkn]
6/1/11, 9:04 PM
#3

Trulig, detta är väldigt intressant då jag varit med om liknande fenomen. Dock har personen i fråga inte alltid varit den jag vill ska höra av sig. Precis som för dig..

Hur pass snabbt efter din önskan har någon ringt? Är det på engång eller kan det dröja ett tag?

[Trulig]
6/2/11, 11:04 AM
#4

De gånger jag reagerat har det nog hänt mellan 1 sekund och några minuter.

Upp till toppen
Annons: