Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2667 ggr
SandraBo
2010-12-22 23:21

Tacksamhet

Har du någon gång tänkt på att när du är i ett tillstånd av tacksamhet, vad mycket lättare livet känns då.

Denna lätthet är en hint från LoA som säger dig att "Ja! Nu är du på rätt väg!"

Vad är du tacksam över?

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Annons:
[GunillaF]
2010-12-30 00:04
#1

Jag är tacksam över livet. Över människorna omkring mig. Över allt jag lär mig. Över kärleken…

SandraBo
2010-12-30 08:38
#2

Jag är tacksam över att jag har ett underbart jobb som jag älskar att gå till varje dag, jag är tacksam över alla de underbara människor som jag stöter på som lär mig nya saker så att jag ständigt utvecklas i den riktning som jag önskar.

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

[Spanaren]
2010-12-30 09:29
#3

Jag satt just nu och skrev på min blogg om att jag är tacksam för att jag kan gå, äta, röra mig, göra dagen precis som jag själv vill ha den.

Skrev också att det gäller att lära sig att ta emot ord och känslor och känna att jag kan få kärlek om jag bara lär mig att ta emot den.

Väga allt ont mot allt gott, sortera ut alla bitar och sedan upptäcka vad mycket gott det fanns i den högen att vara tacksam för Kyss

/kram

Elpida
2010-12-30 13:45
#4

Finns så mycket att vara tacksam över, just idag är jag tacksam över mina fantastiska barn, mina underbara vänner, mitt jobb, mitt fina hus och att jag fått upptäcka alla mina fina cybervänner här på iFokus' sajter. Mat i kyl och frys, ny kontakt med min lillasyster och hennes fina barn, friskt är jag….etc. Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
2010-12-30 14:13
#5

Jag är tacksam över mycket…..att jag har familj och vänner att ge kärlek till och att få ta emot.

Jag är tacksam över vår fina natur och jag är tacksam över att jag känner just tacksamhet!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
2010-12-30 16:59
#6

Jag känner mig tacksam över alla de insikter som kommit till mig, som får mig att växa i mig själv.

Som ökar min förståelse och tollerans gentemot både mig själv och andra.

Jag är tacksam över livet som givits mig och för kärleken som flödar,,

Jag känner mig tacksam över att jag idag kan känna

tacksamhet.Kyss

Annons:
[lanns]
2011-01-09 21:54
#7

Jag är tacksam över att jag hittade den sajt just denna dag när livet inte känns alls så lätt å glatt.

Tacksam att jag fått en påminnelse och en hint om var hjälp finns att få.

Elpida
2011-01-10 10:10
#8

Idag är jag tacksam över att jag har två så fina underbara döttrar. Jag är tacksam över att få tillbringa dagen med dem!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
2011-01-10 15:11
#9

jag letar ständigt saker att känna tacksamhet för, och övning ger färdighet - det blir enklare och enklareGlad. Jag kan känna tacksamhet över att uppleva en smak, höra en fågel kvittra, en katt som stryker sig mot mitt ben, ett kärleksfullt leende från min man när han går förbi.

Jag håller med om många andra här : jag är tacksam över att jag kan känna tacksamhet Flört

[marion69]
2011-01-10 15:50
#10

Jag är tacksam över vad jag har, att min syster blivit bättre, att våren snart är här, att det är nytt år och jag känner mig positiv.

Maggan71
2011-01-10 16:24
#11

Håller med om att känslan av tacksamhet är underbar! Ligger i den känslan varje kväll innan jag somnar. *ler varmt*

Jag är tacksam för att jag välsignats med underbara barn! Jag är tacksam för att jag har ett arbete att gå till och för att jag får in de pengar jag behöver.

Jag är tacksam för mina vänner - alla människor i min omgivning som genuint bryr sig om mig och mitt välbefinnande.

Jag är tacksam för iFokus och för alla de härliga sajter jag hittat här de sista dagarna! Jag vet att jag hittar rätt och att jag möter de människor som är menade att hjälpa mig i min mediala utveckling. TACK!

Och precis just nu är jag tacksam för att brevbäraren hade med sig ett BREV. Ett handskrivet lååångt brev skickat med snigelpost! Är inte livet underbart?!?! Brevet från en god vän som jag återfunnit efter många år utan kontakt! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Mads
2011-01-10 18:26
#12

Jag är tacksam över livet, min son, att vi får vara friska och för att jag äntligen vet vad jag behöver, vill ha och förtjänar i livet Glad

Amor Vincit Omnia

Thyra4
2011-01-11 11:54
#13

Jag är tacksam för att jag kan se allt bra som jag har, man, barn, barnbarn och tom 2 små barnbarnsbarn, som jag får träffa ibland och krama om. Skrattande

Annons:
Elpida
2011-01-11 13:09
#14

Jag är tacksam att jag har ett jobb som ger mig fast inkomst, att jag får betalt för att göra något jag tycker är roligt (Zumba) och för min fantastiska familj och vårt fina fina hus!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

SandraBo
2011-01-11 14:39
#15

Idag är jag riktigt tacksam över att isen har smält bort såpass att man faktiskt kan gå på gatorna ordentligt ^^

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

szirius
2011-01-11 16:17
#16

#15 jag undrar varför jag alltid tycker om vädret precis som det ärFlört

[Trulig]
2011-01-11 22:26
#17

Förutom att jag är tacksam över uppfinnaren av pensionärsbroddar ;) så är jag oerhört tacksam över allt som kommit till mej idag. Uppgifter på jobbet som kommit när jag behövt dom. Förlorade handskar som kommit tillbaka - flera gånger. Tacksam för allt flyt just idag. Flödet i mitt liv.

Upp till toppen
Annons: