Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 3326 ggr
SandraBo
1/1/11, 9:46 AM

Vad vill du attrahera i år?

Nytt år, ny start.
Nyårslöften i all ära.

Fråga dig själv istället, "Vad vill jag attrahera in i mitt liv i år?" "Vad vill jag se, höra, känna och uppleva i mitt liv?"

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Annons:
Zynell
1/1/11, 2:09 PM
#1

Jag vill attrahera pengar. Flört

Varför? Jo, för det är lösningen till alla mina nuvarande problem. Jag snackar inte om att ha mijoner och åter mijoner kr på kontot - inget fel i det visserligen - utan jag talar om att kunna få chansen att komma upp på fötter. Kunna ha råd att betala räkningarna, inte behöva oroa sig för att inte ha råd att handla mat, kläder, busskort osv.

Med dessa pengar kommer en stablisering av livet. Ingen mer stress, bara glädje. Skrattande Pengar skulle ge mig en total livsomställning.

Howliten
1/2/11, 10:35 AM
#2

Håller med dig Nelliescind. Pengar för att lösa en del. De är inte svaret på allt men skulle ta bort en del oro och så. Och ge en del möjligheter.

Sedan vill jag attrahera god hälsa och fysik. Harmoni i relationerna omkring mig också. Jag skulle också vilja attrahera mer spontanitet hos mig själv framförallt. Gärna mer av den där sortens energi som orkar slutföra saker och ting.

Jag är glad. Är du?

[rore]
1/2/11, 4:37 PM
#3

Satt precis och ställde mig själv denna fråga,,

Vad vill jag attrahera in i mitt liv 2011

Kärlek i överflöd

förståelse

harmoni i mitt inre

fantasi

möjligheter i utveckling

beslutsamhet

,,,,,,,,,,,,,,,,,och naturligtvis extra klirr i kassan

Elpida
1/3/11, 5:06 PM
#4

Jag vill attrahera 2011:

Kärlek och tr0het i överflöd 

en frisk och sund livvstil,

ett fortsatt trivsamt jobb med härliga arbetskamrater

friska barn

ett ständigt påfyllt bankkonto!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Mads
1/5/11, 9:21 AM
#5

2011 vill jag attrahera:

Kärlek i överflöd, harmoni, tvåsamhet, min själsfrände, glädje både för mig och för mina nära och kära, att mitt barn får vara friskt och likaså jag, ett trivsamt och inspirerande jobb,fortsatt inre insikt och utveckling <3

Amor Vincit Omnia

Elpida
1/5/11, 9:30 AM
#6

ÅÅÅÅÅh så lägger jag till harmoni och fortsatt inre utveckling ! Tackar för det Rore och MadsSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Mads
1/5/11, 9:35 AM
#7

# 6 Kyss

Amor Vincit Omnia

tommytoe
1/5/11, 10:53 AM
#8

Kärlek i överflöd.

Harmoni i hemmet och på andra platser jag vistas.

Intressant jobb.

Trygghet i ekonomin.

Spännande kontakter.

Sundhet.

Självförtroende.

stjernblomman77
1/11/11, 7:13 PM
#9

Jag önskar också massa kärlek i överflöd, harmoni, bättre ekonomi för att klara mig på all räkningar och kunna köpa allt jag behöver, utveckla mig mer på min jobb och även utveckla mig och växa mer andligt och vara mer snäll mot mig själv och ha sund harmonisk liv och att allt går bra för min dotter och de jag älskar. Sen måste jag också försöka lära mig älska mig själv som är jättesvårt.

[Trulig]
1/11/11, 10:34 PM
#10

Samma som de sista två åren.

Att få bo i tystnaden på landet, bara höra kossornas mumsande. Jag vill beundra mitt vackra växthus omhållen av en underbar man som vill dela sitt liv med mej. Jag vill attrahera in glädje, lycka och kärlek i mitt liv igen. Jag vill arbeta och skapa med händerna. Jag vill hitta min livsuppgift, hur jag ska kunna ge till andra på bästa sätt.

Maggan71
1/12/11, 6:27 AM
#11

År 2011 kommer att bli det år som jag utvecklar min mediala förmåga! Jag vill attrahera personer och skeenden som hjälper mig i detta. Och det har redan börjat! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Monis2
1/12/11, 12:11 PM
#12

KarlekGlad

szirius
1/12/11, 2:54 PM
#13

" Jag är så lycklig och tacksam nu när jag attraherar  hälsa, balans, givande relationer, kärlek, vänskap, livslust, acceptans, tillit, bra arbetsklimat, tålamod, överflöd och ett fridfullt sinne" Glad

Annons:
[Fiction]
4/10/11, 5:57 PM
#14

Jag säger välkommen till: Kärlek, spirande vänskap, en stark och frisk kropp (soon there…), kreativitet, lycka, resor till främmande länder, grunden till mitt affärsimperium, ekonomisk trygghet, ny kunskap och en fin lägenhet i innerstan.

Tack på förhand! FlörtOskyldig

Monis2
4/11/11, 9:40 PM
#15

Kärlek i överflöd, harmoni, tvåsamhet,  glädje både för mig och för mina nära och kära, att mina alskade barn får vara friska och likaså jag,fortsatt inre insikt och utveckling <3

Upp till toppen
Annons: