Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 2432 ggr
Zynell
2010-12-31 18:04

Rätt plats för mig!

Detta är verkligen vad jag behöver! Det här forumet dvs. :) Försöker lära mig så mycket det bara går om detta ämne, ändra mitt tankesätt osv.

Har upptäckt och börjat förstå varför jag föddes in i den familj jag är född i. De flesta i min omgivning kan bara inte tänka positivt. Allting är så negativt, dåligt och bara usch och blä, för dem. Våra familjeträffar kretsar runt samtal som vem som mår dåligast, vem som äter mest piller, världens mörka sidor osv osv. Detta var min vardag och jag levde den utan att se något fel.

Tills för några år sedan …

Då var det ett ny familjeträff och för första gången någonsin insåg jag hur de låter, min mormor, mamma, farmor osv osv. Försökte berätta det för dem, men de förstod inte. De hörde men registrerade inte vad jag sade.

Jag förstår nu också varför mitt liv är som det är. Jag har under hela mitt liv alltid förnekat mig själv det jag alltid velat ha - för så var det man skulle göra, liksom. Mina tankar har alltid varit mörka, dystra och nu ser jag, när jag tittar på mitt liv. Jag har allt jag har bett om - allt det här som jag inte ville ha. Allt det finns nu i mitt liv.

Sedan en längre tid tillbaka har jag börjat kämpa emot detta negativa tänkandet inom mig och attraktionslagen har hjälp mig mycket. Saker omkring mig har förändrats till det bättre och jag vet att det kommer bli ännu bättre. :)

Det är svårt att bryta ett mönster man levt med hela sitt liv, men jag har beslutat mig för att INTE följa "familjetraditionen". Skrattande

Så räkna med att se mig här lite till och från :)

Annons:
SandraBo
2010-12-31 19:32
#1

Härligt att du fattat tycke för detta nystartade forum!

Varmt välkommen ska du vara! =D

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Zynell
2010-12-31 21:16
#2

Tack! :)

Elpida
2011-01-01 12:14
#3

Vad bra Nellie, och du har ju redan kommit en bra bit på väg med din insikt. All lycka till!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Zynell
2011-01-01 17:42
#4

Tack så mycket, Elpida!! Skrattande

Howliten
2011-01-02 10:31
#5

Lycka till Nelliecind. Du kommer klara det bara för att du kan och förstår. Glad

Jag är glad. Är du?

LoAEmma
2012-06-17 12:12
#6

Nu har det gått ett par år, undrar hur det har gått för TS :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: