Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2441 ggr
SandraBo
1/1/11, 12:34 PM

Förundran och tacksamhet över detaljer

Att hitta saker att vara tacksam över gör mycket för att sin attraktionspunkt ska ändras till det bättre. Lättast är om man kan se sig om i sin omgivning och hitta saker att vara tacksam över för stunden.

När jag åkte hem från jobbet imorse efter ett nattpass, så förundrades jag över hur det guldskimrande morgonljuset reflekterades på byggnaderna som spårvagnen åkte förbi. Jag fick en riktigt stark känsla av tacksamhet och förundran när jag tänkte på hur vackert det var.

Älskar att hitta sånna saker som jag tror många missar och tar för givet.

Har du upptäckt något i din omgivning som du förundrats över som du tror andra tar för givet eller inte tänker på?

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Annons:
Farwuq
1/1/11, 1:15 PM
#1

Helt rätt, jag är inne på samma linje.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pagan
1/4/11, 4:56 PM
#2

min dotter - som fick tandställning i förra veckan - var så lycklig igår "mamma det är så skönt att kunna tugga igen" det är ju en sådan sak som vi vanligtvis kan och inte har en tanke på att vara utan. men när tänderna plötsligt sitter löst i munnen och du bara kan äta gröt ett par dagar, ja då är vi tacksamma över att funktionen är tillbax igen. Det blev gårdagens tacksamma tankeSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Mads
1/5/11, 9:19 AM
#3

Just nu kan jag ha många sådana stunder, njuta det där lilla extra när sonen kramar mig, njuta länge av att se solen gå upp på morgonen och sen ner på kvällen, beundra stjärnorna när de syns om kvällarna osv. Livets små härliga glimtar som många nog inte ens tänker på. Tacksam är jag för livet och för att jag får uppleva allt detta Glad

Amor Vincit Omnia

Elpida
1/5/11, 4:04 PM
#4

Jag var ute och gick häromkvällen och det var stjärnklart ute, snön gnistrade i lyktornas sken och det var så där underbart tyst och ombonat. Då kan jag bli otroligt tacksam över att bara få finnas till under detta fantastiska stjärnhimlavalv, ett litet människobarn som jag…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: