Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 2634 ggr
SandraBo
2011-01-17 12:19

Attrahera om, Attrahera rätt!

Att använda sig av LoA ger inte bara ett stort ansvar, utan också oändliga möjligheter. Att stanna upp för en kort stund för att fråga sig själv om man verkligen är påväg i rätt riktning kan vara något  som man behöver ibland.

Testa att göra det några gånger under dagen, för att se om du verkligen är i den vibration du vill vara.

  • Stanna upp och fråga dig själv: är denna känsla som jag har just nu, något som jag vill attrahera mer utav i mitt liv?

Om svaret är Ja: Härligt! Then keep up the good work!

Om svaret är Nej: Vad vill du då istället attrahera? Vad finns det i din omgivning eller i dina önskningar som du nu direkt skulle kunna lägga ditt fokus på för att attrahera det du vill?

Det kan vara svårt till en början att medvetet stanna upp, men övning ger färdighet. Kanske kan du ta inspiration från affirmations-teknikerna så att du kan påminna dig själv flera gånger under dagen att göra detta, så kommer det sen efter ett tag att komma till dig automatiskt.

Varma Hälsningar
SandraBo

-Värd på Law of Attraction iFokus

Annons:
Elpida
2011-01-17 16:14
#1

Bra Sandra, vi behöver verkligen stanna upp och betrakta våra tankar ibland. Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
2011-01-18 15:42
#2

..många gånger varje DAG vill jag inläggaFlört. iDag kan jag svara ett rungande NEJ på om jag vill skapa mer av den känslan jag är i nuTyst. Så nu gäller det…leta alternativa tankar…inte fokusera på det som stör…osv.

Den första och största hindrande tanken jag behöver "få åt sidan" är den att det inte går att göra något åt situationen…offerrollen som kommer…tankar som " jag har ju försökt så många gånger förut utan att lyckas"….uppgivenheten.

Nu vänder vi:

Jag förändrar lätt och ledigt den situation jag befinner mig i.

Jag skapar harmoni inom mig, vilket strålar ut genom mig.

Jag lyckas med det jag tar mig för.

Jag drar till mig medkänsla, hjälpsamhet och känner mig alltid stöttad av människor runt mig, och jag stöttar mig själv.

Jag har tålamod och kan stanna i balans, även när det rör på sig runt mig.

Jag är tacksam för alla mina upplevelser, och de är av godo!

Elpida
2011-01-18 17:31
#3

Bra Szirius - heja på!!!!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: