Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1904 ggr
malin hammar
4/22/17, 11:42 PM

Gratis föreläsning om Attraktionslagen

Hej på er

Jag har inte skrivit på länge. Förlåt mig. Jag heter Malin Hammar och är föreläsare. Ni kan läsa om mig på min hemsida www.hmci.se Min största föreläsning är "Att leva med Attraktionslagen" som jag har hållit över hela Skandinavien.  Ni får nu denna föreläsningen gratis. Gå till www.foredrag.se Logga in med användarnamn hmci Passordet är malin  Gå sedan till "personligt utveckling" där jag är den första videon. Föreläsningen tar 1 timme. Allt gott från mig.  Hoppas ni gillar föreläsningen :)

Annons:
sweetgum
4/30/17, 8:12 PM
#1

Cool! Ska titta imorgon 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

anwa
5/2/17, 7:36 PM
#2

WOW, TUUUUUSEN TACK, Malin!!! Vilken underbar energiboost!!! En timme fylld av skratt, tårfyllda ögon & energi. I morse så tänkte jag att jag skulle behöva komma iväg på någon kul föreläsning eller träffa någon riktigt sprallig kompis som hjälper mig att kicka upp energinivån ett snäpp!!! Snacka om LOA, där dök fu upp som en räddande ängel 😀👍👍👍

[NiennaInglorion]
5/9/17, 2:11 PM
#3

Vilken härlig och tänkvärd föreläsning! 🙂Satt här och nickade igenkännande genom vissa delar och rös i hela kroppen när du berättade om hur du healade din vän.
Det roliga är att denna föreläsning är precis vad jag behövde. Har en tid känt mig nere och inte riktigt vetat hur jag ska ta mig vidare från det. Och nu den senaste veckan har jag tänkt att jag behöver lite råd och inspiration ifrån någon annan. Så igår kväll fick jag en stark känsla av att logga in på mitt iFokus konto efter flera månader av inaktivitet. Och vad ser jag när jag klickar mig in på Law of attraction -forumet? Jo, denna föreläsning!😉
Tack snälla Malin för ny energi och inspiration! Så tacksam.❤️

Embadoris
5/12/17, 11:07 AM
#4

Du är heeeelt underbar! ☀️TACK för att jag fick ta del av denna föreläsning! Är fylld av glädje och energi nu och du är min  nya förebild som människa. Den känslan du förmedlar vill jag förmedla till allajag möter! ❤️ Och nu ska jag verkligen använda mig av LOA, med tillit.

sweetgum
5/14/17, 9:26 AM
#5

Mycket trevlig föreläsning! Tack Malin! 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

wildchild001
6/5/17, 8:29 AM
#6

Men! Jag såg en video med dig för några veckor sedan och tänkte "wow henne vill jag verkligen gå och lyssna på" och nu loggade jag in på iFokus av en ren slump faktiskt (har inte varit aktiv här på över ett år) och så ser jag detta. Law of Attraction in action haha. Tusen tack Malin!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
Upp till toppen
Annons: