Annons:
Etikettloa-personligt
Läst 1973 ggr
Ugglemössa
2017-02-18 20:47

Allmänna problem typ

Har tidsvis tänkt på loa men tappat det tänker ett tag nu, iförsig hittade jag kärleken för 1 och ett halvt år sedan en man som stämde in på många av de kriterier jag önskade mig,ekonomisk stabil, omtänksam, bra familj, kul humor Men en sak jag stört mig på är att ända sen börjar så har han sovit lite hos mig, från början var de lite mer men sen vill han bara vara hos honom, vi har barn båda två. Jag mina på heltid och han varannan vecka. Så vi kan packa saker för 1-2 veckor och komma till honom för han vill det men sover inte här. Frågade idag om han ville sova över hos oss till veckan några dar för barnen tyckte de vore roligt då han aldrig gjort de. Då blev han bara tyst, fick inget svar alls och så har det varit tidigare med..jag menar inget fel att vara hos honom men vi har ju alla personliga saker här och jag han är inte redo att flytta ihop heller så jag tycker det borde vara lite ge och ta på det. Helst då han till veckan är själv utan barn och är bara hemma så finns inga hinder egentligen.. Vad e det som blivit fel? Eller det kanske är som de ska? Har dragit till mig en kärlek i livet, och jag älskar honom han är jättemysig 😊men just den här biten stör mig mer och mer.. Hur ska jag tänka göra? Vet loa tänket är bra,men jag har nog kört fast i det tänkandet just nu.. Sen jobb den biten har jag inte fått till helt, körde loa men varje jobb som.dykt upp och jag jobbat med ett tag har jag inte trivts alls med..verkligen otrivts med jobbet sa upp mig från sista och söker jobb nu men vill ju hitta ett jobb jag trivs och passar för nu.. Help me 😊😊

Annons:
retep
2017-02-19 10:42
#1

Tänker att det bästa du kan göra är att prata med honom om det och fråga varför han inte vill sova hemma hos dig. Är han bara tyst så fråga igen, säg att det är viktigt för dig att få veta.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
2017-02-25 14:50
#2

Jag håller med retep, att gå och reta sig på saker gör ju bara att du får mer av det. 

Det finns ju någon orsak till varför han inte vill. 

Det kan ju vara så att han är rädd för att såra dig - att det är därför han inte vill berätta. 

Så fråga vidare och motta han svar med ett öppet hjärta ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: