Annons:
Etikettklotterplank
Läst 3456 ggr
Otroulig
5/25/16, 9:38 PM

Klotterplank 41

Här skriver vi om det som faller oss in för dagen. Saker vi vill dela med oss av.

Den förra tråden hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
5/25/16, 9:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Denna känns så trösterik tycker jag ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
5/26/16, 7:09 AM
#2

Hej! Är jag först? Cool!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
6/1/16, 2:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej vänner! ☀️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Skorpion76
6/1/16, 7:32 PM
#4

God kväll!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
6/1/16, 8:55 PM
#5

Go kväll 😃

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Lannelia
6/4/16, 9:46 AM
#6

God morgon allihopa!😃 Å härliga morgon! Är så glad och tacksam! Har kommit till sånna härliga insikter senaste timmarna, det känns helt magiskt!👌🏼😃 Äntligen hittat tillbaka till min SANNING! Till mitt inre, mitt väsen, min källa.😃 Tack vare meditation, abraham, tapping, och hooponopono! Lyckan är total, friheten magnifik, acceptansen så fridfull! Åh härliga liv! NOTHING IS MORE IMPORTANT THAN THAT I FEEL GOOD!😃 Önskar er en fantastisk dag!:)


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Skorpion76
6/4/16, 9:50 AM
#7

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Lannelia
6/5/16, 10:46 AM
#8

Jag fortsätter här:D ännu en härlig dag av nya valmöjligheter, av nya inviter till expansion, och nya kontraster! Ännu en dag till att njuta av nuet, av drömmen, av tanken, av känslan och vibrationen av den jag är!:D Åh livet, vad härligt det är, jag finner knappt ord att beskriva det! Så härligt, så tacksam att vara i denna fysiska kropp just här just nu:) Jag vet bara att allt är så bra, och att allt är föränderligt! Kram på er!:)


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Otroulig
6/5/16, 12:04 PM
#9

#8 Det låter underbart Lannelia!! 😃

Du smittar av dig. 

Jag vaknade också med en härlig känsla i kroppen i dag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
6/5/16, 2:51 PM
#10

Härligt Lannelia!! 

Jag vaknade också glad idag! Blev ännu gladare av att påta i trädgården och se hur min kryddväxtodling växer! 🌺 Idag är vibrationerna höga!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Lannelia
6/6/16, 11:33 PM
#11

#10 Trädgård låter så härligt! Växter, liv, dofter av olika blommor… Alla färger, nyanser, former och blad! Åh vad ljuvligt det måste vara med en trädgård<3 :D Bliss… Att iaktta hur livet flödar genom dessa levande ting, och skönheten.. När ljuset av kvälls/morgonssol möter grönskan och alla färger… Åh vilken underbar tanke^_^!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Lannelia
6/6/16, 11:37 PM
#12

Här i norr går ju aldrig solen ner på sommrarna, vi har ljust dygnet runt och det är MAGISKT! Solnedgången pågår i flera timmar där himlen ändrar färger hela tiden, från blått till rosa, lila, och glödande röd/orange, och sen vilar solen liksom bara just bakom horisonten, fortfarande ljust, sedan börjar uppgången igen, i en skimmrande orange-gul gyllene färg<3 älskar detta!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Skorpion76
6/8/16, 7:23 AM
#13

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Lannelia
6/8/16, 10:43 AM
#14

God morgon!😃 Vad härligt det är att inte "veta" vad denna dag kommer innebära mer än att den kommer motsvara hur det känns ;) haha åh jag älskar detta! Dags att skriva lite positiva och härliga aspekter nu och njuta av en kopp kaffe^_^ härlig morron på er allihop!:D


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Lannelia
6/9/16, 7:16 PM
#15

Gokvällens<3 har just kommit hem och tryckt i mig en välförtjänt middag. Feeling good.. Efter en dag av stark kontrast, kan jag nu slappna av och släppa in… Känna in hur härligt det är rikta fokus mot det nya exanderade<3 Så skönt att vara mänsklig med allt vad det innebär, känsloskalan, kontraster, fokus och desires och manifestationer… Feels so good<3 uppskattar livet så mycket just nu<3


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Skorpion76
6/10/16, 6:31 AM
#16

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

MissInAction
6/28/16, 10:55 PM
#17

Ooh # sweetgum vilken underbar bild! Tack! ❤️😍

Hej på er! Tittar in lite snabbt här och konstaterar att ni håller sajten vid liv 😍

Åh Lannelia, låter underbart med solnedgångar! Njuuuut! Själv ska jag definitivt njuta av dem nu när jag har möjligthet. Bor ju nära havet här i Tallinn 😍

Sänder Kärlek till den som behöver! ❤️🌊☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skorpion76
6/29/16, 6:20 AM
#18

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
6/29/16, 6:09 PM
#19

Hoj! Är det någon som kan nån bra loa podcast eller liknande? Behöver lite inspiration.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
7/6/16, 7:31 PM
#20

#19 Äh sorry Sweetgum, jag har lite förstrött letat men inte hittat. Däremot har börjat lyssna på ljudböcker. Både Jerry och Ester Hicks attratkionslagen, Den magiska gnistan av Kajsa Ingemarsson, Munken som sålde sin Ferrari. Lite LOA inspirerat alltihop, men inslag av det andliga…hmm, kommer inte ihåg om du var anti flum, hehe.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Skorpion76
7/7/16, 1:30 PM
#21

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
7/8/16, 5:38 PM
#22

#20 jo lite antiflum är jag men gillar be så ska du få av hicks och drömliv av Ingemarsson. Har inget emot att läsa flum men ofta kan det vara jobbigt att lyssna på flum  :p Har lite svårt att lyssna på saker då jag lätt tappar koncentrationen. :/ 

ska kolla runt mer och säger till om jag hittar nåt bra ^^

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
7/8/16, 6:15 PM
#23

#22 Hihi, och jag har börjat lyssna på en "intellektuell" bok och gäspar nästan sönder käkarna. Alldeles för mycket tänka. 

Huvudsaken är ju att att vi hittar det som känns bra och är tillgängligt för oss där vi är just nu 🙂

Men då kom jag ihåg rätt 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
7/8/16, 8:13 PM
#24

#23 Det kan vara tungt ibland med sådana böcker. 

Yesss 😃

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Skorpion76
7/9/16, 5:39 AM
#25

God morgon! NU har jag semester!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
7/12/16, 12:05 PM
#26

God morgon :D

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
7/25/16, 9:08 PM
#27

Trist att det blivit så tomt här :/ Kanske är för att det är sommar 😃

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Otroulig
7/30/16, 9:11 PM
#28

#27 Hej Sweetgum, ja många av oss som varit aktiva är inte inne här längre. Jag kikar in då och då. 

Allt har sin tid 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
8/1/16, 6:32 AM
#29

hej på et! Nu fungerar internet igen!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
8/1/16, 8:30 PM
#30

Yess 🙂

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Skorpion76
8/2/16, 7:11 AM
#31

Hello!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Evaline
8/19/16, 11:28 AM
#32

Någon som har tips på LOA bloggar? Alla jag brukade följa verkar ha slutat blogga…

Skorpion76
8/20/16, 5:52 AM
#33

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Evaline
8/24/16, 1:11 PM
#34

Undrar vart Kathja tog vägen. Jag har inte varit aktiv här på länge. Hon kom alltid med så visa inlägg…

Annons:
Otroulig
8/30/16, 5:52 PM
#35

#34 Evaline, Kathja har lämnat forumet och gått vidare i andra projekt.  

De flesta av oss som var aktiva härinne förut har känt att det inte drar lika mycket längre.  Det finns massor med LOA influerade Facebook grupper, prova att söka lite där.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
8/31/16, 6:46 PM
#36

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Lejonhund
9/29/16, 8:40 PM
#37

Efter en lång period som varit stabil och där vägen känts rätt blev det tvärnit och ett stort svart hål. Frustrerande. Jag vet vad och hur jag behöver tänka men det funkar inte nu. 

I det stora beror det väl på att jag träffade en karl som det bara sa klick med. Amerikan, så långt bort. Hälsade på honom, 10 dagar. Kändes precis lika rätt. Sådär så att hela kroppen är lugn och ingen oro finns när vi var tillsammans. Att jag bara kunde var jag. Men han ville släppa det där. När det var dags att åka. För jobbigt med distans, även om det var bara för en period. Och för mycket press att någon skulle kunna byta land bara för hans skull. Eller så var det bara något han sa för att han egentligen inte var intresserad. Även om det inte märktes när vi väl var tillsammans. Han avslutade trots detta med "please don't disappear on me". Fast som vän, då. 

Så det jag behöver komma fram till är väl ett sätt att släppa det, men jag kan inte sluta hoppas att han ska ändra sig. Och det tär så mycket. Det är som att all energi runnit ur och att inget i världen spelar någon roll. Dramatiskt, jag vet. Men får ingen vändning på det. Det hjälper ju inget att jag hamnar efter med studierna och inte orkar ta tag i någonting hemma för stunden. Sover kasst och ingen aptit. 

Hjälp? Blir bara en ond spiral för inte är det lättare att styra tillbaka i rätt spår utan energi och motivation. Hur gör ni andra?

Skorpion76
10/2/16, 4:34 PM
#38

Hejsan hejsan!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
10/8/16, 12:29 PM
#39

#37 Lejonhund. 

Det här är alltid svårt när vi möter någon som vi så gärna vill ha i vårt liv. Grejen är väl den egentligen att vi tror att vi behöver dom.  Att vi behöver dom för att må bra. Eller varför egentligen mår vi dåligt när dom försvinner? 

Jag har själv väldigt länge levt i en oändlig sorg över att ha förlorat " den perfekta"  och det var faktiskt då jag upptäckte LOA.  Det var innan jag riktigt förstod hur allt hängde ihop och trodde att om jag bara fokuserade och agerade som att det skulle bli vi igen så skulle allt lösa sig…. det gjorde inte det. Eller har inte gjort det än i alla fall 😃. 

Eftersom jag själv sköt fram  mitt välmående i flera år så vill jag gärna ge mitt sätt att se på saken nu -  för att du ska slippa uppleva samma långa period av sorg som mig. 

Det är möjligt att ni kanske kommer att träffas igen - senare i livet, men om jag var i ditt ställe just nu så skulle jag försöka släppa den tanken.  Jag skulle försöka känna kärlek mot honom och tacksamhet för att du fått uppleva den underbara kontakten ni fick.  

Den känsla han fick dig att känna finns kvar i dig. Den kärlek du kände var DIN. Han var en mycket bra spegel som gjorde att du plockade fram allt bra i dig. Allt det har inte försvunnit - det finns kvar där i dig. Men just nu har du tappat bort de känslorna. 

Så försök helt enkelt att må så bra som möjligt. Grejen är ju att undvika brist känslan - för det är just den som får dig att må dåligt. Tron att du har förlorat något. Att något fattas. 

Skriv en lista över grejer som normalt sett känns bra att göra - sen när du mår dåligt kikar du över listan och gör det som känns bäst i stunden. 

Naturligtvis ska du inte stänga in gråt eller sorg - behöver du gråta så gör det  bättre att släppa fram det ordentligt - det finns ju olika faser, du kanske behöver gråta, eller skrika och bli förbannad. Låt dessa vågor komma. Släpp sedan. och försök att hitta tillbaka till ditt inre lugn, din inre glädje och lycka. 

🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jäotödjä
10/8/16, 7:35 PM
#40

Jag funderar lite på en sak, hur gör ni med affirmationer och allt vad gäller Loa, säger ni dom på engelska eller översätter ni innan till svenska?

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Skorpion76
10/9/16, 6:07 AM
#41

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Otroulig
10/9/16, 10:06 AM
#42

#40 Jäotödjä, jag brukar ofta översätta till svenska - om det känns mer äkta för mig. En del engelska känns bra och går inte riktigt att få till bra på svenska. 

Sen affirmerar jag inte så mycket längre. Men jag körde väldigt mycket en tid när jag arbetade upp min självkänsla och då ofta framför spegeln.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
10/9/16, 11:37 AM
#43

#40 Jag översätter oftast men tycker jag att det inte funkar eller att Engelska fungerar bättre låter jag det va :)

Mitt tips är att alltid översätta om du inte kan relatera så mycket till språket. Jag har bott mycket utomlands så Engelska känns nästan lika bekvämt som Svenska men jag översätter ändå det mesta.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Jäotödjä
10/9/16, 12:16 PM
#44

Jag uppskattar svaren, tack så mycket.

Ni båda verkar super härliga.

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

sweetgum
10/14/16, 1:20 PM
#45

#44 No worries 🌺 Lycka till!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Lisetta
10/16/16, 6:36 PM
#46

Frågar här om det går bra: Hur länkar man till ett inlägg i tråden man vill hänvisa till eller kommentera eller svara på som jag ser att vissa gör ibland? Tacksam för svar 🙂

Otroulig
10/16/16, 7:30 PM
#47

#46 Hej Lisetta, när du skriver inlägget så finns det symboler som ser ut som kedjelänkar när du för pekaren över så står det Add link där kan du klistra in din kopierade länk :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
10/17/16, 2:19 PM
#48

Halloj!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
StickyRicky
12/9/16, 5:33 PM
#49

Önskar alla en härlig fredagsafton

 ❤️ 🌛

Otroulig
12/11/16, 1:11 PM
#50

#49 Det är ju så underbart att få höra det som Bashar säger. 

Vi har redan allt - vi behöver bara släppa in det. Och det vi inte vill ha i våra liv ska vi släppa. Som AH säger - Only talk about what you want.  Det låter så enkelt men tänk så programmerade vi är att identifiera och älta det vi INTE vill ha. Istället för att ignorera det. Visst - det oönskade ger oss klarhet i vad vi vill ha. Så det är ju en gåva i sig. Men sluta sen gräva i det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
4/28/17, 6:28 PM
#51

Hallå! Målle is in da house! 😀 Hur står det till med er? Jag behöver lite vägledning/svar på vad som händer för mig just nu. Någon försöker säga mig något men jag har så svårt att förstå vad! Ni kloka hjärtansfina människor kanske kan hjälpa mig på traven?

sweetgum
4/30/17, 8:12 PM
#52

Hej Målle! Kan försöka hjälpa, om du vill?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Skorpion76
5/1/17, 8:29 AM
#53

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
6/3/17, 12:03 PM
#54

Men HEJ Målle!! 

Inte så aktiv här, men kul att se att du varit in. Förmodligen har din fråga löst sig, dom brukar ju det <3 

Här mås det bra, jag har ju attraherat in så mycket på senaste tiden, som en ketchup effekt, haha. Min stora dröm om hus på landet har jag faktiskt släppt,  det kändes motigt och var ett motstånd i att leta hus, gå på visningar - inget kändes rätt. Så började det gå upp för mig att det kanske inte var rätt? Vissa drömmar kanske lever kvar för att vi håller dom vid liv. Samma dag jag insåg detta öppnade sig en ny dörr och nu planerar jag ett boende som på ett vis även det är en dröm. Återkommer i ärendet. 

Jag släpper mer och mer mitt behov av att kontrollera hur min framtid ser ut - jag följer mest med. Det känns bra 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lejonhund
6/26/17, 11:06 PM
#55

Ganska kämpigt med måendet just nu. Och ibland hjälper det att bara vädra tänkarna så jag provar. 

Precis hemkommen från en underbar resa. En resa där jag fick spendera över två veckor med en person som betyder så otroligt mycket för mig. När jag är i hans närhet så bara mår jag bra och inget känns omöjligt. Massa skratt och glädje. 

Men det blir ett djupt fall när jag kommer hem igen. Jag skulle kunna tänka mig att flytta, trots att det är andra sidan Atlanten. Men han är inte i det läget i livet att det är ett alternativ. För mycket press att jag skulle kunna byta land för hans skull, skrämmande liksom. För mig är det inte en så stor grej att byta land, funkar det inte i längden är det ju inte värre än att flytta tillbaka igen och hitta nya vägar. Eller så säger han bara så för att han helt enkelt inte känner samma känslor för mig som jag för honom. Äh, jag vet inte, vi tänker och fungerar väldigt olika, men mår bra av att umgås med varandra de korta perioder vi kan göra det. Och jag försöker hitta till platsen där jag bara kan glädjas över det som varit och hur bra allt känts just då. Lite kämpigt nu bara, när allt jag vill är att åka tillbaka med en gång och ge det tid. Samtidigt som min logiska sida säger att det inte är så det fungerar, hade han verkligen velat bygga vidare så hade det inte varit ett sådant motstånd. Och jag förstår fullt ut, hur läskigt det är med tanken på att någon skulle flytta över halva världen för min skull. 

Vet väl inte riktigt hur jag ska tänka för att hitta tillbaka till lite mer stabilitet. Eller jag vet precis hur och vad, jag lyckas bara inte med att hålla kvar i den känslan och tanken. Att bara ge det tid och hitta tillbaka i vardagen hemma kommer ju hjälpa så småningom. Även om den tanken inte ger så mycket tröst just idag.

Annons:
Otroulig
6/30/17, 6:12 PM
#56

#55 Åh det där är ju knivigt. När man vill något så mycket och då finns hinder i vägen. 

Precis som du säger, du vet egentligen hur du ska tänka. Att du ska vara glad och njuta av minnena och och veta att ni kommer att träffas igen. Att gå upp i ditt och göra grejer som är baserade på dig, som du gillar att göra och tycker är kul. 

Att vara tacksam för att få ha upplevt denna härliga semester men denna man. 

Du kan ju inte påverka honom…eller det kanske du kan förresten, genom att vara lycklig i ditt - för är ni en match så så blir det ju så. Det kanske bara är timingen som ska till. 

apropå #54

För att kanske bekräfta hur jag lyckats med maifesteringen.  Jag har ju tidigare manifesterat en kanon lägenhet, med trädgård, uteplats, öppen spis. Då ville jag hyra - så det blev en hyreslägenhet - del i ett hus. 

Nu de senaste åren har jag tjatat om att jag vill ha nåt eget, Något jag kan renovera och lägga ned tid och energi på - som är mitt. Jag har ju även bett om gemenskap med en man att dela mitt hem med. Min tanke var väl att det skulle vara i ett förhållande. 

Så då fixar universum följande:  Huset jag hyr i blir till salu samma dag som jag accepterar att jag kanske inte ska bo själv på landet, för mitt behov av samhörighet och gemenskap är större än vad jag trott. Jag och min manliga granne köper vårt hem gemensamt. Jag får mitt eget och vi håller på och planerar renoveringar och fixar och trixar - så kul att spåna med någon och planera och drömma. 

DET hade jag ju inte fått om jag köpt ett hus på landet inser jag nu. 

Så check på att ha nåt eget, check på att dela hem med en man och check för gemenskap . 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
7/7/17, 5:59 PM
#57

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

sweetgum
2/19/18, 11:54 AM
#58

Jag har blivit väldigt förtjust i tanken på att använda placebo. Någon som använt sig av det? Några tips?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2/21/18, 9:57 PM
#59

#58 hur menar du nu? Placebo? Då tänker jag mediciner som egentligen är socker piller 😃

Om du vet om att det är placebo så blir ju effekten lite missad?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Själshjärta
7/24/18, 9:56 PM
#60

Jag hittade just hit till denna iFokus-sida, hade aldrig ens hört om Law of Attraction tidigare, men nu när jag har läst vad några medlemmar har skrivit är det nästan som att läsa mina egna innersta tankar, som ingen person i min närhet skulle förstå… fantastiskt.

Welcome to the Black Parade

SHIAWASE
9/11/18, 9:07 AM
#61

Vad härligt att du, själshjärta, "hittade" hit!! Det är ju inte så att du bara ramlade in hit,, du har ju skapat detta möte själv. Visst är det härligt att hitta "hem"  i tankarna!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Själshjärta
9/11/18, 6:16 PM
#62

#61 Ja! 🙂

Welcome to the Black Parade

Annons:
Tissetass
10/26/18, 3:06 AM
#63

'Thoughts become things' hittade jag nerklottrat på en papperslapp i en låda häromdagen. Kom och tänka på den meningen nu. Och det är ju ganska häftigt att aaaallt som skapats av oss människor , en gång har börjat med en tanke hos någon. Värt att tänka på 🙂

Själshjärta
10/26/18, 6:47 PM
#64

#63 Ja, så är det ju! Ganska fantastiskt, egentligen!

Welcome to the Black Parade

Upp till toppen
Annons: