Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 3403 ggr
SHIAWASE
2016-04-30 02:42

Tacksamhetstråden 14

Kärlek och Tacksamhet, uppskattning är de starkaste vibbarna!! Att kunna vara naturligt tacksam för ALLT som sker i livet, för ALLA möten, är en fantastisk gåva!  Kanske vi inte alltid kan känna genuin tacksamhet, men vi kan träna upp den! En början är att börja varje dag och sluta varje dag med att tacka för både det lilla och stora i vardagen! Allt som sker i livet är till för DITT bästa,, även om vi inte alltid kan se under ytan,,,, Så vi fortsätter att vara tacksam för LIVET och alla kontraster!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2016-04-30 02:46
#1

Jag är så otroligt tacksam för mötet med en väldigt speciell person,  där connectionen är total, och där jag verkligen känner så starkt hur vi CO-CREATAR  hela tiden, ett fantastiskt samarbete, mellan våra själar,,,  på en nivå som jag nog aldrig har känt tidigare.  Bra relationer har jag möttt, fina möten, fina personer, men just detta att känna hur vi skapar tillsammans liksom! Det gör vi ju med alla människor, alla möten, men detta är på en ny nivå och platform liksom.   I alla fall så TACK. För att den här personen dök upp i mitt liv så där helt "slumpmässigt" (självklart inte,, men ni förstår)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sagaliten
2016-05-05 18:32
#2

Litet tips kan vara att längst ner länka till nya tacksamhetstråden, så blir det mycket lättare att hitta 😊 Är så oändligt och evigt tacksam att min mamma är min mamma. Det är inte många som kan säga att de ha sin mamma som största förebild (och "idol?") Hon är förutom en fantastisk mamma som alltid funnits där för mig även nu när jag blivit vuxen fått en otroligt fin och nära vänskap. Hon är min största kämpe och min mest trogna stöttepelare och påhejare samtidigt som vi har en otrolig respekt för varandra och alltid speglar varandra och genom diskussioner utvecklas och breddar tankebanor och perspektiv. Vi är varandras likheter och motpoler samtidigt och vår kontakt gör att vi alltid har massor av saker att prat om och hon är faktiskt den enda som vet att jag mer anammat LoA. Och jag är tacksam att vi har den kontakten att vi kan säga vad vi betyder för varandra. Så det är nog det jag är mest tacksam över i hela mitt liv varje dag Happy kristiflygare och darkmoon på er alla ❤️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Anterrabae
2016-05-09 15:39
#3

Jag är tacksam för solen, värmen, blommorna och den kommande flytten! Lite läskigt, men en bra grundkänsla och höga förväntningar!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

sweetgum
2016-05-09 16:42
#4

Åhh det härliga vädret! Tacksam för det underbara vädret vi har!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2016-05-12 21:05
#5

Haha, jag sitter och är lite irriterad och småstingslig och samtidigt tacksam för det! 

Det kanske låter konstigt - men det betyder ju att nåt är på gång att komma upp till ytan, nån gammal inställning jag har - som jag skulle må bra av att granska och komma till rätta med. Få, en aha upplevelse och blir en ÄNNU bättre människa. 

När vi tittar på våra brister med lite objektiva ögon så hittar vi nya sätt att utvecklas.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
2016-07-24 19:07
#6

Tacksam för det fina vädret och att jag är på gott humör vilket lett till att jag manifesterat mycket! Hoppas det fortsätter!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
satsuke
2016-07-27 19:42
#7

Det sitter hårt inne att vara tacksam över något just nu - är så grundligt nere…så: Jag är tacksam över stt jag har ett jobb. Jag är tacksam över att jag har ett hus. Jag är tacksam över min underbara son.

Evaline
2016-08-19 11:27
#8

Så tacksam för att jag är ledig idag och inte har något speciellt att göra. Skönt att bara få låta dagen gå utan varken stress eller något planerat. En stund att andas :)

SuzanneV
2016-08-31 14:34
#9

Tacksam för nya kontakter, nya möjligheter till jobb och bra ekonomi. Tack för att jag hela tiden hittar tillbaka till MIG när jag faller hårt! Tack för alla utmaningar och svårigheter som har gjort mig stark! Tack för att jag vet vad JAG vill, känner och behöver. Tack för insikten att söka den hjälp jag behöver! Tack alla ni som stöttar och vägleder mig på min resa. Tack för att jag är vägledd, omfamnad och älskad. Tack för att jag är jag! Tack för detta underbara forum!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Sagaliten
2016-09-04 00:35
#10

Är tacksam för en mysig eftermiddag med min mamma och syster där även syskonbarnen var med en stund. God middag och gott sällskap är bland det bästa som finns för själen och lite goa skratt på det också.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

papauggla
2016-09-07 12:31
#11

Jag är tacksam för att jag fortfarande andas.

Sagaliten
2016-09-11 04:27
#12

Jag är tacksam för en fantastiskt trevlig kväll i nya människors sällskap 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Limika
2016-09-15 22:59
#13

Jag är så tacksam för… Min stora familj med make, döttrar, våra föräldrar och syskon m resp. och barn, alla dessa underbara som vi har omkring oss.  Tack mest av allt för döttrarna, våra fina flickor som vuxit upp till två förnuftiga klarsynta unga kvinnor. Tack för mitt underbara arbete, jag trivs verkligen bra. Och tack för mötet med min nya vän, det har givit mig så mycket under senaste halvåret, det är intressant och spännande att lära känna en ny person.  Sist men inte minst, tack för vårt hus och renoveringen som sker just nu.

Annons:
Otroulig
2016-09-18 16:16
#14

#11 🤗❤️till dig papauggla.

Det är alltid mörkast innan gryningen.

Tack för mitt fina bekväma hem och tack för att jag låter mig vara där jag är.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2016-09-18 21:43
#15

Är så tacksam för inre ro och tillit till att allt bara kan bli bättre nu. Tack för glädjens och kärlekens känsla! Tack för underbara dagar med min Goa vän. Tack för att jag har bestämt mig och vet vad jag vill i livet. Tack för min kraft och mitt mod. Tack för att jag är jag!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

satsuke
2016-09-22 11:36
#16

Jag känner en sådan enorm tacksamhet för att jag fått uppleva kärlek, att jag har någon som älskar mig ❤️

sweetgum
2016-09-24 15:57
#17

Jag är tacksam för att jag äntligen börjar förstå min väg i livet (iaf just nu) och att jag fått chansen att pröva den, även om det varit tungt.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2016-09-25 12:56
#18

Tack för att min spontan äppelkaka till frukosten blev så god.

 Tack för all energi som kommer till mig som sockerdricka. 

Tack för att jag låter mig följa med i det som känns lättast och bäst för mig. Är det vila som känns bra, så är det det jag behöver.  Tack för att jag vågar lita på min känsla. 

Tack för all min rikedom - jag glömmer ju bort det ibland, tack så innerligt mycket, livet blir så mycket enklare att leva.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jäotödjä
2016-10-04 05:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Jag är oerhört tacksam över att jag är den jag är och att jag utvecklats så mycket på det senaste och verkligen börjat förstå innebörden av Loa.

Jag är tacksam över glädjen jag känner inför livet just nu och också tacksam över  glädjen jag kommer känna i framtiden, den blir starkare och starkare ju mer tiden går och desto djupare förståelse jag får utav hela tankesättet.

Jag är tacksam över alla manifesteringar hittills.

Jag är tacksam över att jag hittade denna hemsidan igår.

Jag är tacksam över människorna jag möter och mött.

Jag är tacksam över min familj.

Jag är tacksam över livet.

Tack, Tack, Tack. =D

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Jäotödjä
2016-10-05 01:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Jag är oerhört tacksam över hur bra jag mår. =)

Jag är oerhört tacksam över min personliga utveckling.

Jag är oerhört tacksam över hur bra min katt mår, och hur underbar han är. 

Jag är oerhört tacksam över min bil.

Jag är oerhört tacksam över alla härliga stunder jag haft under sensommaren.

Tack :D

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Annons:
Jäotödjä
2016-10-06 16:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Jag är oerhört tacksam över denna dagen, helt underbart :)

Jag är oerhört tacksam över min goda kontakt med mamma och pappa.

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Lisetta
2016-10-07 07:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Tacksam, oerhört tacksam för att jag igår har fått upp ögonen för Law of Attraction. Har mycket kvar att lära men har redan fått bevis för att det fungerar. Det var en liten händelse jag av hela mitt hjärta ville skulle ske och det gjorde det, mot alla odds. 😃

Jag är tacksam för det fina, härliga höstvädret. ☀️

Tacksamhet även för att jag igår fick bekräftat genom ett medium att jag är på rätt väg och jag nu vet vilka beslut jag ska ta och att jag fick kontakt med mina nära och kära och fått ytterligare ett bevis på att livet fortsätter fast i en annan form när vårt jordeliv är slut. 🌺

Är också tacksam för hela min underbara familj, min lägenhet. Även att jag börjar komma till ro i mitt singelliv och mår bra i det. Jag behöver ingen man för att må bra, jag mår bra i mej själv. 🙂

Tack universum för detta! 🌺

Sagaliten
2016-10-12 09:33
#23

Är så tacksam att jag trots urusel sömn och bara få timmar så är jag på strålande humör. Ögonen må gå i kors och John Blund vill inte lämna mig ifred, men lila glad för det är jag men gladast är nog räven 😄 Ha en strålande dag gott folk

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
2016-10-14 12:43
#24

Jag är idag så tacksam över alla livsöden jag får ta del av som ger så mycket bevis på att: 

ALLT LÖSER SIG 🎈

UNIVERSUM VILL OSS VÄL 🌈

VI BLIR GUDOMLIGT VÄGLEDDA ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
2016-10-14 13:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Tacksam för den vackra plats jag bor på!

Underbara Bjäre <3

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Jäotödjä
2016-10-14 21:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Jag är oerhört tacksam över mitt välmående och att jag under dagen verkligen börjat hitta tillbaks till mig själv.

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Otroulig
2016-10-16 19:31
#27

# 25 och 26 Vilka vackra bilder !!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Jäotödjä
2016-10-28 01:11
#28

Jag är oerhört tacksam över att jag idag hittade tillbaks till träningen.

Helt underbart, tack!

Jag är oerhört tacksam över den jag är.

Agafia
2016-10-29 23:11
#29

Tack för tak över huvudet , mat , min Familj som älskar mig som jag är .

Otroulig
2016-11-01 21:42
#30

Tack för chansen till ett nytt jobb, jag tar tacksamt emot alla nya dörrar som öppnas. 

Tack även för min inre vägledning som bekräftats så fint idag.  Tack för all hjälp med att ta ned murarna runt hjärtat och våga vara sårbar igen ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Soligajag1
2016-11-03 07:34
#31

#20 , 21 o 26   Så fantastiska bilder ! 

Tack för att jag orkade att ta itu med alla olika problem.

Tack för DENNA SIGHT iFokus.SE  som gett mig så mycket , Nya vänner och gemenskap under denna vecka jag är sjuk, förkyld. 

Tack min Älskade syster för att du ÄR den du ÄR!! ❤️ 

Tack mina kära barn , , ❤️ Ni kämpar på olika sätt med eran vardag ❤️

HH 🙂

[Rulander]
2016-11-14 11:24
#32

Tack för min familj och mina föräldrar. Tack för mitt arbete och hälsa.

Jag är även tacksam för vänner och tro på en fantastisk framtid.

Otroulig
2016-11-27 20:10
#33

Jag har en vän sedan studietiden som verkligen älskar mig precis som jag är. Möjligtvis att han har satt mig på en piedestal men det gör mig inget. Jag har varit med om andra tillfällen när jag blivit höjd till skyarna och det är i dom sammanhangen som jag blivit mitt allra bästa jag - det har lockat fram alla fina, underbara , kreativa sidorna i mig. 

När jag blir dyrkad plockas mina bästa sidor fram. Alltså borde även andra reagera likadant. Så alltså för att locka fram det bästa i andra människor så ska jag lyfta dom - överösa dom med komplimanger och beröm. Alla gör vi något bra. DET ska lyftas fram ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Evaline
2017-12-29 05:46
#34

Tacksam för min familj, mina vänner, mina husdjur. Tacksam för att livet går framåt ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: