Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1370 ggr
[Synnerlig]
2016-03-03 17:36

Var det LoA eller slump?

Var och kollade blodtrycket idag som tidigare varit på gränsen till för högt och legat kring 140/90 ungefär. Idag så hade jag siffran 136/84 i huvudet och satt och tänkte att det är vad blodtrycksmätarn skulle visa nu. Men den visade 140/100! Jag blev stressad över detta, men en stund senare tog vi blodtrycket igen och jag gav inte upp, jag tänkte "nu kommer hon säga 136/84", men samtidigt tror jag att jag hade en liten röst i bakhuvudet som sa "det är ju lite väl mycket som trycket ska gå ner på bara några minuter, det kommer inte ske". Så säger hon "135/80"!!! Gissa om jag blev glad och det var dessutom lite mindre än vad ja tänkte :D Men nu undrar jag, var detta attraktionslagen? Jag vet inte om jag trodde på mig själv till 100 %. Måste man göra det för att attraktionslagen ska fungera?

Annons:
Otroulig
2016-03-03 21:40
#1

Asså jaghar dålig koll på hur blodtrycket mäts, var inne och googlade. Men orkade inte sätta in mig i allt. Men jag har känt att jag påverkar det, när de tar blodtryck  på mig. 

Så klart att om du är stressad så borde det öka..eller funkar det inte så? 

Sen tänker jag att det kanske inte var LOA som aktiverades utan helt enkelt att du du kopplade upp dig och fick intuitiv information.  Vilket i sig är är fantastiskt 👍 Jag skulle vara väldigt glad om jag kunde lyssna mer på min inre röst som egentligen har alla svar. Som jag ser det så kanske det var mer det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Synnerlig]
2016-03-04 09:02
#2

Ja, deras maskiner reagerar på minsta lilla men jag försökte verkligen slappna av båda gångerna. Den första gången hade jag inte hunnit vila utan togs nästa direkt när jag kom in så det är nog också därför den visade högre och sedan visade lägre senare. Men jag har inte varit med om att mitt blodtryck gått ner så mycket tidigare och det är ju positivt i alla fall :) Ja, det kanske var det det var :) Jag tror ju på det här med LOA men vill gärna ändå få ett sådant bevis på det att jag bara vet att det är LOA :)

Blueberry95
2016-03-21 10:49
#3

Attraktionslagen är vad jag förstår alltid närvarande. Det finns ingen slump. Allt som händer matchas ihop med den vibration du håller. Det ska altså inte spela någon roll hur du når eller hur du tänker, den styrs alltid av att lika dras till lika. Så om man tänker mycket på något som man inte vill ska hända så händer det för att man håller samma vibration som den händelsen eller personen. Jag är inget proffs men det är det jag har förstått att det handlar om :)

Upp till toppen
Annons: