Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1014 ggr
Dragonfly81
2016-02-10 13:44

Kroppsligt

Har funderat på det här med manifesteringar och undrar väl lite om det går att göra kroppsliga manifesteringar? Alltså, om man kan manifestera saker och händelser, funkar det även att manifestera en kroppslig önskan? Tänker om man är missnöjd med något.. Eller är det kanske mer att man ändrar sin uppfattning om det man nu är missnöjd med? Jag fattar att man kanske inte kan bli 5-10 cm längre bara för att man önskar det.. Men jag tänker att man har ju läst om människor som blivit friska från sjukdomar på egen hand och folk som pratat med sina celler.. Eller är sånt bara båg? Eller är jag ute och cyklar? :)

Annons:
Otroulig
2016-02-10 21:30
#1

Jag fixade så att mitt onda knä slutade göra ont. Efter att ha värk i flera år. Genom att helt enkelt skita i det. 

Tidigare lade jag ned mycket träning och tankar på knäet. Men inte förrns jag bestämde mig för att strunta i det - så helt plötsligt efter ett halvår så hade jag inte ont längre.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

K.R.J.T
2016-02-12 19:12
#2

Läste om en dam som gjort sig frisk ifrån cancer, och en viktig del enligt henne var att tänka posetivt ang sjukdomen, och visualisera sig själv bli frisk, istället för tro att man ska dö av det.

det funkade för henne :)

Upp till toppen
Annons: