Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1036 ggr
Otroulig
1/25/16, 9:57 PM

Ge till andra det du själv vill ha

Jag fick en länk till Neale Donald Walsch "föreläsning" om nyckeln till att lyckas med manifesteringar: här.

Tricket var lite det som vi varit inne på förut. 

Att vi ska GE det som vi vill ha. 

Han gick även igenom en process som bestod av fyra steg, det stämmer rätt bra med vad AH säger t.ex, vilket inte är speciellt förvånande men det är lite andra ord och uttryck. Vilket kan vara bra, då det kan trilla ned polletter bara för att man hör det beskrivet med andra ord. 

Lite kortfattat var det följande: 

MANIFESTATION FORMULA

4 STEG 

  1.      Identifiera din högsta dröm, var specifik.

  2.   Identifiera dina förväntningar, skriv ned de första tankarna som kommer. Var ärlig. Även om de är negativa. De gör att man ser vad man har för hinder. Som du kanske behöver jobba lite med. Om du har positiva förväntningar – förstärk dom.  

  3.     Släppa alla behov. Det gör man genom att inse varför man är här. Vad gör min själ här just nu. Man kommer fram till att jag egentligen inte behöver det jag önskar.

  4.      Lev från källan. Som att jag är källan som skapar det. Att ge till andra.

Det var ett rätt långt samtal och jag lyssnade inte hela vägen, han gör reklam för sin Masterclass, där man kan få personligt stöd av honom  i ett helt år.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2/2/16, 3:44 PM
#1

Oj så intressant!!!! Ska kolla upp! Tack!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: