Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1271 ggr
Dragonfly81
1/11/16, 11:53 AM

2016 - ett bra år

Jag vet inte varför men jag har länge haft en stark känsla av att 2016 kommer bli ett bra år för mig. Jag liksom känner väldigt starkt att alla mina önskningar kommer slå in- jag tar äntligen tag i att börja träna och stärka min kropp och hälsa, jag kommer ur mitt ekonomiska trångmål och får en blomstrande ekonomi och jag hittar äntligen vad jag vill jobba med samt en del annat. Just nu letar jag jobb efter att sagt upp min plats på en salong då jag inte längre vill vara egen företagare, men också här har jag en stark känsla av att jag inte kommer behöva leta så länge, t.o.m känslan av att få tillbaka mitt gamla jobb inom en helt annan bransch.. Alltså, den här känslan av att allt fixar sig är ju såklart toppen och jag mår ju bra av den, men jag undrar ändå HUR jag kan vara så säker? Jag VET ju inte med 100% säkerhet att det blir så, men samtidigt så vet jag liksom.. Nån som förstår hur jag menar och kan ge nån slags förklaring?

Annons:
Otroulig
1/12/16, 9:48 PM
#1

Jag förstår precis, en härlig känsla! 

Var kvar i den! För precis då kommer allting att lösa sig.  

Som jag skrev i en annan tråd, ibland förstår man inte varför saker händer: 

Jag hade precis den känslan när jag sa upp och var övertygad om att jag skulle få ett specifikt jobb, det var mitt hade jag bestämt.  Bl.a den känslan gjorde att jag vågade säga upp mig. Sen fick jag inte det jobbet 🤔 men jag fick ett annat straxt efteråt 🥳. 

Du kan ju kalla det intuition. Det skulle jag gjort 🙂.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Dragonfly81
1/14/16, 8:23 AM
#2

Tack! Jag ska verkligen stanna kvar i den här känslan för igår fick jag faktiskt tillbaka mitt gamla jobb, börjar på måndag! Känns såå skönt att veta att jag har ett jobb och en lön igen! En tung börda har lyfts från mina axlar. Nu ska jag ta tag i träningen och hälsan på allvar också och sen får jag väl spela nån rad på lotto så jag vinner en slant också ;) Jag har faktiskt en väldigt stark känsla av att jag kommer vinna pengar också.. sen hur mycket vet jag ju inte :)

Ja, intuition är det nog. :)

Upp till toppen
Annons: