Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1282 ggr
Ghosthunter
2016-01-01 15:53

Tvivlar!

Jag tror på det mesta inom det paranormala och det andliga (mycket pga min egna erfarenhet inom detta) Men tyvärr så tvivlar jag på attraktionslagen.

Det fanns en tid då jag trodde på detta till 100% och jag levde med det under en lång tid. Men allt som jag ville gick tvärtom…allt blev bara fel och inget stämde och det gör det inte fortfarande.

Kanske gjorde fel på något vis?…jag vet inte!🤔

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Otroulig
2016-01-01 18:07
#1

Ofta så är det ju så att vi vill så mycket. Det kan finnas något som vi vill ha - nästan lite desperat. Då är det så himla lätt att känna brist och saknad och då hamnar vi i den energin och de känslorna och då skapar vi mer av det vi INTE vill ha. 

För mig så handlar Lagen om attraktion mycket om det enkla att må bra. Dessutom har jag börjat lära mig att släppa förväntningarna.  Jag tycker att det presenteras mer möjligheter för mig när jag mår bra och bara flyter med. 

Vi kan aldrig göra fel. Vi har bara inte lärt oss. Vi lär oss av erfarenheter. 

Jag märker att vissa saker upprepas i mitt liv, oönskade saker 😉 jag ser det då som en möjlighet att agera och tänka annorlunda än hur jag agerade förra gången.  Det är ju enda sättet att för mig att skapa ett nytt scenario.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2016-01-04 09:48
#2

GH

Det fanns en tid då jag trodde på detta till 100% och jag levde med det under en lång tid. Men allt som jag ville gick tvärtom…allt blev bara fel och inget stämde och det gör det inte fortfarande.

Precis som Otroulig skriver så handlar det om att släppa på förväntningarna som vi har,,,,,,

Allt sker inte precis så som vi vill och då tvivlar vi. Och då väcks känslor av brist, och vi undrar varför vi inte får det som vi vill och anser oss behöva. Många gånger så sätter vi kanske krokben för oss själva. Jag har i alla fall gjort det under mitt liv och de år som har gått.

Vi gör inte fel - Vi har bara inte lärt oss att lita på oss själva och då vågar vi kanske heller inte - ta språnget ut i drömmen. För rädslan att misslyckas är större än Det fantastiska som faktiskt kan komma till oss oss.

Det finns inget facit att kika i här i livet. Det finns bara olika vägar och det krävs en hel del mod för att trotsa den inlärda logiken som inte förstår detta.

SHIAWASE
2016-01-19 14:18
#3

Attraktionslagen verkar alltid, NU, ständigt.

Går saker och ting inte som "man vill" så handlar det om att man vibrerar (sänder ut) annat än vad man önskar.

Detta är något vi alla upplever,,,

För mig personligen, så VET jag ju att attraktionslagen verkar ständigt, så när det händer jobbiga, tråkiga, ledsamma, saker i min omgivning, när det inte funkar i jobb, relationer, etc. etc. så VET jag att det handlar om min vibb. Jag vet också att jag inte ( eller jag kan, men jag är inte så skicklig än) kan ändra min vibb (den energi jag sänder ut) så där på en gång,,så jag accepterar läget , och börjar med att fundera, hitta bästa sättet att skifta min vibb!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sagaliten
2016-01-19 18:45
#4

Av det lilla jag lärt mig hittills så är det just str inte förvänta sig för som sagt, dö skapas känslan av avsaknaden. Och att man bara ska lita på att det kommer till en på det sätt Universum anser dig behöva det, kanske inte precis så som du förväntade dig det från början 😊 Sen tror jag visserligen att livet/universum slänger till en kurvbollar ibland för att se hur vi tar oss an dem. Tar vi det som en utmaning med en klackspark eller tar vi det som en motgång som drar ner oss. Så även om jag tror på attraktionslagen så tror jag ändå att det kan komma de där kurvbollarna som man inte har önskat sig bara för att man ska utvecklas och utmanas. Men kanske bara jag som tror så här ☺️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: