Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 791 ggr
SHIAWASE
10/31/15, 2:28 PM

Hur sann är du mot dig själv=

Hur sann är vi mot oss själva egentligen??

Jag, personligen, är nog väldigt sann,,,men ändå inte hundra procent sann mot mig, och lever som jag villl,

MEN fortfarande finns det saker som hindrar mig att flyga som jag villl,

MED, att flyga som jag vill menar jag inte att strunta i sina medmännsiskor och vara en total egoist,

Jag menar att det är sååå viktigt att vi lever i sanning gentemot oss själva för att kunna verka , för att kunna tillföra något till den värld vi lever i (vi tillför ALLTID!!!! b ara genom att vi är,, ,, menvi kan tillföra det vi innerst VILL genom att vara SANN gentemot oss själv)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
11/2/15, 7:01 AM
#1

Jag tycker nog att jag är rätt sann. Jag försöker känna inåt vad det är jag vill och behöver och följer känslan. 

Däremot känner jag ibland att jag har lite hang ups. Dvs jag har vissa tankar och tankemönster som egentligen inte leder mig framåt eller i slutändan så bromsar de mig. Jag ser dessa mönster men kan fortfarande inte riktigt släppa. Det kan vara gamla drömmar som jag inte vill ge upp. 

Eller som att jag snusar t.ex kanske  inte speciellt bra för mig - men jag vill inte sluta. Så då agerar ju jag kanske MOT det som är bra för mig, vilket i mina ögon är att  inte leva i sanning 🤔

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
11/2/15, 6:18 PM
#2

Otroulig,,, Ja,,, så känner vi nog ,, många av oss,, i alla fall jag,, att vi har dels hang ups, och dels invanda mönster , som bromsar oss, och det är väl dit jag vill nå,, att lösa upp allt detta!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: