Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 1978 ggr
gudilondon
2015-09-29 23:34

Blivande partners helst!

Kan man använda LoA når det gäller en parter också?

Exempel: Jag har träffat en man som det kan bli ett förhållande med, vi gillar varandra men är båda singlar och vill leva ensamma. 

Vad gör jag då. jag vill vara säker på att han  vill ha ett särbo-förhållande med mig.

Annons:
SHIAWASE
2015-09-30 04:43
#1

gudilondon,

LOA verkar jämt och ständigt,,,,, Låter väl fantastiskt att ni gillar varandra,,,, Prata med  honom om ett särbo förhållande!

När det gäller medveten användning av LoA så är det alltid bättre att inte vara specifik,, när vi blir specifika om vad exakt vi VILL HA (person, sak, etc) så är det lätt att vi sänder ut en frekvens av MOTSTÅND(de flesta av oss är inte tillräckligt förfinade i att kontrollera vår frekvens, ) vilket gör att det vi vill ha, det som vi tror kommer göra oss lyckligare , inte kommer.

Sååå ,, jag rekommenderar att helt enkelt prata med honom, om ett förhållande!

Och om du vill medvetet skapa ditt liv och använda LoA medvetet, så kom ihåg att det är känslan som är det viktigaste! Nu och alltid! Vad känner jag? Hur mår jag? Hur vill jag må? Vilka känslor vill jag känna?

Inte VAD vill jag ha, VEM vill jag ha?

Utan Hur vill jag må? Och så hittar man till den känslan oavsett om prylarna, personerna finns i närheten eller inte! OCH då kommer prylar och personer och annat som man inte ens har tänkt på medvetet att flyta in!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2015-09-30 19:38
#2

Men … det låter ju som att ni vill samma sak redan från början? 

En utmärkt start! Att vara öppen och sann med vad man vill redan från start tycker jag är ett klokt val. 

Haha, jag gjorde tvärtom. Önskar själv att jag tagit upp det.  Jag satte igång och skapa ett liv tillsammans - medans det inte alls var hans plan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gudilondon
2015-10-01 00:10
#3

Nu är det så att vi träffats i kväll.  Vi är otroligt dragna till varandra, inte bara fysiskt utan även mentalt. Hjärtat är med som aldrig förr, och inte underlivet. 

Det var han som började prata om hur vi skulle ha vårt förhållande och eftersom vi vill båda exakt samma sak, så får det bli så. Jag är 68 år och har aldrig upplevt någon som detta.  Jag är fortfarande omskakad. En sak till: det känns som jag "lyfts" som om mitt kronchakra har öppnat sig. Känns som Gud har rört vid mig.

Otroulig
2015-10-01 20:41
#4

Åh vad härligt att läsa Gudilondon!! Haha vilket underbart bra nick name förresten, missade det tidigare 😃

Jag som är 51 och inte har träffat rätt, jag blir så glad över att läsa om ditt fantastiska möte och upplevelse.  Det är aldrig för sent alltså 😉

Ojojoj - det verkar som att du hittat din tvillingsjäl 🥳❤️🌈😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gudilondon
2015-10-01 20:47
#5

Ja jag har letat i hela mitt liv sedan tonåren, och nu först har jag hittat honom.  Och nej, det är aldrig för sent .

❤️

Otroulig
2015-10-01 22:43
#6

👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Karin3.0
2015-10-06 15:55
#7

Underbart! Kärlek är det bästa som finns ❤️

Skogshumblan
2015-11-08 17:07
#8

Klart det funkar. Grattis gudilondon som fått möta kärleken så här.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: