Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 966 ggr
SHIAWASE
2015-09-25 07:30

Lita på dig själv-svar kommer inte utifrån

Dessa tider så höjs energin, manifesteringar sker snabbare, många av oss upplever ständigt synkronisering. Världen upplever  kontraster av stora slag. Världen är fyll av kärlek, ljus och värme. Samtidigt upplever vi starkare den andra sidan, och jag tror att vi är känsliga och därför reagerar starkare,, just för att den ljusa biten har förstärkts, och då gör mörkret ondare , så att säga.

I detta energivirvel, känns det viktigt att påminna oss om att allt finns inom oss, alla svar, alla lösningar, alla ideer osv.  Vi kan få hjälp med att hitta svaren  genom inspiration från andra, men ingen annan kan GE oss svaren. Vi är alla unika, INGEN kan veta vilket svar, vilken lösning som passar just mig.

Många människor söker svar utifrån, från vänner, från olika andliga personer, från kanaliseringar, medium , psychics, men det är alltid viktigt att ha distans, att vara objektiv, att se sig själv utifrån, och att vara medveten om att i slutänden så kan svaret bara komma från MIG. Och att jag själv är ansvarig för mig och mitt liv, att det är bara jag som kan skapa mitt liv.

Alla trevliga saker , mindre trevliga saker, alla fina möten, mindre fina möten, det är jag som har skapat allt detta, och allt är BRA! eftersom allt sker för att just JAG ska kunna expandera!

Glömmer vi bort att endast jag är ansvarig för mitt liv, så blir det lätt att lägga skuld på andra,  att anklaga andra,  och i och med det, så sätter vi igång en spiral av ett skapande som vi egentligen inte önskar.

Fokusera på det goda, och skapa mer av det goda!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
mulac
2015-09-25 09:56
#1

Mycket bra sammanfattat!  🙂

SHIAWASE
2015-09-25 10:11
#2

Tack mulac❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2015-09-26 20:59
#3

Tack shia! Skrev just om synkroniciteter som svar till dig i annan tråd och nu detta! :) Jo, men svaren manifesteras i det yttre när jag ber om guidning. Intuitionen säger åt mig att kolla på en film. I filmen finns budskapet exv. Eller okänd människa på stan kommer fram och berättar svaret osv. Däremot tycker jag inte det hjälper att fråga medium eller vänner osv. Båda sakerna är ju yttre händelser. Ändå talar syncroniciteterna så otroligt mycket djupare. Jag tänker att mitt högre jag skapat synkroniciteterna i exv en film, okänd människa på stan osv för att vägleda mig själv. Det känns väldigt kärleksfullt och intelligent hela synkronicitetsupplevelsen!

SHIAWASE
2015-09-27 00:33
#4

Älvan, precis som du säger, så tänker jag att filmer, okänd människa, etc. detta är ju svar från oss själva,,, medans att fråga någon annan, medium , vänner, DÅ kommer det utifrån..

MEN ,,,,, beroende på var vi befinner oss (inte upp och ner, utan i vilken fas), så kan både vänner, mentorer, medium och andra vara viktiga vägledare för oss!!  Just DÅ i den stunden, kan det vara värdefullt och viktigt!  Även fast det inte är så för mig just nu i min  stund.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: