Annons:
Etikettdrömmar-och-insikter
Läst 2788 ggr
saradormin
9/23/15, 10:33 PM

svart magi. förbannelse

Jag blivit utsatt för svart magi förbannelse efter tjafset i inlägget här på andliga. Jag är helt säker de är,någon från iFokus. Skicka en svart magi förbannelse sådär bara för ingenting, För jävligt jag sökte lyckan här Jag vädjar om hjälp och kalla den tillbaka,

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
SHIAWASE
9/24/15, 5:07 AM
#1

saradormin,  Jag vet inte vad du har skrivit inne på AU,, men jag tror inte att det handlar om svart magi!

OCH,, även om du nu är upprörd över något som tydligen har hänt dig, så vill jag bara säga att INGEN kan skapa din verklighet. Du skapar din verklighet, medvetet eller omedvetet.

Här inne hos oss! Så hjälper vi varandra att skapa vår verklighet medvetet! Du är välkommen härinne om du vill, du kan få tips, om HUR man kan skapa medvetet, om hur man kan hitta välmående och lyckan ,, den kan man inte hitta utifrån, kommer inifrån ,,,,,

Så vad som än har hänt, så kan DU ändra på situationen, men bara DU! 

Men du kan få tips om olika sätt, och kanske kan du hitta något som passar dig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

saradormin
9/24/15, 5:49 AM
#2

Hur kan du veta de. Jag skrev bara ja blivit utsatt för de..är de Bara för ja skrev de är nån från iFokus. För jävligt få sånt klistrat på sig,.vad gjorde.jag, Denna person Jag är fan andlig Bryt förbannelsen vad straffar du mig för.

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 5:50 AM
#3

Ja tack för tipsen

sajtvärd  drömmar ifokus

SHIAWASE
9/24/15, 6:14 AM
#4

saradormin,  jag beskyller inte dig för något, försökte bara förklara hur jag tänker, förstår att du kanske inte tänker så. Du är välkommen att vara här om du känner att det finns något här som känns rätt för dig. Om inte, så kan inte vi hjälpa dig så mycket, känns som om du skulle behöva någon att prata med, i din omgivning?

jag har heller ingen aning om vilka diskussioner som har förts på andra iFokus sidor, så jag vet inte alls vad detta handlar om.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

saradormin
9/24/15, 6:41 AM
#5

Ja anklagar inte nån,.denne person har jag redan förlåtit. Ja vill bara ha hjälp de finns många på iFokus som är kunniga inom förbannelse ja vädjar om hjälp

sajtvärd  drömmar ifokus

SHIAWASE
9/24/15, 7:00 AM
#6

ok!  Här inne är vi inte kunniga på förbannelse (i alla fall inte jag) Eftersom jag anser att vi skapar vår egen verklighet! Så LoA iFokus kanske inte är rätta platsen för dig? Jag hoppas dock att du kommer att må bättre snart !!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
ollivoll
9/24/15, 7:02 AM
#7

Be universium att Sända tillbaka förbannelsen till avsändaren med orden att du inte tillåter den komma till dig och att du skickar tillbaka den. Avsluta med att säga att du inte tillåter dig besväras mer, lycka och välgång till avsändaren och besvär mig aldrig mer. Det är gjort! Ingen kan använda besvärjelse Mot någon utan att det kostar den som ger besvärjelsen ännu mer. Därför är det viktigt att inte vilja ont mot avsändaren. Och att du själv väljer att inte ta emot den:)

Otroulig
9/24/15, 7:04 AM
#8

Näe - jag trodde förut att det fanns ondska som en kraft - men nu är jag övertygad om att det inte gör det. 

Det finns ju aldrig en mörker knapp i ett rum. Det är mörkt pga bristen på ljus.  Så det enda råd jag kan ge Saradormin är att du släpper in ljuset - duscha dig i ljus och du blir ren.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

saradormin
9/24/15, 7:08 AM
#9

Hur ska jag må bättre när ja inte känner nån som kan Bryta den, Jag är,trött på Detta livet, har jag. Bara fått lidande. Jag har glömt hur de är vara lycklig

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 7:11 AM
#10

Jag är fan andlig jag klarar inte av och be att skicka den till honom

sajtvärd  drömmar ifokus

[Moon Light]
9/24/15, 7:12 AM
#11

Saradormin,läs mitt inlägg till dig här och som jag skriver så vet jag vad jag talar om i frågan.Du mår inte bra så snälla gör dig själv den tjänsten att söka hjälp hos vården för är det inte på tiden att du tar hand om dig själv nu istället för att hålla på så här i tråd efter tråd ? Endast du bär ansvar för dig och ditt liv så ta nu ansvaret mot dig själv och sök hjälp.

Vore det inte befriande att få börja må bra,att befria dig från allt som gör så ont inom dig ? som jag skrev i den andra tråden det är dags att börja leva ditt liv nu🌺

saradormin
9/24/15, 7:27 AM
#12

Han skickade en till som var större Men den är inte Kvar

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 7:34 AM
#13

Jag har kontakt med psykiatriker sedan länge, ja lever ensam de är påfrestande .

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
saradormin
9/24/15, 7:39 AM
#14

Och du pratar om vården just nu, varför bryr du dig inte denna godzilla då. Hjälp mig och.Hitta nån som brutet den,

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 7:42 AM
#15

Ja ska gå och ta mitt s traff, jag vädjar till alla stora sajter

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 7:44 AM
#16

Ja får se hur länge de blir.

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 7:53 AM
#17

Jag letade efter tjej därför de blev så

sajtvärd  drömmar ifokus

[Moon Light]
9/24/15, 7:58 AM
#18

Bra ,då har du en etablerad kontakt med psykiatrin,ta nu och ring dom omedelbums när dom öppnar för dagen vilket brukar kunna vara kring åttatiden för nu mår du inte bra och är hög och nån godzilla har du inte med dig men du måste ta hand om ditt inre och där finns inga genvägar.

Ta en titt på dina egna inlägg i 15 och 16,ser du inte själv att det är du som slår på dig och ingen annan,du säger du ska ta ditt straff och det vittnar bara om hur dåligt du mår så lyssna nu och  ring psykiatrin som du har kontakten med redan för dom känner till dig och din historia.På forum kan man omöjligt få hjälp den måste du vända dig till dom som redan har tagit sig an ditt fall och som är utbildade inom sånt här.

Det är det enda råd jag har att ge och nu säger jag inget mer i den här tråden för det leder ingen vart  men jag hoppas innerligt du lyssnar nu och tar kontakt med din psykiatri när dom öppnar för dagen.

saradormin
9/24/15, 8:01 AM
#19

#11 De är inte så lätt och få plats där Sen har jag ju den vanliga psykiatriker men de är bara för antidepressiva

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 8:08 AM
#20

Ja ville åka dit i natt kl04 men syrran sov hon skulle köra mig Vad har ja gjort för få sån straff

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
saradormin
9/24/15, 8:17 AM
#21

Ja hade kontakt men då fick jag långa sjukintyg och ja var borta länge från jobbet Va menar du hög ja har Inte tagit nått utan ja har inte kunnat Sova på några dagar Ja ska gå idag

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 8:18 AM
#22

Ja,kommer lyssna på dig,

sajtvärd  drömmar ifokus

poweriam
9/24/15, 8:20 AM
#23

Saradormin - Glöm allt vad förbannelse heter ägna det inte någon energi all energi du ger något oönskat ger dig mer av just detta.

Du skriver att du glömt hur det är att vara lycklig att bli lycklig är lätt men man kan inte förvänta sig att gå från längst ner på känsloskalan till högst upp utan man får klättra uppåt.

Hitta vilken tanke som helst som får dig att känna dig aningen bättre, det är en process och den kan ta lite tid men det är det värt.

Jag tror vi är många här inne som någon gång varit på botten och känt hopplöshet, men det finns hjälp och det finns massor man kan göra för må bättre och komma till en punkt där man mår toppen mest hela tiden.

Du pratar om straff, den enda som kan straffa dig är du själv, den enda som kan få dig att må bra eller dåligt är du själv. Det är ofta som vi vänder oss ut mot andra och förväntar oss att få lyckan från någon annan och det är där vi biter i gräset så att säga. 

Din lycka kan bara du hitta, läs på om law of attraction, allt du tänker/känner får du, positivt och negativt om du ständigt fokuserar på vad du inte vill ha så är det detta du kommer att få. Men om du medvetet och med vilje vänder detta ryggen och säger att NOPE jag tänker inte ge detta någon uppmärksamhet, det är DETTA jag VILL ha i mitt liv så kommer du snart att mäkra en markant skillnad i vad som sker runt dig i ditt liv. 

Om du just nu mår väldigt dåligt så kan du inte förvänta dig att hoppa därifrån till lycka utan du får helt enkelt hitta ett sätt att må aningen bättre.

Klättra på känsloskalan:

  1. Lycka/Vetskap/Frihet/Kärlek/Uppskattning
  2. Passion
  3. Entusiasm/Iver/Glädje
  4. Positiv förväntan/Tro
  5. Optimism
  6. Hopp
  7. Belåtenhet
  8. Tristess
  9. Pessimism
  10. Frustration/Irritation/Otålighet
  11. Överväldigande
  12. Besvikelse
  13. Tvivel
  14. Oro
  15. Skuld
  16. Missmod
  17. Ilska
  18. Hämd
  19. Hat/Raseri
  20. avundsjuka
  21. osäkerhet/skuld/ovärdighet
  22. Rädsla/Skuld/Depression/förtvivlan/kraftlös

Lycka till!

saradormin
9/24/15, 8:23 AM
#24

Hjälper du mig med sjukpension så ja flyttar från Sverige. Ja minns nu att jag har redan bokat tid med min psykiatriker där en kvinna socionom som ska vara med

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
9/24/15, 8:49 AM
#25

Nu är ju jag inte på botten så, de är svårt och tänka på utvecklingen såhär, jag vill ha familj ja försöker och mår så dåligt när jag inte finner Ja kan inte gå ut och ragga så de måste vara en speciell kvinna hon måste ha starka egenskaper för ja inte ska slira omkring

sajtvärd  drömmar ifokus

Upp till toppen
Annons: