Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1051 ggr
SHIAWASE
8/31/15, 3:23 PM

Allt är DITT val

Att välja att leva i fysisk kropp, som människa på jorden.  Bara detta val är enormt. Genom detta val, så väljer vi att vara beroende av andra människor, att vara beroende av vad andra tycker och tänker om oss, vi tror att vi "behöver" andra för att överleva, vi tror att vi behöver andras kärlek för att överleva… etc. etc.

MEN i själva verket behöver vi inte någon. VI är alla ETT. I fysisk form är jag JAG. Jag kan vara JAG, självständig och oberoende. MEN vara samhörig med andra, för vi är ju egentligen ETT. MEN, i fysisk form tar ofta egot över, egot vill styra och kontrollera andra,,, istället för att bara ta emot av den kärlek som flödar runt om! just därför så väljer jag att vara bara JAG, att styra över mig själv, och binda samman mig med alla i den ofysiska formen!!! DÄR är vi alla ett, och ingen har behov av att kontrollera eller styra över någon annan,,, Där kan vi alla vara tillsammans,  och  dela med oss av kärlek och energi, utan att behöva tänka,,,, det är då bara att öppna upp!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
H-lena
9/1/15, 8:04 PM
#1

Så otroligt kloka ord, får alltid en aha-upplevelse när jag läser vad du skriver Shia! Tack 🌺❤️


SHIAWASE
9/2/15, 12:58 AM
#2

Tack H-lena🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: