Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 1392 ggr
SHIAWASE
2015-08-22 05:42

Fysiska JAG och icke Fysiska JAG- Vikten av Balans

Allt i livet är kontraster.  Och allt ( enligt mig) handlar om Balans.

Hittar vi balansen är det lätt att navigera sig fram i livet.  Det är ju nämligen vi, JAG som styr, skapar och navigerar min verklighet som fysisk varelse.

Många av oss är ju "periodare" , eller många av oss, vet jag ju inte,,haha, men jag är nog det,, just att vara periodare är ett viktigt verktyg  för mig  för att kunna hitta balansen.

Jag personligen är en person som verkligen befinner mig i den FYSISKA verkligheten,,,, njuter av allt som den fysiska världen ger oss, umgänge, pengar, mat, saker, etc. etc.  Umgås med många där vi inte alls diskuterar något andligt. MEN superhärligt umgänge!

MEN samtidigt så befinner jag mig mycket i den ICKE fysiska världen. Kontakt med mitt JAG, känner av energier och atmosfärer, umgås mycket med  lika,, diskuterar mycket, i sådana diskussioner flyger vi iväg till andra dimensioner.,, och vi inser att vi inte ens vet varandras ålder, yrken , privatliv etc. för det är , i sådant umgänge totalt oväsentligt!

Det är just detta som är det fantastiska med att ha valt att just nu, befinna sig på jorden, i denna tid , som fysisk varelse. Att kunna ha möjligheten att hitta balansen, mellan den fysiska verkligheten och den icke fysiska verkligheten. OCH att kunna njuta av båda dessa verkligheter, och att kunna känna av den expansion som man då, när man är medveten om den, gör!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Upp till toppen
Annons: