Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1329 ggr
poweriam
8/6/15, 9:36 AM

Ny användare :-)

Dagdrivarn här, har skapat en ny användare bara då jag känner att jag vill kunna skriva fritt här. Mitt gamla användarnamn är ju mitt stamnamn vilket varenda människa inom kattvärlden vet vem jag är personligen genom och jag känner att jag vill kunna skriva fritt hos er alla tankar och funderingar och allt som sker i livet och jag är inte säker på att jag vill dela det med även alla utom kattvärlden så därför skapade jag en ny inloggning så att jag använder min gamla dagdrivarn endast till kattrelaterade forum :-)

Annons:
Otroulig
8/6/15, 9:42 PM
#1

Halloj Power, hehe bra valt namn 👍 - men vad bra - då kan du bubbla på ohejdat nu då. Åsså vet vi ju redan lite vem du är. 

Hoppas allt är bra med dig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
8/7/15, 10:21 PM
#2

Måste bara säga att jag gillar ditt nya namn skarpt, för varje gång du skriver, ser och läser poweriam blir det mer sant;) Jag brukar välja mina lösenord med omsorg av just den anledningen. Jag har ingen aning om vem du är, men ser fram mot att se vad du har på hjärtat ♡

poweriam
8/13/15, 8:08 AM
#3

Otroulig - Verkligen och ni får gärna veta exakt vem jag är ;-)
Gardit - Tack, jag blev också förtjust i det. Hjälper fokus :-)

SHIAWASE
8/22/15, 4:55 AM
#4

poweriam!!! Grattis till ditt nya namn!

Jag hade också ett annat användarnamn för ett par år sedan,,,, men sedan jag bytte till SHIAWASE ( som betyder lycklig) så förändrades mycket, såååå som gardit säger, lösenord, och användarnamn har en stark kraft!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: