Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1394 ggr
wildchild001
5/15/15, 2:59 PM

Ny sajt: EFT (Emotional Freedom Technique)

Hejsan! Tänkte tipsa min nya sida om EFT, Emotional Freedom Technique, vilket jag vet att många här inne sysslar med! För er som inte känner till EFT så är det en relativt ny självhjälpsmetod som går ut på att knacka på meridianpunkterna på kroppen för att lösa spänningar och problem. Det låter märkligt, men EFT har visat sig fungerat på i princip allt. Allt från dåliga vanor till traumatiska minnen och sjukdomar. Det är dessutom väldigt enkelt och snabbt. Här är en väldigt bra informativ video som beskriver hur det fungerar. Låter detta som något intressant är ni mer än välkomna att titta in på sidan! Tack! Glad

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
[Kathja]1
5/15/15, 3:06 PM
#1

Bra jobbat wildchild! Jag hoppas att du får många besökare, EFT är ju bara så effektivt och enkelt - ett kanon sätt att släppa blockeringar. 🌊

MissInAction
5/15/15, 3:13 PM
#2

Haha! Jag läste dåliga matvanor, och skrattade för mig själv 😂men visst, varför inte - det funkar säkert där också!

Vad kul med en EFT-sajt och grattis till lanseringen! 🥳🍸🎁

Jag har skummat igenom lite och kände mig lite främmande får jag erkänna! Tror det var under 2011 som vi hade rätt mycket prat om EFT här inne och då jag började också. Det blev ganska intensivt i början! Men det som jag slogs av nu på sajten är allt material på svenska! Jag hade ingen aning om att det fanns 😮

Så det ska bli spännande att kolla in! Det betyder ju också att det säkert är fler än man tror som är invigda i Sverige med 👍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
5/15/15, 4:22 PM
#3

Åh vad spännande wildchild! Verkligen roligt! Jag måste in och kika lite 🙂 Perfekt om det är på svenska - haha, det bad ju jag för länge sen. Det kändes som att köra på engelska inte riktigt gick ända in för mig. Det känns "sannare" på svenska för mig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/17/15, 11:54 PM
#4

Kuuul! 👍 Lycka till✨

wildchild001
5/17/15, 11:55 PM
#5

Tack allihopa! Ni är så välkomna!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

SHIAWASE
5/18/15, 12:57 AM
#6

Tack för info wildchild!!! Spännande och lycka till!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
wildchild001
5/18/15, 7:46 AM
#7

Tack tack! 🙂

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Theleonora
5/19/15, 10:09 AM
#8

Kul!


Upp till toppen
Annons: