Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1857 ggr
Devana
4/6/15, 2:21 PM

Vill bara dela med mig!

Hej alla! Vill bara dela med mig lite om vad jag har upplevt de senaste dagarna 🙂

För några veckor sedan bestämde jag mig för att verkligen sätta LoA på prov. Jag har tvivlat ett tag och behövde bevis, även om jag tidigare har manifesterat ganska stora saker. Så, varje dag har jag gjort olika övningar från "Be så ska du få", mediterat osv. och bara försökt att må så bra som möjligt. Många väljer ju att manifestera rosa flamingoer eller lediga parkeringsplatser i början för att "värma upp" lite, och i mitt fall blev det fällhorn. Jag älskar att vara ute i naturen och leta, men tyvärr kan det vara ganska svårt att hitta dem. I det område jag har varit och letat i de senaste dagarna brukar jag hitta kanske 2-3 per år. Men så nu, på endast två dagar, har jag hittat fem stycken! De har alla legat helt öppet, till och med på platser jag har gått på hundra gånger tidigare. De är ovanligt stora och fina för det här området, plus att det inte bara är dovhjortshorn jag hittat (vilket 99 % av de jag hittar är..) utan ett från rådjur och ett från älg! Helt otroligt 😃

Annons:
Otroulig
4/6/15, 6:40 PM
#1

Kul!

Tack Devana, för att du delar med dig .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/8/15, 10:01 AM
#2

Devana!!! Kuul!!  visst är sådana där  manifestationer roliga!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Devana
4/8/15, 3:39 PM
#3

Ja det är riktigt skönt att börja se resultat! :)

MissInAction
4/8/15, 8:06 PM
#4

Fällhorn var lite udda! Men väldigt trevligt att du hittat många, dessa snabba och tydliga manifesteringar runt omkring oss kan bli en välbehövlig vitamininjektion emellanåt! 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Devana
4/14/15, 3:48 PM
#5

#4 Ja, jag ville ha något man inte direkt hittar till vardags och det funkade väldigt bra 😃

sweetgum
4/15/15, 11:48 AM
#6

Kul Devana!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: