Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1095 ggr
[Kathja]1
3/25/15, 11:31 AM

Gruppmeditation - 29/3 kl.21

Veckorna går fort och nu var det ett tag sedan vi enades i meditation. Så nu kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 29/3 samlas vi för att förenas i allt som är. 

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
MissInAction
3/25/15, 8:11 PM
#1

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/25/15, 8:21 PM
#2

MissInAction 🌈

Otroulig 💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/27/15, 8:21 PM
#3

Puffar lite…

MissInAction
3/27/15, 9:45 PM
#4

Det verkar bli parmeditation 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/27/15, 9:52 PM
#5

Sämre kan man ha det! Jag jobbar så jag vet inte hur det kommer att vara med möjligheten att komma till ro - men kanske dyker jag upp och stör er lilla dejt. 😉

[Saz]
3/29/15, 3:42 PM
#6

Jag e tyvärr på musikal ikväll annars hade jag varit med -som alltid 😉

Annons:
szirius
3/29/15, 5:25 PM
#7

#6 tyvärr? 😉

SuzanneV
3/29/15, 7:18 PM
#8

Hej alla! Längesedan jag skrev här nu, men har kikat in då och då och läst. Massor med klokskaper som vanligt. Jag är gärna med i kväll och vill tillsammans med er fina sända extra kärlek, positiv energi och omtanke till en Go älskad vän som tyvärr fått ett elakt virus som orsakat förlamning i halva ansiktet. Hon behöver all positiv energi, kärlek, ljus och kraft hon kan få. Tacksam om ni vill ge henne en extra tanke i kväll. Massor med kärlek till er! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
3/29/15, 8:30 PM
#9

Ha så kul på musikal, Saz! ♫ 🙂

Hej Suzanne, klart att vi kan sända extra kärlek och ljus till din vän ❤️

Ses snart!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
3/29/15, 8:47 PM
#10

Åh tack fina Du! Ses! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
3/29/15, 9:13 PM
#11

NÄMEN!! Jag är lite sen - hänger på nu - skickar ljus till din vän med SuzanneV ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/29/15, 9:47 PM
#12

Jag gjorde en variant av Metta, som jag fick lära mig för några veckor sen… loving kindness meditation 🙂jag kom ju inte ihåg riktigt hur man kunde tänka så jag improviserade lite. Avslutade med att sprida kärlek över hela planeten. Mäktigt ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/29/15, 10:09 PM
#13

För mig kändes det som att många var med - flera hundra 😃 Jag hängde på i ditt kärleksflöde över hela planeten Missi ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
3/29/15, 10:36 PM
#14

Oooh… jamen så var det säkert också! Tänk, vi har ju sju miljarder människor på vår planet… självklart har vi alltid fler med oss i vår intention och Kärlek❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
3/29/15, 10:45 PM
#15

Tack ni fina! Så mycket kärlek, ljus och värme! ❤️❤️❤️ Kände starkt att min vän fick en rejäl dos av oss alla 😃 och att hon snart kommer bli bra nu. Jag var i ett starkt ljusflöde och det kändes som att jag liksom låg och flöt i ett varmt hav och solstrålar värmde i mitt ansikte. Det var såklart ni 😊 Massor av kärlek till er och alla andra här inne ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Upp till toppen
Annons: