Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 930 ggr
Theleonora
2015-03-13 20:38

Våga vara sårbar

"Brene Brown studerar mänsklig samhörighet — vår förmåga till medkänsla, att tillhöra och älska. I ett starkt, roligt föredrag på TEDxHouston, delar hon med sig av en djup insikt från sin forskning, som gett henne ett personlig mål att förstå sig själv såväl som mänskligheten. Ett föredrag att dela med sig av."


Annons:
Theleonora
2015-03-13 20:39
#1

Länken kom visst inte med, skriver ut den här istället: 

https://www.ted.com/talks/brene_brown_on_vulnerability?language=sv


Skogshumblan
2015-03-13 20:50
#2

Men jisses, så pang på vad jag behövde! Tack universum och Theleonora som lät dig vara kanal för mitt behov.❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Theleonora
2015-03-13 20:52
#3

Hon har fler videos inne på TED inom samma ämne! Googla på :)


MissInAction
2015-03-13 21:41
#4

Ja det där känns igen 🙂

Har mycket tankar igång just nu men kan nog inte formulera det i ord! Skulle bli för rörig eller för mycker tror jag.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-03-13 22:46
#5

Haha, det är inte första gången vi nämner henne här är en annan tråd 😃 Jag har hennes bok halvläst bredvid sängen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2015-03-14 00:20
#6

Tack Otroulig! Tänk att jag helt hade missat den tråd du la upp, tänkte först att det måste ha varit från före min tid (ser nu att det var i samband med mitt trauma i höstas) men inser att jag var ju inte alls redo då, men nu när jag är då dyker den upp från annat håll! Tillit!!! ❤️


Annons:
Karin3.0
2015-03-14 13:29
#7

❤️!

Jag har sett den förut men den talade till mig mer nu. Det är nog egentligen det här jag menade i ett inlägg jag gjorde här för ett tag sen om att våga vara sann mot sitt inre och inte bara låtsas och sträva efter "hög vibration". Jag tror det hon gör här, är att vibrera nästan så högt som är möjligt. 

Tack för att du la upp den här, jag behövde den igen 🤗

sweetgum
2015-03-18 12:33
#8

Härlig video! Tack för att du länkade den Theleonora ☀️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[rore]
2015-03-19 08:51
#9

🤗😍TACK!!🌺

Upp till toppen
Annons: