LoA - Personligt

Humor, så här vill jag känna

2015-02-01 01:29 #0 av: Triccia

Detta är min humor! Har kollat om och om igen och skrattat så lungorna höll på att flyga ur kroppen!!

Tänk att faktiskt, förmodligen undermedvetet känna så starkt att " jag tycker det är roligt att vara här" att man bara inte kan hålla sig , bara måste säga det, även fast situtionen inte riktigt tillåter :P! Så ärligt på nåt sätt, är det inte?

Humor i all ära.. det är lite detta jag vill känna. En knagande och nästan överröstande känsla som bara säger "jag tycker det är roligt att vara här" i de mest vardagliga diskussioner och företeelser :). Därmed inte sagt att att jag inte gör det men nog vill jag att denna känsla ska ta uttryck i fler avseenden i mitt liv! Så enkel känsla och ändå så härlig ;)

Vad är eran åsikt kring denna fantastiska video?

Anmäl
2015-02-01 01:30 #1 av: Triccia

http://www.expressen.se/omtalat/har-tappar-skadespelerskan-kollen-totalt-pa-vad-hon-sager-i-nyhetsmorgon/

Länken verkar inte kommit med första gången?

Anmäl
2015-02-01 01:54 #2 av: MissInAction

Hahaha vilken konstig situation! GapskrattarDet blir roligare efter ett tag för mig och när jag tänker på i vilka situationer jag skulle kunna säga det.. bara helt random Galen

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2015-02-01 08:28 #3 av: ollivoll

Den såg jag på Facebook igår, höll på att skratta ihjäl mig. Den är för härlig😄

Anmäl
2015-02-01 12:52 #4 av: Otroulig

Jag gillar verkligen när man kan bjuda på sig själv på det där viset. Haha, det här är sånt som jag gör Skrattar

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.