Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1169 ggr
SHIAWASE
1/19/15, 4:17 AM

Strunta i orden, känn av vibrationen

Känn vibrationen istället för att lyssna till ord,,

det är mitt "råd" till någon som har lust att lyssna.

Ord är egentligen obetydliga. Vad som är väsentligt är vibrationen (känslan) bakom ordet.

Vissa härinne använder tex. GUD , det gör inte jag. Jag använder JAG, KÄLLAN etc.

MEN,,, det "stör" mig inte att någon använder GUD för jag KÄNNER att vibrationen är detsamma.

Man kan använda ordet Kärlek,, det kan vibrerar  3 dimensionell fysisk mänsklig kärlek , eller så kan det vibrera universell kärlek.

Man kan använda ordet omtanke, hänsyn, respekt,, dessa kan också vibrera detsamma som universell kärlek,, eller inte. Beroende på hur personen som använder orden vibrerar.

Så,, om vi har kontakt med oss själva, så tyder vi inte ORDEN, vi läser av vibrationen,, och då går det mycket lättare att kommunicera! Det blir färre motsägelser och förståelse för varandra ökar!

Ett tips så där bara,,,ha en fin dag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Varga
1/19/15, 5:42 AM
#1

Det var klokt sagt! Något man dessutom kan applicera på det mesta i livet… :)

SHIAWASE
1/19/15, 5:45 AM
#2

Tack Varga! och väkommen hit! absolut,, att det kan appliceras på det mesta i livet```` ha en bra dag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/19/15, 8:28 AM
#3

Viktig påminnelse! Det är så lätt att fastna i det man ser när det man känner är allt som är. Men ju längre från sig själv man är desto svårare är det.

retep
1/19/15, 8:53 AM
#4

…åter igen så handlar det om uppmärksamhet.

Att vara uppmärksam på sig själv, och uppleva hur det ökar vibrationen och skapar närhet, lyhördhet och närvaro i nuet…som…

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
1/19/15, 9:11 AM
#5

exakt peter!😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sjöstjärna
1/19/15, 9:43 PM
#6

Det här är intressant, jag har upptäckt något närliggande i grupper på FB. Ofta får jag en känsla när jag läser en kommentar, oberoende av vilka ord som används så får jag en känsla av om de är seriöst menade eller om avsikten är att provocera. De första gångerna trodde jag att det var slumpen (jag VET!!! 😟) sedan insåg jag att min känsla så gott som alltid stämde. De gånger jag fick en negativ känsla så slutade tråden med bråk och allt som oftast visade sig personen som skrivit inlägget vara något av ett troll, eller i alla fall någon med tvivelaktiga avsikter.

Jag har inte kunnat förklara det annat än att det är en känsla, men det stämmer bra att det är skribentens vibration som jag känner av, hur vänliga ord som än används så märks avsikten mer än orden.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
szirius
1/19/15, 9:46 PM
#7

Strunta i ORDEN - känn av VIBRATIONEN - vilken slogan Shia😂✨

Livscoachen
1/20/15, 9:41 AM
#8

Det var en klockren slogan! 🏆 dagens vinnare 🙂

SHIAWASE
1/20/15, 10:47 AM
#9

haha!!! Det var ju inge planerat,,,, haha det bara bidde så

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: