Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 977 ggr
SHIAWASE
2015-01-19 03:24

Acceptera att DU är skaparen

Livet består av olika faser, vi går alla igenom olika saker, olika erfarenheter. Vi upplever alla dessa erfarenheter olika. Något som kan vara traumatiskt och jobbigt för en person, kanske inte alls upplevs på samma sätt för en annan person.

Livet är NU.

Vad vi än har gått igenom, hur vi än har känt eller upplevt de olika händelserna i vårat liv, oavsett hur dessa händelser har påverkat oss, lämnat spår etc., så har vi ett VAL IDAG!

Vi kan välja att prata om dessa händelser, vi kan välja att söka omgivningens förståelse och tröst. ELLER så kan vi välja att sluta berätta samma historia om och om igen. Vi kan välja att se framåt! Att leva NU, att ta tillbaka makten över vårat liv. Vi kan välja att acceptera att vi själva är ansvariga, och att vi alltid har ett VAL!Vi kan välja att inte lägga skuld på NÅGON, varken oss själva eller någon annan, vi kan välja att saker bara ÄR.

Väljer vi att prata om det som vi har upplevt som jobbigt, så väljer vi att fortsätta att vara inom den frekvensen. Väljer vi att acceptera det som har varit som olika händelser, och väljer vi efter att ha acceptera att SLÄPPA "let it go!" och fokusera på NU, och på den person jag är NU, att känna tacksamhet för alla möten jag har haft, alla erfarenheter jag har upplevt , eftersom genom alla dessa erfarenheter har jag skapat den jag är idag , då kan jag gå vidare, och fortsätta en tillvaro som känns bättre för mig, en tillvaro där jag kan njuta och trivas i.

Jag har skrivit liknande inlägg tidigare, men detta är kärnan.

Acceptera att DU är skaparen , bara DU , av din tillvaro.

Acceptera att allt som sker, sker för att DU vill expandera.

Acceptera att du ALLTID har ett val. Det är helt upp till dig hur du väljer att se på saker och ting. Det är HELT upp till dig vilket förhållningssätt du väljer till de olika händelser som sker i ditt liv. INGEN kan skapa NÅGOT i din tillvaro om inte du TILLÅTER det.

Valet är DITT.  ALLTID.  och det finns ALLTID ett val.

Här öppnas sedan dörren till FRIHET.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Karin3.0
2015-01-19 09:57
#1

Tack för fina ord såhär nu på morgonen :)

Otroulig
2015-01-19 10:08
#2

Tack Shia! Back to basic. ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2015-01-19 10:09
#3

Tack Karin och Otroulig``

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2015-01-19 14:31
#4

Thank you🌺

[Saz]
2015-01-19 14:34
#5

Tack, bara skrivet och tänkvärt ❤️

Sjöstjärna
2015-01-19 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag passar på att lägga in en bild på samma tema som gjorde stor skillnad för mig första gången jag såg den, det blev en sorts uppvaknande där allt plötsligt blev så enkelt och tydligt. Hoppas ni ocksp gillar den. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
MissInAction
2015-01-19 18:54
#7

Yes! ☀️

Det är i sanning en enorm frihet när man fått den insikten. Det är som att man pustar ut lite och sträcker på sig ♥ 😎

Och gillar bilden! Sparade den 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2015-01-19 20:50
#8

# 6 Gillart😍…liktydlig med " We are the ones we´ve been waiting for"

SHIAWASE
2015-01-20 01:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här har vi en till

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: