Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 810 ggr
[Kathja]1
2015-01-11 09:25

Dain Heer - boktips

Jag vill bara dela med mig av en bok jag själv blev tipsad om härom dagen. "Var den du är och förändra världen" av Dain Heer.

Jag hittade mitt ex på Bokus. Text om boken från deras sida…

"Den här boken är skriven för alla drömmare i världen de som vet att allt är möjligt men som tidigare aldrig haft verktygen. Det är en vägledning för att generera oändliga möjligheter och dynamisk förändring. För dig själv. Och för världen. Den förser dig med en uppsättning praktiska verktyg och processer som kan förändra allt och ge dig tillgång till dig själv. Den ger dig ett helt nytt perspektiv på varandet. Tänk om det här med att vara den du är inte handlar om att göra något annorlunda eller att bli bättre? Tänk om det handlar om att vara den energi som du är? Och tänk om det kan förändra allt? Ditt liv, dina relationer, din pengasituation Och världen! Access. Consciousness är en välfylld verktygslåda för sökare. En bok som inte ger några svar. Bara frågor. Dain Heer håller kurser och workshops om Access Consciousness och Energetic Synthesis of Being. Var den du är och förändra världen är hans åttonde bok."

Här kan man skriva upp sig på nyhetsbrev och i och med det få de första kapitlen av boken som ljudbok, inläst av Malin Berghagen.  👍

"Tänk om världen inte behöver räddas. Tänk om allt som behövs är att du är du" 😃

Annons:
[Kathja]1
2015-01-11 09:30
#1

Han talar bland annat om "clearing statements"“Right and Wrong, Good and Bad, POD, POC, All 9, Shorts, Boys and Beyonds®”…  🤪😉😃

[Torahzen]
2015-01-11 12:22
#2

Jag har läst den, bra bok! 😎

MissInAction
2015-01-11 13:56
#3

Oh det var intressant! Tack för tipset 🌺

Hahaha han ser ut som en mix av Jaime i Game of Thrones, och Adam Sandler 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2015-01-17 22:50
#4

Yey, för hur allt alltid klarnar när man följer flödet… Lyssnar på ett klipp med Dain Heer där han talar om vikten att ta emot fördömande av andra - därför att när man tar emot (även) det då tar man emot ALLT. 

Så tack tack tack - för allt, även  fördömande. All is well 🥳

Upp till toppen
Annons: