Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1221 ggr
[Kathja]1
2015-01-02 09:53

Gruppmeditation 4/1

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 4/1 samlas vi för att förenas i allt som är.  Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring.  Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier. Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej. Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
MissInAction
2015-01-02 11:08
#1

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2015-01-02 14:31
#2

MissInAction

Saz

(det ska vara fullmåne dagarna däri kring oxå) 😉

Livscoachen
2015-01-02 16:58
#3

MissInAction

Saz

Livscoachen

Japp, dagen därpå är det fullmåne 🙂fina energier just nu

SuzanneV
2015-01-03 00:26
#4

MissInAction Saz Livscoachen Suzanne

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Saz]
2015-01-04 19:31
#5

Puttputt… Glöm inte ikväll. Och ni har väl sätt månen ;)

[Kathja]1
2015-01-04 19:40
#6

Den är magisk idag! Jag jobbar men tror att jag ska göra ett försök att få till det med lite "egen tid". ❤️

Annons:
MissInAction
2015-01-04 19:46
#7

Hm  jag har faktiskt inte sett den idag. Det var ljust och grått när jag var ute, och nu har jag nog fönstren på fel sida. Hmm… Funderar på att lägga mig i badet en stund nu innan 🙂 längtar verkligen efter ett bad plus att jag känner lite huvudvärk just nu. 
Ses om drygt en timme iaf! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-01-04 20:10
#8

Jag hänger på oxå :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2015-01-04 20:13
#9

Jag är också på:)

MissInAction
2015-01-04 20:32
#10

Då är det…

MissInAction
Saz
Livscoachen
Suzanne
Otroulig
ollivoll 
och förhoppningsvis Kathja
🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2015-01-04 20:52
#11

Jag är med Theleonora MissInAction Saz Livscoachen Suzanne Otroulig ollivoll och förhoppningsvis Kathja


szirius
2015-01-04 21:00
#12

MissInAction
Saz
Livscoachen
Suzanne
Otroulig
ollivoll 
och förhoppningsvis Kathja

och szirius!

Ska skapa stämning här nu med ljus o musik🌛..lite grådimmigt här

szirius
2015-01-04 21:27
#13

ooooh, det var mysigt, månen blev som en stor varm livmoder…jag såg mkt gula färger runt oss alla, det kändes ljust och glädjefyllt…hopp!

Jag vill välja mer glädje, så skönt att skratta! Har kommit på att humor är livsviktig, att kunna ha kul åt grejer…med andra, med sig själv, att humor och djuphet inte behöver vara motsatser, inte alls! jag tar till mig detta, anammar det in i hela min varelse ( jag fick " roliga stunder" som en av 3 lappar på nyår inför år 2015 också, så det verkar vara ett tema 🙂)

Annons:
MissInAction
2015-01-04 21:35
#14

Ooh mysigt att vi var så många ikväll 🙂♥

Tänk att jag glömde alldeles bort månen..! Jag la mig ju i badet ungefär tjugo i… det tog inte många minuter förrän jag nästan somnade. Så jag låg i halvdvala där i en halvtimme ungefär 🤗 och faktiskt så såg jag vintriga landskap, typ som en stadspark en gnistrande vinterkväll. Det kändes varmt och tryggt. 
Jag hade faktiskt musik på under tiden som jag låg i badet… skönt! En som szirius (tror jag det var?) delade här på sajten i höstas. 

Humor är livsviktigt, det håller jag med om. Oj vad vi skrattade och skämtade om saker när jag gick på ett dagvårdsprogram för deprimerade under 2006… vi hade skitkul, blandat med att vi alla var så trötta och "dimmiga" av medicinerna 😂
Det är något förlösande med humor och glädje och skratt. Det är så genuint också. Man har liksom den humor man har, det är svårt att fejka och hålla tillbaka! 

Nu hör jag Esthers röst… FUN… EASE… 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2015-01-04 21:35
#15

Hade meditation med binural beats, vilket blev en riktig utrensning. Men efter det blev det kändes det skönt och utvilat.

Otroulig
2015-01-04 21:36
#16

#13 Du var med! Tyckte väl det 😍

Åhh, här var det rys omgångar, det gick som i vågor. Vingar slog och kvinnlig energi. Jag flög med en vit pegasus upp på toppen av ett berg där det var alla regnbågens färger och där stod vi runt i ring på en platta med färgerna och strålade ut dom som en stor rackabajsar antenn! 

  Sen kändes det som att jag tog tillbaka min kraft på nåt vis. 🦸‍♂️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2015-01-04 21:47
#17

#16 hehe, det verkar vara ditt tema😉 ta tillbaks din kraft! wow, det är så starkt när man hittar det!💣❤️ Jag hade ju en sån superstor expansion för precis ett år sen, ja kring jul exakt ju, när jag satte ner foten o bestämde mig för att ta tillbaks min kraft! Och det påverkade hela mitt år, positivt, Inser att jag gjort mkt modiga saker år 2014🌊, och är redo att moda vidare

[Kathja]1
2015-01-04 21:53
#18

Härligt att ni var så många, jag fick sällskap av ångestfylld klient kvart i nio, så jag satt och pratade när det var dags. Tog mig en stund under månen när jag gick ut lite senare istället. Den är underbart kraftfull idag tycker jag. 🌛

SuzanneV
2015-01-04 22:02
#19

Wow, vad härligt! Håller med dig Szirius. Så mycket kärlek, och vilken glädje. Ler fortfarande, även inombords. Var i ett pulserande varmt ljus och kärleksenergierna fullkomligt flödade och bäddade in oss alla i trygghet. Love! Har också valt glädje detta nya år. De senaste dagarna har jag skrattat jättemycket och känner skrattet bubbla inom mig och är på bushumör. Absolut, det går att kombinera humor och allvar. Superviktigt med humor, skratt och glädje i livet! Hela jag är helt uppfylld av kärlek och glädje just nu och, känner mig plötsligt full av energi fast jag var helt slut alldeles nyss. Hahaha, så bra då när det snart är bedtime. Får göra en avslappningsövning så jag kan sova. Hoppas ni andra också hade en härlig stund. Massor med kärlek till er!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Livscoachen
2015-01-04 22:38
#20

Meen jag glömde bort det helt attans! Suttit och pratat med en vän istället tiden flög iväg men nästa gång ska jag inte missa men tar en egen stund nu iallafall innan sovdags. 

Det låter som ni fick en härlig upplevelse ❤️

Annons:
[Saz]
2015-01-05 07:57
#21

Jag somnade till och vaknade med ett ryck efter 30 min. Var helt borta under tiden men kände nåt slags ljus. Märklig känsla efteråt var liksom trött men kunde inte somna, antagligen fullmånen. Många tankar som snurrade runt och ältades. Ett tag blev jag översköljd av en ledsam känsla, ville nästan börja gråta men det gick aldrig så långt. Det är just dessa tankar och känslor jag vill få bort under detta året och bara tänka positivt och leva i kärleksflödet som är här och nu. Det är inte lätt att förändra tankarna över en natt ;)

Otroulig
2015-01-05 15:24
#22

Saz - det är ok att gråta och vara ledsen. Grejen är att inte fastna i dom. Faktiskt så är vi fler härinne som märkt att när vårt standardmående höjts så blir vi så förvånade när vi får såna vågor - nästan som att bara för att det blir så stora kontraster mellan högt och lågt så känns lågt väldigt lågt…fast det kanske inte är det.  Grejen är att kunna flyta med utan motstånd - vill man gråta så tror jag att det bästa är att följa med. Jag har fått såna vågor utan att fatta varför. De går över.  Mitt i ledsamhet, ilska eller sorg så VET jag att det kommer att gå över. 

Det ger en stor tröst.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: