Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 5991 ggr
[Kathja]1
12/9/14, 9:11 AM

Skulle det inte vara härligt om.... (3)

Vi har en tid kört en övning från boken "Be så ska du få" av Ester och Jerry Hicks  -  den blev så pass populär så vi fortsätter den nu här i del 2.

Övningen är till nytta om man märker att man dras emot något negativt och vill vända det, när man mår bra och vill fokusera bättre på något specifikt område eller när man varsamt vill styra en negativt eller potentiellt negativt samtal emot något mer positivt för din egen skull eller för att vägleda någon annan.

Det man gör är att man helt enkelt säger, eller tänker - "Skulle det inte vara härligt om…"

Förra tråden hittar du här…

Annons:
Älvan
12/9/14, 9:59 AM
#1

Skulle det inte vara fantastiskt om livet fortsatte vara lika fantastisk som nu. Jo, det skulle det sannerligen. Tack för min kropp, själ och förstånd att jag får uppleva allt det jag upplever. Det är underbart detta flow och liv fullt av syncroniciteter! Tack alla i tråden och tack liv. Tack Gud och tack jag. I am

Gaula
12/9/14, 10:59 PM
#2

Skulle det inte vara härligt om kvinnan i mitt liv äntligen var här! :-D <3

MissInAction
12/21/14, 10:30 PM
#3

Skulle det inte vara härligt att hitta det perfekta gymmet för mig! Gärna något liknande F&S som har både gym blandat med yoga och aerobics och dans och sånt! 😍 Finns ett gym på andra sidan gatan - måtte det vara perfekt!!

Och skulle det inte vara alldeles underbart att hitta de perfekta färgerna och gardinerna och sängkläderna och lampor och ett litet bord till mitt sovrum 😍

Och vore det inte underbart att få lära känna killen på jobbet! Jo tack det skulle det absolut vara 😃🥳😊 

Och skulle det inte vara fantastiskt att få äta svensk julmat! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
12/23/14, 3:53 PM
#4

Det skulle vara härligt att bli inbjuden på lite uppesittar kväll😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
12/23/14, 5:51 PM
#5

Det skulle vara härligt med stillhet, harmoni och kärlek i morgon. Det är möjligt trots spöken. Spökena finns inte i mitt nu. I nuet finns kärlek och ljus. Tack.

Skogshumblan
12/25/14, 11:43 PM
#6

Skulle det inte vara härligt om min skilsmässa löstes som de två vänner vi är bara kan göra? Jo det vore det. Vore det inte härligt om min lärarlegitimation kom snart, jo.absolut. Vore det inte skönt om min ekonomi höll varje månad med god marginal utan att jsg behöver snåla? Jo verkligen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Kathja]1
12/26/14, 2:27 AM
#7

Skulle det inte vara härligt om jag fick sova på nätterna?! Jo, självklart! Tack för att jag får sova om natten…  🤦‍♂️

[Kathja]1
1/16/15, 8:13 PM
#8

Skulle det inte vara härligt att vara skuldfri!?! JO det skulle vara väldigt härligt. Tack för att jag är skuldfri. Tack för att jag känner mig skuldfri. Tack tack tack ❤️❤️🥳✨

Älvan
1/17/15, 5:50 PM
#9

Det vore helt fantastiskt om N såg vem jag är. Det vore också fantastiskt om jag landade i att jag är bra som jag är. Och att det jag gör är bra nog. Tack för att allt detta redan börjat hända. Tack för att jag är jag.

Theleonora
1/19/15, 6:47 PM
#10

Skulle det inte vara underbart härligt att få badkaret sålt idag! Och skulle det inte vara underbart härligt att sluta stressa, speciellt kring pengar! Skulle det inte vara underbart härligt att jag får allt jag vill ha!

Skulle det inte vara härligt att från och med nu ge till mig själv det jag har velat ha hittills men enbart gett till andra!! Skulle det inte vara härligt att jag sätter mig själv först! Jaaaaaaa! Yeeeay!


MissInAction
1/19/15, 8:37 PM
#11

Hej Theleonora! 👋🤗🌺

Vill du inte ha badkaret?? Ska du ha jacuzzi istället? 😃

Åh skulle det inte vara härligt med nya fina kläder som sitter som en smäck!!! Mina byxor är som tält, eller trasiga så jag skulle behöva några riktigt snygga byxor tack! 😍 Och några nya toppar och lite nya fina underkläder vore också nice. Skulle det inte vara härligt att ha en uppdaterad garderob där jag känner att jag skulle vilja ta på mig allt, varje dag! ♥

Och skulle det inte vara härligt om jag alltid kände mig tillfreds och rik 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/19/15, 8:46 PM
#12

Det skulle vara fantastisk att känna att jag kan agera på något som leder mig framåt. Det skulle vara fantastiskt att få in lite action i mitt liv som tar mig steg framåt på min stig. Det skulle vara fantastiskt att få den där inspirationen som gör att jag känner att jag gör nåt och skapar igen. Det skulle vara fantastiskt härligt att få lite idéer som guidningar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
1/19/15, 9:33 PM
#13

Nu är det sålt! Tack tack tack och åter tack! Vill ha ett mindre badkar så jag får plats med tvättmaskin och torktumlare. Kommer visa bild sen :). Får plast nu också men tycker om när rummen är luftiga!


Annons:
SHIAWASE
1/20/15, 12:12 AM
#14

Ja Missi! Skulle det inte vara fantastiskt härligt med en ny uppdaterad garderob!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
1/20/15, 8:20 PM
#15

Det skulle vara underbart om allt bara flöt på, Få mycket gjort och samtidigt vara grundad i att bara vara.

Minney
1/20/15, 10:31 PM
#16

Skulle vara härligt om jag slutade stt bli irriterad och sur så jäkla lätt! Hallå mitt aningen jämnare humör - kom tillbaka!

[Torahzen]
1/21/15, 12:49 PM
#17

Skulle det inte vara härligt med lite flow. Att jag hittar min borttappade handske. Att jag kan göra i ordning mig och min dotter i lugn och ro på morgonen. Go flow!

Theleonora
1/28/15, 7:38 PM
#18

Hm det nya lilla badkaret blev inte som jag tänkt mig…  så nu tänker jag att det skulle vara underbart härligt att få det nya badkaret sålt! Yeeayy!!! Sen skulle jag tycka det vore underbart härligt att sluta döma . Och att sluta tänka så mycket. Det räcker vid nödvändigheter ;)


Otroulig
1/28/15, 8:19 PM
#19

Asså det skulle vara så fantastiskt underbart med ett fräscht, grått,stort lantligt kök, med riktigt diskbänk, lådor som går lätt att dra ut och bara swisch går automatiskt igen. Stora arbetsytor. Fräscha hyllor. Hela, fina rejäla skåpdörrar. Utrymmen för hushålls maskiner. Massor med punkt belysning.  Åhhh så underbart!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/28/15, 8:51 PM
#20

Skulle det inte vara härligt och underbart med kärlek och romantik!! Jaaaa! 😃🤗😍🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
1/29/15, 9:09 AM
#21

Det ÄR redan härligt att ta tillbaka min energi från personer och situationer. Jag känner mig så mycket helare och energifylld. Jag ser fram emot att denna process fortsätter. Jag lämnar även tillbaka energier som fastnat hos mig till personerna själva att hantera. Tack mitt högre jag och hela jag för tydlig ledning och att jag lyckas kapa negativa energiband. Det skulle vara så härligt att vara helt centrerad i mig själv. Det är härligt att jag blir ledd i den processen på alla sätt. Det skulle vara härligt om energier som inte tillhör mig och mina barn lämnade min lägenhet. Bara ljus och kärlek är välkommet. Tack för att hjälp är på väg. Jag känner det. Det känns underbart att centrera sig. Tack.

satsuke
1/29/15, 1:14 PM
#22

#20 Jag med! Skulle det inte vara härligt med kärlek och romatik…(och inte med en man som vill vara otrogen mot sin fru utan med en som är alldeles ledig!!!)

Och - skulle det inte vara härligt om jag lyckades få till en Avatar här. 😡

gardit
1/29/15, 9:05 PM
#23

Åååå skulle det inte vara härligt om alla lösa trådar i mitt liv skulle lösa sig. … Ett eget hem på landet, en gård med hönor, bin, katter, bärbuskar och Ingridmarie-äpplen… och ett liv i harmoni. Och att våga satsa fullt ut, utan rädsla♡♡♧☆

gardit
1/29/15, 9:07 PM
#24

….och en dator med stabilt bredband, för med mobilen kan man inte skicka smileys…

Minney
1/29/15, 10:08 PM
#25

Humöret kom tillbaka - tack! Skulle det inte vara härligt med ett nytt kök o ett nytt badrum o så ska det bli fortsatt härligt med kärlek o min stärkta självkänsla.

Theleonora
2/4/15, 12:47 PM
#26

Skulle det inte vara underbart härligt att vara värd det jag önskar mig! Och skulle det inte vara underbart härligt att tillåta mig själv att vaa värdig och tillåta allt jag vill ha komma till mig!!! ❤️ Skulle det inre vara underbart härligt att få badkaret sålt! Och hitta en bra tvättmaskin/torkt-lösning! Jaaaa!!


Otroulig
2/4/15, 7:57 PM
#27

Thele..du är ju det, värd det du önskar dig - det är ju bara det att du inte tror på det själv än. Det är ju din födslorätt 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
gardit
2/5/15, 6:02 PM
#28

Åååå tänk så underbart att bo så där perfekt. … hus på landet med hönor hund o katt och kanske några dexter-kor. Och fullständig harmoni♡

gardit
2/5/15, 6:02 PM
#29

Åååå tänk så underbart att bo så där perfekt. … hus på landet med hönor hund o katt och kanske några dexter-kor. Och fullständig harmoni♡

målle
2/6/15, 10:31 AM
#30

Skulle det inte vara härligt om jag slutade lata mig och kom igång med det där examensarbetet!!

Otroulig
2/6/15, 5:30 PM
#31

Jo Gardit DET skulle det. Men det ska vara Belted Galloway 😉.

Kom just på nåt - skulle det inte vara härligt om någon annan kunde få prov bo i min kropp med mina bubbel känslor. Vore det inte superhäftigt om någon kunde få känna hur det känns att må så här superduper bra. Det vore det…och kanske är det så att de kan?? 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/6/15, 6:31 PM
#32

Åh vad jag vill må sådär superduperbra som Otroulig gör! Tänkte skriva bubblandes men alltså min mage har bubblat ett bra tag och det förstör väldigt mycket för mig ;)


gardit
2/9/15, 2:07 PM
#33

Otroulig, jag hade gärna haft belted galloway också, jag är överlag mycket för "det som ingen annan har" ☆ Just nu sitter jag och fantiserar om att låna ut mitt hus med katt, hund och akvariefisk till någon under ett par månader då jag vandrar "El Camino" Pilgrimsvandring till Santiago de Compostela ♡☆♡

Otroulig
2/9/15, 8:56 PM
#34

Dom är så söta ❤️ Åh vilket äventyr Gardit!

Jag kom just på att det vore himla härligt..eller i varje fall skönt.. att fatta vad det ligger för grus i mina relations rör! Det skulle vara så mycket lättare för mig att ändra på dessa tankebanor då. Det skulle faktiskt kännas skönt. 

Sen vore det ju himla underbart att ha ett fast jobb en lite längre tid. Ett roligt jobb lite närmare mitt hem så tiden hemma blev längre. Ett jobb med underbara kollegor som är varma, fulla med humor och som samarbetar i en symbios. Där jag är en i gemenskapen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Minney
2/10/15, 6:12 AM
#35

Skulle det inte vara härligt om jag kunde låta den frustration som kommer så lätt omvandlas till lätt och lugn energi som tar mig framåt. Istället för att kämpa vill jag flyta.

målle
2/10/15, 1:26 PM
#36

Skulle det inte vara härligt om sommaren som kommer blir så varm, lugn, harmonisk och härlig som jag föreställer mig. Med mycket kärlek, många små utflykter och HARMONI!

Theleonora
2/12/15, 10:36 AM
#37

Skulle det inte vara underbart härligt med inspiration för att svara på ett mail så jag får det jag vill :). Skulle det inte vara underbart härligt att äta ordentligt och hälsosamt! Skulle det inte vara underbart härligt att min älskade mage mår bra!!!!


Otroulig
2/14/15, 6:55 PM
#38

Åh Linn skapade ett sug i mig. 

Det skulle vara så härligt att bli överraskad. Då naturligtvis glatt överraskad 😉förundrad, smått chockad, OIIIIII pirr glad. Hihi, vad roligt, jag mår toppen just nu, så härligt att då kunna känna suget efter nästa steg på trappan 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/17/15, 11:12 AM
#39

Skulle det inte vara underbart härligt att släppa kontrollen och omfamna och släppa nervositeten och stressen i min kropp!


Otroulig
2/20/15, 8:57 AM
#40

Det skulle vara underbart att bli ompysslad, få massage, lite ömhet, bli serverad god mat och dryck. Ligga i någons famn och titta på en film.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2/23/15, 2:43 PM
#41

Skulle det inte vara härligt och jag slutade att vara så frusen. Skulle det inte vara härligt om min kropp vore i balans! ☀️

Annons:
jodoms
2/25/15, 9:00 AM
#42

Skulle det inte vara härligt att få överraska min dotter med alla pengar vi äntligen har. Visst skulle det vara härligt att äntligen vara oberoende! Jo självklart! Vilken tur att vi snart är det då, Jimena och jag. ❤️ TACK TACK TACK❤️

Sajtvärd på Astralresor iFokus

målle
3/3/15, 12:28 PM
#43

Skulle det inte vara härligt om min mage slutade värka!

Theleonora
3/12/15, 12:32 PM
#44

Skulle det inte vara underbart härligt att få ordning på jetlaggen, lägga sig runt 22-tiden och vakna pigg och utvilad kl 6 eller senast 7 på morgonen! Yes!!!


szirius
3/12/15, 12:48 PM
#45

Det skulle vara härligt om jag inte var så lättpåverkad av vädret och sjunker 180 snäpp ner av grått, blåsigt regnigt väder 😴och upp 1000 av värme och sol☀️!

Det skulle vara ännu härligare om jag kunde acceptera mig själv för att jag gör det☝️🥳

Skogshumblan
3/13/15, 5:21 PM
#46

Skulle det inte vara härligt om jag vid lönesamtalet som är snart får höjd lön så jag klarar mig lite bättre varje månad?Jo det skulle det.

Och skulle det inte vara härligt om jag fick högre tjänstgöringsgrad, minst 85% om jag inte kan få heltid?  Jo det vore det absolut!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
3/13/15, 10:41 PM
#47

Skulle det inte vara härligt med en lösning på min och syrrans problem. En lösning som är jättebra för oss båda.

Otroulig
3/24/15, 8:15 PM
#48

Det skulle vara så himla härligt att vara full av energi och kreativ och intiativ rik! Speciellt på jobbet - så underbart med lite mer kraft, inspiration och glädje. Att vara effektiv, produktiv Yes! Känna sig nöjd med vad man åstadkommit. Tjoho vad härligt det vore!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/24/15, 8:47 PM
#49

Skulle det inte vara härligt att komma iväg och fått gjort lite fler tatueringar. Skulle det inte vara härligt att få mer energi, kreativitet och jädrar anamma på ett kärleksfullt och positivt sätt. Skulle det inte vara härligt att möta fler inspirerande människor. Skulle det inte vara härligt att ha bokat en resa till Kreta. Skulle det inte vara härligt att vakna upp i morgon skuldfri. Skulle det inte vara härligt att sluta mitt jobb i full förvissning om att ekonomin aldrig är något att fundera över. Det vore super duper härligt!!! 🥳 Jag tar emot i tacksamhet. ❤️

Otroulig
3/24/15, 9:09 PM
#50

Hahahaha!! Jag skrev jädrar anamma men editera sen 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/24/15, 9:59 PM
#51

Hi hi, två huvuden och en tanke.

målle
3/24/15, 10:43 PM
#52

Skulle det inte vara härligt om min käre sambo gick och lade sig i tid istället för att sitta och tvångstitta (läs sova) på (till) Top Gear! (samma visa vareviga kväll..)

Spell
3/25/15, 3:08 PM
#53

Skulle det inte vara härligt att få äta middag på den där Krabbrestaurangen på Bali som jag såg på Instagram.

[Kathja]1
3/25/15, 3:24 PM
#54

Det gick ju fort och lätt! Skrev ett inlägg på FB om att jag idag kände mig så TRÅKIG och vips dök det upp folk och ville träffas, så nu ska vi spåna på att dra ihop ett gäng och ses. Just som jag önskade. 🥳

Otroulig
3/25/15, 8:35 PM
#55

Men vore det inte himla underbart om den som går omkring och tutar i nåt horn - den senaste halvtimme hittar på någonting roligare att göra! Alldeles perfekt skulle det vara.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/25/15, 9:04 PM
#56

Otroulig - 🥳🤪😡💣😮😎😃

Fdtr
4/7/15, 9:47 AM
#57

Skulle vara underbart att få röja ut allt gammalt - saker, tankesätt, dåliga vanor och kanske en del relationer som inte ger tillbaka.

Skulle vara underbart att vara oberoende ekonomiskt, stå på egna ben  finansiellt och kunna klara sig själv och inte behöva någon annans inkomst för att det skall gå runt.  Jag tar gärna emot en högvinst på lotto - hör du det universum?? Lyssnar du?? På det här området behöver jag verkligen en omstart och vill vara oberoende av någon annan.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Spell
4/8/15, 4:19 PM
#58

Skulle det inte vara underbart att säga upp sig från jobbet, gå några fotokurser, resa, bada, plocka snäckor, sola, få sand mellan tårna, sitta på en strand i solnedgången, läsa en bok, fotografera, shoppa och äta på restaurang alla måltider på dygnet…känna den tropiska värmen mot min kind.

Theleonora
4/8/15, 5:10 PM
#59

Åh vad underbart Spell!!!


Fdtr
4/13/15, 9:40 AM
#60

Det skulle vara underbart att ha ett framgångsrikt eget företag - ett café som drar till sig folk för att det är trivsamt och laddat med positiv energi.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

szirius
4/13/15, 12:50 PM
#61

#60 åh cafeee , vilken härlig idé, ett myscafe - blir sugen bara jag hör det! Lycka till! Tro på det och det blir ditt ✨

Fdtr
4/13/15, 4:34 PM
#62

Tack Szirius. Bara att skriva här gjorde det lite verkligare… Så efteråt gjorde jag en visionboard på Pinterest där jag samlar på bilder för olika detaljer till caféet för att göra det ännu mer "på riktigt".

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Annons:
[Torahzen]
4/13/15, 6:19 PM
#63

Åh, kan man göra visionboard på pinterest? Det ska jag pröva!

sweetgum
4/15/15, 11:50 AM
#64

Det skulle vara härligt om jag passar in och får jobba flera dagar i veckan på mitt nya jobb, fyra dagar vore perfekt!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Theleonora
4/15/15, 12:10 PM
#65

Skulle det inte vara härligt att allt ordnar sig med flow och ease och jag behöver bara njuta!!!


[Torahzen]
4/16/15, 11:43 AM
#66

Skulle det inte vara härligt om alla knutar i mitt liv, bara löstes upp för allas högstas bästa.

Theleonora
4/16/15, 12:30 PM
#67

Måste bara meddela att det blev som jag ville så jag är nöjd!! Och tacksam! Skulle det inte vara underbart härligt att våga! Våga ta sig an det som kommer! Och våga vara mig själv!


sweetgum
4/16/15, 1:53 PM
#68

det skulle vara härligt om jag kan hyra den där lägenheten i Simrishamn!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

målle
5/5/15, 6:26 PM
#69

Skulle det inte vara härligt om min hy får vila från plitor och finnar nu och bara fortsätta njuta av dessa nya, bra produkterna jag vänjer in i min hudvårdsrutin just nu!

Annons:
Theleonora
5/7/15, 9:08 AM
#70

Wow, vad underbart härligt det skulle vara att älska min kropp precis exakt som den är. Bara totalt älska min kropp helt villkorslöst. Ge den all kärlek som finns! För jag är så otroligt tacksam att den är som sen och har tagit mig hit jag är!!! Jag är troligt tacksam för min kropp!!! Och mitt utseende!!! ❤️❤️❤️


Skogshumblan
5/7/15, 2:39 PM
#71

Skulle det inte vara skönt om jag fick en tjänst som passar mig som person, med elever och kollegor jag trivs och mår bra med och de med mig. Jo det vore det. 

Vore det inte skönt om jag fick pengar nog för det jag måste, det jag vill och spara för framtiden åt mig och min familj? Jo det vore det.

Så jag tackar för att det här kommer till mig på de sätt som är bäst för mig. Tack universum!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Spell
5/8/15, 9:29 AM
#72

Skulle det inte vara härligt att få vara ledig hela sommaren och bara njuta av att vara.

[Kathja]1
5/8/15, 9:51 AM
#73

Skulle det inte vara härligt om helgen blir helt magisk! Jopp det skulle det. 😃

ebbamedruby
5/10/15, 5:29 PM
#74

Skulle det inte vara härligt om vädret blir bra under min vistelse i Göteborg under Kristi Himmelsfärd?

Otroulig
5/10/15, 7:43 PM
#75

Skulle det inte vara härligt att bara omges av positiva människor som letade efter lösningar och som såg möjligheter i allt……

edit  😉

Skulle det inte vara underbart att vara positiv,  se lösningar och se möjligheter i allt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
5/10/15, 7:54 PM
#76

Hihi, bra där Otroulig! 👍 😉


Annons:
målle
5/10/15, 8:19 PM
#77

Skulle det inte vara härligt om den stora förändring som ligger för mina fötter flyter på över förväntan! Jooo! 😃

sweetgum
5/10/15, 9:29 PM
#78

skulle det inte vara härligt om min bostadssituation löser sig lugnt och smidigt

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Theleonora
5/19/15, 10:08 AM
#79

Skulle det inte vara underbart härligt att jag accepterar mig själv precis som jag är och tillåter mig att vara fri!!!!


Theleonora
5/19/15, 4:36 PM
#80

Skulle det inte vara underbart härligt att tågen gick i tid!!! Bara för skojs skull!


Theleonora
5/21/15, 10:15 AM
#81

Skulle det inte vara underbart härligt att kunna andas smärtfritt, att kunna ta djupa andetag, syresätta kroppen till fullo och njuta av all energi jag får!! Jaa!


[Torahzen]
5/22/15, 9:22 AM
#82

Skulle det inte vara härligt om alla i familjen var helt friska, pigga, energiska och kunde sova gott på nätterna… 😴

Skogshumblan
5/22/15, 11:25 AM
#83

Jo Tora! Det vore det! Vore det inte skönt om jag kunde få hit mina bokhyllor så vi kunde få ordning lätt här? Jo det vore det! Vore det inte på tiden att jag fick ordning här hemma? Jo det vore det. Så tack för att det kommer bli så och på sätt jag inte behöver oroa mig eller lägga tanke på. Räck för att det blir så bra så.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
MissInAction
5/22/15, 7:47 PM
#84

Skulle det inte vara härligt och underbart med soligt och varmt väder hela helgen! Yes! 🤗☀️

Och skulle det inte vara härligt med en massa KUL framöver! 😜

Och skulle det inte vara härligt med romantik och passion! Mmmm yes! 😍😊

Och skulle det inte vara härligt att få träffa hästar och klappa på dem och gosa med dem snart! Längtar ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anterrabae
5/23/15, 2:54 PM
#85

Skulle det inte vara härligt med vänner, nära och kära? Jo tack, det skulle det!

Skulle det inte vara härligt att få vara lagom oberoende, och fri? Jo tack, gärna!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
5/24/15, 5:30 PM
#86

Det skulle vara så härligt att få en sån där härlig upplevelse av att få tillgång till Kunskapen - till Visheten. Jag önskar mig en andlig upplevelse, en påminnelse om att allt är så mycket mer än det här. En liten smygkik vad som händer bakom dimridåerna. Få erfara känslan av storheten. 

Tack, det känns som att det var ett tag sen - det skulle vara så härligt med lite magi i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
5/24/15, 7:28 PM
#87

Jag önskar mig sinnesfrid! Och Trygghet..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Torahzen]
5/26/15, 12:26 PM
#88

Skulle det inte vara härligt och jag kunde släppa all sorg som jag går och bär på… 🎈🎈🎈

målle
5/26/15, 5:42 PM
#89

Skulle det inte vara härligt om C mejlar mig i morgon med ypperligt goda besked! Jooooooo så underbart härligt skulle det vara! Tack! 😃

Anterrabae
5/26/15, 6:45 PM
#90

Skulle det inte vara underbart om jag kan få en bra lägenhet i området jag önskar mig? Jo det skulle vara fantastiskt

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
gardit
6/2/15, 7:20 PM
#91

Och visst skulle det vara underbart om jag visste vad jag vill…. om jag kunde släppa behovet av att ha en reträttväg när jag ger mig in i något nytt…. Visst skulle det vara underbart om jag inte kände mig bunden av situationen som jag befinner mig i…. Visst skulle det vara underbart om folk i min omgivning kunde se valmöjligheter och förstå vikten av att ta ansvar för sina tankar, ord och handlingar.

Älvan
6/8/15, 8:19 PM
#92

Skulle det inte vara helt underbart att fullt ut inse att jag är hel. Att inse att jag inte behöver önska mig någonting då jag redan har allt, alltid haft allt och alltid kommer ha haft allt. Att bristkänslan bara var en illusion och tanken på att jag behöver ändra mig/tänka på ett annat sätt var en felaktighet. Jo, det skulle vara perfekt att fullt ut inse att jag inte måste skriva här och önska mig massor då jag ju redan är exakt där jag vill vara och bör vara. Jo, vilken härlig insikt det skulle vara! Jag är allt. Allt är jag! :)

sweetgum
6/19/15, 4:32 PM
#93

jag förstod vad det är jag faktiskt vill göra med mitt liv, vad jag vill arbeta med…

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
6/21/15, 7:44 PM
#94

#93 Sweetgum, menar du att du har fått en liten aha upplevelse? 

I såna fall Grattis till dig!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
6/23/15, 10:36 AM
#95

Skulle det inte vara härligt om jag kan få behålla det här lugnet och säkerheten jag känner inom mig resten av dan och få behålla tanken att hur turbulent livet än är runt mig så har jag tryggheten inom mig :)


Anterrabae
6/23/15, 11:02 AM
#96

Skulle det inte vars härligt om jag kunde lita på "visheten" och inte försöka bära allt själv? Skulle det inte vara härligt att lära mig att komma ihåg o h komma till ro med meditation och eft? Jo tack!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Theleonora
6/26/15, 1:23 PM
#97

Skulle det inte vara underbart härligt att kunna kommunicera på ett tydligt sätt. Att kunna vara tydlig överlag! Och att kunna uppfatta och se allt i min omgivning på ett tydligt sätt utan filter!!


Annons:
Anterrabae
7/5/15, 3:08 PM
#98

Skulle det inte vara härligt och fantastiskt underbart om jag kunde få snurr på min biofeedbackpraktik, och skulle det inte vara fint om jag verkligen vågade tro på att allt jag vill är möjligt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Torahzen]
7/5/15, 6:49 PM
#99

Vart har du din praktik?

Anterrabae
7/5/15, 10:04 PM
#100

Strax norr om Stenungsund (6 mil norr om Göteborg)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Torahzen]
7/5/15, 11:41 PM
#101

Jag försöker skicka PM till dig, men min iPad vill inte. Kan du skicka till mig så svarar jag dig?

Otroulig
7/8/15, 5:43 PM
#102

Det skulle vara härligt att umgås med några positiva roliga människor. Att få skratta och prata om livet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
7/8/15, 7:08 PM
#103

#102 ja men visst skulle det! :D

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
7/8/15, 10:33 PM
#104

Beställt - dom kommer i morgon två på raken 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
7/10/15, 4:58 PM
#105

Det skulle vara härligt med balans och harmoni i livet. Tillräckligt med tid för återhämtning när jag behöver det.

Otroulig
7/10/15, 5:30 PM
#106

#105 Men tid… det borde du väl ha snart?

Det vore fantastiskt härligt med lite sol ☀️☀️☀️☀️

Det skulle också vara härligt med lite manlig uppvaktning, av en man med just den vibben jag gillar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
7/11/15, 1:16 PM
#107

Här kom solen - fasiken - det går ju bra det här!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
7/11/15, 1:53 PM
#108

Jag har semester och mycket tid med familjen. Jag känner dock att jag behöver MYCKET egentid.

Otroulig
7/11/15, 3:19 PM
#109

Har du bett om det? Nu menar jag inte till universum utan även personligen?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
7/11/15, 8:30 PM
#110

Jag är bättre på det nu. 👍

Otroulig
7/12/15, 2:25 PM
#111

Skulle det inte vara härligt att hitta flödet, att känna energin och glädjen flöda genom kroppen. 

Det skulle vara härligt att få en spontan ide och agera utifrån den för att komma tillbaka på stigen "allt är möjligt, nya dörrar öppnas"

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
7/12/15, 9:30 PM
#112

Skulle det inte vara härligt med en helt vanlig mamma-dotter relation med min mamma …

sweetgum
7/17/15, 10:26 AM
#113

Jag fick mitt drömjobb (och att jag visste vad det va… haha)!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Theleonora
7/25/15, 12:00 AM
#114

Härligt seeetgum!


Anterrabae
7/26/15, 6:14 PM
#115

Skulle det inte vara härligt om det inte gjorde så ont!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
7/27/15, 11:58 AM
#116

#115 Ett tips, istället för att tala om det du INTE vill ha tänk i stället. "Skulle det inte vara härligt att känna stunder av lättnad, skulle det inte vara härligt att känna mig helt fri, skulle det inte vara härligt att kunna landa i trygghet i mig" 

Hitta små stunder av lättnad, andas, meditera, ta promenader. Gör små saker där du kopplar bort det som gör ont. 

Sen är det även en sorg som säkert ska läkas, gråt om du behöver, skrik och slå på saker om du är arg. Att stänga in känslor är inte bra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
7/28/15, 5:22 PM
#117

#116 tack! Ja, såklart att man ska undvika negationer. Det vet jag ju :) Skulle det inte vara härligt att vara igenom, fri och klar. Tillfreds och trygg.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

målle
7/29/15, 8:27 PM
#118

Skulle det inte vara härligt att få gå hela vägen i bokningen av den där lyxvillan över havet med lagunutsikt på Bora Bora för 266 740 härliga riksdaler för 14 nätter! Joooooohoooo! Jag SKA dit!

Annons:
Lannelia
8/14/15, 7:23 PM
#119

Skulle de inte vara härligt om allting lättade? Om lättnad och välbefinnande sköljde över och genom mig? Om jag hittade en enkel och fridfull väg till tillåtande av mina önskningar och min evolution


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

poweriam
8/15/15, 11:10 AM
#120

Skulle det inte vara härligt att behålla den underbara känslan av kärlek och säkerhet jag känner nu i evighet.
Skulle det inte vara härligt om jag fick det där samtalet, mailet, sms:et, besöket idag :-)
Skulle det inte vara härligt med ett mirakel idag.

jodoms
2/10/16, 5:44 PM
#121

Skulle det inte vara härligt att få uppleva något helt otroligt underbart som var bara mitt!
Skulle det inte vara härligt att få det där jobbet?
Skulle det inte vara härligt att allting löste sig till det bästa just nu?
JÄTTEHÄRLIGT FAKTISKT! =D

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Theleonora
2/10/16, 10:30 PM
#122

Skulle det inte vara härligt att acceptera och älska mig själv till fullo, och lösa upp allt som hindrar min självkärlek!


Anterrabae
2/10/16, 11:50 PM
#123

Skulle det inte vara härligt om jag tacksamt kunde ta emot det som hamnar i mitt knä, lära mig av det och sedan släppa det? Skulle det inte vara härligt att vakna full med energi och tankade batterier?

Vilken tur att jag får det, och tacksamt tar emot det!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

jodoms
2/11/16, 11:01 AM
#124

Skulle det inte vara härligt om solen ville ge oss av sina värmande strålar idag?
Skulle det inte vara härligt om allt vi önskade oss här i tråden blev sant?❤️

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Otroulig
2/13/16, 12:47 PM
#125

Åh, jag har sol hos mig idag. Så underbart!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
sweetgum
2/13/16, 1:01 PM
#126

Jag med! Den får man sällan se på västkusten haha. Glädjen är stor ☀️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

gardit
2/15/16, 8:20 PM
#127

Skulle det inte vara härligt om jag får det där jobbet som jag väntar på besked om! Skulle det inte vara härligt om jag hittar det perfekta boendet nu♡

Anterrabae
2/15/16, 10:14 PM
#128

Skulle det inte vara härligt om det där sättet att försörja sig, bli ekonomiskt oberoende, och ha möjlighet att leva utan att "trolla med knäna", kom till mig förr hellre än senare, och så tydligt att jag inte missar det. ;) ❤️

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Theleonora
2/16/16, 1:36 PM
#129

Åh livet är så underbart! Hur kan det bli bättre än såhär!! Skulle det inte vara underbart att kamma hem storvinsten och bara njuuuuta resten av livet!!!


poweriam
3/4/16, 7:31 AM
#130

Skulle det inte vara helt underbart härligt om mötet med exet snart skulle bli helt fantastiskt, lätt, enkelt, glatt och leda till mer och mer och mer.
Skulle det inte vara härligt att få inspirationen att skriva min framtidsdagbok och mina tacksamhetslistor varje dag.
Skulle det inte vara härligt med en kropp som tappat vadderingen såpass att musklerna syns :-)

Otroulig
3/6/16, 4:20 PM
#131

Haha poweriam, tappat vadderingen - det var en bra beskrivning. Det skulle jag också vilja.

Skulle det inte vara underbart att hamna i flödet igen. Att bara följa med och se hur förunderligt saker bara händer och grejer kommer till mig. Det skulle vara underbart att vila tryggt i tilliten igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
3/7/16, 11:24 PM
#132

Skulle det inte vara härligt att släppa oro, stress och måsten?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Theleonora
3/8/16, 10:07 AM
#133

Skulle det inte vara härligt att släppa taget om alla killar i mitt förflutna! Och leva lycklig i alla mina dagar! Skulle det inte vara härligt att skapa en ny perfekt relation precis så som jag vill ha det! Och tack mina gamla relationer för lärdomen och för all hjälp med optimering av den nya relationen, ni är guld!


sweetgum
5/26/19, 10:55 AM
#134

Skulle det inte vara härligt om allt gick bra imorgon

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[rore]
6/16/19, 9:20 PM
#135

Skulle det inte vara alldeles fantastiskt att vakna i morgon bitti med flöde i kroppen som sjunger om lättsamhet och roligheter som bara väntar på att få visa sig? Och visst skulle det vara härligt att möta morgondagen med skratt och lekfullhet i möten med människor o djur.

Cim92
6/21/19, 9:38 AM
#136

Skulle det inte vara härligt om min bukspottskörtel började producera eget insulin igen 😍🙏

Kostrådgivare och funktionsmedicinsk terapeut www.appetight.se

Sajtvärd för Funktionsmedicin

Bloggar om självhushåll på https://mednaturen.blogg.se och lägger upp bilder på instagram @Sandslattgard

Upp till toppen
Annons: