Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 602 ggr
SHIAWASE
12/2/14, 12:59 AM

Livet blir ALLTID precis som vi tänkt oss!

Så enkelt är det!  Och vad bra att vi då också kan  medvetet navigera tankar och känslor i den riktning vi önskar```

Inget nytt med detta påstående för många av oss härinne! Men tanken bara dök upp ,, så jag skrev ner den.

Med det här påståendet tar man på sig det fulla ansvaret för sitt liv!  Detta kan ju låta tungt, men det är det heller inte, eftersom inget någonsin kan gå fel. Och man behöver heller inte då känna att man måste ta ansvar för någon annans liv, eftersom det kan man inte.  Tänk inte på ansvaret som en börda, utan en gåva!

En gåva vars grund är frihet!

Livet blir ALLTID precis som vi tänkt oss!   Sedan, om tankarna är medvetna eller inte är ju en annan sak, men när vi ändå genom att ha valt att födas i en fysisk kropp, är det ju lika bra att medvetandegöra tankar och uppleva den fantastiska känslan av att jag har full kontroll över mig och min tillvaro!!!

Njut av det fria skapandet som du dagligen gör! Och ta vara på gåvan!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Stallmima
12/2/14, 1:24 AM
#1

Följer

[Kathja]1
12/2/14, 5:52 AM
#2

Visst är det så man det finns säkert en och annan som tänkte "inte tänkte jag att jag ville ha XXX" - men det har bara att göra med att människan inte alltid är medveten om vad denne faktiskt tänker och därmed skapar. Eller kanske ska förtydliga lite - det är inte vad vi tänker som avgör utan vad vi känner. Men oavsett vilket behöver man vara medveten om vad det är för skapande frekvens man faktisk skickar ut i universum. För skapelsen är sådan att det du ber om är det du får, med andra ord det du skickar ut är det som skapar din verklighet.

SHIAWASE
12/2/14, 6:51 AM
#3

Precis Kathja!!! tack för förtydligande,,, känslorna är nyckeln som bestämmer frekvensen!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
12/2/14, 6:58 AM
#4

Mmm och tankarna kan styra känslorna. Fast ibland…om man lyckas stänga av tankarna kan man ändå uppfyllas av en enorm kärlek och känsla. I icketänkandet utan mer varandet 😉

Bra Shia, rakt på bara - vi behöver påminnas ibland.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
12/2/14, 9:54 AM
#5

Därför har BÅDE optimisten och pessimisten rätt. Jag föddes optimist. Formades till pessimist under barndomen. Omformade mig medvetet till en optimist. Nu är jag i mitt naturliga tillstånd. :)

szirius
12/2/14, 12:09 PM
#6

den jag ÄR. är den som finns bakom eller ovanför  alla former, som pessimist o optimist…den som kan iaktta alla skeenden, tankar o känslor i total frihet…så upplever jag det…

 #0 Tänk inte på ansvaret som en börda, utan som en gåva

❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: