Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 688 ggr
[Kathja]1
2014-11-26 21:32

Gruppmeditation söndag 30/11 kl.21

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 30/11 samlas vi för att förenas i allt som är. Stjärnor

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. Hjärta

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
H-lena
2014-11-27 09:16
#1

Jaa!! Jag är med! Behöver verkligen det känner jag.

H-lena


[Kathja]1
2014-11-27 17:02
#2

H-lena
Kathja

MissInAction
2014-11-27 17:27
#3

Jag vill! 😃🤗

H-lena
Kathja
MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2014-11-28 19:38
#4

H-lena Kathja MissInAction Saz Underbart

Otroulig
2014-11-28 19:51
#5

Ja jag är med 

H-lena 
Kathja 
MissInAction 
Saz

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-11-30 20:44
#6

Putt 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Saz]
2014-11-30 20:50
#7

Jag är redo

[Kathja]1
2014-11-30 21:29
#8

Jag missade, mannen kom hem precis innan så det föll helt i glömska. Hoppas att ni andra hade en skön stund. ☆☆☆

Otroulig
2014-11-30 21:30
#9

Oj, det var massor med energier. Jag fick rysningar flera gånger. Jag vet inte om det var änglar som kom och hälsade på, först en lila manlig och sen var det massor med guld och vitt. Det kändes som att det var i en guld pläterad kyrka - en person med en sån där strutmössa i guld (undrar om inte biskopar har såna). Men det kändes inte som den vanliga strikta kyrkan, det svämmade över av kärlek och visdom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-11-30 21:34
#10

Stjärngossar, Otroulig? 😂✨

Jag hade en underbart skön stund i badet!! Hade en badboll med blåklint och vanilj, det doftade helt underbart ♥ och jag bara sjönk ner och andades… hade julmusik på också här inifrån så det var sååå mysigt!!
Kände sådan otrolig värme och tacksamhet och uppskattning för allt jag fått uppleva den senaste tiden ❤️

Hade er i tankarna men så mycket mer än så var det inte. Och nej hahaha, det är inte så creepy som det låter 😂

Borstar tänderna nu och sen ska jag hoppa i säng 😴🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
2014-11-30 22:21
#11

Jag var på så dåligt humör innan med ont i magen och allt men tog en liten promenad med hunden vid nio och då sköljde tacksamheten över mig! Tror absolut att jag fick ta del av era fina energier. Känner mig mycleter harmonisk nu. Så tusen tack!


Upp till toppen
Annons: