Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2243 ggr
SHIAWASE
11/8/14, 8:38 AM

Aktivit skifta vibb! TIPS!

Vill dela med mig av lite konkreta tips om hur man genom att medvetet kontrollera sin vibration kan ändra en situation!! Och jag vill också påvisa vad mycket "onödigt" vi går igenom , genom att ignorera faktumet att aktivt kan kontrollera vår vibration.

I går morse klev jag upp klockan tre på morgonen för jag hade massor av jobb att göra, kokade kaffe och tänkte ta fram datorn, men hittade den inte!!!! Datorn är borta! Jag letade och letade men nej. Kvällen innan hade jag kommit hem vid 20 tiden ,, vid stationen passade jag på att handla mat, men gick sedan direkt hem. Jag visste att jag hade datorn på tåget, och var rätt så säker på att jag hade den på vägen hem också,,,, Men den fanns alltså inte. Detta är ju Japan, och folk brukar lämna in de mesta, så jag ringde till varuhuset där jag hade handlat, men nej, ingen dator. Jag gick till polisen och anmälde, men ingenting där heller. Alltid så positiva jag började bli smått stressad, i datorn finns ju ALLT mitt jobb, dokument etc.

Kände någonstans att den skulle dyka upp, så pass mycket tillit har jag, men hade en deadline som jag måste passa ,,, etc.

MEN,, samtidigt visste jag att om jag ville att datorn skulle komma tillbaka, så var jag tvungen att skifta vibb. Just i den stunden så sände jag ut stress, och  oro, besvikelse etc.

Hur skiftar man vibb lättast??  JO, för mig genom att skriva!!! Man fokuserar lättast då. Så jag tog och skrev ett inlägg på FB.

Jag skrev INTE att jag hade tappat bort datorn, ungefär så här

I morse vaknade jag med stora föväntningar på dagen och på jättebra humör. MEN så uppstod en HAPPENING som gjorde att t o m jag hamnade i obalans. Tur är ju att jag återhämtar mig snabbt!!!  Inget blir bättre av att sitta och gräma sig!  Kan man  inte göra något åt en situation så är det bara att acceptera den!!och skifta fokus till lösningen.  Då kommer lösningen också! Allt löser sig ALLTID!! Så nu har jag skiftat och passar på att lägga upp några bilder från min hemstad i Sverige

Önskar er alla en dag av harmoni och tacksamhet!!!

Kände på en gång att jag hade skiftat i och med detta inlägg. Och visste att någon lösning skulle komma till mig. Kanske inte att datorn kom tillbaka, men något.

En minut efter kom jag på att jag skulle ringa till tågstationen där jag hade klivit på tåget! Jag visste att jag INTE hade lämnat datorn där, men ändå. Men det gick inte att ringa direkt till Tågstationen, utan bara till ett centralt nummer. Jag hade ju redan kollat med tågbolaget innan, men jag lyssnar ju till mig själv, så jag ringde,, och de sökte, och någon hade PRECIS lämnat in datorn vid min hemstation!!!

Jag är säker på om jag hade fortsatt att befinna mig i nedstämdvibben så hade den inte dykt upp, det var så tydligt! Jag

OCH mitt inlägg på FB,, det jag kände hjälpte till ed skiftningen var

1. Att jag bara nämnde HAPPENING,, inte gick in i detalj på vad som hade hänt.

(att prata om något som man inte vill ha i sitt liv, gör ju bara att man lägger fokus på det man INTE vill ha,,,Däremot kändes ordet happening lättsamt, och börjar med samma stavelser som HAPPY!!!)

2. Att jag klargjorde att jag accepterade situationen, men att jag bestämde mig för att fokusera på lösningen.

3. Att jag klargjorde att ALLT ALLTID LÖSER SIG TILL DET BÄSTA!

4. Att jag önskade alla en dag i harmoni och tacksamhet, att jag sände ut kärlek till min omgivning.

5. Att jag lade upp bilder som  vibbade bra!

Och efter det  så  började jag fokusera på lösning,, tog fram min gamla dator,, och sedan kom inspirationen att ringa samtalet!!!

Många skulle säga att detta bara var en slump eller råkade bli så, men vi vet ju att det INTE är så.  Ofta så blir vi så fokuserade på det STORA skapandet så vi glömmer bort att lära från dessa mindre händelser,, MEN för mig var detta en KANONBRA övning jag fick!! så TACK!!! Nu är jag ännu mer säkrare i mig själv när det gäller HUR jag aktivt ska gå till väga för att skifta och kontrollera min vibb!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
11/8/14, 9:47 AM
#1

Ja Shia, just såna här tillfällen blir så tydliga. Hur det alltid stämmer att när man skiftat DÅ kommer de borttappade grejerna tillbaka. 

Stämmer med allt utom mina handskar 😭😉😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
11/8/14, 9:54 AM
#2

haha,, du har väl inte skiftat tillräckligt,,hehe

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
11/8/14, 10:00 AM
#3

Eller så blev någon ÄNNU lyckligare än jag av handskarna.  ( det är ju faktiskt möjligt, även om jag var löjligt glad över dom  😉) Jag hoppas det 🙂 - i såna fall är ju allt i sin ordning 🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
11/8/14, 11:21 AM
#4

Super bra tips Shia!!! 😍

szirius
11/8/14, 3:18 PM
#5

#0 YES Shia! Har ju själv upplevt många såna situationer, hur viktigt det är att gå inåt o skapa sin vibb medvetet, även ( eller framförallt!) när det snurrar lite…det gör MAGI att boosta upp sig o foka på det man vill ska ske, eller om inte det går, hitta nåt som får en på helt andra tankar, istället för att rulla runt i oro för länge.

# 3 Snart är jag mille då ska du få ÄNNU finare handskar av mig😍

Otroulig
11/8/14, 4:25 PM
#6

😍 Szirius, det löjliga är ju att jag kan ju köpa nya…hmmm, här fick jag en liten insikt, varför gör jag inte det????

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
11/8/14, 5:10 PM
#7

…För att du har svårt att släppa det du hade och skaffa något annat (och bättre)? 😎

[::Vera::]
11/8/14, 5:15 PM
#8

Shia. Bra!

Älvan
11/8/14, 5:43 PM
#9

Bra tips! Jag har verkligen en pågående HAPPENING på jobbet och jag har svårt att skifta vibb ang detta. Det mal i mitt huvud dygnet runt. Att skifta vibb för något som pågått åratals känns inte lika lätt. Motstånd enormt.

[Kathja]1
11/8/14, 6:40 PM
#10

Happening är ett roligt ord! Me like. 🥳

SHIAWASE
11/8/14, 9:49 PM
#11

#7 Jaaaaa  precis,, Otroulig!  Kathjas kommentar ```den säger allt tror jag!!!

#10 Eller hur Kathja,, känns så mycket lättsammare liksom

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
11/8/14, 10:08 PM
#12

Happening var bra 😉och mycket bra tips!! Skriva har vi ju ofta kommit in på, och Abraham också, hur effektivt det verkligen är för då fokuserar vi som bäst!! ♥

Tack för superbra konkreta tips! 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
11/8/14, 11:03 PM
#13

Skriva är mycket bra. Men rösten/ordet- att uttala, tror jag är oslagbart för att skifta. Tänk bara hur sång känns när man sjunger. Sjunga/uttala mantra (eller hur man nu säger). Hur det känns inom oss att säga t ex "jag älskar", "tack". Det är massor som händer när vi uttalar och kroppen får vibrera med ord och intention.

Tanke, skrift, uttal

Annons:
Otroulig
11/10/14, 7:57 PM
#14

Jag har en favorit: SOV!  Ta en lur, slumra bort.  Passa gärna på att be om hjälp innan ni slumrar in - till Gud, Änglar Universum eller vad ni nu tror på.

Jag gjorde precis det och vände från nattsvart till mitt normala jag 👋 I´m back.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
11/10/14, 10:53 PM
#15

Ja sova är också bra,! Härligt att du är tillbaka Otroulig!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

satsuke
11/11/14, 10:21 AM
#16

Så himla bra inlägg! Tack! Du är en inspiration Shia!🤗

gardit
11/11/14, 11:22 PM
#17

Efter alla dagens happenings tackar jag för ett liv i harmoni och balans. Tack för att jag får leva i skuldfri, lycklig och trygg. Tack för kärleken som omger oss alla♡♡

[::Vera::]
11/12/14, 12:10 AM
#18

#14 Otroulig. Sova är jättebra. Pratar ofta med änglar innan jag somnar. Antingen med dem, Gud eller min katt 😉.

Upp till toppen
Annons: