Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1885 ggr
[Kathja]1
11/5/14, 8:58 PM

Fullmåne 6/11 kl.23.22

Fullmånen i november "infaller 14° i Oxens tecken. I dennas månes sken kommer kommer du till insikt om vem och vad du älskar och värderar allra mest.

En fullmåne uppstår ju i det ögonblick Solen och Månen står mitt emot varandra. Det innebär också att olikheterna mellan det två tecken kommer upp och ställs emot varandra.  Kruxet är att finna en balans mellan dessa ytterligheterna i de två tecknen. Nu ställs Oxens stabila, lugn emot Skorpionens passionerade, dramatiska känsloliv.

Venusstyrda, sensuella Oxen, är ett fast jordtecken som är jordnära, materiellt, praktiskt och skönhetsälskande.

Pluto/Marsstyrda Skorpionen är ett fast vattentecken som känner, vibrerar och vill få oss att känna inåt, finna sanningen i vårt innersta väsen. Sex och passion är en av Skorpionens vägar till sanning. Ingenting förblir ytligt i Skorpionens sfär.

Mina pengar – Dina pengar, Kärlek – Sexualitet, Trygghet – Utmaning kan vara några av motsättningarna.

Detta är en passionerad och kreativ fullmåne, fylld av Venus sensualism kontra Skorpionens törst efter sanning och önskan att uppleva och äta ögonblicken. Att planeten Venus dessutom befinner sig så väldigt nära Solen förhöjer den redan så vibrerande energin med eoner av kärlek.

Meditera, be eller utför magi. Det här är kärlekens, passionens och dina sanna önskningars natt. Om dina önskningar och mål är i linje med dina innersta värderingar kommer den här fullmånen att hjälpa dig att nå framgång." (källa)

Annons:
Stallmima
11/5/14, 9:09 PM
#1

Jag får hålla utkik och se vad som kommer upp i tankarna  🙂

szirius
11/5/14, 9:12 PM
#2

Jag har läst att månadens fullmåne kan synliggöra hur du står i vägen för dig själv☝️Synkronicitet med vår släppa gamla löften - tråd😉. Så man kan vara förberedd på att sånt flyter upp till ytan nu…kan ju kännas 🤮precis när man är i det - men se det som en gåva🎁, att tydliggöra en egenskap man spelar upp, men som man inte behöver spara!👍🎈

Jag ser vad det rör mig just denna sväng…jag ska på möte på lördag som kan innebära ett extrajobb…och mina tankar om mig själv står verkligen i vägen för att tillåta det att bara kännas spännande, roligt o intressant🤐.old stuff😴redo att släppa all världens väg o våga njuta av nya möjligheter! ✨

Tell another story🙂

Älvan
11/5/14, 9:29 PM
#3

Blev ju väldigt tydligt att jag är en urtypisk skorpion! Balans vadå??? Och varför??? ;) :)

Otroulig
11/6/14, 1:18 PM
#4

Åh, jag bara måste dela med mig av detta mail som kom idag. Läs och se det som din sanning:) n ~ I Hi Trulig. The Magician calls on you today… Today is a magical day! The Magician is a card of self-realization, power, and thoughts manifest into reality. The Magician represents your inner power, the magic within you, reminding you --> you are the creator of your life. When the Magician calls, you are in the process of this creation, you remember who you are, and what you can do. You can do anything you want, your intention is all it takes, and today you know this, today you are living in the moment and it is delicious! The Magician speaks to you today reminding you that you are a part of it all. You are an infinite being, experiencing life in this human form. You are remembering that you have this power, and life is falling into a sweet place, in fact it is the sweetest place you know right now. There is no fear, no doubt, in this moment you feel the love of the entire universe and you know you are on path. The path you are on is magical; you feel the synchronicity in every step you take. You are in the flow, and it feels good! You are giving all of your attention to the present moment. This moment has become sacred, and your intention has shifted to keeping it sacred. Everything you are doing right now, you do whole heartedly, with everything you are. It is through this mindfulness that you are transforming, that you are shifting your life, molding it into the exact experience you want! Feel the vibration?! With The Magician comes ideas, thoughts, and solutions. You will see doors open that you did not even realize were there. The possibilities are unlimited….you are pure potentiality! Be mindful of what you are creating and the process unfolds before your eyes….stay present! If your question today involves love, then the magician tells you that someone new is coming into your life, the love that you have been seeking is here! Open your heart and receive it! If you are in a relationship, you will find that your connection with deepen, go to a new place, it will be delicious! If your question involves money or your career --> relax, doors are opening in such a way that you will find deep fulfillment and financial sustainability! Listen to your inner voice, new ideas are coming through you guiding you on the way to go! Remember to follow your heart, and feed what excites you! Spiritually speaking the Magician tells you that veils are lifting unlike ever before in this life, and you are connected to a deeper sense of oneness. Stay in communication with your angels they will help you through this process. Again, relax, go with it, and trust that it is taking you to a higher place. You are opening a new chapter, you are expanding not only yourself but you are helping others as well! Stepping into the power of the Magician, you feel the power of the law of giving and receiving. The universe operates in a dynamic flow, there is no end, no beginning. Energy continuously transfers. You are continuously giving and receiving energy. The more conscious you are of it, the more expanded you become…your power grows and you become lighter; You wield the power to create what you want!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
11/6/14, 2:13 PM
#5

#0 Tack för upplysningen om fullmånen ikväll!🌛 Känns bra det här tycker jag. Har redan känt av tendenserna tror jag faktiskt, om det ens är möjligt? Men saker och ting börjar klarna tycker jag. Lite i alla fall. Jag ska verkligen meditera och be lite grann och hoppas att det hjälper mig i rätt riktning och sätter fart på saker och ting! 🙂❤️


[Kathja]1
11/6/14, 3:43 PM
#6

#4 Yey!!! Själv fick jag denna idag… ~ "Property moves - or the decision not to move - dominate your day under the influence of today's Full Moon. It will be a relief to have made the decision, one way or the other. There's a decision to be made about your home today, Aquarius. The Full Moon puts a stop to the wavering and wondering - either decide to move and put your home on the market, or decide to stay and set about fixing, decorating or remodeling your home to suit. No more what ifs. And once the decision is made, do not second guess it; whether you are putting down firmer roots in place or uprooting for pastures new, you're doing the right thing."

Annons:
Otroulig
11/6/14, 4:13 PM
#7

Ops

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
11/6/14, 5:17 PM
#8

de som är vakna kan väl vara med o köra meditation 23.22?❤️

Vi har varmt ute nu så jag går nog ut en sväng då, ställer mig under min lind🌺

jag droppade i både ork o humör nu o kan inte ens komma på en tanke som förlöste det hela, annars brukar jag lätt veta vad det var som ändrade min vibb…men jag låter det vara…lite småmelankolisk känsla bara…det får vara så, håller om mig själv lite🤗

17.17

[Kathja]1
11/6/14, 5:37 PM
#9

Hittade denna länk som talar om vad dagens fullmåne gör för de olika stjärntecknen… http://blogg.amelia.se/helenashoroskop/2014/11/06/sa-paverkas-stjarntecknen-av-fullmanen-idag-2/

[Kathja]1
11/6/14, 5:58 PM
#10

Jag är vaken, jobbar till klockan 23 så jag är med, har lite saker jag ska passa på att elda upp.

Otroulig
11/6/14, 6:52 PM
#11

Mmm vi får se om jag är vaken, tänkte försöka lägga mig tidigt, men det brukar ju inte funka. 

Men hur tråkigt vad oxen då - tänk på dig själv, Shopping dags…Jag tänker ju på mig själv hela tiden tycker jag 😛

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
11/6/14, 7:01 PM
#12

Jag är definitivt på att köra en meditation 23.22!!


Stallmima
11/6/14, 8:10 PM
#13

#9 Tack för länken, passar kusligt in på mitt stjärntecken

Annons:
[Saz]
11/6/14, 8:50 PM
#14

Jag fick extrem huvudvärk nu ikväll bara sådär. Kan ju bero på fullmånen. Jag är definitivt med ikväll på meditationen. Känner att jag är i en utvecklingsfas och med detta som hjälp så kan det ju bara bli ännu bättre :)

Theleonora
11/6/14, 8:52 PM
#15

Jag ska också sätta mig i meditation fast vill gärna lägga mig tidigt också. Men om jag är uppe (vilket jag troligtvis är) så är jag med ;)


szirius
11/6/14, 9:31 PM
#16

Rent allmänt kan nämnas att fullmåne är en ypperlig tid att sända ut önskningar. Fokus på känslan, välbefinnandet, tacksamheten….🌊

🌛

Otroulig
11/6/14, 10:20 PM
#17

Precis vad jag tänkte sätta mig och göra nu. Jag har varit helt speedad, vilket jag är väldigt tacksam för, för jag har saknat inspiration och kreativitet, så tack för det. Bytt däck på bilen, skurat i köket, dammsugit, klippt klorna på hunden, dammat osv. Känner mig nästan febrig 🤪. 

Så nu sätter jag mig ett tag och sen kryper jag till kojs, jag försöker koppla upp till er då. Om inte pappa kommer och hälsar på i drömmarna, det känns som det ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
11/6/14, 10:22 PM
#18

En timme kvar. Känner mig sömnig men fortfarande vaken 22:22 ❤️

Sätter mig nu ist så drömmer jag sött sen 😴


[Kathja]1
11/6/14, 10:26 PM
#19

Jag har i alla fall beslutat mig för att stanna inne och inte gå ut och yla mot månen, det är mörk, kallt och ruggigt där ute och inte ens en liten strimla av månljus lyser genom molntäcket. Får bli en sitta i sängen stund. 😃

linnease
11/6/14, 11:16 PM
#20

Oh, läste det här nu, tänkte just stänga ner o gå o lägga mig, bra timing.. 7 minuter kvar! Jag får nog ta och vara med då!! 🤗

Annons:
szirius
11/6/14, 11:16 PM
#21

🤗

[Kathja]1
11/7/14, 7:00 AM
#22

Tack alla fina! Jag blev lite störd av några väl kvälls pigga klienter, fick skutta ur sängen och "skälla lite". Hade iaf en minst sagt hårresande "släppa saker stund". Alltså håret reste sig på huvudet med besked när jag stod där och eldade. Hoppas att ni fick en bra stund med. ♡

Otroulig
11/7/14, 8:54 AM
#23

Jag släppte garden, dvs jag insåg att jag nog ( trots allt ) är rädd för att såras, känna mig blottad och öppna mig och släppa in en man igen. Det är lätt att smygbygga murar i sin trygga singelvärld ;) Så jag öppnade dörrar runt om mig som öppnar upp för helt nya möjligheter på alla plan. Sen var jag med er och kände en stor kärlek och gemenskap❤️❤️ På vägen till jobbet gick mantrat Ara Kara i lurarna. Allt är möjligt !

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
11/7/14, 10:44 AM
#24

Aha det här missade jag 😟
Visste att månen var påväg att bli full men igår kväll såg jag den bara suddigt, tänkte inte riktigt på det. Vi la oss rätt så tidigt också, 23.10 släckte jag! 😮
Men somnade nog ganska direkt!

Kanske fortfarande kan be och affirmera? 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
11/7/14, 11:01 AM
#25

Samma sak hände med mig Otroulig, imorse på väg till jobbet började en rädsla lösas upp som hade med relationer och bla D att göra. Så tack för det. Är tacksam för att jag ser mina rädslor så tydligt nu och trots att jag vill bort från det så sitter jag kvar i det! Tack!!!


szirius
11/7/14, 11:35 AM
#26

Det har snurrat rejält hela natten för mig, o är inte klar med detän känner jag, men 3 dagar innan o 3 dagar efter pågår ju processen, vilket man kan känna om man är känslig som mig ( så ja#24 det kan du😉)

Det är faktiskt 3e natten denna vecka som jag sover otroligt lite, kommer inte till ro förrän vid 3-4tiden😮. Har inte påverkat min energi avsevärt under dagtid, men det är ju skönt att sova😇…

Otroulig
11/7/14, 11:41 AM
#27

Min säng var otroligt skön igår, låg riktigt och myyyyste och njöt:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
H-lena
11/7/14, 1:07 PM
#28

Vet inte riktigt om jag kände så mycket speciellt. Eller jo, jag visualiserade litegrann, och satt och log för mig själv. Sen slog tanken mig att "jag får verkligen inte visualisera något dåligt nu när det är fullmåne, då kommer det ju slå tillbaka extra starkt!" och såklart börjar dåliga tankar snurra i huvudet. Det är så jag fungerar, precis tvärtemot vad jag borde tänka tänker jag. Försökte verkligen slå bort dom dåliga tankarna och det gick ganska bra. Sen skickade jag ut önskningar om kärlek, självförtroende och framgång. Idag kände jag mig faktiskt självsäkrare och mer nöjd med mig själv än jag brukar! Det andra tar nog lite tid att slå in tror jag. 

Annars har jag haft en del huvudvärk de senaste dagarna och varit lite trött och även lite yr. Och det tänker jag skylla på månen! 😃


[Kathja]1
11/7/14, 1:51 PM
#29

Jag sov som vore jag medvetslös i natt, i motsats till i förgår då jag vaknade säkert 6-7 gånger. Något som har blivit väldigt tydligt igår och idag är hur jag går igång när jag känner att jag inte blir tagen på allvar, när man på något sätt vill ha det till att jag inte vet vad jag pratar om. Så jag passar på att släpp släpp släppa detta.

Upp till toppen
Annons: