Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 9836 ggr
Otroulig
10/10/14, 7:34 PM

Dagliga Manifestationer 5

Här delar vi med oss av manifestationer som händer varje dag. Det är lätt att glömma bort alla små, bara för att man är så fokuserad på de stora. Denna tråd ger oss en påminnelse om att det fungerar!

Den gamla tråden hittar ni här. 

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
10/11/14, 10:01 AM
#1

Do what you love har jag på en kudde hemma. En vän fyllde i ; and love it while you do it. Sen tänkte jag inte på det, men någonstans inne i våra trådar hade någon skrivit hela budskapet och nu gick budskapet fram! Jag är hela tiden fokuserad på VAD jag bör välja att göra att jag inte hinna njuta.

Otroulig
10/11/14, 10:11 AM
#2

Lätt att glömma, det där, att vara i nuet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
10/11/14, 4:22 PM
#3

Härvarande

[Kathja]1
10/12/14, 11:30 AM
#4

Det är ju så roligt med de där vardagsmanifesteringarna! 🥳 I natt har det ösregnat och det regnade även i morse när jag gick upp och ut för att hämta tidningen och låsa upp köket (jag är på jobbet). Blött och läskigt. 🤪 Så visste jag att jag skulle ut och flänga, bla storhandla på Gekås och det är ju så trist när allt man har handlat hinner bli blött innan man är vid bilen, så jag stannade till där i regnet och hojtade några kraftfulla  - TACK FÖR ATT DET SLUTAR ATT REGNA. Och tio minuter senare hade det blivit uppehåll.

Sedan åkte jag till Gekås 🤪eftersom jag inte skulle ha så mycket (bara en rågad kundvagn mot i vanliga fall två) så tog jag inte med någon av killarna som hjälp (ibland är det skönt att få vila lite från dem). Så gick jag där och plockade mina grejer och vagnen började bli full, då for tanken genom mitt huvud att nu blev det ju en del ändå och det är att smidigt när en lägger upp på bandet och en packar grejerna, men ja ja det löser sig.

Så ska jag betala och står där och lägger upp mina grejer, har väl kommit till häften kanske, då kommer där en kvinna och ställer sig bakom mig, tittar på mig och min vagn och frågar om hon ska lägga upp mina grejer medan jag packar. Tada så var det löst! 🥳

Otroulig
10/12/14, 12:18 PM
#5

Perfekt Kathja!

Jag fixade just så att jag fick en timme till på mig innan jag ska åka ut till en kompis. Jag kom upp sent idag  och insåg att jag bara fick en halvtimme att äta frukost på…tänkte att det vore ju skönt med någon timme till och vips genom ett missförstånd så blev allt uppskjutet en timme.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/12/14, 12:57 PM
#6

Klockrent manifesterande! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
10/12/14, 4:14 PM
#7

Jag undrar varför jag har manifesterat ont i muskler och leder, regn osv. Lite onödigt kan jag tycka. Kan vara för att jag äntligen ska fatta att inte fortsätta stressa, men det är inte lätt. Tror alla cellerna gråter i min kropp. Mina ögon gör inte det för det är svårt att gråta. Jag gråter på mitt sätt.

[Saz]
10/12/14, 6:25 PM
#8

Idag manifesterade jag en ledig parkering närmast butiken. Det var fullparkerat. Men precis när jag kommer körande kör bilen längst ut iväg 😊 Tankar blir till verklighet!

sweetgum
10/14/14, 4:26 PM
#9

Usch vad tråkigt Älvan 🤗

Själv tänkte jag gnälla över att jag manifesterade att jag öppnade ett flingpaket på fel sätt… Bara för att jag tänkte att jag inte ville öppna på det viset så blev det såklart så. Det är trist att när man har en dålig dag så fortsätter man det göra det svårt för sig och något så litet som ett flingpaket blir ett stort negativt hinder.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Älvan
10/14/14, 4:34 PM
#10

Sweetgum tack. Flingorna kan ju vara droppen ibland. Själv fortsätter jag ha ont överallt och i huvudet. Tycker ändå värken i kroppen blivit bättre, men huvudvärk i 1.5 v känns onödigt. Nu tänker jag börja fokusera på det som fungerar och rabblar saker som är bra och jag är tacksam

sweetgum
10/14/14, 4:55 PM
#11

Ja, det låter bisarrt men ibland är det bara så att det är det lilla som knäcker en. 

Gör det! Jag ska försöka komma ihåg att göra detsamma! ❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
10/14/14, 7:11 PM
#12

Haha, kom just på. Jag retar mig ju lite på alla mail och tips som handlar om Attraktions lagen och pengar. De pratar om succes och abundance - jag vill gärna ha framgång och överflöd …men i glädje, kärlek och lycka. Jag tycker alla pratar om pengar, GAH 😡…och vad händer 😉 jag får ännu mera mail, FB inlägg och tips på kurser och allt handlar om pengar 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
10/14/14, 7:27 PM
#13

Otroulig Jag skrattar högt! Jag retar mig också på pengarfixeringen. Jag diskuterar hela tiden med barnen om vad rikedom är. Nu svarar äldsta reflexmässigt: "det är att ha många barn" :-D hahahaaa det är ju ett steg på vägen iaf att inse att mamman tycker det är barnen!

Annons:
[::Vera::]
10/15/14, 8:25 PM
#14

Jag vet inte hur det gick till men har idag manifesterat spontan musikkonsert imorgon och uppenbart en fördjupad vänskap. Ska vara en jättebra saxofonist med i bandet. Sax är så skönt instrument att lyssna på! Ska tydligen vara en spännande mix -"gladpop" med saxofon…?  Det är något lurt med LOA. Borde inte fungera för mig just nu.

MissInAction
10/15/14, 8:32 PM
#15

Om du menar att det "inte borde funka" för att du varit nere eller ostabil så tittar du i galen tunna, Vera 😃
Det fina med LoA är att det alltid fungerar. Och i vår fysiska värld finns förutsättningar för en tidsbuffert innan saker manifesteras fysiskt. Och allt som du skapat kommer i precis rätt tid och det kan också komma när man tycker att det "inte borde" just för att vadå, jag är ju jättenere!? Men det kan vara fördröjning. Även när man tycker ATT det borde hända något, så kan det dröja… men det fungerar alltid och är inget lurt alls 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
10/15/14, 8:38 PM
#16

Hehe precis Miss, och grejen är att ofta när vi släpper fokuseringen på önskningarna så plupp, dyker massa bra saker upp.

Mmmm saxofon, jag älskar det. Mitt finaste sax rys är låten "Brothers in arms" med Dire Straits , jag får ståpäls varje gång!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/15/14, 8:46 PM
#17

Åh den låten är bra! 😍 Lite sorglig, tycker jag… 

Min bror spelar sax. Bland annat.. gitarr och sånt också.. han har ju spelat i dansband typ hela sitt liv 😃 fast numera arbetar han som kock. Inte för att det har med nånting att göra, haha! Men… sax är häftigt, ja!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
10/15/14, 9:33 PM
#18

Missi kram :) Titta i galen tunna..haha ja det gör jag nog ibland. Jo jag vet att det alltid fungerar. Men ändå. Jag skulle önska lite mer förutsägbarhet för risken är ju att jag bara hade struntat att gå upp ur sängen och stängt av ljudsignalen på mobilen , för att det känns som det gör. Och då hade ju manifestationen uteblivit..eller inte. Kanske att jag även undviker vissa saker pga rädsla att dra in tråkigheter i min vardag igen när vibben är låg. Men om man aldrig vet när saker manifesteras i livet. Det kan ju dröja även åratal..Då måste det bästa alltså vara att inte anpassa sig, utan bara vara och låta allt komma och gå…släppa fokus på allt. Och då vet jag att det både kan bli jackpott eller en känsla av fattigdom och elände pga min känsla för tjugo år sedan…eller den för fem min sedan. Ska inte tänka, jag vet ;) Otroulig, ja saxen i den låten är så grym. :).. och nu längtar jag ännu mer till imorgon. Kram

[::Vera::]
10/15/14, 9:41 PM
#19

Missi Dansband!?.. Då kan du dansa styrdans du med kanske haha…foxtrott o bugg? Gammeldans? Haha. Oj vad det var längesedan jag gjorde det! Saxofon är sexigt med. Jag var ju på jazzställe i London. Helt underbart var det… Nu blir jag lite glad igen! Kram

MissInAction
10/15/14, 9:54 PM
#20

Hahahahaa!!! Mjaaeee…. kan och kan! 
Jag tycker det är roligt, ja! 😃🥳
Men jag dansade med min pappa för några år sen, hahah.. och han skrattade och sa till mig att jag var för stark! Att jag skulle bara följa med. Men det hade jag så himla svårt för! Jag vill ju bestämma själv 🤐😃

Gammeldans dansade jag när jag var yngre! Det var en gång i veckan.. massa gamla danser, skitkul var det! Slutade väl när jag var 12 eller nåt, då det inte kändes lika coolt längre… hehe…

Men jag älskar dans!

Och LOOOOOOOOL… är sax sexigt?? HAHAHA jag tänker bara på den här från Eurovision.. hahahaa 😂🥳 Åh vad jag älskar låten! Och hahaha… åhh.. ramlade rätt in i VORTEX nu!! TACK!!!! 🤗❤️💋

Efter två minuter fortsätter låten förresten 😉

Älska östeuropeisk Eurovision! 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
10/15/14, 10:30 PM
#21

Hahaha..NEJ Miss NEJ. Kolla in den här ;)

Otroulig
10/16/14, 6:56 AM
#22

Hahaha!!!! You made my day Vera!!!!  TACK!! Underbar hjälp att vibba upp  mig på morgonen!! Den här måste delas på FB

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/16/14, 7:22 AM
#23

Dagens manifestation… Jag är ju inne i en tröttperiod och känner absolut att jag mest vill sova eller iaf softa på soffan. Så när jag ställde klockan igår, jag är inne och jobbar, så ställde jag på väckning klockan sex på tisdag!!! (förskräckt min) Tur jag vaknade av mig själv halv sju.

Otroulig
10/17/14, 10:21 AM
#24

Jag har manifesterat blommande blommor. Mina hibiskusar blommar som galningar, både hemma och på jobbet. Dom har hållt på i en månad. Även andra blommor dignar av blommor :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
10/17/14, 10:32 AM
#25

Otroulig

DU blommar = blommor blommar 🌺❤️

Vet du, min enda blomma som blommar bara tvärdog från ena dagen till den andra i helgen som var :/.. och jag tänkte bara… jaha självklart! Jag ska försöka göra mun mot mun metoden, som du brukar göra ;). Göra flera försök att återuppliva den i helgen. Tyckte verkligen om den ju :/

MissInAction
10/17/14, 11:09 AM
#26

Instämmer med Vera, Otroulig! 🤗

Själv ser jag nu att jag manifesterat reklam för TALLINK - Höstens Härliga Havsresor till Tallinn och Riga, här på iFokus! Jag har ju ingen reklam hemma men här på "dagis" så har jag det, haha.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
10/17/14, 3:53 PM
#27

Wihiii, så glad! Letade efter pärlor här hemma för att göra en egen mala, så hittade jag ett chakra-armband som jag inte använt så mkt, har stört mig lite på den för det hänger ner ett hjärta på den😛! Nu såg jag att det är ju en mala!!!😍, det finns ju även med 21 pärlor( o 28 tror jag, förutom den med 108) .  Så idag när jag körde bil har jag chantat, fasen det bästa för mig, jag kan inte grubbla eller tänka på nåt annat för jag  behöver hålla  sådär lagom fokus på orden o antal varv jag gjort! 30 min dit o 30 min hem, alltså en timme avklarad! O en mala i morse, när jag vaknade. TACK TACK TACK! ❤️

Annons:
[Torahzen]
10/17/14, 5:22 PM
#28

Vad chantar du?

szirius
10/17/14, 6:09 PM
#29

 3 malor Lam( rotchakrat, jag ska ta ett chakra i taget o börjar med första) , 3 malor Om gan ganapataye namah( lyfta blockeringar) och sen 3 shreem brzee ( välstånd) …fast det blir många fler under dagen o kvällen o natten, det går liksom automatiskt nu…ibland bara på Om också, jag börjar djupt o glider uppåt….riktigt intensivt program, men känns oerhört bra..att verkligen ha bestämt mig för att hålla fokos o göra detta 40 dagar( inte just detta upplägget, men varje dag) , jag är på dag 4 nu

[Kathja]1
10/17/14, 6:55 PM
#30

Visst är det roligt! Min man har börjat att titta underligt på mig och då har han inte hört mig gå runt och hojta i skogen med hunden eller sitta i bilen på väg till jobbet utan bara hört mig berätta vad jag gör. 🤪

H-lena
10/17/14, 7:30 PM
#31

Tror jag har manifesterat alldeles för mycket negativa saker utifrån min negativa sinnesstämning på sistone. I morse när jag gick ut med hunden trampade jag nästan i en död mosad råtta på övergångsstället.. 😢😴Det var verkligen nära ögat!! Gissa om jag mått illa efter det idag och knappt kunnat äta alls?!

Men en positiv manifestering är att jag börjat prenumerera på Zoes gratis e-kurs Be an attractive magnet och tänkte igår, "men när kommer nästa del av kursen? Jag skulle verkligen behöva lite hjälp på traven just nu!" Och idag kom andra delen som heter lös upp blockeringar! Precis vad jag behöver!


[::Vera::]
10/17/14, 8:49 PM
#32

Szirius, Tora och Kathja. Jag ler här för jag fattar verkligen inte ett smack vad ni pratar om. Känner mig löjligt okunnig. Mala, chanta, hojta i skogen, varv… glida uppåt…hmm 🙂. Tänk så lite jag vet och så mycket det finns att utforska.

Otroulig
10/17/14, 9:52 PM
#33

Tur att vi alla har vår egen väg att gå, just nu finns det ju så himla mycket i.om internet och jag kan känna att det gäller mer nu än någonsin att vara observant på det som känns bra. Eftersom utbudet och valmöjligheter är enorma.  Det här med att chanta = rabbla mantror i flera timmar per dag, njaaaa..  det känns lite uppströms för mig, alltså inget jag ska göra just nu. 

Det är väldigt lätt att smittas av andras entusiasm, bli nyfiken och för mig i alla fall att vilja vara med i gemenskapen. Viktigt att känna inåt och inte låta egot glida med och lägga sig i 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
10/18/14, 10:07 AM
#34

Iiiiiiiii ska flyga sjöflyg! Tog lång tid innan manifestation. Höjdskräck bla. Nu så spännande o kul! Molnigt på morgonen. Bad om sol. Klarnar upp lite iaf. Tror solen lyser när jag är i luften och kollar landskapet. Nu kör vi high flying. Frän gruva upp! Inom ett dygn. Jag ska upp! Jag ska vara solen som lyser från himlan nu! :) jihuuuu nu kör vi!

Annons:
Älvan
10/18/14, 10:08 AM
#35

Himlen…. skratt

[Kathja]1
10/18/14, 11:30 AM
#36

Söta Vera  😍-  allt har sin tid och det man ska ta till sig för stunden, oavsett vad det är kommer att uppenbara sig för dig,precis som det gör för alla andra. Känner du dig dragen att förstå mer omen sak då ska du ta dig an det, känner du mest ett ja-ha 😴då ska du låta informationen passera. (men det vi talar om är att meditera på mantran på sanskrit)

szirius
10/18/14, 8:13 PM
#37

Åh, Vera o Otroulig, no problemas, braaa att ni lyssnar inåt, man ska ju inte pusha nånting 🙂, o vi har alla olika vägar till friden❤️Första gången jag stötte på mantran tyckte jag att det var såå flummigt, försökte men kändes helt off, hade en heö del fördomar oxå, att det är hjärntvättade underliga människor som gör sånt🤐 o lät det bara vara🎈. I många år! Sen en dag, närmare bestämt i november förra året, så kom en längtan inifrån att fördjupa min meditation och helt plötsligt kändes det helt klockrent✨.

szirius
10/18/14, 8:19 PM
#38

Jag tittade ju in här för att berätta om dagens roliga manifestation!

Jag var till fotbollsplanen med sonen o tog en promenad i krokarna medan de spelade…och hittade då ett gammalt, rostigt mynt, kopparen hade kommit ut, det var liksom lite turkost. Jag bestämde mig för att det var ett turmynt😍.

Sen var jag till några vänner o då visade jag myntet jag hittade o de sa att det var ett perfekt sammanträffande för de hade hittat en sak när de rensat bland sina prylar, som de ville ge mig; en fengshui-lyckogroda i trä, som dock saknade mynt i munnen. Tror ni att myntet passade perfekt eller? 😎😂

Små , men roliga grejer som händer sådär, me like🌺

MissInAction
10/18/14, 11:19 PM
#39

Shiiiit vad häftigt szirius! 😃😍 Verkligen klockren manifestering ju! Inte var dag man får en lyckogroda eller hittar ett turmynt!! 😮🤗

Själv har jag manifesterat en hel del Barcelona den senaste veckan 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
10/19/14, 12:07 AM
#40

Szirius, Kathja

Inte alls så att jag tycker att det är flummigt eller underligt. Har nog oftast respekt för andras vägar ❤️. Använder mantran, men sällan. Jag blev bara så full av skratt pga begreppsförvirring, och att jag läste inläggen flera gånger och inte fattade pga chanta och mala… "börja djupt och glida uppåt" och "hojta i skogen" t ex. Det blev så kul i mitt huvud 🙂 . Jag kan ju inte det där metoderna.

Szirius, jag mediterade medvetet för första gången i mitt liv i våras… och det var som för dig, en plötslig längtan som kom inifrån 🙂. Som ni säger är bra, så låter jag faktiskt en del passera när det inte finns någon dragningskraft i det för mig eller om jag får en viss känsla av att jag ska avstå.

Det var en trevlig manifestation Szirius. Men då kan det väl ändå inte vara ett turmynt? 😉🤗

szirius
10/19/14, 12:28 AM
#41

#40 nä, tur är ju bara omedvetet skapande, hehe😉

lyckomynt kanske, skapelsemynt, från önskan till handling mynt…kärt mynt har många namn 😃

Annons:
Otroulig
10/20/14, 7:00 PM
#42

För någon vecka sen kom en gammal granne jag lekte med som liten upp på tapeten. Jag har inte ens tänkt på henne på 20 år säkert. Idag skickade hon vän förfrågan till mig på FB. 

Jag är ju lite försiktig med vem jag släpper in där och började fundera på om hon var en negativ typ, som spottade ur sig en massa som skulle störa mitt fina flöde på FB, då kom jag på mig själv, Var inte så trångsint! Sa jag till mig själv, hon kanske är en helt ny vän med en massa av fina egenskaper och gemensamma intressen. Kikade in på hennes gilla sidor, jodå, det var healing och grejer med så då accepterade jag. Sen "råkade" det första inlägget vara av anti invandrings  karaktär. Så Universum har verkligen jobbat hårt för att jag skulle få det som jag sa 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
10/21/14, 1:35 PM
#43

Är tacksam för att jag har ett stimulerande, kreativt och kul jobb. Jag vet bara inte vad som gör att jag fortsätter att manifestera tidspress och skyhög prestation. Orkar verkligen inte, och behöver egentligen mer tid än vanligt för mig själv just nu. Men fattar att det tydligen finns saker som jag verkligen behöver lära, eftersom pressen toppar nu. Jag ska utföra 12v arbete på 4v. 🤔..🤔..

Tack för att jag får skriva min manifestation. Jag ser den inte som dålig i sig, för det ligger något viktigt i den att lära mig. Men vad, hur, varför? Jag vet ju att jag är bra på det jag gör och att jag inte behöver prestationen i sig för att inse mitt värde på jobbet. Åhhh.. jag behöver insikten eller en förändring så väl…NU direkt helst!…

Mer tid och mer tid att ta hand om mig. Det är min önskning…Det behöver jag. Tack!

Älvan
10/21/14, 3:12 PM
#44

Vera stor kram! Jag har manifesterat en mycket kunnig kvinna som arbetar heltid med EFT sen flera år. Jag har flera gånger fått gå gratis på privatsittningar hos henne. Hon är en sann ängel som gör detta för mig! :) Jag är så otroligt tacksam! Sen har jag manifesterat en välutbildad man som haft många andliga upplevelser och tillslut liksom jag accepterat denna värld. Han var kunnig om attraktionslagen och allt möjligt. Jag känner ju ingen IRL att diskutera dessa saker med och nu har han dykt upp. Dessutom träffade jag även en annan man som är mycket andlig osv, men inte haft sådana andliga upplevelser som jag och den nya mannen har. Så nu känner jag plötsligt 2 sådana män och jag som trodde att de inte fanns!!! :) :) :) Tack tack tack!!!

Otroulig
10/21/14, 4:15 PM
#45

Vera, en tanke… Fråga om hjälp, säga nej… Kan det va nåt 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
10/21/14, 8:40 PM
#46

Tack Älvan. Love you. Fina Otroulig! Det verkar enkelt. Om det ändå hade varit så enkelt för mig. Det här genomsyrar mitt liv. I nödfall (som det här fallet o t ex i mina x relationer) ber jag faktiskt om hjälp, säger vad jag behöver, och vad jag skulle må bra av. Förra veckan sa jag att jag inte går med på detta, krävde hjälp och sa att detta är inte den befattning som vi kommit överens om när jag anställdes. Ingen respons. Jag ska nog vara behovslös. Jag menar, något är galet när jag inte ens kan ordna ett eget hem att bo tryggt i. Förföljd för att jag ska lära mig vara ännu mer (än innan) behovslös och nöjd och lycklig ändå? Fan vad ensam jag känner mig. Jag är arg, ledsen, trött och uppgiven idag. Jag har verkligen försökt ordna lättsammare tillvaro och lugnare jobb för mig själv. Outvecklad andlighet. Otacksam människa. Börjar skava på min känsla av värdighet ganska ordentligt igen. Känns säkert bättre en annan dag.

szirius
10/21/14, 8:46 PM
#47

#46 här får du en jättestor kraaaam🤗, du är så tillräcklig precis som du är❤️…jag tänkte samma som Otroulig, att lärdomen kanske är att kunna sätta gränser..för att visa att du respekterar dig själv såpass mkt att du inte går med på 12 veckors jobb på 4. Magsår gör ingen gott. Jag hejar på dig! Jag får själv jobba så på just denna fråga, gränssättning, så jag vet att det är 🤮, men blir bättre o bättre hela tiden o friare o friare…🎈

Jag tror inte behovslös är målet, men för att hitta till sanningen, att frid o kärlek bor främst inom oss kanske, och ibland kan man behöva stora kontraster i livet för att finna dit, man blir liksom "tvungen" att lära sig vila i sin egen inre tillit när det inte finns nåt annat i det yttre….och det är väl så andligt det kan bli✨….vännen…säg nu 5 snälla saker till dig själv framför spegeln👋

Otroulig
10/21/14, 8:53 PM
#48

🤗 Vera. Nu är det ju så här att någon har ju gett dig de här uppgifterna och du har sagt att det inte fungerar. Att påvisa konsekvensen av saker har jag lärt mig det sista året på jobbet. Så när du tar upp det igen, så ställ saken i sin sanning, jag behöver hjälp för att göra klart detta, får jag inte det så kommer jag inte att klara deadline. Det kommer inte att bli klart, TROTS att jag jobbar över så mycket jag orkar. För i slutändan så är det ju så att finns det inte resurser ( vilket jag antar inte är ditt ansvar) så blir konsekvensen försening, en icke levererad produkt. 

Så andas och gör så gott du kan. Vännen, jag skickar lite trygghet,  värme och styrka till dig. 

Rocka loss till lite musik, meditera och se dessa problem i ett utifrån perspektiv, se problemen ligga på marken och höj dig över - se kvarteret, se staden, flyg uppåt mot himlavalvet och sätt dig på månen. Då får man perspektiv. 

Eller…bli förbannad och skrik och slå i kuddar.

Kramar till dig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
10/21/14, 9:32 PM
#49

Tack för era ord ! Jag måste köra racet denna gång med. Och jag ska göra det på deadline och med bättre resultat än de någonsin kan ana!! .. när jag nu ändå sitter lurad som i en råttfälla och knappt hinner andas. Sen har jag absolut fått nog. Jag har tydligen fått allt ansvar mot beställare och att produkten lämnas enligt löpande deadlines och slutdatum. Så konsekvensen mot beställare kommer jag att få ta själv…om jag misslyckas. Men det gör jag inte. Jag kanske ska meditera… eller så fångar jag in kraften i min dröm inatt. 5 snälla saker ska jag kanske fixa. Försöker senare. Men nu jobba. Tack. Kram

Otroulig
10/24/14, 8:32 PM
#50

Jag har lite i skymundan bestämt mig för att jag på nåt vis ska få tid kvar på mitt jobb t.om februari ut, då kan jag nämligen får ut 80% av min lön efter att ha gått med i facket i en impuls i februari. Jag har alltid haft nego vibbar med alla fack företrädare och ständigt vägrat medlemskap. Men helt plötsligt fick jag ett infall av att gå med i februari i år.

Nåväl, idag berättade min överordnande att han förslog för min chef att jag skulle få förlängt t.o.m mars…jag bara log. Det blir bra 😐

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
10/24/14, 8:54 PM
#51

80% av inkomsten om jag blir arbetsbefriade alltså:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/24/14, 9:18 PM
#52

Passar nog bra att du blir det… Skriver jag utan att veta varför. 🤪

Otroulig
10/24/14, 10:32 PM
#53

hihi, vi får se vad som händer. Just nu känns det som att flera möjligheter finns, fler drömmar som kan slå in. En del helt ofysiskt manifesterande en del har nämnts i det fysiska. Jag får lita på flödet helt enkelt. Jag har ingen lust att vara osysselsatt dock.. Hmm, blir lite obekväm av "dina" ord. Men allt är ju som det ska :) tillit!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/25/14, 8:55 AM
#54

DET lär du inte vara!!! 😎

H-lena
10/25/14, 9:13 AM
#55

Idag är jag faktiskt mycket gladare och positivare än på flera dagar! Känner mig balanserad i kroppen vilket jag inte gjort på ett tag. Sen har jag lyckats manifestera fram en förfrågan på en tarotläggning där jag faktiskt kan ta lite betalt! Så det är en blockering som har släppt. Jag har insett att jag faktiskt med rätta kan få något tillbaka när jag hjälper andra. 🙂🌺


Annons:
Otroulig
10/25/14, 9:43 AM
#56

Vet inte om det har nåt samband men det känns ju rätt troligt. Jag har ju känt att jag blir lyssnad på, på jobbet.  Tror att det var denna vecka den känslan kom. Vi körde halschakra övningar på yogan i Söndags. Intressant 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
10/25/14, 4:32 PM
#57

Otroulig. Intressant. :) Jag kände mig uttråkad och orkar inte ta mig utanför hemmet. Önskade fikasällskap, men kände mig ledsen att jag alltid måste ta kontakt och så kände jag som ingen vill umgås m mig. Så trots motstånd och bristtankar ringde en kompis som vill komma på besök!!! Bra manifesterat va?! Jag lurade attraktionslagen eller hur? Skratt

[::Vera::]
10/26/14, 4:36 PM
#58

Hörrudu Älvan… Attraktionslagen är "dum". Det var du som sa det själv till mig för länge sen..hihi. Tror inte att du är så värst bra på att luras faktiskt. Du har däremot tillit, dig själv, och annat som behövs för all manifestering. Känner igen det där, så är glad att ditt sällskap kom 👍.

H-lena
10/26/14, 6:02 PM
#59

Jag har manifesterat fram lite framgång när det gäller mitt skapande och pengaflöde! Har blivit frågad om att sälja några av mina verk, och har även startat ett instagramkonto för att marknadsföra mig själv lite mer. Hoppas hoppas att det hjälper, skulle vara otroligt kul att tjäna lite pengar på't!


SHIAWASE
10/27/14, 4:39 AM
#60

Otroulig!!! Låter ju fantastiskt,, och Du har vibbat sååååå bra och såååå högt såååå länge,, så något fantastiskt är på ingång!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
10/30/14, 5:31 PM
#61

Be och du skall få🌊. Så enkelt är det verkligen i många fall. Slängde ut en önskan om Halloweenparty, vi har ju besök denna helg så jag skrev " om inte nu så nästa år". Och har såklart HEELT släppt det. Men tada! Fick inbjudan till party NÄSTA helg, yes!🥳

MissInAction
10/30/14, 5:58 PM
#62

Jamen självklart szirius! 🥳😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
10/30/14, 10:16 PM
#63

Jag känner mig så snackig ikväll.. så tjötar vidare här. Dagens manifestation… Appropå det du sa Szirius, att jag skulle säga 5 snälla saker till mig själv framför en spegel. Jag gjorde aldrig det. Blev alldeles för svårt den stunden. MEN idag när jag kände mig väldigt pressad, så tog jag en paus och in på wc och var där i säkert tio min tills jag hade hittat de fem snälla sakerna. SEN tog jag telefonen och ringde ett samtal… "Tyvärr, jag hinner inte medverka på mötet idag så jag hoppas att det är ok att jag uteblir". "Självklart", blev svaret. Jag jublade inombords… för jag fick ett par timmar extra att jobba med annat. Kan det vara så här enkelt?! Jag blev så överraskad så ni anar inte :)

Otroulig
10/31/14, 6:53 AM
#64

Ja Vera vännen, så enkelt är det!

Det verkar som att det är lite tema på gränsdragning här 😉. Så viktigt att lugnt kunna prioritera om och framför allt prioritera oss själva. Ibland skapar vi lite drama om det - fast det egentligen är väldigt enkelt 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
11/12/14, 2:30 PM
#65

1. Ytterligare en Jazzkonsert och dvs saxofon , nästa vecka inbokad. Blev bjuden på biljettkostnad!

2. Två personer som gärna gör sällskap ut och dansa med mig! Vet inte när än. Men jag vet var :)

3. Nästan helt nya vinterdäck Continental totalt 1000kr. Monterat och klart. Otroligt billigt!

Vilken bra dag det blev plötsligt! Jag tackar och tar emot. Det ger mig ny energi. Stillestånd  är jag inte så bra på. 🌊☀️

Älvan
11/12/14, 3:51 PM
#66

Vera det där var ju fantastiskt Själv är jag hos frissan på elevbehandling(billigt o bra) idag redan varit på akupunktur o massage. Så det är en lyxdag! :)

Otroulig
11/12/14, 9:16 PM
#67

Heja Vera 👍 Det går bra nu 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
11/12/14, 9:24 PM
#68

Heja ER!! Tack för hjälpen säger jag bara! ❤️… Och Älvan det är är du värd… Lyx och ta hand om dig! (Akta så du inte får fööör många salsadejter bara om du blir för snygg, avslappnad o härlig 😃..skojar bara! Förlåt kan inte låta bli)

Otroulig
11/12/14, 9:28 PM
#69

Ok - jag har manifesterat en mindre bra grej - haha - jag har anat att det var på gång - för jag har sett så många enögda bilar på sista tiden och verkligen försökt slå undan blicken - eftersom jag haft lite strul med mina lampor. Mycket riktigt - idag gick det en lampa igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
11/12/14, 9:41 PM
#70

Ok, mindre bra kanske, Otroulig. Byt båda även om det bara är en som är trasig.. är ett tips..Fast det vet du säkert redan. Slog mig just att du donar och fixar nog med allt möjligt.

Otroulig
11/12/14, 10:07 PM
#71

YESSSS!!! Denna gång tog det bara 10minuter 🥳. Jag VET att man ska det Vera - men lilla bil verkar äta lampor. För ett halvår sen åkte jag till en verkstad för att de skulle visa mig - för att jag förmodligen gjorde nåt fel - det hela slutade med att socklarna lossnade på båda sidor så jag var tvungen att byta ut hela lyktorna.  Sen krävde jag att få se hur dom såg ut och fungerade innan dom monterade fast dom. Jag stod där på verkstan och låtsades byta haha, dom tänkte nog knäpp tant.  Sen har de pajat igen så nu byter jag bara en och en.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
11/12/14, 10:53 PM
#72

Otroulig

Wow 10 min! 🥳 Jag kan inte byta på min bil för det är så litet hål så jag får knappt in handen ens och går inte heller att lysa med lampa så jag ser inget. Orkar inte försöka fler gånger, har provat kanske fem gånger och de blir alltid fel så jag måste in på verkstad och göra om. De monterar från något helt annat håll efter demontering av några andra mojänger 🤔. Då är det ju enkelt! 😃Men de gör det så bra så de får gärna fixa det åt mig.

Otroulig
11/14/14, 7:22 PM
#73

En till,  och bra denna gång 😎 Vi har pratat på jobbet om att tvätta mattor. Jag har en stor ullmatta som varit med om det ena och det andra. Den skulle behöva en rengöring. En arbetskamrat berättade att det var kemtvätt som gällde - det viktiga var att det var plantvätt på mattorna. 

Idag när jag skulle till optikern så hade jag lite tid över, gick förbi en kemtvätts/skräddar butik som jag inte vet vad dom gör - med skylten 30% rabatt på matttvätt. Så jag knallade in, naturligtvis hade de plantvätt, så nu är mattan inlämnad och blir klar om en vecka. Jag älskar att bo i en liten stad - det tog 15 minuter att åka fram och tillbaka, dammsuga av det värsta och sen vips - inlämnad.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
11/16/14, 1:32 PM
#74

Jag tror att jag kan ha manifesterat fram ett jobb! Det som inte är bra är att jag har dåligt självförtroende så jag är rädd att jag liksom… manifesterar bort det igen eftersom jag inte tror på mig själv. Jag är jobbar på det men är inte riktigt helt framme då det är på ett labb. Jag känner mig alltid dum i ett labb… (bra när man är naturvetare…) Någon som har något tips på hur jag kan grabba tag i jobbet och inte låta det glida mig ur händerna?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
11/16/14, 2:22 PM
#75

Go general! 

Dvs fundera inte över detaljer - fundera inte alls över jobbet - fokusera om på nåt helt annat, nåt som ger dig glädje och som får dig att må bra. 

Sen kommer det naturligtvis att gå hur bra som helst. Om någon anställer dig så tycker dom ju att du passar för jobbet och tror att du kan tillföra nåt. SÅ varför inte börja tro på dig själv också. 

Men som sagt gå och ha roligt med dig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
11/16/14, 3:22 PM
#76

Tack Otroulig :) Jag ska försöka.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
[Kathja]1
11/19/14, 10:47 PM
#77

Tänk så lätt det går! Var på Rabalder´s outlet idag och kollade lite vad de hade inne. Hittade ett par svarta byxor som min man kommenterade med "de är ju du". 😍De kostade 450 kr,  hade kostat 900 kr, och jag hann att tänka att nja…lite billigare kunde de allt vara. Gick ett varv och hittade på rea stången lika dana fast blå för 300 kr för att en knapp hade lossnat. Men mannen min tyckte att jag skulle ha de svarta och sa jag skulle prova dem… Upptäckte då att en knapp var lös, så jag fick dem för 300 kr. 

Ta da! 🥳

Skrev i "tänk om tråden" i förra veckan att jag önskade skön samvaro och glada skratt och kära vänner vad med den varan jag har haft sedan dess. 

Tack, tack, tack! ❤️

[::Vera::]
11/21/14, 10:53 PM
#78

Tänker på det som kan bli mitt nya hem, vilket dök upp som från ingenstans. Det är troligtvis perfekt för mig just nu :). Annars skulle det inte dykt upp. Skrev i nån tråd att det var dålig timing. Men magkänslan säger mig gång på gång att timingen är helt rätt! Jag kan inte låta bli att tänka på det och ser det framför mig ofta. Får en stark känsla av att jag redan bor där. Fastän jag inte ens varit dit. Jag kan föreställa mig rummen så tydligt och se mig själv i dom. Det känns spännande. Vill åka dit så snart som möjligt känner jag :)

gardit
11/22/14, 7:53 AM
#79

#78 Härligt! Visst är det en underbar känsla då man känner att allt faller på plats. ♡☆♡☆

Otroulig
11/22/14, 9:44 AM
#80

Vera - åh så härligt! Det vore ju underbart om det löste sig och du fick komma hem till ditt Hemma 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
11/22/14, 11:25 AM
#81

Otroulig… Javisst vore det så underbart härligt! :) Starta om och sen landa med tillit och trygghet i det nya. Kram Gardit… Jag kan just precis nu känna den känslan :) Tacksam för det. Kram

NEK
11/23/14, 11:13 AM
#82

Åh så kul att läsa om era manifestationer! :) det peppar en! Själv insåg jag häromdagen att loa gav mig en paus. Har verkligen jobbat tokhårt, ställt upp på jobbet med patienter, jobbat övertid för att kunna vara ledig fredagar då jag ändå fått jobba med ett annat företag (men det är ju sååå kul!). Jag är envis och önskar att jag på nåt sätt kunde få vila en hel helg (alla helger uppbokade). Så vad händer? Efter förra helgen blev jag sjuk! Jag är aldrig sjuk. .. envisades o jobba i 3 dagar sen gick det inte. Var tvungen att inse att jag måste vila. Grejen är att det bara satt sig på halsen, ont och torrhosta. Ingen feber ingen snuva. Tror det var loa som gav mig en chans att kunna vila upp mig, utan att få dåligt samvete för ja hade aldrig varit hemma annars :) man småfnissar lite när man inser såna här saker:)

MissInAction
11/23/14, 11:46 AM
#83

Hehe ja, så kan det gå när man önskar en sak… man vet aldrig hur det faktiskt kommer utspela sig 😂man får kanske försöka lägga till den känsla man vill ha också, då borde man kunna undvika att bli sjuk, klanta till det etc för att få sin önskan uppfylld 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
11/23/14, 11:47 AM
#84

Men skönt att vila eller?? Om man inte har feber och en massa annat så kan man ju ändå kanske se det som vila 🙂

Jag brukar ha citron, färsk ingefära och honung i hett vatten när jag har ont i halsen, det hjälper!! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
11/23/14, 1:45 PM
#85

JAAAA!!! Det ÄR verkligen mitt hem! :) :) Det är nästan exakt så som jag föreställde mig stället. Både känslan och rummen. Jag fick rysningar av likheten!.. :) :). Även människan som förmedlade är underbar :) Åh och det hon sa till mig. Nu händer det grejer! Tack Gud och ALLT! Tack för att jag är jag :) Tack för en fantastisk personlighet och själ som jag nyss har träffat. En så generös, stark, varm och perfekt själ för mig att möta. Mitt tack räcker inte till idag. Manifesteringen är min själs önskan. Den är av kärlek till mig och mina behov skapad… perfekt!! :)

szirius
11/23/14, 2:09 PM
#86

#85 ååååååååååååååå jag smittas av din tacksamhet, blir så genuint glad för din skull, vad underbart, se hur allt löser sig…för att du är DU FINA Vera❤️

NEK
11/23/14, 4:04 PM
#87

MissInAction, haha självklart skulle man ha haft känslan av ingen sjukdom alls, men vart tar då det roliga vägen i livet om man inte kan skratta åt sig själv haha ;)

Otroulig
11/23/14, 4:04 PM
#88

JAAA!! Hurra för dig fina Vera som är värd det allra bästa 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
11/23/14, 5:10 PM
#89

Otroulig o Szirius Känns som att ni vill fira tacksamhets- och värdighetskänslan med mig… Så härligt det känns :). Jösses! idag är en skööööööön dag :)

Otroulig
11/24/14, 9:09 PM
#90

Jag har börjat manifestera telefon samtal. Jag tänker att jag ska ringa någon och dom hinner före. Det är inga närmare vänner utan, bekanta, hyrestanten och sånt. Praktiskt i vilket fall.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
11/24/14, 10:04 PM
#91

Manifesterat denna man som jag redan vetet var på väg flera år sedan. Jag har genom hans ögon sett världen en längre tid innan vi träffades. Det är så konstigt att den konst han målat har jag i naturen sett långt innan vi setts exv. Frågan blir om jag sett med hans ögon eller om han med mina eller om vi på två skilda håll gått och upplevt och sett samma saker. Jag blir förvirrad av detta. När han visar mig en ny tavla har jag själv sedan länge funderat på hur man målar den när jag sett motiven i naturen. Vi gillar samma träd, fjärilar osv. Det är på ett sätt som jagsjälv som jag träffar. Fattar nån annan? Detta är på sätt och vis som att titta mig själv i spegeln. Jag lär mig mycket av honom. Men jag förstår inte. Vera. Jag sa ju det om hemmet, eller hur? ;) glädjs med dig!

[::Vera::]
11/25/14, 12:14 AM
#92

Älvan, jag blir så otroligt glad över det som du får uppleva nu. Njut av magin du skapar :) Du har sagt så mycket om hemmet… och jag med ;). Vet inte vilket av det du syftar på. Men jag vet att du vet det mesta som jag själv bara anar. :) Tack för din glädje! …En sak bara… Om någon minns/läste att jag otippat (missbedömde min styrka) slog näsan i karmen när jag gjorde Pullups (eller vad det heter) på en stång mellan dörrkarmen. Och Älvan sa att Gud skrev mig på näsan för jag inte skulle glömma att jag är stark…typ ;). Det absolut första jag ser när jag kliver in i mitt ev hem är… en pullups stång i dörröppningen. Gud är överallt och monterar stänger åt mig, eftersom jag behöver påminnas. Smart!

Otroulig
11/25/14, 6:49 AM
#93

😃 Haha Vera, vad rart och roligt av hen, att montera pullups stänger;) 

Älvan det låter ju magiskt! 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
11/25/14, 7:34 AM
#94

Vera Pullupsstång. :) :) :) Jag ska baske mig montera en sån hit hem också! Japp, Gud (dvs du själv) vill påminna dig om din egen styrka. Det är ju smart manifesterat!

[::Vera::]
11/25/14, 8:42 AM
#95

÷)… :) Song of Life - Sat Gurprasad (Live) http://open.spotify.com/track/62A7xRYeSnagGw9pOXL28E

[Kathja]1
11/25/14, 10:45 AM
#96

Älvan - måste du förstå? Du kanske bara ska njuta. 😉💕

Älvan
11/25/14, 1:12 PM
#97

Kathja Huvudet på spiken. :) Mitt nya jag accepterar utan att förstå allt det fantastiskt magiska som jag skapar. Mitt gamla jag uppskattar nog också det hela, men tycker det är för bra att vara sant! :)

Annons:
Otroulig
11/27/14, 9:33 PM
#98

Ok, ni äckelmagade kan sluta läsa nu 🙂

Idag manifesterade jag att hunden bajsade lite kladdigt på torget i vår lilla stad 😃. Som sagt säg aldrig ordet inte " Bara han inte bajsar på torget….. det kan ju vara lite löst och då får man ju inte bort allt" Be och du ska få 👍 10 minuter tog det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
11/27/14, 9:59 PM
#99

Heja dig! Bra jobbat. 😉Själv fick jag idag till köttbullar, gräddsås och lingon till middag. Vid lunch tänkte jag att det skulle vara gott med just det, då hade jag just hämtat köttsoppa 🤐och till middagen 4.5 timme senare visade det sig att det var köttbullar till.  Mmmmm 🤤

Älvan
11/27/14, 10:02 PM
#100

Idag manifesterade jag en sammarbetspartner på jobbet. Vet inte vad det leder till, men det är en mycket bra person så det känns bra. Jag har bett om en ny inriktning i mitt jobb.

Otroulig
11/28/14, 7:27 PM
#101

Idag blev det en liten trevligare manifestation ( som jag lade märke till alltså, det händer ju grejer hela tiden ) Var hos syrran och vi pratade om mini julrosor. Jag brukar ha såna i mitt köks fönster och vi pratade om dom. Jag fick för mig att jag inte fick tag på några förra julen. En kvart senare hittar jag dom på ICA - på rea. Tackar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
11/29/14, 9:01 AM
#102

Så sant som det var sagt: man får vara försiktig med vad man tänker för det kan bli så…(kloka ord från min syster) Jag vill lnte gå in på detaljer men jag hade ett jobbigt möte igår, och var rädd för att det skulle spilla över på det jobbiga mötet som var planerat idag. Och jodå, när jag vaknade låg det ett sms i telefonen och jag kan fortsätta sova. Jag måste tro på att bara gott kommer ur detta, och jag vill se den bästa lösningen för alla inblandade.♡☆♡

Otroulig
11/29/14, 10:55 AM
#103

Gardit lita på det 🤗 även om det i bland är jobbigt mitt uppe i allt så kommer alltid något bra ur kaos och  destruktion. Kram till dig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
11/29/14, 11:25 AM
#104

#103 tack♡

Annons:
Älvan
11/29/14, 4:51 PM
#105

I'm so happy!!!! Clap your hands osv!!!! Mitt liv är magiskt på ett underbart sätt! Jag tar emot tacksamt! Jag ser dagligen bevis på hur vi alla är sammanlänkade. Jag känner mig en med världen. Jag känner att det jag önskar finns bara på ett armlängds avstånd att greppa och ta emot. Får så många bevis på detta dagligen! Finns fortfarande en viss fördröjning, men nu är det väldigt mycket kortare tid än förut. En liten hemlighet med attraktionslagen jag kommit fram till är att jag inte alls har behövt att aktivt önska mig någonting! Mitt högre jag/Gud/änglar och hjälpare har kännt till mina innersta önskningar jag inte ens visste medvetet om. Jag tar nu och förut emot dem hela tiden. Har ni läst om detta jag skriver nu eller har jag faktiskt fått till mig information som "inte finns"? Jag vill bara i så fall säga att det är viktigt att öppna tacksamhet och hjärtat för att ta emot dessa "undermedvetna" önskningar. Sinnerna/intuitionen måste också vara redo för att se vad som erbjuds. Jag har bra vägledning där jag tydligt får veta att valet jag just ska göra är "rätt" eller att jag befinner mig i en upplevelse jag önskat med låten "happy" som då spelas. Direkt när låten spelas är jag mer närvarande och känner stor tacksamhet och kärlek. Jag vet då att jag är på rätt väg. Har ni andra såhär tydlig vägledning som min låt? Vad är det för er?

[Kathja]1
11/29/14, 6:08 PM
#106

Visst är det så Älvan! Önskat har du allt gjort, man kanske som barn, eller i ditt förra liv. Men det spelar ju ingen roll   -   bara att njuta av resan. ❤️

[::Vera::]
11/29/14, 7:49 PM
#107

Älvan, ja jag tror det finns en högre plan som vi inte alltid är medvetna om. Men den finns alltid där, alltså vår själs önskan. Vårt ego kan däremot vilja något annat och dra iväg åt andra håll och det hindrar själens önskan att manifesteras. Det kan vara så att jag alltid har fått ta emot önskningar, men att jag inte förstått gåvorna. Skulle kunna vara så.

Otroulig
11/29/14, 9:36 PM
#108

Mmm, det är oxå därför vi får dom sakerna vi absolut inte önskar oss. Vår själ vet vad vi behöver uppleva och lära oss för att komma vidare.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
11/30/14, 11:17 PM
#109

# 105 Tror mig förstå Älvan ..och kan uppleva det…en känsla av att det som sker är själens önskan, fast man inte medvetet sänt ut önskan…man har inte ens vetat att man önskat det förrän det dyker upp….och att det som sker, sker utifrån själens behov är jag ganska övertygad om, en psykologisk del av LoA.  Så länge man behöver tecken för att lita på sin intuition så kommer man få det. Vissa har vita fjädrar som dyker upp, andra har en låt, en tredje har siffror osv. Även detta är ju DU i din egen skapelse! I samarbete med det gudomliga. Sen kan man inte behöva yttre tecken utan kan veta iom att man lär sig känna igen den klara känslan, energin som uppstår i kroppen. För även DET är ju ditt högre jag, änglar, guider. 🌊 Min kropp är min bästa vägledning. Den talar tydligt till mig hela tiden, bara det att det har tagit tid att lära känna den o förstå vad den säger. Jag hör också tydliga röster ibland. Får till mig ord. Och upplevelsen i det hela får mig att förstå att det är ett budskap, ofta stannar tiden en stund.

#107 Det kan vara så att jag alltid har fått ta emot önskningar, men att jag inte förstått gåvorna.✨❤️

fint o stort på så många sätt Vera!

Älvan
11/30/14, 11:23 PM
#110

Szirius otroulig och Vera. Vad skönt att få er syn på saken. :) för mig är tecknen nu så övertydliga som de bara kan bli. Och det är underbart. Jag är tacksam för det.

SHIAWASE
12/2/14, 4:59 AM
#111

Hej på er!!! längesedan jag läste den här tråden!!!! Vilka fantastiska manifestationer````Här manifesteras det också,, just nu står jag på en övergångsetapp till något,, så jag manifesterar människor, relationer!!!!! som gör att jag VÄXER och EXPANDERAR!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
MissInAction
12/2/14, 9:35 PM
#112

Åh vilken lycka idag!! Jag har letat som en tok efter fryst lax i affärerna, men det har inte synts till någonstans. Jag tror inte att det finns i det här landet 😮 Och så var syrran till hon som äger min lägenhet igår och jag frågade, och hon hade aldrig sett eller hört talas om fryst lax… hmmmm… jag tänkte how am I gonna survive!? 😮😮🤐
Så igår gjorde jag middag hemma, för kanske femte gången eller nåt sen jag flyttade hit 😊haha… men iaf, jag har lyckats hitta matlådor i plast, så jag gjorde en och skulle ha med som lunch idag. Den glömde jag ju hemma, kom jag på när det närmade sig lunch. Och jag gick ner till restaurangen i huset där jag jobbar, och försökte lista ut vad menyn bjöd på idag.. jag frågade om kyckling eller fisk. Damen som brukar stå i kassan där kom fram och ville hjälpa till, hon vet att jag inte är härifrån… och hon sa att de har LAX I FOLIE! HERREGUD vilken lycka!! 😂❤️🥳🤗🏆 Och med zucchini och röd paprika till, tillagade grönsaker i olja… sååå gott! ♥
Så jag är himla glad att jag glömde matlådan faktiskt 😉
Dessutom sa jag till damen att jag letat efter lax men inte hittat någonstans, och hon frågade var jag kommer ifrån… sen säger hon på svenska att hon förstår lite svenska 😃Kul!! Fast jag blev så överrumplad att jag svarade henne på engelska! Fick liksom inte fram någon svenska… Men vi pratade lite. Ska fråga vid tillfälle hur det kommer sig att hon kan svenska!

Ooh sen en annan rolig grej 😃
Jag har ju köpt en makeup-remover från Mary Kay av en kvinna (ryska) här i Tallinn. Min tog slut och just MK's är den absolut bästa removern jag testat. Så jag fick kontakt med henne. Och har haft problem med att föra över pengar till henne, men nu  ikväll lyckades jag! Och så säger hon att hon skulle vilja bjuda in mig på kaffe.. hennes syster jobbar i någon slags "coffeee company" och kan ge mig en presentation, sa hon. För hon hade sett att jag gillar kaffedrinkar 😃 antar att hon sett på FB! Haha… sååå på måndag har vi sagt. Låter spännande!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
12/3/14, 12:12 AM
#113

Haha, manifestationsdrottningen!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
12/3/14, 7:42 AM
#114

Snacka om att skapa ease and love darling! ♡☆♡☆♡ Tänk så många spännande möten du har hunnit med den senaste tiden. 😊

[Kathja]1
12/12/14, 10:19 PM
#115

Kära vänner vad jag har manifesterat en massa denna veckan! Bara att tacka och te emot. Det är så roligt tycker jag när det går att se att "aha jag sa så och då fick jag detta". Vi har kört fel bara för att vi pratade om havet och Torup, jag har hittat Apotek och Ica affärer, jag har fått snö, jag har blivit av med sega bilar som har leget framför i trafiken, jag har blivit av med klienter på jobbet osv osv. Men bästa av allt var att jag "snackade" med min medis inne på "TIF" i förra veckan om hur vi skulle få snurr där inne, och nog blev det snurr. 🥵

Be så ska du få! 🥳

szirius
12/12/14, 10:24 PM
#116

Jag slängde ut en liten  liten pysseltanke igår, om att jag ju faktiskt skulle kunna börja sälja grejer jag knåpar ihop☝️🎈 - och idag har jag fått sms om beställningar för 2! olika sy och virkgrejer, som jag genast fixade nu ikväll🌊, får betalt på tisdag 😂🥳

Otroulig
12/14/14, 4:56 PM
#117

Jag var in på mitt konto idag för att betala julklappar och andra räkningar. Det var så där lagom mycket kvar - med tanke på julklappar som ska köpas. Sen kom jag på att jag inte betalat för hunddagis den här månaden hmm 1500,- det skulle vara lagom att ha dom extra. Så kom jag på att jag kanske hade pengar kvar hemma i ett kuvert, jajamensan, där låg 1000,- sen kom jag på att jag skulle ju lämna tillbaka mina ljusgirlanger som inte blev så bra , då kanske jag fick pengar tillbaks. Jajamensan 480 spänn, väldigt nära 1500,- fullt godkänt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
12/28/14, 1:47 AM
#118

Dessa vardagsmanifesteringar 🤗 Det är så häftigt att se att Universum ger så små vägvisningar och puffar i rätt riktning i precis rätt ögonblick om vi bara är uppmärksamma. Ofta kommer detta i form av små impulser.

T.ex. igår när jag var ute och promenerade så valde jag att gå en väg jag inte gått på länge, längs stora bilvägen utanför och på andra sidan dessutom. Sen vid ett tillfälle så vänder jag mig om och tittar bakåt, och får syn på en kinarestaurang som jag inte sett tidigare och som jag inte skulle sett om jag inte tittat bakåt. Jag har inte sett många kinarestauranger alls sedan jag flyttade hit. Men lite då och då upptäcker jag någon ny. Första tiden trodde jag det bara fanns två 😮
Men nu hittar jag fler och fler. Woho! 

Hm det var något mer som hände just igår och som jag tänkte skriva om då, men nu har jag glömt vad det var 🤔nåja..


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
12/28/14, 9:42 PM
#119

idag på väg till bion sa jag " men vart är all snö egentligen?Skulle vara fint med snö här på alla bruna åkrar…"  Då sa maken " jag säger som du brukar säga, akta vad du önskar, det kan slå in - och jag vill inte köra hem i snöyra i mörkret" ….men jag sa att det är väl ingen fara, vi har ju vinterdäck. och så tänkte jag att när vi kommer ut från bion kommer det vara vitt överallt.

Och så kom vi ut från bion. Och det var vitt överallt!😂 Maken glömde att universum inte hör ordet INTE så han fick också vad han sände iväg😛

Just det, hittade också ett par fina stövlar! Typisk tur…letade runt lite faktiskt, o fastnade bara för en stövel som var lite instoppad på en hylla…såg inget pris på men provade o kände YES!  Fick leta ett tag innan jag hittade kartongen med andra skon i. Självklart. 50% rabatt! Nu räcker mina pengar till ett par till🥳…om jag hittar på rean…vilket jag gör 😎

Nya snygga jeans med tillhörande stövlar, jomen assåå….Är en ganska härlig känsla faktiskt att glida omkring o känna " shit, jag är en sån milf"😂😍

MissInAction
12/28/14, 9:52 PM
#120

Hahaha ja, härligt med snö!! 😍

Och ja det är du ju verkligen szirius 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
12/29/14, 5:53 AM
#121

wow härligt Szirius!!!

Och eller hur Miss!! Dessa små vardagsmanifestationer är ju de bästa!!!! Just därför som det är så viktigt att vi är uppmärksamma på dem!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
12/29/14, 7:20 PM
#122

Håller med dig Shia om uppmärksamheten! För mig är inte de "små" manifestationerna små när jag väl ser dom för vad de är. Det finns inte små och stora underverk tror jag. Det finns bara underverk, för jag tror inte att Universum/Gud gör den bedömningen.
Det är bevisat att jag kan känna samma eller t o m större glädje/eufori för det som jag förr kunde värdera som en mindre bra gåva..eller till och med värdera som dåligt. Jag kan märka hur min föreställning om smått och stort har börjat utjämnas.

Dagens manifestation är tacksamhet, trygghet, och att jag känner att jag är på exakt rätt plats! Känner det i hela min kropp. Jag bara myser och ryser varje gång jag blir uppmärksam på något nytt här hemma! Det är massor med "små" saker i mitt enkla hem som gör mig uppmärksam. Här är inget "perfekt", det är " låg" standard, det är slitet, lite kallt om man inte eldar, lite trasigt… och har tjänat underbara människor väl innan mig. Det är mina få saker som passar exakt in i hemmet. Och det jag själv gav bort när jag sålde mitt hus finns lämnat kvar till mig här. Det som inte finns här hade jag sparat. HUR kunde någon veta det förutom Universum?! Det finns efterlämnade tavelhållare som redan sitter där jag vill ha dom, lämnade ljusstakar som jag älskar, t o m exakt samma tvättmedel som jag brukar använda är kvarlämnat, min favoritost i kylskåpet, som för övrigt är likadant som jag ägde förut, några böcker som är "till mig". Pullupstången och även ett par hantlar finns kvar. Storleken är perfekt litet. Läget är perfekt.  Mina grannar älskar katter. Vill inte beskriva allt, men stället är heeeelt perfekt och annorlunda 🙂❤️. Förr hade jag värderat det som sämre. Just nu är jag så tacksam! Svämmar över.. så jag ville skriva till er som kan förstå lite av min känsla! 🙂

Fastän jag är ensam så finns här en trygg närvaro som är skönare än allt annat som jag har känt. Det finns en känsla av enkelhet som jag bara älskar! Hela manifestationen känns så otroligt häftig!

MissInAction
12/29/14, 8:23 PM
#123

Åh Vera! 🤗 vilken underbar känsla!! När man hamnar rätt och allt känns bara perfekt och man ryser, åhh känner igen det!

Men varför inte skriva allt? Bara gotta dig i det och mjölka känslan, som Abraham brukar säga! Hitta så många ord och sätt du bara kan att beskriva det, det kommer bara att öka din tacksamhet ❤️
Men härligt som sagt! 

Haha har de verkligen lämnat mat i kylskåpet?? Tänkte på uttrycker "gammal ost" 😂

Jag kan relatera till det här med "sämre" också och hur det inte alls känns som sämre. Men att man älskar det 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
12/29/14, 8:31 PM
#124

Vera👍😍, ett eget tryggt hem är verkligen guld värt. Och att du kan uppskatta det så mkt mer nu än du kanske skulle tidigare är för att du ömsat skinn, har en klarare blick, en öppnare kontakt med allt… fantastiskt att få ta del av.

Otroulig
12/29/14, 9:51 PM
#125

Åh vad glad jag blir Vera, jag har funderat på ditt nya hem. Så häftigt att det passar dig som handsken. 🤗 Ditt Hemma ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
12/29/14, 10:21 PM
#126

123, 124, 125 :) Tänk ändå att en gammal ost kan göra mig glad… Sköljer nu ner den med vin :) MissI… De har tre små barn och hade otroligt mycket annat att ordna med för deras flytt. Så det var jag som sa att det var ok att lämna städning och rensning ifall de inte orkade eller hann. :)

Älvan
12/29/14, 11:00 PM
#127

Vera Jag måste bara få säga detta; vad var det jag saaaaaaa???? *ler stort* känns sååå bra att kunna säga detta.

[::Vera::]
12/29/14, 11:13 PM
#128

Älvan Hahaa. Självklart! ;) Roligt att jag kan få dig att le gullunge! :) Nåja.. Jag suger på denna ett tag. Nya utmaningar väntar . Det är livet! :)

MissInAction
1/2/15, 10:31 AM
#129

Åh jag har insett, och tackat mig själv för att jag har manifesterat så fint 🤗
Jag önskade mig ju ett Nyår med vänner, värme och gemenskap! ❤️trots att jag egentligen inte hade några vänner här 😂

Och detta var ju precis vad jag fick!! 🥳😍🤗
Det gick så himla lätt! På bra humör på nyårsafton, på jobb som var mer än slappt pga. att ingen verkade jobba i Sverige… så jag var inne på FB och hittade andra som ville planera tillsammans - och det blev ju mer än lyckat!

Och dessutom en nyårsdagdspromenad - som är tradition för mig - med en av de nyfunna vännerna! Vi pladdrar på som vi alltid har känt varandra och det känns så avslappnat och kul och givande.

Bättre slut på 2014 och början på 2015 kunde jag inte ha drömt om 😍

Okej.. jag erkänner att höjdpunkten nog ändå var det spontana mõtet med Marko efter tolvslaget. 😊

TACK för att det går så LÄTT att manifestera ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Livscoachen
1/2/15, 6:55 PM
#130

Jag har manifesterat pengar, har haft en lättsam inställning till pengar senaste veckorna och out of the blue betalar en gammal bekant tillbaka en skuld på några tusenlappar till mig idag en person som inte velat betala tidigare hörde av sig helt plötsligt, så tack för den manifestationen passar bra efter storhelgerna 🙂

szirius
1/3/15, 1:38 AM
#131

#130 wohoo! Visst är det kul när man liksom bara öppnat flödet o plötsligt ramlar det in från oväntade håll, ofta saker man helt glömt bort också!

Jag avslutade ju året med att tjäna en veckolön på 20 min jobb😎, o tänker sätta det som "mitt normala" året som kommer nu. Det är normalt för mig, helt naturligt att få lätta, roliga , välbetalda jobb. Yes!

Idag sa jag till maken " vad länge sen vi var på bröllop nu…det är ju så mysigt att fira kärleken 😍"

Öppnade mailen nu ikväll, HAHAAA, min faster har blivit friad till, bröllop i sommar, o vi är "självklart välkomna"🥳

Snabb manifestation.🤗

MissInAction
1/3/15, 1:54 AM
#132

Wow coolt!! Ibland blir man nästan paff för det går så fort!! Så man har nästan inte hunnit släppa önskan ens 😂🥳

Jag har manifesterat ytterligare en ny bekantskap här idag och det har gått så lätt och känts så naturligt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
1/22/15, 12:16 PM
#133

Hej hopp! En till blixtsnabb manifestation✨.

Igår bäddade jag rent i gästrummet då vi skulle få en gäst..och såg att det fanns små "utslitningsrispor" i ena påslakanet, vilket varit ett tag redan, men de är ett av mina favvisar, så fina gröna randiga❤️, så lite svårt att släppa dem😇…MEN bestämde mig nu för att bara riva upp allt o göra dammtrasor av dem!

Och så tänkte jag " det kommer in nya påslakan" 🎈

Gissa vad vi fick i present av gästen? 2 påslakanset😃 RANDIGA!😛

MissInAction
1/22/15, 12:27 PM
#134

Haha! Perfekt szirius! 🥳😂Så smidigt!!

Coolt att de var randiga också, haha. Verkligen en fin match av Universum.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
1/22/15, 7:06 PM
#135

Har en vän på FB som lyckades med en häftig manifestation idag. Hon jobbar på sjukhus och när hon skulle gå och byta om efter en dags jobb kom hon på att hon just idag har jobbat där i 25 år. "Det skulle ha varit trevligt att ha fått lite blommor som uppskattning" tänker hon. Straxt efter  möter hon en man med en stor bukett med blommor. Det visade sig att han inte fick ta in dem på sin anhörigas avdelning pga allergi så han stoppade första sjuksköterska han såg (min vän alltså), för att han tycker de gör ett fantastiskt jobb, och gav henne blommorna istället.

"Vilket otroligt sammanträffande!" skrev hon.

…eller hur! tänkte jag 😃.

MissInAction
2/12/15, 7:55 AM
#136

Jag har lyckats manifestera in en låt i mitt liv. Jag måste ha hört den antingen när jag var här i Tallinn i somras, eller efter jag kommit hem… för varje gång jag hört den så har jag fått som en knut i magen och tankar på Tallinn och Marko…

Sen har jag inte hört den på länge. Och härom veckan länkade exet Anders videon till just den låten, och jag tänkte hmm…. aj… men det är en BRA låt, tycker jag. Så är kluven. Jag sa till honom att den påminner mig om Marko och tycker den är lite jobbig att lyssna på…
Och efter det har den spelats på P4 Uppland som jag brukar lyssna på på morgonen, VARJE DAG..! 😮

Men jag började fundera nu. Hon sjunger ju I gotta stay high all my life to keep you off my mind -  I gotta stay high all my life to forget I'm missing you… 😢♥

Ingen jättemunter text kanske 🤐MEN jag tänkte nu idag, när den kom på radion igen… att kanske budskapet till mig är att jag själv kan bli hög på glädje, hög på livet… och att DET är nyckeln till att… tja… jag vet inte… må bra helt enkelt!! 
Jag har ju inte lyckats något vidare att få M ur tankarna… inte för någon längre period iaf. Jag känner liksom av honom… 
Vet inte om det kanske går att transformera mina känslor kring honom om jag blir hög på livet oftare igen? 

Hm… vet inte om det här hade passat bättre i insiktstråden kanske…. nåja 🙂

Nu ska jag iväg till jobbet!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/12/15, 9:28 AM
#137

Jag känner ju igen mig i det här. Jag tror att tricket är att transformera känslan. För du mår dåligt när du känner brist eller saknad an honom men om du bara flödar ovillkorlig kärlek mot honom så mår du bra. Så känns det för mig i alla fall. Sen att släppa honom fri❤️ Det ingår ju i den ovillkorliga kärleken.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/12/15, 11:03 AM
#138

Mm frågan är om den transformationen kan göras aktivt… liksom konkret nu gör jag det och POFF så händer det?

Det är ju precis så.. jag KAN tänka på honom och bara känna ren kärlek. Och jag har släppt honom fri i den mån att jag inser att jag inte "behöver "honom, och hans lycka är viktigare än att det blir vi. Han är fri att göra sina val. Men jag kan inte klippa banden fysiskt genom exempelvis att ta bort honom som vän på FB och steam etc. Det är liksom inte något alternativ alls och känns inte heller nödvändigt.

Jag tror att hoppet som jag lever på i det här fallet, blir min egen begränsning och de band som jag själv håller hårt i.

Ja, jag är definitivt i fel tråd.. 😞


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/12/15, 11:05 AM
#139

haha,,, kul manifestation idag!!!

Jag var sååå sugen på nudlar och dumplings idag,, så jag åt lunch,, och på sistone äter jag så lite (bara för att jag inte har lust) så jag klarar inte så mycket mat,, men åt ju upp allting , GOTT men mätt,, så otroligt,, mailar M på vägen hem att hädanefter ska jag bara äta lunch med men,, för de (flesta) äter upp det man inte orkar,,, 

Precis efter det så mailar en annan vän N,, och vill luncha imorgon,,,

Så imorgon har jag en lunch dejt med tre av mina favoritmän (eller två plus en till)!!

God mat, highflying talk( Detta är Loa människor , och någon som äter upp maten jag inte orkar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2/12/15, 12:44 PM
#140

MissI - rätt eller fel tråd jag kan absolut relatera till det du skriver men inom ett annat område såklart. Det blir svårt eftersom man oftast tänker för mycket, jag börjar lätta analysera om jag faktiskt har släppt det hårda taget om just detta eller om hela min dröm.

Otroulig
2/16/15, 7:15 PM
#141

Joråseruatt då har jag en ny filmkanal, en mindre sportkanal 🥳 och betalar mindre än jag gjorde tidigare 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/16/15, 7:21 PM
#142

🥳 Det e viktiga grejer det där! Jag ska också ringa dem inom kort, dags att rodda i det där.

Jag måste ju berätta om min kollegas underbara manifestering! Han hade beslutat för att sluta snusa, inte för att han egentligen ville utan för att han inte riktigt ville lägga de pengarna på det då han snusar ganska mycket. Han gjorde ett tappert försök och efter två eller tre dagar så skulle han sätta i en ny soppåse och den kassen han tig fram låg det två snusdoser som han uppenbarligen hade missat att plocka upp när han hade handlat någon gång. Och det gick ju inte att bara kasta dem! 😉Strax efter var han och hjälpte sin gamla mor och som tack fick han… en stock snus! Hade aldrig hänt förut! 🥳 Behöver jag säga att det inte blev något med att sluta snusa? Han kom ju även fram till att han inte kände sig rikare än när han hade snus… 😃

Otroulig
2/16/15, 7:58 PM
#143

Haha, snus är nog inte så farligt då om universum envisas på det där sättet 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/16/15, 8:03 PM
#144

Eller hur!

gardit
2/17/15, 6:18 AM
#145

Hej, ville bara säga att jag är på G nu… Jag snubblar över information om pilgrimsvandringen i Spanien till Santiago de Compostela ♡

MissInAction
2/17/15, 7:25 AM
#146

Åh vad spännande gardit! ☀️ Det är en dröm för mig också.

Snubblar över ja, precis 😎 

Åh, ännu en dag med strålande sol och några minusgrader ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
3/7/15, 12:12 PM
#147

Oj nästan en månad sedan någon skrev här 😮

Det här är ingenting som jag har manifesterat, utan en person jag inte känner.. men känner att jag vill dela med mig av inspirationen.

Denna hade en tjej skrivit i en Abe-grupp på Facebook och jag är så fräck att jag snor den. Jag kan inte tänka mig att hon skulle ha något emot det!! Skulle kunna ta en screenshot men min laptopskärm är ju för liten för att få med hela texten 😂
Otroligt inspirerande iaf tycker jag!! ❤️✨ och appliceras i alla lägen. Så smart med idén att spela in sig själv!! 

WOMEN IN THE GROUP ALWAYS ASK: can I make him call me? (Or can I make him______)?

ANSWER: YES. And here is how.

*But only only only only IF you believe & if there is no resistance. Because it's never about him. It's only ever always about YOU.

💕VORTEX SUCCESS💕

When you KNOW you're in the vortex, decree something that you want to manifest. And if you KNOW you are IN, go ahead and play a game of manifestation. I suggest you record yourself, voice memo or video.

Today I felt a download while driving and decided to record myself. I was channeling so fast and at one point I declared from my place in the vortex someone would message me. I even held in my mind what I would like the person to say, one of two phrases. I said, OUT LOUD (and have it on record) this person will message me within 3 days or before today is over……when you play this game be specific so that you can be crazy excited when you realize what a DELIBERATE creator you are!

I got home, and was sitting in alignment on my balcony looking at the stars 5 HOURS LATER (!) listening to some great music….when BOOM: the text came through. One of the EXACT phrases I had mentioned just hours before.

I laughed out loud. I was so so so so stoked. This stuff is real guys.

Start playing with these games of alignment. There is no difference in manifesting a text or a million dollars. People just have different stories and resistance in different areas….momentum and beliefs slow you down, but STILL alignment trumps all. So don't be discouraged even if u have a strong story or things have been going bad, one moment of alignment can change the course.

I also want to note that this is a person I recently "broke it off" with and I've been fairly upset the last few days, we haven't spoken much at all, and when we did it wasn't very productive but rather a form of intellectual jousting and game playing we typically engage in. Another cool and equally important note (ladies I'm looking at you), I DIDNT try to keep the convo going or feel the urge to force the situation. I accepted the gift of the universe and am just going to go with the flow.

In alignment I feel my power and I don't need faith or belief. I simply call it forth and "I KNOW" whatever I declare is going to happen and I don't give a damn what "reality" looks like. I FEEL my oneness with the creator of worlds and I create from that place.

That is where we need to be to create what we want, big or small; there is no big in the vortex.

I'm going to start tomorrow 30 days of DELIBERATE CREATION. I'll post the details of the processes I'll be doing tomorrow for anyone who wants to join in.

See you in the vortex!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
3/8/15, 7:48 PM
#148

nu har jag manifesterat mig en farbror som kommer med en lastbil och kör bort våra skräphögar till veckan! Yes!🥳 Det har varit ett störningsmoment i måånga år i trädgården. Nu blir det fint och rent tills hönorna ska flytta hit!🎈 Och jag ska flirta med en annan man här, som jag tror att jag kan få lite lastpallar av😊, så att jag kan bygga en kompost i hörnet✨.

Otroulig
3/8/15, 9:07 PM
#149

Så bra! Tänk vad kul det är att röja i trädgården - det är det där att kunna ta rätt på allt. En Pickup önskar jag mig till mitt nästa hus. Otroligt praktiskt. I nuvarande huset ringer jag till hyres tanten, också väldigt praktiskt och bekvämt 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/8/15, 10:10 PM
#150

Jag har manifesterat sådana där "roliga" saker denna helgen.

Jag har jobb-helg och igår gick dagen väl segt så på kvällen slängde jag iväg en VÄLDIGT KORT tanke kring just att det hade varit en tråkig dag. En liten stund senare var det dags att stänga, släcka och sova. Väl i säng ringer telefonen och jag fick hoppat ur sängen, "räknat in pojkar", kolla nykterhet och diskutera varför jag fick för mig att göra det mitt i natten, och somnade först 1,5 timme senare.🤪

Idag ringde telefonen i ett medan jag satt och försökte att komponera ihop 8 vettiga föreläsningar. Slänger iväg en VÄLDIGT KORT tanke på att det hade varit skönt att få jobba klart med skrivandet utan att behöva svara i telefonen för att sedan leta reda på den som de ville prata med. Två timmar senare får jag ett sms från min chef att våran telefon är vidarekopplad till jouren på en annan enhet. Det förklarade varför det slutade att ringa.😎

Be så ska du få! 🥳

SHIAWASE
3/16/15, 2:03 AM
#151

haha, måste berätta om min 13 åriga dotters underbara manifestation!

OBSERVER!!! 13 ÅR,, och allt vad det innebär.

Härom morgonen var hon vansinnigt arg på först mig men sedan på  resten av familjen,, det handlad om att städa upp,, men hon ville inte, och jag sa något om att då får hon strunta i basketträningen ikväll,, typ.. Hon går igång, eftersom det viktigaste i hennes liv är basket, Iphone och kompisar just nu,,haha,,,  Det enklaste då för henne hade ju varit att plocka upp sina grejor, men det gör hon ju INTE (haha) , hon tror väl att hon "förlorar" då.. Så hon säger till oss andra i familjen, en efter en(skriker) att vi kan dö!!! Med en enorm ilska,,,  Sedan går hon till skolan.

Samma dag så DÖR h ennes Iphone,,haha,, Jag sa att vi andra dör inte så lätt, men den energi hon la ner när hon skrek ut sin frustration att vi alla kunde gå och dö,,, den tog ju kål på hennes älskade Iphone,, Jag sa att  bara vi skickar lite kärlek, så kommer den att återhämta sig. Den var totalt död. Hon tog med den till en reparationsbutik,, men de sa att det här felet inte gick att fixa,, Den är bara ett halvår gammal, så vi hade inga planer på att köpa någon ny,, så  ännu flera frustrationsutbrott,, Nåväl, när hon var borta så tog jag hennes telefon i mina händer och satt med den en stund,, och skickade kärleksvibbar.

Och igår kväll, så kom hon på att hon skulle testa den igen, bara så där,, då syntes batterimärket! Så hon laddade den, och i morse var den helt ok!!!

Och hon på tipptopp, och jag sa ju att jag hade skickat massor av kärlek till den,,,, hon fnös lite,, men med ett leende på läpparna,,,,

Så frid och fröjd ett tag till!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
3/18/15, 12:20 PM
#152

AAAH! Har manifesterat flera saker (bl.a två deltids jobb) men har  insett att det kanske inte va  vad jag ville ha/behövde. Lärdom nr 1 för sweetgum: var försiktig med vad du önskar dig…

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
3/18/15, 12:22 PM
#153

Haha vilken rolig historia shia! Tänk jag gjorde säkert flera lika dana saker när jag va tonåring. Good times :p

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
MissInAction
3/18/15, 9:30 PM
#154

Ojdå sweetgum! Ja man får se upp 😃och vara tydlig med sin önskan! 

Du kan väl tacka nej till det/dem iaf? 

Jag hade en lite rolig manifestering idag. På morgonen tittade jag på någon video där de pratade om hur män ofta vill hjälpa kvinnor, inte för att kvinnor inte kan själva, utan just för att de gärna VILL hjälpa oss.. och att vissa kvinnor minsann kan själva 😞etc 🤪
Så tänkte jag lite på det där… jag är nog lite så att jag "kan själv" när det gäller vissa saker. 
Sen på jobbet satt jag och tänkte på lite annat.. typ att jag inte tycker att någon av mina manliga (två) kollegor är min typ.. haha fråga mig inte varför jag tänkte det.. och jag tittade på den ena av dem  och tänkte att han är väl trevlig men.. inte alls min typ. Och någon minut senare skriver han att hur är det.. du har inte frågat mig om hjälp på länge 😂

Så där fick jag en wow-känsla just för att det var SÅ spot on och så snabbt.. allt inom två timmar typ. Inte var det mycket blockeringar där inte 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/18/15, 9:52 PM
#155

Jag var med om en simultan "manifestation" i dag. Jag går till Findhorns sida för att få ett Ängel kort - när jag läser vad som står där säger simultant min arbetskamrat två meter bort: Risk. 

Hmmm Szirius, haha nu var vi där igen Riskera, satsa, agera 😛

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/19/15, 10:11 PM
#156

Hmmm hade en rätt stark manifestering ikväll. En såndär där jag inte blir klok på om jag manifesterat associationerna i sig eller något annat, om någon förstår 🤔

Satt på McDonald's 😮vilket jag inte gör ofta.. föredrar andra hamburgerställen, men tänkte att ikväll går jag dit ändå.. och detta är alltid lite speciellt för där käkade jag i somras, min första kväll här.. då Marko fortfarande var kvar i stan men jag hade ju skickat iväg honom att se på fotboll med sina kompisar… 😟
Så… det blir alltid känslor när jag går in där. Satt och åt, började fantisera ihop en dialog, mitt vanliga dagdrömmande 😍och vi pratar om musik som han skickade till mig förra våren och som jag la i en speciell playlist med några andra låtar som jag verkligen älskar också. De visar curling på Eurosport på tv'n på väggen och plötsligt är det något inslag om cykel istället… M cyklar ju.. alltså typ längre lopp, i skog och så.. jaha trevligt tänkte jag.. just tävlingscykel påminner mig alltid om honom. OCH precis när vi i min fantasi pratat om de där låtarna så spelas en låt som jag har i den.. som påminner så otroligt mycket om hur jag känner för honom… så jag har inte riktigt klarat att lyssna på den sedan jag var här i somras… så ytterligare association till M. 

Här kände jag att det blev väldigt intensivt med miljön i sig, och sedan kom cykel och musiken och då var det omöjligt att inte hamna i samma känsloläge som för snart ett år sedan.

Åh lyssnar på låten igen nu, tittar på videon… verkligen starka känslor ❤️och inte utan att det gör ont just för att omständigheterna är annorlunda nu.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/20/15, 1:09 PM
#157

Jag tänker lite Missi, varför väljer du att gå till ett ställe som du vet kommer att framkalla jobbiga känslor 🤔? Jag tänker att det inte alls är konstigt med alla dessa synkroniciteter -  du skapar ju dom själv, med starten bara genom valet att gå dit. Du skapar ett momentum redan där.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
3/20/15, 1:10 PM
#158

haha ja jo, det kan jag. Men jag har det jobbigt ekonomiskt så vi får se…

åh Missi 🤗

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
3/20/15, 2:10 PM
#159

Det är ett absolut medvetet val, Otroulig, att vara på ett ställe flera gånger därför att jag vill skapa nya associationer, bygga om tankegångarna :)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

dagdrivarn
3/24/15, 9:43 PM
#160

Jag manifesterade fram riktigt snabb mat :-)

Bestämde mig för Donken och det var massor framför mig och jag ville hem och jag skulle dessutom unna mig chili cheese och dessa brukar man få vänta på. 

Jag tänkte först precis som alltid att typiskt nu kommer det att ta tid, men kom på mig inom 17 sekundersmarginalen *LOL* och tänkte att NEJ idag kommer det att gå supersnabbt och banne mig om inte kön framför mig bara vips var borta och innan jag hade hunnit ta mitt kort ur kortautomaten så var mina saker levererade…. ATTAN alltså…. :-) Var nästan så jag trodde att hon skulle ha missat mina chili cheese men nix de låg där så fint i påsen och jag kunde gå hem och äta i rekordfart. 

Liten fånig manifestering kan man tycka men visst är det härligt med dessa små vardagsmanifesteringar :-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Annons:
Otroulig
3/24/15, 9:49 PM
#161

Inget är fånigt, det sägs att det är lite lätt att manifestera en knapp som ett slott, typ. Det är bara våra begränsade tankar som gör att vi TROR att det är så 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Spell
3/25/15, 2:47 PM
#162

Jag manisfesterande den här länken/gruppen/sidan. Jag har länge läst historierna på The secrets hemsida. Jag önskade mig fler historier. Historier som jag kunde relatera till. Många av historierna där är skrivna av folk i Indien och USA bla., men sällan någon från Sverige eller Norden. På vägen hem från affären tittade jag upp mot himlen och tänkte på Universums krafter. Om hur den uppskattar mig, assisterar mig, inspirerar mig, guidar mig, ser mig, hjälper mig, lyfter upp mig osv. som Ester/Abraham lärt mig att tänka. Plötsligt ser jag ett ansikte i molnen som som ler. Jag ler och tänker att jag blir sedd. Nåväl med den glada känslan sätter jag mig vid datorn när jag kommer hem och vips här är jag nu. Fantastiskt!!

Otroulig
3/25/15, 7:48 PM
#163

Välkommen hit Spell!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/25/15, 8:01 PM
#164

Wohoo, välkommen hit Spell! 🥳 Såklart att du hamnade här, hehe.

Precis de där tankarna brukar jag också få, det är så otroligt upplyftande ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
3/25/15, 11:23 PM
#165

Trumpetfanfar till Spell🥳 hoppas att du ska trivas här🤗

SHIAWASE
3/26/15, 12:57 AM
#166

Wow Spell!!! underbart! och välkommen hit!!!

Längre upp i tråden så skrev jag ju om ur mellandottern "dödade" sin Iphone, genom sin ilska, och säga åt hela familjen att vi kunde gå och DÖ!! typ,,,haha

Det ända som dog var telefonen.  Sedan skickade jag kärlek till den så den kom till liv igen (trots att reparatören hade sagt att det var omöjligt) ,,, Sedan fungerade den fint i några dagar,  dottern var glad och harmonisk, tills för två dagar sedan när hon och syster bråkade på morgonen,,,, Då kom det igen  ordet DÖ!! riktat mot storasyster,,  med en enrom kraft och energi.  Tio minuter efter så dog hennes Iphone igen!!!  haha,, jag gapskrattade,,,,  inte hon dock,,

Men t o m hon frågade om jag hade lust att skicka energi till den,,,  den har inte kommit till liv ännu, så vi får se,,,,,

Hoppas att hon börjar förstå kraften i orden vi använder!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/26/15, 6:50 AM
#167

Men 😃, haha, snacka om pedagogiskst universum!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Spell
3/26/15, 7:21 AM
#168

Tack så mycket, vilket mottagande. Jag känner mig redan hemma❤️

[Kathja]1
3/26/15, 8:28 AM
#169

Härligt att höra Spell - här är det högt i tak och det är bara att släng sig in i alla trådar, eller starta egna. OT kan vi inte stava till så babbla på bara där du känner för det. 🤗

Jag skapade viktiga insikter och nya inspirerande möten med mig själv och med andra i går. Det var så mycket igår att jag idag är helt matt! Så det passar bra att jag är ledig idag, har noll planerat och ute är det grått och regnigt - tror att det kan bli en dag med soffgos. 🤗

Triccia
3/31/15, 10:52 PM
#170

Jag äter väldigt sällan smörgåsar men idag blev jag fruktansvärt sugen på mjukt tunnbröd när jag såg att en jobbarkompis hade det till förmiddagsfikat… drömde mig iväg en liten stund och tänkte att det skulle vara gott med det nån dag. Tänkte och drömde lite en stund om pålägg.. sånt jag nästan aldrig har hemma… Jaja, brydde mig inte så mycket jag hade ju min frukt.

Efter jobbet gick jag hem till en kompis som inom 5 min säger: Du, jag råkade köpa tunnbröd, smör och leverpastej som jag egentligen inte vill ha.. vill DU ha? Ta med dig det hem isf.

Hahaha! Blev så full i skratt! Den senaste tiden har jag verkligen varit i ett flow just när det gäller dom där "små guldklimparna" i livet. Även fast det händer varje dag blir jag lika glad och full i skratt varje gång!

Säg OCH istället för MEN... :)

MissInAction
3/31/15, 11:09 PM
#171

Haha, kul Triccia!! Det blir så häftigt när det är sådär väldigt konkreta grejer, verkligen spot on 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
3/31/15, 11:19 PM
#172

Klockrent Triccia, det funkar ju ofta sååå enkelt när det inte finns nåt motstånd med i bilden…bara en önskan sänd o sen släppt🎈 Fasen andra gången jag läser om tunnbröd nu….🤤🤤🤤

Triccia
4/1/15, 12:07 AM
#173

Ibland är det jätteenkelt! Ibland är det så enkelt och konkret att jag knappt tror på det själv, men det är klart att när inte motståndet finns där såå.. :) Ibland är det svårare… jag är glad att jag lyckas med små saker varje dag och att jag ser min egen del i det :)

Säg OCH istället för MEN... :)

MissInAction
4/1/15, 7:38 AM
#174

Det kanske är just däri som lite av kruxet ligger? 🙂Att vi värderar vissa saker som SMÅ och andra som STORA…  för Universum finns inte den åtskillnaden… jag håller på att förändra min tanke där, den är ju rätt hårt rotad.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
4/1/15, 7:45 AM
#175

Precis Missi! Det är ju där vi fastnar!!! Allt ÄR!!!! bara sådär!!!

Men UNDERBART,,, tunnbröd,, ja, jag får ju nöja mig med IKEAS tunnbröd,,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
4/3/15, 6:12 PM
#176

Såg en sädesärla på taket idag! Har längtat efter att se en på just taket (de brukar sitta där varje sommar). Vet inte om det är en manifestation eller inte men det gjorde mig så glad att se en där.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
4/3/15, 6:46 PM
#177

Ah nu kom jag på vad jag gjorde går. Jag hade funderat lite på att jag ville ha videkiss grenar i en tulpan bukett. Jag hade redan sekatören med mig från morgon och åkte upp till mina vänner för att hämta hunden, jag vet att det finns buskar där men rätt långt bort. Jag frågade min vän om de hade nån i närheten. Njaa han visste inte. OK tänker jag - jag tar det i kväll. På grusvägen ifrån deras hus upptäcker jag men där står ju en, som redan är ansad på - man åker i stort sätt in i den. Haha, så det var bara att stanna bilen och gå ut och klippa några grenar. Perfekt! 1 minut tog det efter att jag uttalat  högt min önskan.

Hm det får mig att fundera lite - kan det vara så att det blir extra fjong att verkligen uttala högt det man vill ha. Kanske det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
4/3/15, 9:11 PM
#178

Kanske, Otroulig!? Det är ju en extra handling så att säga och kan kanske föra med sig mer kraft? Om det stämmer med vad man innerst inne vill.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
4/5/15, 10:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#179

Ikväll när jag gick på stranden tittade jag ner på stenarna… de har alla formats av vågorna som rullar upp på land, år efter år.. det ligger alla möjliga saker där nere.. helt felfria bildäck, rep, pastdunkar etc… 

Jag tänkte att det vore väl häftigt att hitta en hjärtformad sten. Och vad hittar jag några minuter senare? Precis där jag tittar… ❤️
Naturligtvis sköljde jag av den och fotade den, haha… sen fick den följa med mig hem 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Spell
4/8/15, 4:22 PM
#180

Var nere i tvättstugan imorse när en av tvättmaskinerna gick sönder. Jag fick inte ut tvätten. Hjälp tänkte jag och två minuter senare ser jag fastighetspersonal i huset mitt emot. Så jag gick över dit och så löste sig allt. Ibland går det fort:)

sweetgum
4/9/15, 8:46 PM
#181

Var sugen på choklad hela kvällen igår. Idag hittade vi choklad i kylen som vi glömt bort :P

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
satsuke
4/13/15, 2:56 PM
#182

Det verkar som att jag har manifesterat en underbar och viktig  person in i mitt liv… 😊som är som i mina dagdrömmar…omtänksam, öm, lyhörd…och annat…

Givetvis mötte jag personen genom att göra nåt jag aldrig tänkt , men plötsligt fick en stark impuls att göra! 😍

Otroulig
4/13/15, 8:40 PM
#183

Men så trevligt Satsuke 👍 🏆😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
4/15/15, 11:21 AM
#184

Nice Satsuke! 👍

Medarbetare på Sydkorea iFokus

satsuke
4/15/15, 11:28 AM
#185

Känns otroligt 🤪

satsuke
4/15/15, 11:29 AM
#186

Men kontentan är att om JAG kan, så kan ALLA. För en människa med närmare till katstroftanker än jag finns inte. 😃

gardit
4/16/15, 7:08 PM
#187

Bad om styrka, då jag kännt mig trött och febrig de senaste dagarna. Och minsann, idag har jag mått mycket bättre 😁♡♡ Och förresten, tack universum för kattens klätterträd som dök upp på blocket nästan gratis, och sen cykeln och soffgruppen som ska hämtas inom kort hos en kollega.♡♧ Det löser sig, bit för bit, jag älskar livet just nu♡

szirius
5/5/15, 12:10 PM
#188

Jag ska byta lokal from nästa vecka i grannstaden och nämnde igår på passen att jag ska göra nya reklamlappar med rätt adress på. Igårkväll när jag kom hem tänkte jag att jag måste göra det, inte alls nåt jag roas av 🤐, och egentligen rätt bråttom för att få ut dem idag, men jag var så trött så jag bara släppte tanken🎈😴. Och bara en timme senare plingade det i telefonen och en elev hade gjort reklamlappar till mig som hon skulle skriva ut o sätta upp runt om i stan!  Snacka om änglahjälp, så himla gulligt och omtänksamt!❤️Wooow, liksom. Serverat och klart. TACK!

Och hon skrev att hon gärna gör såna saker, för hon tycker det är KUL att pilla med datorn - win win😃

Annons:
Otroulig
5/5/15, 4:04 PM
#189

Kanon!! Just det här när det löser sig på annat sätt. Det har jag upptäckt på jobbet, saker jag "glömt bort" pga motstånd visar sig vara väldigt bra för situationen har förändrats och jag slipper backa och rätta till.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
5/5/15, 6:56 PM
#190

Yes! Jag har ju pratat om min toalett som bara står och rinner - den har strulat av och till i flera åt trots utbyte av själva innanmätet. (Jag har ju undrat lite vad det symboliserar, att jag inte riktigt kan spola ur skiten effektivt 😉)

Nåväl nämnde mitt problem för hyrestanten och i morgon kommer dom och installerar ny toa. Tackar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/6/15, 11:42 AM
#191

ooops I did it again…😇😃, vi har superfina dagar  här ☀️🌺🍸o jag sa " man skulle ha ledigt nu…" igår till en vän….idag har telefonen plingat i ett o det ser ut som 2  em-lektioner blir inställda idag pga för lite elever🤪.  Jaja, jag är så flowig nu så den inkomsten kommer trilla in nån annanstans ifrån, så allt är fiiine✨🥳

Hmm, tror jag ska cykla o köpa GLASS! ❤️

MissInAction
5/6/15, 6:15 PM
#192

Oj oj szirius! Kul! 😃🥳

Du får passa på att bre på lite extra nu då.. ledig med extra betalt.. i Grekland.. 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Triccia
5/8/15, 9:10 PM
#193

Har gått runt och känt mig lite snyggare än vanligt på sistone, haha… och vad händer då tror ni…? 

😉

Säg OCH istället för MEN... :)

MissInAction
5/8/15, 11:35 PM
#194

Du får massa komplimanger!? 😃🥳😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
5/9/15, 2:31 PM
#195

Manifesterade fram en fin orkidé att ha i fönstret :) fick en av en kompis för att pryda rummet jag hyr.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
gardit
5/9/15, 8:19 PM
#196

För ett tag sen skrev jag en önskelista över saker som jag vi ha "till mitt nya liv", idag kan jag pricka av ytterligare en punkt: hittade ett härligt bord och två stabila pinnstolar på loppis, TACK UNIVERSUM! Jag vet att mer kommer efterhand♡♧♡

Otroulig
5/23/15, 7:06 PM
#197

I förrgår kom en tanke att min systerdotter skulle låsa in sig på min toalett och inte kunna låsa upp….. igår gjorde hon precis det. 

Jag tackar för att hon var lugn och sansad och att min fina bror pratade henne ut. 

Inte så rolig manifestation - men jag blev nästan lite chockad över händelsen. Att en liten tanke verkligen skapar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
5/23/15, 7:58 PM
#198

Oj, jag tror inte att det var du som orsakade att hon låste sig inne 😮vi kan ju inte skapa i andras verklighet. Men du har ju en himla bra intuition och föraningar!! Du känner på dig saker som ska hända. Det är ju en gåva, du har! Eller att du kan känna in var saker är… 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
5/23/15, 11:10 PM
#199

Ja så kan det ju naturligtvis vara.  Kan vara lite svårt att hålla isär 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Spell
6/29/15, 10:31 PM
#200

Manifestering som inte var planerad…Jag lyssnade på radion och Dr. Alban har gjort en reklam låt till Net o net. Radiopratarna ringde upp Dr. Alban och de frågade om allt möjligt. Samtalet hängde med i min vibration även efter jag gått ur bilen. 2 timmar senare är jag inne i stan med min väninna. Vi går över ett övergångställe och möter…jo Dr Alban. Jag tvungen att gapskratta. Min väninna förstod inte det roliga men jag log länge åt manifestationen den kvällen.

gardit
7/12/15, 10:45 AM
#201

En semesterdag med flyt: Vi var ute och såg oss om med bilen, en dag med regn och sol om vartannat (svensk sommar) Vi stannade och fikade, såg på lite sevärdheter o.s.v. När vi körde hemåt på kvällen slog det oss, vi fick inte regn på oss en enda gång. Det regnade när vi satt i bilen, solen lyste när vi stannade och gick ur, inte ens "spring för nu kommer regnet" utan bara lungt och härligt!

sweetgum
7/17/15, 10:22 AM
#202

Har börjat manifestera saker (eller helt enkelt börjat märka att jag manifesterar eftersom jag aktivt börjat "testa" lagen) och det är väldigt spännande och lite läskigt. Min vetenskapliga bakgrund gör såklart att jag tvivlar ibland men nu händer det så ofta att det är lättare att acceptera att det faktiskt manifesteras!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Otroulig
7/17/15, 11:29 AM
#203

Sweeetgum, du vet väl att kvantfysiken håller på att komma i kapp och jag tror att man faktiskt kan förklara mycket av attraktions lagen vetenskapligt nu för tiden..fast jag har inga direkta länkar att ge dig..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
7/17/15, 11:33 AM
#204

Men nu kom jag på. Läs "Fältet" av Lynne McTaggart t.ex .Tror det tar upp en del.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
7/17/15, 12:41 PM
#205

Tack Otroulig! Ska läsa :)
Det må vara sant men attraktionslagen anses av de flesta inom vetenskapen som rent flum fortfarande… men med kvantfysikens frammarsch, som du nämner, kanske det ändras!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
7/17/15, 8:00 PM
#206

Flum är bäst! 🥳🤗🙂

Jag förstår mycket väl din mening sweetgum, att det kan bli ett dilemma ibland, att man är kluven. Vetenskapen är väldigt begränsande i jämförelse.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anterrabae
8/3/15, 10:04 AM
#207

Jag har gått och önskat att jag inte ska känna mig så ensam, att jag vill ha trevligt, roligt och uppbyggande folk runt omkring mig, och nu känns det som att det är på gång. Både gamla och nya bekantskaper och vänner trillar in i mitt liv! ❤️ Med öbskad och efterlängtad bekräftelse som följd. Ska bara försöka fokusera på att de vill vara kvar för att jag är jag, och inte att de kommer lämna mig när de ser vem jag är! Det skulle vara fasansfullt tråkigt! Som tur är ser jag benägenheten och kan jobba med att styra om tankarna. Jag börjar inse och även känna och därmed förvänta av andra att jag är värd att kämpa lite extra för! ;) Tack för påminnelserna om de mindre eller i alla fall flyktigare sidorna.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
8/5/15, 8:58 PM
#208

#207  Kul med nya och gamla bekantskaper Ante! 

Om du tänker dig energin eller känslan av det du önskar dig som en gungbräda. I ena änden finns det du vill ha och i den andra änden finns saknaden av det du vill ha. 

Oftast så är det så i ämnen som vi gärna vill ha, att vi hamnar så lätt på fel tyngdpunkt. Dvs som i ditt fall Åh vad roligt med nya bekantskaper 😍-sidan . Men O tänk om dom inte tycker om mig och att de försvinner 😮-sidan. 

Det är där vi ofta trillar dit. 

Jag tycker inte alls att du ska fokusera på att de vill vara kvar - för redan där har du lagt fram att de kan försvinna och då har du lagt mest fokus på fel sida gungbrädan. 

Var glad för sällskap, njut av den, se vad den ger dig, låt den berika dig. Stanna där, inga om eller men eller vad händer sen. Var bara i nuet. 

Om sällskapet inte berikar dig  - så har du valet att välja bort. För det är DU som är viktig och ditt mående och INTE om du är bekräftad eller inte ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
8/5/15, 10:25 PM
#209

#208 Tack! Ja, kag tenderar att trilla dit. Men nu är jag medveten om att det händer ;) Det är visst svårt att våga lita på nuet, och våga bara släppa taget. "Det är jag som väljer, jag är tacksam för allt som ÄR"

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Otroulig
8/9/15, 10:14 PM
#210

I går var jag med om nåt fantastiskt. Jag hade tappat bort mitt passerkort till jobbet, jag trodde att jag lagt det i en annan jacka - men jag letade i alla och hittade det inte, jag letade överallt i väskor och gick till slut igenom hela tvättkorgen. Inget kort. Så jag släppte det, tänkte att det kanske låg på jobbet i alla fall. 

Så var jag borta fredag och på lördag morgon hade jag ju totalt glömt bort detta. Vad möter mig när jag kommer hem,  mitt på hallgolvet alldeles ensamt om inte kortet. Helt magiskt! 

Det är ju det där med att släppa och ha tillit till att det ska komma 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
8/16/15, 5:54 PM
#211

Hej på er alla Som ni kanske minns har jag skrivit längtansfullt om Camino de Santiago, pilgrimsvandringen i norra Spanien på en 80 mil ungefär. Tänkte bara meddela att snart är jag där!!! På söndag går flyget, ryggsäcken är packad och benen tränade, nu ska jag vila mig i form i en vecka. När jag kommer hem i månadsskiftet sept-okt kommer allt det andra som jag beställt av universum: mer egentid och trivsamma, meningsfulla dagar, det går bra nu :)

MissInAction
8/16/15, 8:31 PM
#212

Åh så spännande, gardit!! Är så glad för din skull 🤗

Som sagt, njut ordentligt med alla sinnen! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

gardit
8/19/15, 9:20 PM
#213

Ok, ibland händer allt lite snabbare än vad man tänkt…

Idag har jag och mitt ex gjort klart bodelning, jag fick loss en summa pengar och är nu skuldfri…. och vi kan båda gå vidare med våra liv… 

Och så visar det sig att grannens son har en bil att sälja, vips, så stod den på uppfarten för provkörning och …ja… magkänslan säger den är bra…  och jag tror jag ska lita på den oavsett vad andra säger ( typ det märket är bättre… den har gått för mycket… bla bla bla)

Och köpet måste ju ske NU, för på söndag åker jag på min drömresa…

Första dagen i resten av mitt liv🎈

Otroulig
8/19/15, 10:19 PM
#214

Härligt Gardit! Lita på magen du. Åh så kul att få höra om din resa..nu menar jag din personliga resa 😃 naturligtvis din kommande fysiska resa också 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
8/23/15, 11:50 AM
#215

Kul gardit!!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

[Torahzen]
8/24/15, 8:47 AM
#216

Jag önskade mig att min mans bror skulle ha lite framförhållning när han vill komma och hälsa på. Så ringer han en kväll och frågar om det passar att komma om två veckor! Perfekt!!!

Annons:
szirius
8/25/15, 12:00 AM
#217

ÅÅÅh Gardit! UNDERBART✨…wow 80 mil! Då blir du borta ett bra tag. Så himla himla spännande. Att få möta dig själv så helt o fullt. O verkar som att proppen lossnat bara av att du bestämde dig för denna resa, yes! Härligt med flyt, o härligt att veta att du kommer hem igen till nåt du oxå önskat dig. Livet är fantastiskt.

Otroulig
8/25/15, 5:49 PM
#218

Jag har lite små manifestationer. När jag besiktade min bil så informerade dom mig att avgas systemet behövdes byta. Så jag bokade en tid när jag tyckte att det började skramla lite oroväckande - jag fick en tid efter två veckor. 

Under dessa två veckor har två bilar tappat sina avgassystem mitt framför ögonen på mig. Rätt otroligt, jag bor ju i en småstad och det är ju inte en strid ström av bilar precis. Nu är mitt bytt i alla fall 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/26/15, 1:52 AM
#219

Gardit, det låter verkligen superduper underbart!!! så spännande det ska bli att höra om ditt äventyr!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
8/30/15, 8:57 PM
#220

Manifesterade en fin kalender idag! Som jag har letat! Tack universum ;)

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
10/17/15, 11:21 AM
#221

Två bra grejs har manifesterats på sistone (som jag uppmärksammat och är medveten om hehe)

En tog lite tid. Jag önskade säkert för nåt halvår sen en leverantör av svensk löjrom. Jag gick ut på FB och frågade om nån av mina vänner känner till nån. Sen har jag glömt bort det. Igår ringde en vän och jag kunde lägga en beställning på 1 kg. Hurra!! Förhoppningsvis så kommer leveransen i nästa vecka. 

Den andra gick rätt fort, igår fick jag för mig att jag ville gå ut på pub och dricka öl, gå ut bland folk. Men jag ville inte gå själv. Jag sa till ett par att om de går ut så kan de väl höra av sig så jag kan följa med.  De har inte hört av sig - men ett helt annat par bjöd mig just på restaurang besök ikväll. 

Det är lite coolt hur jag slänger ut önskan och agerar - sen kommer lösningen på ett annat sätt. Precis så som alla säger att LOA fungerar 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
12/28/15, 8:30 PM
#222

Ibland undrar jag varför vissa saker "händer" - som idag. Jag gjorde i går kväll i ordning matlåda till mig.  När jag kommer fram till jobbet så upptäcker jag att matlådan ligger kvar hemma.  Lite förvånad blev jag,  för jag brukar alltid komma ihåg. Så tänker jag Aha - det kanske är meningen att jag och min arbetskamrat ska gå ut och käka lunch, men näe, hon hade med sig låda. ..Så jag knallade iväg och inhandlade en sallad. DÅ kom jag på, jag slängde ju iväg en önskan igår om mer grönsaker. 

Så enkelt kan det va!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
1/10/16, 1:30 PM
#223

Jag fick precis vad jag ville ha i julklapp för första gången haha! Annars är det mest småsaker som manifesterats men jag känner äntligen att jag börjat se vad det är som händer. Nu när jag ser de små grejerna hoppas jag kunna se de stora också!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Otroulig
1/10/16, 8:44 PM
#224

Jag insåg idag att nu har granne nr 2 som jag ville ha bort från min gata flyttat. Två stycken har försvunnit när jag slutat fokusera på dom. Låtsas som om dom inte finns.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
1/12/16, 8:53 PM
#225

Det är så skönt att läsa era manifestationer, stora som små, och se att de slår in. Det gör det hela så mycket lättare att komma ihåg att fortsätta be om, och sen lämna över i förtröstan.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

SHIAWASE
1/19/16, 2:08 PM
#226

Anterrabae! visst är det så,,, underbart att läsa om alla, och det hjälper oss vidare, och hjälper oss att hålla vibben!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sagaliten
1/19/16, 6:33 PM
#227

Vet inte om detta gälls, men mamma ca iväg till Canada 1 vecka och frågade alla vad de ville ha om det var något speciellt. Sa bara då att om det är meningen att du ska hitta något till mig så gör du. If its meant to be its meant to be. Hon kom hem med en Varg i tenn där det stod Symbol of unique power, hon tänkte på mig när hon läste dess betydelse och jag tänkte direkt på universums kraft som jag nu då försöker hamna i samma frekvens som 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

sweetgum
1/19/16, 9:53 PM
#228

Jag har varit på intervju på ett ställe jag verkligen vill ha säsongsjobb på och det verkar vara i hamn! 👍☀️🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
1/20/16, 9:54 PM
#229

Grattis Sweetgum vad kul!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
1/21/16, 5:34 PM
#230

Tack! Ja det känns verkligen bra! Jag är lite orolig för att det inte ger så mycket betalt men jag har ju valt att ha 'välj glädjen' som motto i år :P

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Sagaliten
1/21/16, 8:37 PM
#231

Jag är tacksam att ha mina certifikat och diplom i kursens jag går

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Anterrabae
1/30/16, 7:09 PM
#232

Jag har i min förändiringsdagbok manifisterat tackssamhet över att min ekonomiska situation kommer lösa sig, jag kommer ha råd att leva, betala mina räkningar och ha mat på bordet och kläder på kroppen. Jag skriver och tackar om att människor i min omgivning är tillmötesgående och vänliga.

Igår ringde min mamma mig, Vi har inte bra kontakt i normala fall. Hon är en ego, och ganska elak individ. Jag försöker hålla henne kort. Hur som helst ringde hon igår, och var trevlig, tillmötesgående, och verkade uppriktigt intresserad av mitt liv och min situation. Hon valde även att hjälpa mig med lite pengar. Senare samma dag så ringde ett företag och berättade att jag betalat 500 kr lite drygt, för mycket till dem, så vips fick jag lite till.. och nu kommer jag klara den här månaden utan större problem. Jag blir inte rik, men det går.

Dessutom har jag skrivit om att jag är tacksam över att kunna bygga upp en rörelse, och skaffa en annan försörjning. Och bara har i dagarna har tre för mig okända människor tagit kontakt i affärssyften.

Jag flyter med och är tacksam.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Sagaliten
1/31/16, 10:38 AM
#233

Är otroligt tacksam för de människor jag möter, både de som inte är så roliga, men som lär mig saker och får mig att tänka på att skifta fokus, kanske främst tacksam för dem, just efter vad de lär mig. Men mest glad och uppskattande av allt är jag nog av de individer som jag dragits till eller de till mig nu senaste tiden där jag bla blev kontaktad av en kvinna som jag på nolltid fick en extremt bra och nära relation, känns som tvillingsjälar faktiskt. Otroligt mycket roliga och givande konversationer där. Har även genom henne fått kontakt med en annan som också nog kan bli en person med ett otroligt utbyte av. Älskar när människor korsar min väg och där bådas vägar svänger så de nu ligger parallellt med varandra. De andra, mindre roliga, där försöker jag hantera den ut ur mitt liv snabbast möjligt så att det inte tar massa negativt och håller det alltid på avstånd och fokuserar på syftet, men tackar ändå för lärdomen der gett. Alla människor man möter ger en något och det är jag så tacksam över.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
1/31/16, 2:34 PM
#234

#232 Härligt Ante!! 

Visst är det kanon härligt när allt bara löser sig, magiskt 🌈. 

#233 Sagaliten - bra inställning. Jag har en tid blivit lite upprörd över vissa inlägg på FB, inlägg åt det rasistiska hållet har jag tolkat det som. Jag går i baklås bara det ens anas något rasistiskt. Jag har funderat på om jag ska blocka dessa personer på min sida. Men idag kom jag fram till att det är ju jag själv som paketerar in folk i en viss grupp. Jag svara ju med samma mynt 😮. Så istället får jag fokusera på de bra sidorna dessa människor har.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sagaliten
1/31/16, 3:21 PM
#235

#234 förstår helt den känslan och där har jag 2 strategier. Ena är att dölja personernas inlägg så att man ändå är vänner men ser bara deras inlägg om du själv går in på deras sida. Det andra är att försöka skriva avneutralicerande saker som får folk att lägga fokus på MÄNNISKAN inte "RASEN" Att se människorna istället. Men sen tänker jag även att man kan ju faktiskt inte älska alla. Man kan hitta saker man tycker är okej med de allra flesta, men det betyder inte att man kan acceptera tex åsikter av den sorten. Och medan de sprider sin "skit" så väljer jag att sprida annat. Senast igår delade jag Phil Collins låt another day in paradice men just motiveringen att vi kanske alla borde tänka lite på alla som faktiskt inte lever ännu en dag in paradice 😳 Är så jag gör. Väljer att ta lite "strider" bara för att säga att alla tycker inte som du. Men visst är de svårare att hantera såna människor 😕

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
2/1/16, 9:25 PM
#236

Jag insåg idag att jag banne mig har skapat jobbet jag vill ha. 

Det var en känsla jag var ute efter, många bollar i luften,  teamjobb, att skapa i grupp, ha roligt, vara öppna mot varandra - jobba som en hel organism. 

Efter ett ha segat i två år på ett nytt jobb (efter att ha jobbat på samma i 17) så har det helt plötsligt lossnat. Jag skapar det jag vill ha. Det tog ett tag - men nu rackarns är jag där. TROTS allt, trots alla motgångar som de i min grupp har haft - trots osäkerhet, trots gungfly känslan vi har arbetat i.  Så har jag struntat i alla orostankar - jag har inte brytt mig om olycksfåglarna och DET fungerar! 

Jag är helt fascinerad själv över att jag verkligen inte går in i  drama eller blir orolig i alla förändringar - jag gillar verkligen läget. Nu känns det som att jag får min utdelning. Hurra!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2/2/16, 8:48 AM
#237

Underbart! 🌺

Annons:
Anterrabae
2/2/16, 11:21 AM
#238

#236 fantastiskt! Så underbart att läsa. :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

sweetgum
2/2/16, 1:19 PM
#239

Härligt Otroulig! 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2/2/16, 10:20 PM
#240

Tack snälla ni ❤️ och jag tänker - många av oss tror ju att gräset är grönare på andra sidan - ett nytt jobb, ett nytt hem, en ny partner osv, när vi faktiskt kan påverka situationen vi är i och skapa om den och få fram de egenskaper eller omständigheter vi vill ha!! 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2/5/16, 6:24 PM
#241

Ha, jag frågade idag på lunchen min arbetskamrat  vad jag ska bjuda mina vänner på som ska över på middag i morgon. Kött gick bort för L äter inte det, men hon äter fisk. Åh då kom jag på mitt goda recept på torskrygg. Sen glömde jag bort planeringen. 

Men när jag skulle  handla kvällsmat till mig på lill ICA ,vad gör dom reklam för utanför? Jomen visst färsk - torskrygg med extrapris,  jag fick den sista biten 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
3/11/16, 3:03 PM
#242

Har faktiskt jobbet som jag ville nu! Känns bra! En av mina största manifestationer och jag känner mig både starkare och gladare 😃

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
3/11/16, 7:33 PM
#243

Grattis Sweetgum! Visst var det du som fick en hel del att välja mellan ett tag? Du försökte känna in vad som var rätt? 

I vilket fall - härligt att det du fått det du ville ha! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
3/12/16, 4:15 PM
#244

Tack! Ja så va det ^^. Jag är glad att jag fick det här jobbet utan krusiduller. Bara kände mig helsäker på att det var mitt. 👍

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
sweetgum
4/28/16, 7:04 PM
#245

Har manifesterat hem ett par skor som jag suktat efter länge! Äntligen är de mina!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SHIAWASE
4/30/16, 2:33 AM
#246

Härligt med manifestationer och tacksamhet!!!!!  Genuina tacksamhetsvibbar är nog det starkaste manifestationsverktyget!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sagaliten
5/5/16, 6:45 PM
#247

Har satt upp en liten lapp som blir det första jag ser varje morgon när jag vaknar som man med lite sådär barnslig nyfikenhet ska kika på "Undrar vilka nya möjligheter idag kommer att bjuda på 😊" Och någon vecka efter det så var jag på en föreläsning med Kaj Pollak som heter att välja glädje har jag för mig. Var så himla härlig och upplyftande. Eftertänksam och lyfte fram befintliga tankesätt men i en ny förpackning och har gör det på ett så fantastiskt härligt sätt. Han verkligen bjuder på sig själv och man skrattar sig till tårar emellanåt. Underbart… Finns på dvd också för er som skulle vilja se. Finns säkerligen

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
5/12/16, 7:36 PM
#248

#247 Jag läste hans bok för 10 år sen för första gången - en verklig inspiration!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sagaliten
5/21/16, 12:24 AM
#249

#248 Ja han är faktiskt helt fantastisk. Hela han utstrålar en sån härlig energi som smittar av sig. Finns på youtube om man söker på "Kay Pollak Att välja glädje" för alla som inte har möjlighet att se på annat vis.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

sweetgum
8/29/16, 1:32 PM
#250

Japp… något jag fruktat hände igår. Jag upptäckte en fästing på min kropp. Det är lustigt hur jag inte haft några fästingar på flera år och sen när  jag av någon dum anledning börjar regelbundet tänka på hur äckliga de är så hittar en mig.

Ibland vill man bara slå sig själv :p 

Däremot har jag fixat praktik på ett ställe så jag har inte bara manifesterat skit ! 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
12/3/16, 4:51 PM
#251

Ok, det här kanske inte är en "daglig"  manifestation - för mig har det tagit några år. Men nu jäklar. 

Det här blir nog lite långt för jag vill beskriva hela förloppet för alla er som inte har hela min story. 

För 3,5 år sen så sa jag upp mig från mitt jobb - under ett möte - utan att ha något nytt att gå till. Jag följde mitt hjärta och sa NEJ jag vill inte mer.  Mina vänner som var här då i gruppen peppade mig. Utan dom hade jag aldrig vågat. 

Samma dag som jag skulle ta beslutet så dök ett superroligt jobb upp som jag kunde söka och jag tog det som ett tecken och sa upp mig med buller bång. 

Jag kom på intervju - men tjänsten drogs in så det blev inget. Lite långnäsa. I samma veva dök det upp ett annat tillfälle om B&B som jag drömt om - jag gick i gång på det - men det visade sig inte vara rätt, långnäsa igen. 

Nåväl sen fick jag efter bara några veckor tips om ett jobb via en bekant A som lät bra. Det borde ha blivit bra - alla ingredienser som jag bett om fanns där. Men av någon anledning så verkade jag ha skapat ett stort momentum från mitt gamla jobb, jag hade en längre tid vantrivts och lagt energi på det som var fel. 

Vissa saker flöt på super bra men mycket i min omgivning var mindre "bra" jag uppmärksammade att mycket var en upprepning av grejer från mitt förra jobb. Så vad göra..varför blev det så? Hur skulle jag agera nu? 

Jag valde att gilla läget, jag valde att acceptera saker som det var. Meddela min åsikt naturligtvis och lobba för det jag tror på. Men vägrade gå in i gnäll och jämmer kören som fanns på nära håll. i och med det så blev jag utanför den gemenskapen - men det var det ju värt. Jag valde en annan väg än sist. 

Ganska nyligen så insåg jag att jag måste köpa ny bil ( ja det här kan verka helt irrelevant men vänta bara) jag gillar ju min bil - men hunden krävde annan. Hmm, jag undrade då, är det meningen att jag ska från min huskassa, för det är en annan dröm jag har - att köpa hus på landet. Det kändes ju inte så bra. 

Jag har varit inne och kollat lite på lediga jobb = skickat ut en önskan om ett nytt jobb. Men det är inget som känts bra. 

I går var jag på anställnings intervju via A som fixade mitt förra jobb- han vill jobba med mig och det uppenbarade sig att så många av de ingredienser jag ville ha fanns på det nya jobbet. Han kände att det här skulle passa mig som handen i handsken . Det kändes som - Åh I´m back. Lite att hoppa ut i det okända igen, en utmaning men grunden finns där. 

Erbjudandet är en mycket bättre lön och en tjänstebil.  Så då löste sig två flugor i en smäll! 

Så det jag vill dela med mig är:

  • Ha tillit

  • Lägg inte energi på det oönskade

  • Tro på att livet är magiskt

  • När ni ser oönskade mönster - ändra orsaken till vad som skapar dom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
12/3/16, 8:14 PM
#252

Otroligt härligt! Grattis!!!

sweetgum
12/6/16, 1:00 PM
#253

#251 Vad härligt otroulig! Så glad för din skull :D🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Upp till toppen
Annons: