Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 4118 ggr
[Kathja]1
10/3/14, 8:31 AM

Ho'oponopono

Den absolut effektivaste bönen ever. 👍

Ho'oponopono är en Hawaiians bön till Gud som ger dig frid, fred, harmoni och kärlek. Men här inne råder det ju anarki så den tråden (trådarna) hittade jag inte så det får bli en ny. 😎

Processen i enkel svenska tappning

  • Förlåt mig  - för att jag ältar det gamla
  • Jag Älskar dig - Gud, Alltet, Fadern, Universum
  • Tack!  -  för hjälpen jag får

Fast jag kör den helst på engelska, flyter bättre.

  • I'm sorry
  • Please forgive me
  • Thank you
  • I love you

Vill du veta mer om metoden rekommenderar jag denna sidan av Nils-Olof Jacobson. 

Denna variant tycker jag är såååå vacker! ❤️

Annons:
[Kathja]1
10/3/14, 8:35 AM
#1

Joe Vitale är en man som har skrivit flera böcker ombönen i fråga, här är ett klipp för er som vill veta mer.

Älvan
10/3/14, 6:29 PM
#2

Orkar du lyssna på hela? När jag lyssnat halva hade jag bett alla om ursäkt inkl mig själv. Alla situationer där jag förlät mig själv. Gråtit 2 dl. Sen kände jag mig klar. Varför så lång?

Otroulig
10/3/14, 7:02 PM
#3

Tack Kathja ❤️ Du är en pärla, då letade jag inte helt fel då om nu inte du heller hittade den. 

Älvan, man gör väl så länge som det känns bra.  Vi är ju alla olika. Tanken är kanske att man ska använda denna som en liten meditation och då är det skönt med lite längre tid. Inte så lång ju, 11 minuter. Det är du som är effektiv 😉.

Jag tror det här funkar mer effektivt än vad många anar. Jag körde den på en nära anhörig, som triggar igång lite i mig. Dagen efter träffade jag hen och så trevligt, lättsamt och roligt har vi inte haft på länge 😎.

Jag körde det på min jobbsituation eller rättare sagt min relation till mitt yrkesverksamma liv och dagen efter fick jag en massa positiv respons på den fronten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/3/14, 7:18 PM
#4

Ja du Älvan, det är väl bara att ta en annan, eller köra halva. Jag gillar den med ho'oponopono och eft på en gång annars, men denna med bönen tyckte jag var fin. Oavsett vilket så är det som Otroulig säger en väldigt effektiv metod.

Otroulig
10/3/14, 7:25 PM
#5

Om jag fattade rätt så är bönen från den ursprungliga Hawaii hoponopono. Sen har den utvecklats i det som Vitale pratar om.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/3/14, 10:26 PM
#6

Tycker att den här är ganska fin också 🤗
Lugnande med musiken, för mig.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: