Annons:
Etikettdrömmar-och-insikter
Läst 1500 ggr
gavran
10/3/14, 3:24 AM

Självinsikter och välmående

Det är mitt i natten men jag kan inte sova, och ville dela med mig av min historia!

Jag har fått såna insikter och jag mår så himla bra! Jag har jobbat mycket med mig själv genom åren och nu kan jag verkligen känna att det gett resultat.

Grejen är att jag varit ihop med en kille i ett år, och för drygt en vecka sen tog det slut. Jag borde ju ligga och lipa i kudden men jag mår finfint! 😐

Under tiden vi var ihop hade jag två starka drömmar fyllda med symbolik. Den första hade jag i början av förhållandet när det gick lite knackigt.  En kort sammanfattning av drömmen : Jag skulle ta mig från A till B. Jag hade två vägar att välja på, en lite längre men lättare, en kortare men SVÅR och BRANT backe, nu var det så att jag hade en soppåse med mig och jag visste att soptunnan fanns ovanför backen så jag tog den vägen. Däruppe befann sig min kille så då tolkade jag drömmen som att det skulle bli bra bara jag kämpade lite.

Den andra drömmen hade jag för några veckor sen. Jag och killen var i ett sommarhus som var mitt och där jag inte varit på länge. Det var stort, stora men tomma rum, det låg bara lite skräp här och var i hörnen som jag fick lust att städa bort, för att kunna använda huset mer. I en låda hittade jag gamla blöjor från när barnen var små (=gammalt, undangömt skräp). Då tolkade jag drömmen som att jag bara hade lite "skräp" kvar att jobba med för att det skulle bli bra.

Nu tog det iallafall slut med killen, och igår hade vi ett bra snack och när han hade åkt hem mådde jag så otroligt bra och kände mig så lycklig!! Det var som om tunga energier till sist hade lyft och försvunnit. Jag förstår nu att detta förhållande aldrig var meningen att vara för evigt, utan nåt jag drog till mig för att rensa ut gammal skit hos mig själv!

Jag tror att nästa gång jag träffar nån så kommer det att bli väldigt bra, och jag kommer inte att ha en massa gammalt skräp som förstör relationen! 🙂

Ha en go helg, det ska jag ha! 😃

Annons:
Otroulig
10/3/14, 7:09 AM
#1

Så skönt Gavran. Visst är det härligt med drömmar. Det låter som att står stadigt i dig. Underbart!! Livet är en resa :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/3/14, 8:07 AM
#2

Vilka talande drömmar och härliga insikter Gavran, tack för att du delar med dig till oss av dem. 😍

szirius
10/3/14, 10:26 AM
#3

Underbart Gavran🤗, och vilken trygg, tillitsfull insikt, att ni fanns i era liv för en period och ni lärde er vad ni skulle av varandra, fine så, sen släppa och gå vidare i kärlek när tid är🎈❤️. Drömmar är bra gåvor som kan förtydliga något vi inte ser när vi är vakna.

satsuke
10/3/14, 4:14 PM
#4

Vad fint att kunna känna så! ✨

Detta talar till migi extra mycket just nu eftersom jag själv plötsligt kommit upp ur min långa svacka känns det som.  Med viktiga insikter om relationer, mig själv, vad jag vill i livet osv.

Upp till toppen
Annons: