Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 764 ggr
MissInAction
2014-09-26 08:44

Ignorera det du vill ha!

Åter till det självklara! Det absolut viktigaste är ju att jag mår bra! Och när jag mår bra, då är jag i en vibb som gör mig mottaglig för det jag vill ha. Ju starkare vibb, desto starkare magnet blir jag ☀️

Tänk att det här är så lätt att glömma bort!! Hur lätt är det inte för mig att det första jag tänker när jag vaknar på morgonen, är tankar på en viss M… 😉

När du vaknar på morgonen… tänk en tanke som känns bra och håll kvar den i 17 sekunder. Sedan en annan tanke som känns bra och håll den i 17 sekunder. Och fortsätt. Som exemplet i videon, den här sängen är väldigt skön!! 😍 Och kuddarna är otroligt sköna!! Ååh vilken underbar säng jag har! Och vilka fina färger jag har i sovrummet! Ja, ni fattar 🙂

Lite quotes från videon:

What matters is alignment. And the subject doesn't matter.

Stop using what you dont, that you don't have, as an excuse to not feel good.

Choose the disc by the way it feels - not by the subject that you want to place on it.

Every subject is like a stick. It has two ends. On one end is what is wanted - and on the other end of it is the absence of what is wanted. 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SuzanneV
2014-09-26 12:57
#1

Yeees! Tack!!!❤️ 🙂Precis vad jag behövde just nu! Som av en händelse gick jag in här och kollade och här fanns dagens räddning 👍Har gjort exakt som du. Helt glömt bort mig själv och att må bra. Fel fokus. Så nu blir det ändring på det, genast. Wow, feeling good now! Från ett läge till ett annat 😉

Ha en härlig helg! ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-09-26 17:38
#2

Vassego Suzanne! 🤗

Haha, det är nog precis vad jag behöver också just nu!! 😃Vissa dagar, och vissa stunder, tycks jag helt glömma bort det här och irrar bort mig i tankar på hur det har varit och hur det inte är nu. Eller allmänt bara tankar som kanske känns bra men ändå vibbar brist hos mig! 🤔

Önskar dig en minst lika härlig helg! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-09-27 12:34
#3

Tack MissI! Kram tebax. Ja vi behöver ju ständigt påminna oss har jag märkt. Visst är det irriterande, man vet, men irrar ändå iväg och glömmer. Tack vare detta klipp och meditation fick jag en helt fantastisk kväll med ett bubblande lyckorus i hela mig och ett starkt inre lugn. Men samtidigt pirrig och full av bus och skratt. Spelade musik, dansade, sjöng och skrattade för att leva ut min lycka och glädje. Helt underbart! Ruset sitter kvar i dag också, helt otroligt. Är så tacksam! Yes!!!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2014-09-27 13:29
#4

Wieeee!! Blir ju helt pirrig av att läsa 😃😍
Så härligt!

Haha, händer det er också, att såna lyckorus kommer över en, eller man känner sig så hög på och kär i livet.. och liksom undrar.. men var kommer det här ifrån? Nästan som att man är van vid att ha en orsak till att må bra! Och så har man inte det, och mår ändå BRA och lilla hjärnan hänger inte med och undrar vd som händer 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-09-27 15:40
#5

MissI Håller med. Finns inte en orsak att vara kär i livet. Finns gränslöst med orsaker!

satsuke
2014-09-29 11:49
#6

Tar med mig! 🍸 Mycket tänkvärt för mig som just nu väldigt lätt snöar in på bristtankar.

Annons:
H-lena
2014-10-01 19:19
#7

Åh vad härligt och vilken aha-upplevelse jag fick! Tack så hemskt mycket! 🌺


MissInAction
2014-10-01 20:39
#8

Visst är det skönt att känna att man blir inspirerad och när insikter trillar in 🙂🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: