Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 695 ggr
SHIAWASE
9/14/14, 1:47 PM

LOVE=FREEDOM=LOVE

Wow!!! Nu får vi se om det kan bli ord av detta,,,,,

LOVE,, har jag levt i nu några dagar,, och ordet dyker upp överallt.

Och MITT i allt så kommer egot och blandar sig in och krånglar till det, men tack vare egot, så når jag högre höjder!

Men nu  kom något till mig,, så nu bara svallar jag över av LOVE````

Vi ÄR ju kärlek. Det är vad vi är , vi, vårat jag besitter ingen annan energi än LOVE, än kärlek.

Sedan kommer egot som sagt och blandar sig i , ibland, haha tack för det!!! mitt kära ego,,,

Inget handlar om att ge eller få kärlek, om att älska eller att bli älskad.

Det är helt enkelt, så enkelt att bara öppna dörren och VARA KÄRLEK.

Vara vårat sanna jag , öppna dörren och låt det flöda.

Gör vi det så kommer kärleken att flöda till oss , fast det är något som vi då inte tänker på för vi bara ÄR,,,, Och det är inte vår sak att fundera ut på hur kärleken flödar till oss för det blir ointressant när vi har öppnat dörren.

ÄR vi vårat JAG, med andra ord ÄR vi KÄRLEK, öppnar vi dörren så kan det aldrig bli någon brist på kärleken som flödar till oss heller.

När vi öppnar dörren och är kärlek, så tänker vi aldrig på att få tillbaka, eller på något specifikt subjekt (person,,) . Det är en enda cirkulation av kärlek helt enkelt!!!!

Och denna energi är det samma som FRIHET!!!!!

Dessa energier har samma vibration!!! Samma högsta, bästa vibration

LOVE = FREEDOM= LOVE

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
9/14/14, 4:07 PM
#1

Ja, så är det ju!

Jag blir så glad, för det budskapet är precis vad jag fått just nu- ganska oväntat faktiskt, jag har ju anmält mitt intresse till en serie seminarium om "Att hitta sin själsfrände" och jag blir så glad - för de seminarium jag valt att lyssna på 😎 handlar helt enkelt om att hitta till sin egen kärlek. Att hitta till sig själv och just bara vara och stråla. Som du säger ovan - vara i kärleken ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
9/14/14, 4:31 PM
#2

Det första jag tänker på är den här låten…Tycker den är vacker.

[Kathja]1
9/14/14, 4:40 PM
#3

Det var ju ett tag sedan dessa var på tapeten så jag slänger in dem för de passar såååå bra! Och de är så peppande.  🥳

[Kathja]1
9/14/14, 4:41 PM
#4

Och en till…

MissInAction
9/14/14, 5:05 PM
#5

Visst är vi kärlek! ❤️

Åh underbar video i #4 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: