Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1921 ggr
SHIAWASE
9/2/14, 5:02 AM

Att vara "nästan där" men ändå inte

Släpp taget!!!

För att komma vidare till nästa plattform, så måste man ta och släppa taget, och ge sig hän åt livet.

När man aktivt lever med LoA så går man igenom flera olika faser.

Först är det nyfikenheten, WOW det går verkligen att manifestera medvetet!!

Sedan börjar man fundera över hur man ska kunna kontrollera sina känslor!

När man inser att Tacksamhet och Kärlek har hösta vibrationen så försöker man hitta till den känslan allt oftare.

Man inser också sedan att för att kunna vibrera i tacksamhet, måste man börja uppskatta sig själv, älska sig själv, omfamna sig själv  till hundra procent.

Man inser också under processen att man måste förlåta sig själv, sin omgivning sitt förflutna.

Detta är bara några av alla faser och processer vi går igenom, det kan se lite olika ut för alla,,

MEN ,, när man har gått igenom dessa  så känner jag att då är det dags att bara släppa taget och ge sig hän.

Även fast vi aldrig blir "klara" , eller "fullständiga" och vi kommer tillbaka till de olika faserna beroende på vad vi manifesterar för händelser i livet.

Men att släppa taget, ge sig hän,  tillåta sig själv att släppa rädslorna och njuta av tilliten till livet! är ett viktigt steg för att nå ner på djupet! Kanske därför som många känner att man "nästan är där" men man inte riktigt når fram. Just för att det är något man måste SLÄPPA! ett skal till som måste bort! Något som man fortfarande inte tillåter kanske av rädsla, att skydda sig själv, att inte bli utblottad,

MEN det är dit vi måste komma, till den fullständiga tilliten till livet och universum.

Vi måste separera  oss från invanda mönster, vanor, tankebanor,, Släppa taget helt, och tillåta sig själv att vara helt FRI!

Då,,, kommer man sedan upp på nästa plattform, och därifrån kan man sedan mera aktivt fortsätta skapelseprocessen och njuta ännu mera av livet! För då når man verkligen nya dimensioner !!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[::Vera::]
9/2/14, 7:17 AM
#1

Bra påminnelser. Behöver släppa låta mig vara, bara vara inte döma mig, förlåta mig. Bara låta mig vara, inte styra upp mig, kontrollera mig, ändra mig. Låta mig vara ifred, släppa mig fri. Släppa rädsla o skuld. Låta mig bara vara…VARA. Bara vara så jag kan låta andra vara. Släppa det förflutna. Tålamod.

SHIAWASE
9/2/14, 7:21 AM
#2

Precis Liv!!! Vissa perioder är man aktiv, men vissa så behöver man bara liksom LET GO av ALLT!!!! låta sig själv och alla andra vara precis som de är,,, låta livet ta hand om en,, ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/2/14, 8:29 AM
#3

Precis! Släpp årorna!!:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/2/14, 8:31 AM
#4

Chilla! Oftast den svåraste biten det där att släppa årorna, men ju mindre vi i är i hjärnan och ju mer vi är i våra hjärtan desto lättare blir det. Tilliten bor i hjärtat. ♡♡♡

SHIAWASE
9/2/14, 8:41 AM
#5

Precis finisar!!!! Och når vi inte till den biten, så kommer vi inte längre,,, Mycket är lätt att släppa, men desto "längre" vi kommer på vägen , ju närmare kommer vi kärnan, den bit som är svårast för oss att släppa, och det är DEN BITEN som vi måste släppa för att ta stora klivet upp i nya dimensioner!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
9/2/14, 8:41 AM
#6

Det är inte mitt ansvar jag vet, men vill bara påminna att ingen behöver känna ansvar för att kommentera det jag skriver, eller vibba upp mig. Skriver ofta för att det präntas lättare in i mig då. På så vis kan jag gå tillbaka och påminna mig om vad jag har tänkt. Men är självklart tacksam när någon bryr sig. ❤️

Annons:
SHIAWASE
9/2/14, 9:18 AM
#7

LIv vännen!! Jag tror ingen känner något ansvar att kommentera och vibba upp!! Finns nog inte så många sådana personer härinne, haha, alla vill vibba upp sig själva och kommenterar när inspirationen faller på!!!! Alltså vi vibbar upp varandra automatiskt genom att skriva och kommentera varandras inlägg!!! Sedan tar man till sig det som känns ok!!!

Jag skriver också just med detta syfte,, Har tidigare skrivit inlägg om Skrivandets kraft,, att skriva gör att vi fokuserar och gör det lättare att skifta  vibb!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
9/2/14, 9:29 AM
#8

Shia Du har så rätt. Nu stormar konflikter runt mig igen, men jag står stadigt och dras inte in så djupt känslomässigt. Jag är heller inte så aktiv att själv försöka lösa konflikten. Jag har tillit till att löser sig till det bästa och jag är inte konstigt om konflikter dyker upp från det förflutna då konflikter omgivit mig sedan nyfödd. Jag är nyfiken på hur detta löser sig och nu har jag chansen till att få en annan utgång än i vanliga fall. Jag är förväntansfull på att använda mitt "nya jag" i detta. Jag har tillit till situationen, Gud och människorna som är inblandade. Jag renar tankar och hjärta från inte konstruktivt gammalt skräp och fyller mig med compassion för mig och de andra. Jag är säker på en bra utgång för alla. Det sköna är att jag inte måste tänka ut hur det löser sig. Jag fokuserar på att det löser sig. :) nått har jag lärt mig på senare år i allafall. :)

[Kathja]1
9/2/14, 11:25 AM
#9

Nä du Liv vi är nog kärleksfulla egon de flesta av oss här inne. ♡♡♡

szirius
9/2/14, 11:41 AM
#10

Bra inlägg Shia✨. Tusen tankar snurrar som väcks…

att känna att " man nästan är där" är ju på ett sätt nåt som visar att man glömmer att man är HÄR….resan och inte målet😉 …sen kan ju den känslan vara olika, jag kan känna pirr o positiv förväntan av känslan, o då blir ju nuet härligt👍, fast ibland känner jag skav o rastlöshet och då är det kanske dags att backa lite igen…se vad mer som behöver släppas…🎈

Nåt jag funderade på angående #5

Såg nyss Abes: om du tror att nåt är svårt så visar universum dig svårigheterna, om du tror att det är lätt visar universum dig lättheten

Vi är så fast i tanken att det ska vara svårt att släppa, ju djupare desto svårare- och då håller vi kvar! Kan det inte vara ett tankefel att det blir svårare ju längre in man kommer, kan det inte vara just för att vi har den inställningen så extremt hårt i oss som det blir så? Vi hittar anledningar till varför vi fastnar.  " Det är lika lätt att manifestera en knapp som ett slott" säger ju Abe. ..ska det inte vara  samma sak med att släppa smågroll och stora trauman, same same om vi inte har FÖRESTÄLLNINGEN om att en sak är lätt, den andra svår? 🤔

Men det här går liksom inte att lotsa i, iaf inte jag,  inte ens mig själv, för jag fattar alltid bara först efteråt vad som skett…det går bara via erfarenhet att uppleva skillnaderna i att kämpa och tillåta, och att göra det många många gånger innan man har byggt tillit i att det går lika bra att släppa….uppleva vilken skillnad känslan är, när man går in i att det kan vara LÄTT..och så lossnar det…

jag är en vobblare, jag känner YES friheeeeet, men sen känner jag nästan press på mig - som Linn nämnde i nån tråd. att vaddå MÅSTE jag slänga mig ut och gå banans, tänk om jag inte vill? Tänk om jag vill ta det lite pö om pö, vänta in min själ mellan varven….är det att fega, eller är det att lyssna på min väg? Jag känner att jag kan lysa i min kraft så som Shia gör nu, men jag behöver ta hand om mig själv längst vägen till den friheten…jag har mer kvar i älska mig själv-skatten att finna, det är nog nr 1 för mig…där det saknas stabilitet ännu…

# 6 jag tror att alla skriver vad som ploppar upp för DEM, inte som en direkt hänvisning till ditt inlägg, Liv❤️

[Kathja]1
9/2/14, 1:23 PM
#11

Visst är det så Szirius, vi gör det svårt när det egentligen kan vara lätt som en plätt. Vi tror att vi måste göra en massa när allt bara går ut på att vara i våra hjärtan. Jag läste igår någonstans, jag minns inte var, att vi egentligen är skapade att leva i och från våra hjärtan och att hjärna bara finns som "backup" som det organet som hjärta behöver. Men när vi lever utan att ha vårt hjärta kopplat till hjärna så tar den över och vi hör tillslut inte hjärtas röst. För det är vad allt går ut på ~att vara i hjärta. Och därmed andas och leva kärlek. (Just som det står i Bibeln btw)

[::Vera::]
9/2/14, 1:29 PM
#12

#10 Szirius… ja jag veeet ❤️🌺. Jag verkar ha en massiv skuldattack mot mig själv nu en period bara. Jag tar in minsta detalj som jag kan tänka mig kunna använda emot mig och skuldbelägga mig själv. Jag ska låta mig VARA ifred…Som jag skrev imorse.

Det är lika LÄTT att släppa att min tillvaro efter flytten inte alls blev enligt min förhoppning, som hur en fjäder lyfter lätt i vinden. Det kan vara lätt. Det är lätt, jag KAN få det att fungera och jag KAN vara fri och trygg. Jag kan älska mig även om det finns en person som behöver hata mig och vill bevisa sitt hat för mig för evigt. Det går. Jag KAN. Jag KAN älska tillbaka trots att jag inte är älskad.  Jag är fri och det är LÄTT att känna så.

SHIAWASE
9/2/14, 1:31 PM
#13

En knapp är lika lätt som billions.

Men,, när vi kommer till ett visst stadium är det de sista rädslorna,, liksom att bara rasera ALLT ,, allt inlärt, alla ramar , alla "borde vara" och släppa ALLT,, det är DÅ vi kan ta det verkligt stora klivet!!! in i nästa dimension!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
9/2/14, 1:52 PM
#14

Älvan, jag kom att tänka på nåt som jag hört Bashar säga, att när man skiftat, så är det inte säkert att verkligheten runt om skiftar direkt.. Utan den kanske kör samma varv en gång till.. Just för att man verkligen vill se och förstå att man faktiskt har ändrat på sig! För det är ju just då, när samma saker händer igen, men man själv känner sig och agerar annorlunda som man verkligen ser hur mycket man ändrat på sig! Lite coolt va?

linnease
9/2/14, 2:00 PM
#15

Hm Shia.. Vad är det som känns så stort? "Stora klivet, nästa dimension".. Är med Sirius här.. Och kom att tänka på Abraham-hicks, när nånting känns STORT så där så är man inte där, inte redo.. Då försöker man göra nån slags kvanthopp? Med motstånd kvar. Det går ju pusha på och typ göra ett.. men blir inte så bekvämt att släpas runt med motstånd kvar.. Saker kommer ju på riktigt när det bara känns som nästa naturliga steg

Älvan
9/2/14, 2:01 PM
#16

Linn Tack. Du tänker som jag försöker fatta det hela! Nu ska jag tro det genom hjärtat! Kram fina vän!

linnease
9/2/14, 2:03 PM
#17

Bra Älvan ^_^ ^_^ bara chilla på och släpp släpp släpp, allt löser sig till sist!!

SHIAWASE
9/2/14, 2:49 PM
#18

Linn! nej jag flyter nog med mest,, så inget känns stort på det sättet kanske,, mest nästa logical step, mmen jag märker själv att det är något som måste skalas bort, och jag har nog gjort det.

Kände att det även var fler som liksom hade något som måste skalas av innan vi kan ta steget vidare.

Ofta kan vi fastna i det där sista,, i något som vi inte kan släppa,, att hålla fast vi något, att vara rädd för att släppa,,

Du Linn är säkert där redan (haha) bloggae om detta i dag också, vissa har det naturligt,, jag har nog mycket naturligt, hade någon bit här, men har nu släppt ALLT känns det som,,,,

MEN många har kvar den där biten som  de måste släppa för att bli fria```

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/2/14, 2:59 PM
#19

Jag tror att det kan vara svårt att identifiera "det där sist" men att vi egentligen inte behöver det. Vi behöver inte ta sak efter sak, för skulle det vara så skulle allt behöva ta tid. Vi kan heala oss generellt ~ släppa mycket, det och säkert allt, på en gång. Men vi måste tro att det går! Annars står tvivlet i vägen.

szirius
9/2/14, 3:21 PM
#20

Haha, jaadu nästa quantumleap för dig är ju att gå in i Source tror jag Shia, så lätt o högt som du redan flyger😉 - kan inte jag få bli din kanaliserare då?🙂😛

#15 jaa, för mig skulle det vara ett kvanthopp ifrån där jag är just nu, för Shia kanske det är precis där, hon har ju redan lekt den här leken i typ hela sitt liv, väldigt naturlig Loa-ae utan trauman o grejs o naturligt bra självförtroende som inte knäckts längs vägen…..vi är där vi är…🙂

Apropå kvanthopp och läka allt direkt, jo jag tror nog att det går, men vet inte riktigt om jag vill- inget kul ju att bara hoppa, då går man miste om den härliga resan🌊, vägen, förtjusningen i allt som ska komma, jag njuter fullt i det jag redan är i, de insikter som kommer till mig och gör saker klarare och klarare varje dag, den skönaste känslan liksom ….för mig gör det inte nåt om det tar flera år …man vill ju inte ha alla maträtter direkt framför sig utan njuta av dem varenda dag en i taget…så man får helt enkelt välja, hoppa eller glida, vilken tur!😂

Annons:
retep
9/2/14, 3:25 PM
#21

… inte säkert att verkligheten runt om skiftar direkt.. Utan den kanske kör samma varv en gång till.., runt, runt i orkanen, i cyklonens virvel…med viljan att släppa taget…och känslan av att nästan vara  där, att ge sig hän att låta sig falla in, i… stillheten i orkanens öga… betrakta och leva i virveln utifrån cyklonens mitt…inse att alls inget är utanför, utan allt bara i sig självt…inifrån och ut

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Älvan
9/2/14, 3:51 PM
#22

Retep Så sant Så svårt Så lätt

SHIAWASE
9/2/14, 4:38 PM
#23

Oj,, där försvann mitt inlägg,

Vill bara säga att JA,, ja jag har lekt leken hela livet,,,

OCH JA, jag har blivit "anklagad" sedan barn för att inte ta saker allvarligt nog,,haha

Men det är VALET jag har gjort.

Att vända saker positivt, att inte älta att inte vända ut och in., att inte ge mer energi till en händelse genom att prata om den.

Självklart händer massor i mitt liv också!!! haha, ni skulle bara veta!!!

Men jag väljer att inte ge energi till något sådant, jag väljer att ge energi till det som genererar positivitet!!!

OCH jag gör det också, och jag är bra på det!!!

Vi gör alla våra val!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
9/2/14, 4:49 PM
#24

Hm.. shit jag har ju känt så jag med.. att det bara är den här sista biten att släppa.. Kanske nåt jag ska klura på.. eller inte, som Kathja säger. Bara släppa! 🤗 Och flowa med dit strömmen tar en.. Men ja så mycket sanning i alla inlägg, vi behöver verkligen släppa för att flyta med.. och det är verkligen RESAn som är grejen.. jag vill oxå nujta njuta av alla saker, insikter.. ta min goda tid på mig! Får ju massiva downloads med iéer och idéer som räcker i åratal känns det som.. eller i alla fall i ett par månader! Men vill samtidigt njuta av varenda litet steg..

Hm fastnar ibland lite i den linjära tiden ändå fortfarande.. tänker att om jag gör EN av grejorna så missar jag de andra.. men om jag bara släpper allt så blir det alltid så himla mycket bättre än jag ens kunde tänka ändå!

Jaaaaa Retep.. bara våga släppa och trilla in i orkanens mitt ❤️❤️

[Kathja]1
9/2/14, 5:00 PM
#25

Men vi måste inte välja! Bara för att vi "släpper allt" så slutar inte livet att bli en resa och upplevelse. Det är ju inte så att vi på något sätt blir klara. Som A.H säger ~ Vi kommer bra att skapa nya nivåer och nya upplevelser. Vår "högsta nivå" kommer inte att vara högst längre.

linnease
9/2/14, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hmm.. ja det borde ju vara sant.. Men jag känner lite som en vän till mig kände innan.. det finns ju så MYCKET kul att göra, man hinner inte med allt! Han ville typ klona sig! Och jag med! Jag kan tänka mig en hel livstid med ena M.. och en med andra!? Och allt annat jag vill göra med? Eller är de bara som jag tror? Kommer allt bara passa in samtidigt?

Åh haha, jag snurrade in mig i relationstankar häromdan igen.. när jag insåg att jag som skärmat av mitt ex lite grann för det fanns så mycket gammalt groll där.. Men han har hela tiden varit där och är bara kärlek.  Men nu är jag redo att släppa in igen!! Och vi har oxå SÅÅÅÅ mycket i vortex ihop oxå  känns det som.  Så jag bara, men hur sjutton ska det gå till? Ska jag ha alla tre i mitt liv på en gång?!  På den djupa, nära nivån?? Hur ska jag hinna?

SÅ, haha, jag frågade efter nån input och hamnade på horoscope.com, love fairy.. Och skrattade gott åt svaret.. och min tolkning av "keep all three in motion"

szirius
9/2/14, 5:39 PM
#27

#21 mmm, ja precis, bara virvla omkring i orkanen mellan varven o spegla sig i allt😛, kanske inte det yttre ändras men man börjar tycka att orkaner inte är en läskig katastrof utan en spännande karusell, man vet inte vart man ska landa men det är bara tt följa med!🥳

# 26 oj känner igen det där, kan ha tusen idéer, vi kanske får köra parallella liv😉…har liksom ett helt imperium av idéer med maken som vi vill bygga upp, sen har jag egna idéer som liksom är nån heelt annanstans, och så få ihop det🤦‍♂️, o sen allt annat jag vill göra! Vet ni vad jag gjorde idag- jag bara slängde ut min tanke att börja ha barnkör, är sååå sugen på att hålla på mer med musik med barn, o de var såååå på direkt, trodde inte det…och jag som inte vill binda upp min tid mer, haha, men får bli på söndagmornar typ🤪, men jag vill så mkt! 

Äh, man får ta andra grejer i andra liv om man inte hinner med dem denna sväng, känns ganska fine att tänka på❤️…har ju nämnt det förut…, hippieliv o kollektiv o stor buss med 5 ungar…finns i min själ men är ju samtidigt så himla nöjd med livet jag lever NU i vår fina trio i vårt slott med våra företag❤️❤️❤️

Annons:
linnease
9/2/14, 5:50 PM
#28

Ja!! Ibland känns det som jag redan gör det.. och liksom snappar upp saker från andra liv.. eller att jag KAN det, klona mig.. eller uppleva saker i andra tidslinjer.. men är det inte det vi gör, som Source? Vi är ju alla parallella och ett samtidigt på nåt vis. Hm fast jag blir så lost när jag tänker på det så bättre att bara chilla och släppa och göra nåt konkret här och nu.. som mera te kanske.

[Kathja]1
9/2/14, 5:55 PM
#29

Tror ni inte att allt det där med karlar och planer löser sig om man bara är där man ska vara? Om man bara vibbar kärlek?

linnease
9/2/14, 6:14 PM
#30

Jo det borde ju det.. 😇 tänker lite för mycket ibland bara 🎧 Ok nu får det bli åter till Bashar - bara gör det som känns roligast och mest spännande i stunden!

retep
9/2/14, 6:46 PM
#31

…att göra val är inte alltid ett måste…och då inte något jag gör… Att släppa taget, inte något val och inte en aktivt!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
9/2/14, 9:02 PM
#32

#26 Hahaha!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/2/14, 10:18 PM
#33

Kathja,, nej det finns inget slut och livet slutar aldrig, vi expanderar ständigt.

Och ÄR vi bara  så ÄR vi bara och där behöver inga aktiva val göras.

MEN,, när vi inte bara kan vara i ÄR stadiet, så behövs aktiva val göras hur vi vill förhålla oss till livet , händelser och människor. Och det  är dit jag vill komma att SLÄPPA alla föreställningar , släppa årorna och komma närmare ÄR stadiet, gör att vi kommer ett snäpp vidare , till ett ännu lättsammare varandetillstånd.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
9/2/14, 10:19 PM
#34

Peter! Kul att se dig här förresten!!! Tänkte faktiskt på dig häromdagen❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
9/2/14, 10:25 PM
#35

Eftersom vi är människor med allt vad det innebär är det nog svårt att vara i allt som är heeeeela tiden. Och då behövs det val för att välja bort saker, som att tänka en massa, för att komma tillbaka till allt som är. Eller Vortex. Eller Gud. Same same

SHIAWASE
9/2/14, 10:40 PM
#36

Precis!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/3/14, 12:18 AM
#37

Hotseater: “But this NEGATIVE thing happened

when I was HAPPY??”

Abe: “Well, if some good things can happen,

that means I must be in a pretty good place.

So if I’m in a pretty good place,

then why could something negative happen?

And we say:

“Because you have DIFFERENT BELIEFS

about DIFFERENT SUBJECTS of your life experience

and what’s manifesting is always a perfect representation

of the BALANCE of those INNER beliefs”

--------------------

“Most of you weigh in, emotionally,

somewhere around frustration and overwhelment,

while you can dip into the lower registries

depending on DIFFERENT subjects.

And we also acknowledge that on SOME subjects

you’re in DIFFERENT places than in other subjects.

On money you could be feeling pretty good,

while on relationships you’re not feeling so sure of yourself.

In other words there’s ALL KINDS of VARIATION,

but for the most part you’ve got a motor running,

and that motor is a vibrational offering

that is equalling the way life is treating you,

what you’re getting back.

And what we are here to remind you of today,

is that with far less effort than you’ve ever thought,

with far less effort

than it takes to learn quick books on your computer,

you can move up the emotional scale,

you can take the emotional journey.

We want you to make your journey

from not enough money to more money,

from not enough love to more love,

from not enough wellness to more wellness.

We want to help you take that journey

from where you don’t want to be

to where you WANT to be.

We want to help you make it an UNDERSTANDABLE journey.

You’ve got to be able to tell if you’re moving in the right direction,

because we see so many of you start to move in the right direction,

then listen to the opinion of someone else

and move in the opposite direction,

and you regain your resources

and you start to move in the right direction,

but then you TAKE SCORE too soon.

You say: ‘I can’t tell if I’m moving in the right direction

because my body isn’t healed yet,’

or ‘because the money hasn’t landed in my bank account,’

or ‘because my lover isn’t in my bed yet.’

And we say, friends,

you got to STOP TAKING SCORE

and start feeling the vibrational countenance.

And when you CONSISTENTLY feel better,

EVERYTHING begins working for you.

And those who are watching you think you are magic.

Those who are watching you say to you: 

What in the world are you doing?

What’s changed in you?’

And you tell them:

‘I STOPPED beating up on myself.

And I STOPPED listening to everybody else’s

idea of how I should feel.

And I STARTED caring how I FEEL.

And I STARTED reaching thought by thought

for the BEST FEELING I could find.’


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
9/3/14, 12:35 AM
#38

känner verkligen igen! Nämnde ju detta, hur vissa delar känns så enkla o självklara och helt fria, total tillit o noll rädsla i mig, medan andra har kvar andra föreställningar….

det har dykt upp flera gånger idag, påminnelsen om att känna känslan, som om det redan finns, och det är det enda som är av vikt, hur vi känner oss i stunden…så hmla vilsamt…🌺

[Kathja]1
9/3/14, 1:54 AM
#39

"Vilsam" är ordet! Samma känsla som jag förknippar med "ease" som A.H ofta använder. Känslan av att glida fram i livet och så plötsligt vobblar det lite som att man trampade snett på en sten, så viftar man ut med armarna lite och så har man återfått balansen. Så glider man vidare och får syn på utsikten och känner iiiiihhhhh vad vackert! Och så glider livet vidare i känslan av vilsam kärlek. Så känns livet just nu. ♡ Det är ett skönt liv. ♡

MissInAction
9/3/14, 6:13 PM
#40

Ha! En till grej på temat, som kom på mailen för en stund sen 🙂

_Whoohooo!! Stayed up all night counting the stars!! Thanks for indulging me with this later than normal Note:

Please don't be alarmed, dear Maria, as you walk down the path of life, should you ever find you suddenly don't have the foggiest idea of how your grandest dreams will one day come to pass. 

This is a good thing. A really good thing. 

Just keep walking… 
    The Universe_


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: