Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 5810 ggr
Otroulig
8/26/14, 8:42 PM

Bubbeltråd nr 2

Här i bubbeltråden är det tillåtet att bara bubbla på om allt det roliga , trevliga, fantastiska  saker, både små och stora, som händer i våra liv..

BUBBLA PÅ!!!!

Bubbeltråd nr 1 hittar du här 

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
8/27/14, 7:22 AM
#1

Jag BUBBLAR!!! för skiftningen som är på gång!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Alder]
8/27/14, 9:00 AM
#2

Haha, här har det Bubblat rejält under en tid. men det har varit nyttigt för mig,för någonstans så har min inre röst sagt till mig, Allt kommer att ordna sig.😉

[Kathja]1
8/27/14, 10:19 AM
#3

Nu har jag varit här inne och vänt många gånger. Men det finns inga ord att förklara med just nu ~ allt bara är och det är så naturligt och underbart oavsett vad som kommer till mig. ☆☆☆ Så jag flyter vidare och börjar nästan se fram emot att mitt upplevlade jag ska möta mitt jobb i nästa vecka. Men bara nästan. ;-)

Otroulig
8/27/14, 10:47 AM
#4

Jag måste bara bubbla för jag blir så lycklig och glad över alla härinne som göra såna insikter och som kommer så långt och som delar med sig ..jag blir verkligen tok glad och lycklig!!! YES!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/27/14, 1:37 PM
#5

jag vill bubbla för att jag får bevis varenda dag och hela tiden hur otroligt bra jag blivit på att skifta vibb! Vilket gör att det inte gör nåt ifall det är lite bergodalbanigt, för jag fixar till det lätt som en plätt!!  Bara foka rätt, andas stort, uppskatta tillvaron, njut av livet som brusar inom mig, se magin i allt, veta att allt är bra, sträck ut hjärtat o våga tycka om, våga vara den jag är med fel o brister o fantastiska talanger, i AM, tillåta mig känna vad jag känner utan att lägga krokben på mig själv, det är ok att känna sig lite osäker o rädd, det är modigt att våga leva ändå, att testa, och att skapa varje dag till det man vill, wow, vilken frihet detta är, jag blir salig när jag inser att jag har ett fritt jobb. Bara JAG väljer!

🥳🌊☀️

Och bubblar vidare över glädjen att höra killarna ute fånga syrsor med håv…så stora nu med målbrottsröster men ändå så mkt lek o skratt i dem ❤️

[::Vera::]
8/27/14, 1:58 PM
#6

Och jag bara bubblar idag, och nu över att jag prickade min hårfrisörska som jag gick hos för länge sedan. Visste inte att det var hon när jag bokade för jag hade såklart glömt namnet.. Och hon kände igen mig och skrattade för hon minns mig som Plupp som kom in och ville ha håret färgat blått för 11 år sedan. Jag hade lika friss som Plupp. Hon sa däremot strängt nej då, vilket var jätte tur tänker jag nu. Gillar ju blått… Men vet inte hur jag tänker ibland.

Jag är ju lite fåfäng med håret, så jag blev ännu gladare idag över att hitta henne. Och hon är så bra, varm, rolig och väldigt trevlig. Fick en helt ny friss och det blev super! 🙂

Annons:
Theleonora
8/27/14, 2:01 PM
#7

Bubbel, bubbel, bubbel!! För mig är det dags att ta mig till frissan för ny färg eller slingor. Kan inte välja. Väntar på inspo!!! Come to me!!! Men blått är ju inne nu. I våras tänkte jag att jag skulle ha svart hår och blått längst ner som om man har doppat håret i blå färg!! Snyggt!!


Otroulig
8/27/14, 2:04 PM
#8

Hihi Liv, jag har också haft Plupp frisyr

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/27/14, 2:13 PM
#9

Det var värst Otroulig! 😃

szirius
8/27/14, 2:15 PM
#10

jag har haft knall-lila page en gång😂.

Åh, jag tar detta frisörsnack som ett tecken - snart dags att manifestera mig rött hår igen, typ vinrött, har varit sugen ett tag🌺

[::Vera::]
8/27/14, 2:20 PM
#11

Åh Thele… Jag vill inte ha svart hår och det blir nog inte så snyggt med en ljusare färg+blått känner jag spontant. Jag ska färga om en vecka så jag ska med leta inspiration nu. Brukar bli minst tre olika färger. Det är kul med många 🙂

[::Vera::]
8/27/14, 2:23 PM
#12

Vinrött är snyggt!… Gör det Szirius! Hmm.. det var ett tag sedan jag hade rött-rött. MEN det är en så aggresiv färg. Vad är en snäll färg? Kovitt?

[::Vera::]
8/27/14, 2:26 PM
#13

Lila page??! 😍.. Det låter lite speciellt… Har aldrig sett det på någon.

Annons:
szirius
8/27/14, 2:28 PM
#14

beror ju på var man går ifrån, rött för mig kan vara att våga synas och vara livsbejakande, jag tycker inte att jag blir aggressiv av rött, den lyfter mig snarare från fegmeset…

[::Vera::]
8/27/14, 2:38 PM
#15

Rött är min andra favoritfärg, men det verkar inte gå så bra när jag t ex klär mig i eldigt rött. Brukar bli knas då 😉 ..hamnar med inte så snälla människor. Det är så för just mig iaf. Hade rött hår när träffade exet.  Men det är absolut livsbejakande och vackert på andra!

[Kathja]1
8/27/14, 3:16 PM
#16

Mitt drömhår är stort och vikt och mörkrött. Sådär med lite flätor och krafs i. "Stenkastar" frisyr som min man kallar det. Men det tarvar allt en portion löshår för att få till det. Det sjysta överarmar och några till tatueringa det står på önskelistan. :-D

Theleonora
8/27/14, 3:59 PM
#17

Jaaa rött är fint men vettefaan om jag vågar.. Funderade ju på rött när jag gjorde om mina slingor i våras… Kanske dags för rött och eldigt!! Det är ju jäkla snyggt och jag tycker ju att de få jag sett med rött hår har haft? eller fått? så fin nyans på huden också.


Älvan
8/27/14, 4:12 PM
#18

Jag bubblar! Och för mig är symbolen för allt bubblande champagne och det har det varit gott om! Jag vill bubbla mer. Frissan lyckas jag inte stämma träff med. Liv det var bra manifesterat med din frisör ju! Så enkelt. Jag vill också!

SHIAWASE
8/27/14, 5:31 PM
#19

haha!!! underbart med bubbel härinne!!! Nu ska jag bubbla mig tillsängs, några timmar,,,,, har en dotter som måste veckas och jag själv också!! Hon jobbar som bara den,, som dansare och assistent åt koreograf,, och jag vet inte vad, och har knappt sovit sista veckan,, men vilken erfarenhet!! Och jag måste ju också upp ,, jag har ju RONJA,,, och massa annat!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
8/27/14, 5:53 PM
#20

Hihi…  #12Vad är en snäll färg? Kovitt?

kul med internskämt 🤗

Annons:
[::Vera::]
8/27/14, 8:00 PM
#21

#18 Älvan! Det var väldigt konstigt för det finns massvis av frisörsalonger här. Jag valde den salongen vars namn tilltalade mig mest och så blev det rätt 🙂.

Vet inte om det är manifestation eller om det kallas något annat. Tänkte ju också en tanke att jag hoppades att hon fanns kvar och att jag skulle hitta henne. Så nu undrar jag förstås tyvärr vilken av de två sakerna som jag gjorde som ledde till att det blev rätt.

#12 Linn 🤗🙂

Älvan
8/27/14, 9:04 PM
#22

#21 liv Båda Du sände ut önskan Sen lyssna du på intuitionen Dvs

ollivoll
8/28/14, 8:02 AM
#23

Äntligen:)) efter mer än ett halvårs ryggont träffade jag på en hjälte, en osteopat vid namn Börje som såg att jag var helt sne i ryggen och gick snett. Han knäckte till 5 knotor till rätta och det tog 5 min. 5 MINUTER!!!!!!! Jag har plågat mig igenom alla tänkbara metoder och som har kostat mig skjortan bl.a. Andra osteopater for no shit! Man kan i te beskriva mörkret som lägger sig när man har så ont i ryggen att den har påverkat bröstet och andningen ( bröstet var låst, förklarade han) för första gången på vad som känns som evigheter kunde jag hosta riktigt:)) jag kan böja ryggen i alla vinklar utan att känna ilningar i ryggraden tjhooooo äntligen:)) :)) :))

Theleonora
8/28/14, 8:34 AM
#24

Härligt Älvan, kanske dags för mig att gå till en osteopat också!


[Kathja]1
8/28/14, 8:39 AM
#25

Förstår din känsla Olli, vet bara hur det går bra när jag hade ryggskott och det släppte. :-D

szirius
8/28/14, 9:45 AM
#26

# 23 hallelujamoment, eller hur? Så obeskrivligt skönt🤗 jag ska få en kota fixad i nacken, läääängtar, för jag vet hur underbart skönt det är efteråt🌊🎈

Och bara foka på det braiga, inte att det är fel nu o blablbla o vad har jag gjort för att skapa detta, utan bara vara fylld med magin att det finns nån som kan fixa, hurra vad ljuvligt att folk jobbar med sånt, klicka tillbaka kotor som hamnat snett, det är jag så tacksam för, o lycklig att de har såna jobb som säkerligen känns supergivande och meningsfulla! Vackar ringar på vattnet runt runt överallt.

En kropp är en kropp, det är en del av våra behov av kontraster att det ömmar o knorras i den emellanåt - MEN det är vad vi GÖR med dessa upplevelser och känslor som kan förändra oss på djupet, i vår förmåga att bara välsigna livet som det är, och behålla nyfikenhet och entusiasm! Så känner jag idag wohooooo🥳

Så just nu är jag bara så pirrig förväntansfull över hur underbart det kommer kännas när kotan är på plats och stelheten släpper, jag riktigt känner det redan nu! Yes!

szirius
8/28/14, 9:51 AM
#27

Jag är så bubblig idag, vaknat på toppenhumör o givit mig iväg tidigt o träffat min fina snälla läkare🤗, o wow, alla är ju så trevliga👍, småprat i väntrúmmet, varma leenden, äkta intresse, hejningar o leenden i affären efteråt, mmm, jag trivs så bra i min lilla lyckliga bubbla där alla i min omgivning är härliga😂

ser fram emot heeela långa dagen idag,  träffa mysiga elever, sen åka till stan på em o fixa små ärenden, träffa lite släkt, solen skiner☀️, ska laga indiskt , o ikväll är det yoga, life is lovely!❤️

Måste rusa!😛

Annons:
ollivoll
8/28/14, 10:00 AM
#28

Jaaaaaa, bort med alla dumma felplacerade knotor…….. Att inte ha värk är verkligen halleluja. Så tveka inte att gå till en benknäckare men gå till någon ni vet är duktig. För dom som är duktiga är supersnabba:)

[Kathja]1
8/28/14, 10:36 AM
#29

Shit vad det är underbart att vilja göra allt på en gång. Maniskrisk på gång, men bara ler. Jag letar mönster till att sy en jacka, virkar rutor till en tröja, läser, mejlar, planerat nästa kurs, mediterar, njuter, hoppar runt, dricker te, känner tacksamhet, lagar en tröja… Livet är bara så underbart!!!

Otroulig
8/28/14, 12:28 PM
#30

Med hjälp av orden "jag kastar årorna" så kommer jag nu så lätt in i det fria flödet och hamnar i en fantastsk känsla av att allt är möjligt. Jag öppnar mig och känner hur jag vågar blotta mig, vara sårbar och samtidigt så levande och pirrigt förväntansfull. Det känns som att en kanal har öppnats.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
8/28/14, 12:50 PM
#31

Otrolig, Kathja, ollivoll, szirius, liv! Wow vilket skapande! Kul att ni hittat flödet. Ni är vackra och värdefulla. Det gäller allai tråden såklart!

Otroulig
8/29/14, 11:50 AM
#32

Okej, den här är mest bara rolig, skrattade högt. Hoppas länken fungerar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/30/14, 3:32 PM
#33

Jag är så sugen att ha människor runt mig🤗, tycker det blir så intressanta samtal också, som att jag o maken pratar ännu bättre när fler är med🙂..o jag blir ofta så kär o stolt, tycker att han är så klok o smart o härlig😛

Igår blev det spontan-övernattning av killar, de var uppe halva natten o sov till 10.30, precis som det ska va i den åldern😉, sen var tanken att vi skulle åka o bada idag  men ändrade oss då det var så skönt att bara slappa i trädgården🌺. Jag har rensat vaxbönor, fick en hel påse, o ska nu göra böngratäng, falafel, potatissallad o maken ska grilla köttfärsbiffar ute….kom på att en kompis sagt att böngratäng är det godaste hon vet, så jag ringde o frågade om de ville komma över o äta- och de ville de! ÄLSKAR det spontana, svisch så blev denna dag o kväll fylld med trevligheter❤️ Trodde att det var söndag och så är det bara lördag wihiii, ännu mer bubbel på det!🥳

Alltså är verkligen om och om igen så lycklig över rörelsen som kommit in i våra liv, fler folk, mer kul, öppet, roligt! YES!❤️

Just det! Maken fick kontrakt med en till skola, de ringde i morse, wihiiiii🥳🤑

SHIAWASE
8/31/14, 2:30 AM
#34

Ja jag träffar ju alltså nya personer hela tiden, och det blir bara högre och högre vibb på alla!!! Och jag får ju höra att också, bara jag kommer in i ett rum,,, Igår såg jag ju filmen som jag länkade till,, träffade superintressanta människor så vi var ut en sväng efteråt,, och unga! 22 åringa killar !!! Så nu har jag vaknat lika hög som när jag gick och la mig, men nu måste jag jobba, men jag vill liksom bara bubbla vidare!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
8/31/14, 3:16 AM
#35

Jag måste bubbla på lite,, det är helt otroligt egentligen (eller inte,,haha) Jag håller på att bygga upp ett nätverk av människor som verkligen är på high flying disc, leading edge,, helt, fantastiskt!!! den ena efter den andra,,, vi träffas, hoppar över allt vanligt prat, och på en gång är det vibb prat, business, happiness,  OCH alla dessa är helt annorlunda än typer som jag har umgåtts med på sista åren,,, SÅÅÅ underbart!!! YES!  Så mycket som händer och kommer att hända och utvecklas``

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
8/31/14, 8:33 AM
#36

Så spännande Shia, jättekul!!

[Kathja]1
8/31/14, 8:42 AM
#37

Helt underbart Shia!!! Undra var den sortens människor finns i Sverige…

linnease
8/31/14, 10:28 AM
#38

Lite överallt tror jag :) Storstäderna mycket skulle jag tippa! Folk med massa driv o energi, yay!

[Kathja]1
8/31/14, 11:05 AM
#39

Hm, borde finnas på landet med. Skickar en allmän önskan om att trilla över ett gäng. ♡

SHIAWASE
8/31/14, 11:24 AM
#40

De finns nog överallt, just nu är jag som en magnet!!! de bara dyker upp från alla håll och kanter, det är events i massor,, och  den ena "värre" än den andra,, så fantastiskt liksom,,, OCH alla är även inriktade på pengar ,på ett sunt och bra sätt,, alltså, och samtidigt väldigt andligt ,, Mycket av det men som man sedan använder på bra sätt, så min pengavibb stiger verkligen nu ,, INGEN pratar något negativt, det finns liksom inte i vokabuläret hos någon av de jag pratar med nuförtiden,, allt är SJÄLVKLART!!! KLART DET GÅR, JA!!!! vi gör det!!!  liksom,,  På facebook väller också alla dessa in och här i Japan pratar man ju formellt med varandra innan man är vänner typ,, men här skippar alla även den biten det är första namn eller smeknamn och liksom "vardagsspråk" på en gång,, vilket är OVANLIGT , har aldrig varit med om det i det här landet,,, så oj   vad fantastiskt,,, energin är så otroligt stark````

De kan nog dyka upp både i staden och på landet!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
8/31/14, 11:39 AM
#41

ooooh, Shia- förstår att du är hög, man smittas ju av varandra, det är verkligen UNDERBART att träffa folk där det inte finns några " det går inte" utan bara jaaaa, vad kuuul, bara gå bananas - vad spännande att se också hur traditionerna bryts upp, att det formella skippas✨

Såklart att det finns även på landet, du får sätta upp lappar o visa att du finns Kathja😉! Jag har ju trott likadant, tills jag drog igång yogan, o de finns ju HÄR, precis i min närhet o har funnits hela tiden❤️ Och det skapas vingar - haha skulle skriva Ringar på vattnet men det blev Vingar och det passar ju ännu bättre🥳, för nån känner nån som känner nån o plötsligt har hela byn fyllts med härliga bekanta🤗

Annons:
[Kathja]1
8/31/14, 12:38 PM
#42

Jag har mina mina planer…😎

linnease
9/2/14, 9:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

Ååååh så bra det går om man bara slappnar av och släpper in!! Jag har en hel studio nu!! Bara saker jag lånat på obestämd framtid, och en del som jag fått! Så häftigt.. Och dessutom egen ljudtekniker som hjälper mig när jag fastnar. Man behöver verkligen inga pengar, bara släppa taget!! 

Kolla så fint!! Precis riggat upp det lilla mixerbordet ikväll och fått bra ljud i mickarna.. nu är allt redo för mitt första låtprojekt 🙂☀️❤️❤️🌊✨

linnease
9/2/14, 9:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

.

Otroulig
9/2/14, 9:17 PM
#45

Du är så sanslöst bra på att tillåta att grejer bara flödar in Linn, så inspirerande ❤️🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/2/14, 9:23 PM
#46

Ja eller hur! Så fort jag bara släpper taget så poppar saker upp, i den takt jag klarar av att ta emot utan att bli helt överväldigad eller supertrött. ❤️❤️

linnease
9/2/14, 9:25 PM
#47

Och säga JA till saker.. lärde jag mig av filmen Yes Man. Sån fantastisk lärare.. jag säger ja till allt av default nästan nu, som första instinkt.. lära mig att ta emot var stort! Sen har det blivit en del hick-ups på vägen, precis som i filmen.. måste ju inte säga ja till ALLT.. men det skiftade massor saker för mig. Jim Carrey är grym!!

SHIAWASE
9/2/14, 10:23 PM
#48

Fantastiskt Linn!!!  Det är väl detta jag också menade med mitt tidigare inlägg,, haha, YES MAN eller hur!!!! Say Yes````

Härlig inspiration du är !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Älvan
9/2/14, 11:00 PM
#49

Yes man är grym!! Hela jim är sååååå otroligt loa! Hoppas ni alla sett intervjun m honom om hur han skapade sin egen framgång! Så otroligt häftigt. Sen finn en föreläsning där han är helt grym i tal till avgångsstudenter! Den mannen är en stor inspiration för människans oändliga möjligheter till expansion!

Otroulig
9/2/14, 11:09 PM
#50

Det klippet med avgångs studenter var uppe för inte så länge sen. Fantastiskt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/2/14, 11:27 PM
#51

🤗🤗❤️❤️

szirius
9/3/14, 12:13 AM
#52

Linn, du är verkligen en pärla på det där✨🎁, vad härligt!

Och yes man! ❤️ Och Jim carrie, jaa

[Kathja]1
9/3/14, 2:49 AM
#53

Jaha här ligger jag vaken…. Somnade i soffan och tänkte en tanke för mycket innan jag hann att somna om i sängen och nu ligger jag och funderar på att gå upp igen. Huvudet är fullt av "vill göra". Planerar att fixa en klänning så den blir fin, vibbar på att jag så vill fixa 5000 kr eller mer så vi kan komma iväg till Tyskland på bröllop om två veckor. Tänk stort härligt kurdiskt bröllop, fullt av glada människor som man aldrig har träffat förr. Åh vad jag är där! Samtidigt som jag spånar på min nästa kurs och hur jag kan lägga upp homeparty på temat loa för att nå folk. Studsar även i och ur kreta och om jag inte ska slänga ihop en sjal som matchar klänningen så jag har något att ta på mig på bröllopet när allt löser sig så vi kommer iväg. Fast jag ska kanske sova… Börjar ju jobba igen i morgon efter fem veckors semester. Speedad?!? Vem? Jag? Nääää…

SHIAWASE
9/3/14, 4:38 AM
#54

haha!!! Kathja! Jag blev ju förvånad att se aktivitet här den här tiden!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/3/14, 7:11 AM
#55

Har sovit super kasst men vaknade just glad, men trött (klockan är sju…) så lika bra att gå upp. Ha det bäst alla fina för det ska jag ha! ♡

Annons:
SHIAWASE
9/3/14, 7:29 AM
#56

Ja!!!jag har det bäst :) är på väg att träffa M , jobbprat och kulprat!!! Och High vibb time!!!! Njut av din dag Kathja:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
9/3/14, 8:48 AM
#57

Klotterplanket har försvunnit ur sikt,, så jag bubblar här eftersom jag är för lat för att leta,,haha,, ska ju ha ett "möte" ,,, och har hittat ett finfint kafe,, med uteterass ,, värme och soll

Denna sommar har jag liksom knappt upplevt eftersom jag har jobbat så mycket,, Mår bra och myser här i eftermiddagssol, musik i väntan på M mfl!!!

YES!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/3/14, 9:02 AM
#58

Jag har vaknat två mornar i rad i en strålande känsla. I morse vaknade jag med orden: Nu kommer chanser!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/4/14, 1:01 AM
#59

Chanser!!! härligt otroulig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/4/14, 7:25 AM
#60

Shit! Vi har ingen våg hemma men vi har på jobbet. Jag har känt att jag har gått ner i vikt så nyfiken som jag är kollade jag om det stämde när jag hade möjlighet…. Nästan fem kilo på en månad! Bara av att vara happy och följa mitt hjärta! Så coolt!!! Det funkar ju. ;-)

Otroulig
9/4/14, 8:28 AM
#61

Grejt Kathja!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/4/14, 8:33 AM
#62

Åh jag har nog gått upp fem i sommar.. jag vill med!!

Annons:
SHIAWASE
9/4/14, 8:48 AM
#63

Ja Kathja! Jag har också gått ner massor,, Går ner så fort jag är i flödet!!! kan ha kläder jag inte har kunnat haft på länge nu!!! KUUUL,,,!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
9/4/14, 8:57 AM
#64

Åh härligt Shia o Kathja ^^ Hm, jo.. jag har pushat ganska hårt, mer än bara flowat.. Haft typ träningsläger med mig själv för att klara att vara vaken o aktiv hela dagar.. Och bara tryckt i mig mat o kolhydrater för att hålla mig vaken. Men snart kan jag nog sluta med det o vara vaken i alla fall ^^

Otroulig
9/4/14, 9:59 AM
#65

Ja, hihi. Jag vet inte vad som hänt, jag ser gravid ut :o. Kan tänkas att jag fokat på någon annans mage , ops :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/4/14, 10:09 AM
#66

Haha jag ser oxå ganska gravid ut… åååh jag var så nöjd i början på sommaren när jag plötsligt kom i ett par byxor som inte passat på ett bra tag.. Haha nu är de allt lite tighta igen. Men jag chillar. Det blir ju bra ändå!

szirius
9/4/14, 10:06 PM
#67

Grattis till flowkroppar🌊, så enkelt när man släppt fokuset, eller hur?❤️

#64 kul att du skrev just detta. För det där är en så vanlig grej att tänka, att man är trött, alltså behöver man äta! Det är inte så.  Jag är ju lite nördig🤓och gör  empiriska studier av det mesta 😂Jag har iakttagit detta i mig själv och även bland andra nämligen. Och provat på olika sätt. Äter jag mig pigg så går jag upp. Ofta har jag varit trött för att jag rört på mig för lite, inte för att jag ätit för lite….eller att jag tänkt oj, nu har jag tränat så hårt nu måste jag äta jättemkt för att inte tappa muskler…..men det stämmer inte heller. # starkmuskel#

Man behöver knappt äta om man bara sitter/ligger hela dagarna för då förbränner man så lite…jag tror att det delvis är därför det finns så mkt övervikt nuförtiden, för folk sitter hela dagarna, känner sig trötta, tänker att de behöver fylla på med energi och näring och ÄTER sig pigga , istället för att träna sig till energikicken. Huj, tur att jag skriver härinne, behöver inte oroa mig för hur ni ska ta detta😉….jag ville ju såklart bara dela med mig av min egen erfarenhet o tankar kring det…

O chilla är definitivt vägen! När jag chillar, är i mitt flöde,  så får jag kontakt med min kropp, o så vet jag hur jag ska träna o äta, för jag får så tydliga signaler hela tiden✨ Jag kan inte komma ifrån att det här är en stor del av mitt liv, att balansera kropp o själ till ett bra mående ,så jag kan liksom inte låta bli att bli lite PÅ…😇

Otroulig
9/4/14, 10:12 PM
#68

Du är så klok du! Szirius! Fattar inte varför den dära tröskeln finns.. Nu pratar jag om mig alltså, men det är så tydligt ett motstånd … Hellre sova än röra på mig, när jag är trött.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/5/14, 3:15 PM
#69

Ååh ja jag vet.. Är ju trött pga motstånd..försöker göra för mycket för fort. Och kaffe o socker o massor av andra kolhydrater har faktiskt funkat för att kunna pusha lite. Men gud ja, vågen hemma hos mamma visade 6 kg plus i morse. Tur att jag är chilla nog idag så jag plötsligt var sugen på promenad istället för mat :)

Annons:
linnease
9/5/14, 3:23 PM
#70

Eller pusha mycket! Typ tre dagar i rad ute på äventyr.. Vilket är nytt rekord, så det var så värt det ett tag. Men nu är jag mer flow-sugen igen.. Kommer nog hitta nåt nytt, flowa OCH kunna vara vaken o göra saker, yay!

szirius
9/5/14, 3:30 PM
#71

#70 flowa i stället för pusha vännen🤗, sitter ett tänk i dig att du måste pressa för att klara nåt, när det är exakt tvärtom❤️släppa motståndet så går det lätt🌊…det är på väg nu, yeeeeeees, iiiiiiiiiiiiiii🥳

szirius
9/7/14, 10:23 PM
#72

Vill bubbla lite! Fick en nytändning vad gäller trädgården o en förmåga att se allt jag fixat 🥳i stället för att stirra på det som finns kvar.🤐…bläddrade igenom mina feng shui-böcker igår o började skissa o kände att WOW, det är ju verkligen riktigt bra redan👍…jag har gjort ändringar utan att veta vissa saker o liksom gjort "rätt" på känsla! Så kuuuuul! Det blir en positiv spiral för då känns det " jaaa, det är därför vi har mer o mer flyt i livet" 🌊

Fick ljust tegel idag som jag lagt runt ett stort träd, där jag ska plantera pinfullt med vårlök, iii jag är så glad över såna små grejer🌺…o flyttade lite andra stenar o byggde en rund rabatt där jag planterade porslinsblommor, som blommar hela sommaren, de var på rea, det blev så fint! YES

Har liksom känslan att handlingen syns, varje sak jag gör blir synlig och förändrar…för varje sak ett steg vidare…..kan inte förklara riktigt mer än en uppenbar känsla på ALLA plan att jag rör mig framåt/uppåt☀️, behövde verkligen den skiftningen nu, för jag har känt mig lite fast i trädgården o bara sett att det är så MYCKEEEEEEET, men nu känner jag inte så längre. NJUT

O september alltså, vilken ljuvlig månad! Ännu varmt o grönt o blommor. O sen kommer oktober med alla höstmarknader o skördefester o pumpafestivaler, åhh vilken härlig tid! Jag känner mig fullproppad av kreativitet, har tom lust att städa skräpskrubben😂

szirius
9/8/14, 9:18 AM
#73

Hallååååå, jag bubblar väl vidare då!

Vilken underbar morgon! SOL redan tidigt☀️, upp och ut, glada människor var jag än går🙂, jag var in en sväng till sonens skola o wow, jag känner ju så himla många nu, haha, fick heja stup i sekunden, o känner mig liksom…omtyckt….strålar inifrån, trivs i mig själv vilket får nån effekt✨…gick en sväng i trädgården när jag kom hem, är så nöjd nu, trivs så bra med mitt hemma just nu. ❤️ Trivs så bra med ALLT.

linnease
9/8/14, 9:27 AM
#74

Här är tvärtom, sol o superfin bonussommardag i shorts igår, ute på sjön hela dan, och idag regnar det. Men det kändes bara skönt, kan vara inne o mysa hela dan o göra massa musik!! Redan spelat gitarr en timma idag ^_^

SHIAWASE
9/8/14, 9:32 AM
#75

Jag bubblar också!!!!!! Överlåter mig själv till livet!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
9/8/14, 9:32 AM
#76

Jag bubblar också!!!!!! Överlåter mig själv till livet!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
9/8/14, 10:07 AM
#77

Bubbla är nice. Det är flera stycken på jobbet som har kommenterat att jag ser annorlunda ut efter att jag kom tillbaka efter semestern. Faktum är att jag känner mig annorlunda ~ fri tror jag. Och kärlek. Allt är bara ease och flow. ♡♡♡

SuzanneV
9/8/14, 6:10 PM
#78

Härligt Kathja ❤️ 🙂 Känner igen det där och det bubblar i hela mig. Har upplevt precis samma sak. Kom på mig själv förra veckan och undrade "Vem är det där?" "Är det där jag?" när jag på ett möte vågade ta för mig och plötsligt pratade med klar hög röst. Efter en tuff inre resa sedan april med att frigöra min inre kraft, stärka min självkänsla och bli medvetet närvarande är jag nu äntligen fri 😃. Allt känns kärlek och nu kan allt bara bli bättre ❤️ Go with the flooooow! Happy!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
9/8/14, 6:53 PM
#79

Yey Susanne! Härligt att höra. Snacka om att det är "förändring i luften". Det är allt bra spännande att leva.

linnease
9/8/14, 7:57 PM
#80

Så härligt att läsa tjejer.. Skönt efter en tuff dag här med att möta alla trött-spöken o demoner .. Kommer vara värt det efter m.a.o ^_^

SuzanneV
9/8/14, 9:22 PM
#81

Yes Kathja, eller hur!!! Tack, jag känner att mitt liv börjar nu. Wohoooo! 🙂

Tack Linnease! Bra att du fick lite glädje nu då 🙂❤️ Behövs när demonen härjar. I know! Hoppas du slipper trött-spöken och demoner i morgon. Delete! En extra styrkekram till dig kommer här 🤗

Ha en fin kväll alla fina ❤️✨

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
9/13/14, 12:26 PM
#82

Iiiieeehh! Inte bubblat i den här tråden ännu men nu bubblar och pirrar det inom mig så jag måste hänga här lite 😃 🥳❤️🤗

Det känns bara så allmänt kul och spännande!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
9/13/14, 4:46 PM
#83

Yes, wohoooo! Känner likadant just nu. Extra bubbligt och pirrigt! Känner en enorm lycka och att allt är kärlek. Underbart! I 'm alive! Ha en härlig helg alla bubblare! Massor med kärlek till er alla från mitt flöde.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
[Kathja]1
9/13/14, 4:55 PM
#84

Vem behöver droger och adrenalinkickar när man kan vara hög på livet! 🥳

Älvan
9/13/14, 7:06 PM
#85

Måste bubbla fantastiska grejjer! Jag har ju sedan typ jämt haft problem m spänningshuvudvärk o migrän. Jag vill inte ta så mkt huvudvärkstabletter så jag "lider" hellre. MEN i veckan började den där tryckande värken i huvudet och då provva jag nåt annat; jag visualiserade mig varandes i ett äggskal tills jag kunde titta på hela äggskalet inifrån. Sen fyllde jag huvudet med sand. Efter nån minut; huvudvärk HELT borta! :) Den brukar inte ens försvinna helt efter tabletter. Jag har använt metoden en gång till med samma resultat! Jippiiii DESSUTOM hade jag sån klåda på inflammerat bett efter en fästing att jag kliade mig halvt fördärvad och kunde inte somna. Då fick jag en ide att med händerna ge healing till området. Efter bara någon minut var ALL klåda borta och all rodnad/värmeökning. Bara en liten upphöjd prick. Så jag kunde somna. På morgonen ingen rodnad endast ett rött litet märke stor som en punkt som minne där fästingen hade bitit mig! Visst var det bra! Jag trodde jag skulle behöva antibiotika för fästingbettet, men nej. Behövs inte! Det är härligt att kroppen kan reparera sig själv!!!! :)

MissInAction
9/13/14, 8:00 PM
#86

Wow vad häftigt, Älvan!! Visst har våra kroppar en fin förmåga att hela ♥

Fylla huvudet med sand!! Hur kom du på den idén? 😮😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
9/13/14, 8:38 PM
#87

Alla sätt som funkar är bra sätt👍😂, funderade också var idén kom att fylla huvudet med sand😛

Själv har jag avhävt migränattacker under 6 månaders tid nu, med hjälp av yogaövningar👍🌊🌈

Älvan
9/13/14, 9:05 PM
#88

Ärligt talat ett medium som gav mig tipset då jag är så "öppen" och måste stänga igen mig ibland. Jag fångar upp "allt" och det ger mig huvudvärk. :/ kronchakrat så öppet att jag ibland måste tänka mig ett 6 våningshus ovanpå skallen för att det ska stängas. :-P

SHIAWASE
9/14/14, 5:53 AM
#89

Härligt med bubbel!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
9/14/14, 10:47 AM
#90

Bubblar pga kvällen igår på ett uteställe. Mitt hår färgades ju tillslut rödare än vad jag någonsin har haft det. Precis tvärtemot vad jag trodde att jag ville ha dvs ;). Ser numera ut som mörkröda eldflammor på hela huvudet. Så snygg färgning! :) OCH hade en så otroligt skönt varm kväll dessutom! Drog inte till mig en enda osnäll person. Bara härliga. :)

Annons:
Otroulig
9/14/14, 10:51 AM
#91

Härligt Liv!!

Älvan, jag tänkte också …sand 🤔 men hittar man nåt som funkar så är det ju kanon!! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
9/14/14, 1:41 PM
#92

#85

Mmm… Intressant att det funkar så bra med sand eftersom jag har tänkt att ett mer isolerande material skulle kunna ge en större inverkan när gäller avskärmning av energiflöden. Ur sand utvinner man ju kisel (halvledarmaterial som kan leda ström) som är ett vanligt ämne i elektronik. Det är samma grej - ledning av elektrisk energi…Men samtidigt så består jorden/sand osv till stor del av kisel och borde ha en perfekt "jordande" effekt i termer som vi pratar här. Intressant.. men jag förstår det inte.

[::Vera::]
9/14/14, 2:21 PM
#93

Jo jag kom på det! Man får ju samma elektriska potential som jorden såklart. Det är ju det som är grejen… Snurrade till det lite för mycket bara :)

Älvan
9/14/14, 5:27 PM
#94

Säkert energibalansering med sand. Dessutom slags "filter" för intryck. Dessutom fyller jag ju huvudet med sand i min fantasi. :)

[Kathja]1
9/14/14, 6:16 PM
#95

Hm, jag hade ju kommenterat detta ju! 🤔Det jag skrev var iaf att det funkar för att man har bestämt sig för att det funkar. Där i ligger det vetenskapliga. 😉

[Kathja]1
9/14/14, 6:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#96

Åh vad det är underbart att vara hög på livet!!! Allt bara är och det är kärlek. Det är spännande att leva och allt känns bara ease. Love it! Förundras mellan varven över känslan men släpper det snabbt och fortsätter att flyga. 

ÄLSKAR ER ALLA!!!! 🤗

linnease
9/14/14, 8:24 PM
#97

Såååå fina bilder Kathja, den här och den andra häromdan oxå!! Verkligen flyga och frihet och kärlek och all is well ♥ ♥ ♥

Annons:
[Kathja]1
9/14/14, 8:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#98

Visst är de sköna! Jag har helt snöat in på sånna där freedom bilder. 🤪

szirius
9/17/14, 11:35 AM
#99

bubbel bubbel,👻👻👻jag är såååå oerhört bubblig just nu men har lite annat att göra idag! Härmed önskar jag mig ÄNNU MER fri tid att kunna bubbla av mig o skriva nya trådar o diskutera spännande underbara high flying o tips o råd o pepp o KÄRLEK! Mitt tema är kärlek nu❤️! Jaja, inget nytt, haha, men på ett annat plan känns det som, ÄNNU mer insikter om hur allt börjar inifrån, vi har ju bubblat massor om detta redan, men vill så gärna bubbla MER om det - för det är ju så härligt när man är där✨!!! Att känna i hela kroppen, det som Shia skrivit om också, att inte känna kärlek, eller önska kärlek eller ge kärlek, utan att VARA kärlek. Vi ÄR bara ren genuin kärlek när vi är i flödet, i allowing, när vi släpper årorna och möter de som finns på vägen med oss med accepterande ögon och öppet hjärta. All is WELL❤️

SHIAWASE
9/17/14, 1:49 PM
#100

Och jag är huuur bubblig som helst!!!! Jag har nog aldrig varit då här i fas med mig själv någonsin!!!! Alltså jag ÄR JAG, I AM!!! Såå underbart Vilket betyder att den tredimensionella biten av livet dels både stormar och är på topp, Men hela jag är nu sååååå total sann med mig själv, trodde jag var det förut, men oj!!!!vilken skillnad!!! Och oj vilken magnet jag är!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SuzanneV
9/18/14, 12:21 PM
#101

Underbart Shia! Blir glad och bubblig av ditt inlägg! Känner igen det du skriver. Är också i en sådant läge just nu. Lyckoruuuuus, wohoooo!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
9/19/14, 4:39 AM
#102

Suzanne!  Underbart eller hur!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
9/19/14, 10:01 AM
#103

Nu går det timmar mellan tacksamhetstråd, papperskorg och bubbeltråd! Nu har jag manifesterat börja jobba sent. Dricka latte i solen på basta espressobaren med Barry White musik på detta ställe och favvolåt when the music play. Faaan va gött det e. Jag e snygg äveni klänning. Jag är bäst. Gud är bäst. Ni mina vänner e bäst! Ha en underbar dag. Det har jag!

MissInAction
9/19/14, 10:16 AM
#104

Ooh latte och Barry White… det är grejer det 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
9/19/14, 12:07 PM
#105

Latte i solen med go musik låter riktigt fint Älvan. Härligt! 👍🙂

Här skiner solen med och det är klarblå himmel, och NU kan jag andas ut eftersom jag nyss klarat av dagens stora prövning som jag skapade mig dessa dagar. Nu blir det ut  i sol och värme för att äta lunch vid vattnet i sällskap med mig själv!…Så skönt att kunna vara ensam idag. Underbart också med lång sommar… Känns inte alls som höst eftersom det inte regnar lika mycket här som i Gbg. Fast jag gillar hösten, och vintern och våren lika mycket som sommaren egentligen 😃. Gillar kontrasterna och våra årstider som alla har delar som jag  njuter av ❤️. Längtar efter höstens alla färger som är gå väg, och de är ännu starkare här uppe i norr. Älskar verkligen norrlands natur. Jag har saknat den faktiskt lite mer än människorna här!!❤️… Men de är härliga de med. Speciellt humorn som är underbar! 😃

Och snart är det även helg och jag ska bara umgås med mig och ta hand om mig har jag bestämt. Det känns spännande vad det kan ge och verkligen jätteskönt! Jag känner mig så lugn och fridfull idag! 🙂☀️🌊

Otroulig
9/19/14, 1:44 PM
#106

Å herrejösses! Ibland går det fort. Jag har ju pratat om att vibba upp min jobb energi, i morse fick jag en känsla av att jag ville skicka ett mail till min gamla chef/vän för jag saknade honom.  Helt skiljt från detta så satt jag för någon dag sen och läste en gammal dagbok där jag ältade en gammal fling som fick mig att öppna mig för kärleken för 7 år sen. 

Nu kom jag äntligen in på Linkedin och vad hittar jag där? En superfin rekommendation från min gamla chef/vän som gjorde mig alldeles rörd till tårar av tacksamhet och stolthet och jag blev påmind om jag att jag verkligen har fantastiska gåvor. Ja det var en rekommendation som höjde mig till skyarna ❤️❤️❤️❤️❤️

Sen fanns det en kontakt förfrågan från det gamla flinget 👍. 

Oerhört tacksam, det funkar bra det här, LOA grejset liksom 😉 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/19/14, 1:58 PM
#107

Suzanne!  Underbart eller hur!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
10/3/14, 11:03 AM
#108

Har fått ett jättespännande uppdrag här… Men jag har inte "tid" att sitta på kontor och jobba!! Det finns så mycket annat jag vill göra. Inspirationen flödar. Jag vill ut!! Ut och utforska, utvecklas, röra mig, beröra människors hjärtan, skapa glädje, utveckla och inspirera, ut i världen, rörelse. Jag känner mig inte så fri som jag önskar, jag står på ett vis stilla. Någon som fattar känslan!? Den är samtidigt underbar. :))

SuzanneV
10/5/14, 11:25 PM
#109

Yes, fattar precis Liv! Känner likadant just nu. Jag har inte tid! Såååå mycket annat jag vill göra nu när jag har ett liv. Fantastisk och underbart bubblig känsla. Full av inspiration och energi som jag inte kan utnyttja till fullo. Är liksom fri men fast i sådant som måste fixas först innan jag kan nå den totala friheten och skapa vidare. Nyckeln är tillit och tålamod. Tufft, men en bra utmaning för mig som vill att allt ska ske nu och helst i går. Går bättre och bättre men "åker dit" emellanåt. I dag är jag extra bubblig, rusig och busig efter en helg med massor av glädje och skratt. Så nu gäller det att varva ner och lugna ner mig för att inte vara vaken halva natten igen. Massor av bubblig kärlek till er alla fina!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

szirius
10/8/14, 7:52 PM
#110

Hoppar in här o strösslat kärlek o ljus o massa mer kärlek!!! Känner mig så lycklig över er allihop, på riktigt! Ni är ju på riktigt, vi ses inte IRL men jag får ut såå mkt av era klokheter, ert mod att dela med er när ni dippar, era insikter när ni kommer i spår igen, och all stöttning o vänskap när jag själv famlar o reser mig, famlar o reser mig. LIFE🌊ja det är ju fantastiskt. Och jag bär en hel värld i mitt hjärta via er…går ju inte att känna sig ensam när man alltid kan titta in hit❤️ I LÖÖÖVE YOU😍

Theleonora
10/8/14, 7:58 PM
#111

Men åååå Szirius, jag passar på att ta åt mig 😉

Nä, var inne på fb och blev lite bubblig av en kille och när jag kom in här och såg att den tråden var uppdaterad tänkte jag så passande. När jag tittar på honom får han mig att vilja vara en annan människa, eller rättare sagt han framhäver en annna del av mig som jag gillar!!!! Så mer av den varan hos mig och yes till allt som komma ska!!! Jag behöver bara tillåta det. Och han får gärna ingå 😍


Annons:
MissInAction
10/8/14, 9:00 PM
#112

Oooohhh löööve!? 😃

Jag känner SÅ precis samma, szirius! 🤗 och blir alldeles rörd när jag tänker på det. Ni här inne är min inspiration, min vägledning och min livlina och alla tokigheter där emellan! 😎❤️
Är oändligt tacksam för er alla! 🌺

Det spelar ju verkligen ingen roll alls att vi inte ses IRL. Känns ju så nära ändå!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
10/9/14, 10:41 AM
#113

Jag drömde en så häääärlig dröm ( när jag väl somnade, kring 4 ungefär😉) , att jag gick omkring o sa " be och du skall få" o folk kom fram o sa sina önskningar o jag liksom trollade fram allting. Själv gick jag omkring i en enkel kaftan, barfota och behövde ingenting, men med ett stort leende på läpparna😛, haha  låter grymt självuppblåst, att jag var en guru på gatan 😂men drömmen var fylld av kärlek❤️

[Kathja]1
10/9/14, 10:46 AM
#114

Inte alls, det låter helt naturligt! 😍

szirius
10/9/14, 10:47 AM
#115

#114 jo jag vet ju att du haft många såna drömmar😎

Älvan
10/9/14, 12:42 PM
#116

Szirius! Tack för din energi! Den når ända in i mitt hjärta! Då är du ju faktiskt guru PÅ RIKTIGT! Tack även MissI o Kathja och Thele för er energi. Jag var så neggo att jag gick in på alla trådar idag förutom denna pga jag var ARG på allt jävla bubbel hos andra. Hahahaa vilken avundsjuka. Det är ju en dödssynd, men jag erkänner. :) SEN så fort jag läste szirius inlägg vände min vibb! :) TACK TACK TACK! Tänk vad vi påverkar varann. Nu är även jag lite bubblig över era framgångar och lycka! Tack även Shia för du är rena solen. :) Det var ju tur att jag titta in här trots motstånd för nu blir min dag bättre! Återigen tack!

MissInAction
10/9/14, 12:46 PM
#117

🤗 Älvan, fina du!!
Det är någon som sagt att vissa känslor är en dödssynd, det behöver vi ju inte ta till oss… alla känslor är okej och en indikation på var vi befinner oss i förhållande till Source och till allt som finns i vårt vortex! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
10/9/14, 2:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#118

Alltså ooohhh!! 😮🥳 Nu har jag nog lugnat ner mig en smula! Eller egentligen inte, men det har gått någon timme och förut så var jag alldeles yr och rös i hela kroppen 😍

Jag tittade ju på en webbsida efter lägenheter härom dagen, i Tallinn alltså… och hittade en fin som var korttidskontrakt, så jag kände lite mjae… letar vidare. Sen fick jag napp via en estnisk grupp på Facebook, en tjej som bjöd ut en lägenhet. Så vi har skrivit och hon har skickat bilder. Allt har känts bra!! Väldigt centralt, möblerat och tvättmaskin och allt jag behöver.. till och med dubbelsäng, haha.. och BADKAR! Ser fräscht ut. Det är ett hus byggt under sovjettiden och det är skyddat av unesco på grund av att det står på samma mark som en gammal biograf. 
Nåja… jag fick exakt adress i dag och gick in på google maps och insåg att ja, där har jag ju promenerat förbi, då det ligger nära hotellet jag bodde på i somras och på vägen in mot centrum! 😃
Sen drog jag upp street view och befann mig plötsligt på nästan exakt samma ställe där jag tog en bild i somras!!!! Jag ser samma hus och från samma håll. Jag tyckte det var helt underbart hur gamla trähus står alldeles bredvid skyskrapor. 
Åh… det här var nästan för mycket till och med för mig 😃😍
Det är inte de husen tror jag, utan det är nog på andra sidan vägen. Men samma vy och plats!! WOW! 🥳

Blir helt snurrig när jag tänker på allt. Hur perfekt allt varit egentligen från i våras och med resan och med Tallinn-fokuset efter sommaren… och jobbet. Och nu lägenheten. 
Och jag har skrivit i mail till min kontaktperson på företaget om inte två gånger så åtminstone en, att jag hört att de kan hjälpa till med boende för nyanlända.. men hon har inte svarat på det. Makes sense now! Åh vad man inser i såna här lägen hur det bara är att ha tillit till att allt ordnar sig till det bästa. Och om det inte händer, som man tror sig vilja, så finns det alltid en anledning till det.

Dessutom verkar det som att jag kommer jobba väldigt nära också. Typ två hållplatser bort eller på promenadavstånd 😎

Herregud alltså!! ❤️

OCH! HAHAAHAHA! Jag frågade om badkaret, för jag hade sett det på en bild från lägenheten… och då säger hon att det har discolampor!! 😂🥳🌈🍸
Vill verkligen se hur det ser ut!

Jag lägger in bilden som jag tog i somras (eller jag tog två, en stående och en liggande format), och så länken till gatuvyn från google maps. Man kan också se "mitt" hotell där jag bodde på 24:e våningen, Olümpia ♥ och mitt emot en gammal träkyrka som jag sa till Marko att jag tyckte var fin, och han bara skrattade åt mig 😃
https://www.google.se/maps/place/Liivalaia+52,+10145+Tallinn,+Estland/@59.4310167,24.7605354,3a,75y,288.18h,90.55t/data=!3m4!1e1!3m2!1s07onu-yH_mMLSESTO26C4w!2e0!4m2!3m1!1s0x469294a0eba2aef3:0x88e9f33faac47cd!6m1!1e1


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
10/9/14, 2:40 PM
#119

Härligt MissI!!! Yeeayy!!!


MissInAction
10/9/14, 2:47 PM
#120

Yes!!! 😃

Och hon skrev att hon fått en bra vibb av mig också och tar det här med bilden som ett gott tecken 😎
Vi har kommit överens om ett år till att börja med, och ömsesidig uppsägningstid om en månad. Det blir nog bra!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
10/9/14, 3:01 PM
#121

🌊 🥳 🌺 ❤️


MissInAction
10/9/14, 4:23 PM
#122

Hahaha!
Hon hade gett mig fel adress.. jag frågade om fullständig adress och hon svarade och sen bad hon om ursäkt och sa att det var lägenhetsnumret hon gett mig, inte adressen 😃 Så det ligger lite längre upp på gatan! Men KUL ändå, haha, att jag hamnade där jag hamnade förut! 🥳

Här är nya gatuvyn 😎
https://www.google.se/maps/place/Liivalaia+5,+10118+Tallinn,+Estland/@59.4275613,24.7449848,3a,90y,274.86h,89.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1su8VUGFUmQB-R6sYDY27VYQ!2e0!4m2!3m1!1s0x46929498efa77c1f:0x7a4a2493331efa3f!6m1!1e1


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
10/9/14, 6:26 PM
#123

Super kul! Härlig manifestering. :-D

Otroulig
10/9/14, 7:04 PM
#124

Det kan ju bara bli rätt Miss!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
10/10/14, 11:50 AM
#125

Oiiiiiiii!!! Så känner jag! Jag är helt hög och pirrig och lycklig och förväntansfull och jag har ingen aning om varför!!!?? Som om jag vunnit några miljoner på Lotto eller att jag har köpt ett hus eller nåt! Det måste ju vara perfekt med denna vibb - mirakelvibb känns det som YIIIHA!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
10/10/14, 11:57 AM
#126

Åååh, underbart Otroulig!!! Passa på att manifestera ;) fast ofta när jag är på den vibben är jag bara glad att vara där, haha


[Kathja]1
10/10/14, 2:52 PM
#127

Hög på livet är en härlig känsla, bara att njuuuuta av den. Vårt naturliga tillstånd. ♡

H-lena
10/10/14, 6:09 PM
#128

Idag är jag glad för att det har gått bra med plugget! Kom in i en koncentration som jag inte känt på länge, tror att någon slags spärr har släppt. Jag insåg att ett av hindren för mig i min utbildning är att jag hela tiden säger till mig själv "men du är för osmart för att klara det där, det är ingen idé, lika bra att ge upp". Just det där med att jag säger till mig själv att jag inte är tillräckligt intelligent. Nu har jag bestämt mig för att jag visst är det, jag kan klara det här precis lika bra som alla andra! Och idag kände jag det också! Så himla härligt, har kämpat så hårt de senaste veckorna men hoppas att det går lite lättare från och med nu. 
Så jag fick en liten energikick och självförtroendeboost idag! 😃 Känner bara att allt kommer bli bra, det är inte så trassligt som jag trodde. Är supertacksam för att jag fick den här lilla kicken!

Trevlig kväll allihopa! 🌺


Otroulig
10/10/14, 6:27 PM
#129

#128 Klart du kan!! 

Nåt som hindrar väldigt många av oss är att vi jämför oss med andra. Är det något råd jag vill ge till mina medmänniskor så är det…. SLUTA upp med det ❤️

Åh du är ju i starten av ditt liv, fantastiskt, jag önskar att jag hittat till den här siten och till all kunskap när jag var i din ålder. 

Du har sååååå mycket mer kapacitet än du har en aaaaning om, om du börjar leka fram kunskap, få fram glädjen i att lära sig, tro på DIN kapacitet UTAN att jämföra dig med andra. Jösses om jag vetat då, vad jag vet nu. 

Ha kul! är det "tråkiga" fakta du ska lära dig, gör det roligt, på nåt vis. Ta inte allt så allvarligt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
10/10/14, 6:48 PM
#130

#129 Tusen tack fina du!

Precis jag har märkt det också, jag känner att det är ett hinder också att jag jämför mig med andra alldeles för mycket! Alla lär sig i sin egen takt, alla kan inte allt på en gång. Alla kan inte kunna allt på en gång. Jag har accepterat det mer nu att jag måste ge mig själv tid och ro för att kunna förstå, inte stressa och lära in sig på två sekunder. 

Jag är verkligen tacksam att jag hittat denna sida nu, har redan lärt mig massor och känner hur jag ändrar inställning, jag ändrar min syn på världen, på mig själv efter bara en kort tid! Det är verkligen ett fantastiskt verktyg det här. 

Tusen tusen tack, jag blir verkligen glad när du säger det! Ibland vore det kul om man själv märkte det också, sin egen kapacitet, men det kommer väl! Det är synd att du inte hittat detta tidigare, förstår verkligen att ju tidigare desto bättre. Som tur är hittade du detta till slut, även om du kanske hade velat veta detta tidigare. Det önskar jag också, känns lite som att jag är min egen rot till olycka och har varit i många år utan att ha insett det! 

Precis, jag behöver verkligen lätta upp det, det har du rätt i. Tar alltid allt för allvarligt! Det blir lite tunnelseende, har svårt att se världen utanför när jag zoomat in på mitt mål. Men förstår nu att jag behöver följa flödet lite mer, inte sätta käppar i mina egna hjul. 

Tack återigen för dina fina ord! ❤️


MissInAction
10/10/14, 6:58 PM
#131

Får jag vara nyfiken och fråga vad du pluggar, H-lena? 🙂

Det är så kul att läsa om hur det går för dig och dina tankar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
10/10/14, 7:11 PM
#132

Det här med egen olycka - och vad man skapat tidigare  - det är ett annat kapitel. 

Jag vet inte hur jag ska utrycka det… men det känns som att vi här, sitter på en sådan gåva till dig och till alla andra yngre. Det känns som att sitta på ett kapital på flera miljarder som vi bara väntar på att ge till de som vill ta emot ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
H-lena
10/10/14, 7:18 PM
#133

#131 Absolut får du fråga det, är bara kul att dela med sig!🙂

Jag pluggar fysik, går kandidatprogrammet i astronomi! Det har varit en dröm sen jag gick i andra ring. Jag gick då samhällslinjen, så efter gymnasiet gick jag ett naturbasår, efter det tänkte jag "men jag klarar inte astronomiprogrammet, jag är inte tillräckligt duktig och smart." och läste därför miljövetenskap. Kände direkt att det inte var min grej så jag hoppade av efter en månad och bestämde mig för att läsa astronomi i alla fall. Då gick ett par veckor utan att göra någonting, hade inget jobb och inga studier. Kandidatprogrammen här i Stockholm börjar bara på hösten så det året var redan bränt. Gick då till studievägledaren på fysikinstitutionen och fick rådet att läsa en  kort kurs i kvantfysik under hösten och matte under våren. 

(Förövrigt tror jag att jag manifesterade fram kärleken som jag mötte där! Tyvärr var det inte en 100% lyckad manifestation, och jag inser nu varför det inte blev helt rätt. Men jag har lärt mig och vet nu mer vad jag letar efter! Lite lustigt att jag insåg att han var en manifestation, han var verkligen det jag trodde att jag ville ha nu när jag tänker efter.)

Så jag läste kursen i kvantfysik och under våren läste jag matten från kandidatprogrammet. Som tur var klarade jag matten efter väldigt mycket om och men och kom nu i höstas in på kandidatprogrammet! Så det är lite av en dröm som gått i uppfyllelse. Det är 110% hårt arbete som ligger bakom kan jag säga! För som sagt, min inställning till livet har varit nästintill bäcksvart i många år. Tyvärr håller drömkänslan inte i sig när verkligheten kommer ikapp med plugg och tentor och allt det där. Men jag har fortfarande kvar min dröm, även om det är svårt att se det framför sig, målet, varje dag. Mitt mål är att bli en arbetande astronom/fysiker, allra högsta drömmen skulle nog vara att forska inom området på något sätt. Ju mer jag pluggar fysik desto mer inser jag vilket brett ämne det är, och  även om astronomi fortfarande är ett av mina favoritämnen så inser jag att det finns mycket roliga inriktningar inom fysiken också! Fysik är ett otroligt spännande ämne, även fast det är svårt. Speciellt i vår tidsålder när så himla mycket upptäcks, vi är verkligen på randen till en ny tidsålder inom vetenskapen känns det som i och med alla upptäckter, speciellt det här med kvantfysiken (som ni här inne faktiskt är väldigt kunniga inom, vilket först förvånade mig!). Det går så fort fram! 

Kul att det är kul att läsa! Känner ibland att det blir alldeles för mycket "jag, jag, jag..", känns som att jag ger ifrån mig en så egoistisk vibb nästan, men det blir lätt så när det här är ett viktigt verktyg som fokuserar på en själv!Det är verkligen härligt att ha ett forum med så härliga människor som är så hjälpsamma där man kan diskutera och få hjälp på vägen också. 

#132 Jag förstår PRECIS vad du menar. Ja jag hoppas att kommande generationer, och alla andra också, tar vara på den här kunskapen. Det är det verkligen värt! Så mycket olycka som finns i världen, tänk att det finns enkla verktyg som alla kan använda, önskar att kunskapen sprids mer!

Oj nu blev det lite långt! 😃


Otroulig
10/10/14, 7:22 PM
#134

Bara kul att läsa!! 

Åh så spännande - följ känslan bara ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/10/14, 7:56 PM
#135

Jisses vad spännande!! 😃
Oh jag kan fortfarande sakna att plugga på universitetet ibland… det är nio år sedan nu! Och astronomi har jag varit inne och nosat på lite när jag pluggade på lärarprogrammet i Götborg, hade en jättemysig föreläsare som heter Marie Rådbo.. henne kanske du känner igen? Fast vår astronomi var inriktad på hur vi kunde använda det med barn 😃

Visst är fysik spännande! Det har jag förstått också. Och så kul att "höra" någon berätta sådär passionerat då orden bara flödar 😛

Och det är en del jag jag jag här på sajten och visst är det härligt 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
10/10/14, 9:19 PM
#136

Ikväll har jag pysslat med pärlhalsband till lillan. Vad jag har saknat att pyssla! Nu sitter jag i mitt kontor och pysslar. Det är alldeles för mycket oordning - dags att göra i ordning!

szirius
10/10/14, 9:44 PM
#137

# 136 Hej Torah🤗 "Do what you love, love what you do!"=Mer pyssel till Torah🎁. Och ge henne energi o lust att städa upp kontoret, whips, lätt som en plätt, kanske redan i helgen, jaaaa🥳😍

( jag köpte en pyssel-mat-baktidning idag…tema advent😂, jaja, men jag råkar gilla advent väldigt mkt😊)

# 133 Oooh, vad KUL med astronomi🥳, läste en kurs på lärarutbildningen , helt galet kul och intressant!!! Vi gjorde massa roliga experiment utomhus. Och forska, superkul, får sug av det ibland, har fått för mig att jag skulle kunna vara grym på det, jag gillar att analysera o hitta samband🤓, o kan sen släppa via alla konstnärliga hobbies, o då kommer ofta flow och svar till mig😛

[Torahzen]
10/10/14, 10:03 PM
#138

Det tackar jag för! 🤗❤️

H-lena
10/10/14, 10:14 PM
#139

#135 Ja men visst vet jag vem Marie Rådbo är! Hon var ju med i genikampen eller vad det heter! Tyvärr åkte hon ju ut i söndags.. Spännande att bli lärare! Det är min backup plan om allt går åt skogen! Ja plugga, visst är det roligt?! Jag älskar hela atmösfären och alltihopa, det är så härligt. Eller ja, tentorna är väl sådär och stressen nja men resten! 😃 Angående fysiken så ja det är roligt! Kände själv hur orden bara kom, det händer inte allt för ofta men ibland så! 

Det här med egoism är ju intressant. Såhär har jag absolut inga problem med att andra pratar om sig själv! Det är naturligt i den här kontexten, men ändå är det en liten röst som säger "men nu pratar du för mycket om dig själv". Tror det är en sån grej man har lärt sig utifrån, att inte synas inte höras lite grann. Som i skolan när man var liten, alla killarna skrek medan tjejerna satt tyst och snällt och skrev i boken. Men men! 

#137 Ja men visst! Vad kul att så många har en relation till fysiken och astronomin här! Inte ofta man träffar på, eller snarare jag träffar på annars. Åh håller med angående forskningen! Tycker också sånt är roligt! Precis, det gäller att kunna släppa och göra något helt annat (som Sheldon i Big Bang theory som börjar plocka disk på restaurangen, tappar glas och porslin i golvet och inser någonting om polymererna när han ser skärvorna på golvet!). Himla roligt är det. Gillar att man inte vet allt än utan att det vi vet revideras fortfarande och man hittar nya teorier och samband och allt det där!


Annons:
SHIAWASE
10/11/14, 12:47 AM
#140

H lena ! spännande att höra! Här inne är det helt ok att vara "egoisktisk" vi måste ju nämligen vara det för att kunna känna igen känslor, fokusera på vårat skapande!! Och så är det ju dessutom så roligt att höra allas historier!!!!

Jag är ju totalt icke naturvetare, men jag måste ju säga att det låter vädligt intressant särkilt  med den passion du verkar ha för ämnena!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/14/14, 1:17 AM
#141

Åh vilken dag jag har haft och den vill aldrig ta slut. Allt har varit lätt och trevligt. Brukar vara super trött efter ett pass på jobbet, speciellt efter helgen som är 67 timmar på raken men inte idag inte. Trevlig resa till svärföräldrarna, trots sällskap av en löpande hund och en kåt hund. Super trevligt och givande samtal med svärmor, det tog bara tio år att komma dit. Ja allt är bara bra. Är sådär lycklig att jag inte har lust att sova. Men klockan är 1.15 så det börjar bli hög tid…

MissInAction
10/14/14, 8:46 AM
#142

🤗 Kathja! Hehe.. plötsligt händer det!

Hoppas du sovit gott nu!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
10/14/14, 9:29 AM
#143

Jag sov absolut gott, trots att jag vaknade några gånger och att jag egentligen fick lite för få timmar. Men spelar ingen roll! Jag har suttit ute i solen och chantat mantran för fullt nu i 40 minuter och jag känner mig bara ooohhhhiiii. 

Det var lite coolt för när jag började bli klar så ser jag plötsligt som grå rök som stiger uppåt runt mig och framför allt från mig. 🤔 Nästan som att det gick att se hur taskiga energier och dåligt karma släppte och gav sig iväg. 😮

MissInAction
10/14/14, 12:27 PM
#144

Coolt! :D Och jag vill också chanta mantran!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
10/14/14, 7:19 PM
#145

Hihi, back in business 🥳 trots att det händer saker runt om mig som kanske skulle göra "normala" människor lite oroliga, så  jag ba "Allting ordnar sig alltid för mig 😃, tjolahopp tjolahej" och jag får grönt ljus vid alla trafikövergångar, jag får parkeringsplatser, jag får impulser att göra saker och allt bara flyyyyyyyter

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/14/14, 10:16 PM
#146

vi verkar ju vara en liten drös med människor som blir extra lugna o "klara" när omgivningen skapar stora kontraster…eller hur?

Annons:
szirius
10/14/14, 10:22 PM
#147

22.22!!!!

szirius
10/14/14, 10:23 PM
#148

idag har jag sett 11.11, 13.13, 15.15, 18.18 o nu 22.22😂

linnease
10/14/14, 10:54 PM
#149

Oooh plugga!! Jag gillar med!! Och matte och fysik och kemi o allt sånt!! 😍🤗❤️✨ Inte läst nån fysik på högskolenivå men det låter superintressant, säkert hur spännande som helst just nu ja.. Så mycket att upptäcka och leka med. Hm astronomi har jag ingen koll på alls, men spana ut i rymden efter grejor måste ju vara spännande med..

Otroulig
10/20/14, 8:28 PM
#150

Hihihihihi!!!!

På nåt magiskt sätt så har jag lyckats klicka i några rätta rutor och ÄNTLIGEN!! Så har jag mailen uppkopplad i datorn igen 🥳 Tjoho vilken hacker jag är!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/20/14, 9:56 PM
#151

ojoj, nu ska jag vara lite ego o bubbla om min underbara booost-eftermiddag o kväll! Jisses så mkt komplimanger jag fått🤗 Två personer som jag stötte ihop med idag vid olika tillfällen sa att jag spred så positiv energi 😊, den ena sa" man borde sälja dig på burk- jag skulle köpa direkt"😃o hon bestämde att hon MÅSTE få till att komma o hälsa på i helgen för hon "behöver vara i min närhet! " Wow, bästa gåvan att få höra nåt sånt😍

När jag berättade att mina lektioner blir inställda nästa måndag pga resa så blev det "men buuu, vaa, näääää, hur ska det gå…detta är ju höjdpunkten på veckan…kan du inte komma en annan dag i stället"…osv. ÅH!😇 jag är ju van att få mkt kärlek av mina barn o ungdomselever men detta är ju vuxna!😛Jag är på rätt plats o gör rätt sak✨

Otroulig
10/21/14, 6:51 AM
#152

Åh vad härligt ❤️❤️❤️❤️ By the way, fanns du på burk så skulle jag helt klart köpa hem några burkar❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
10/21/14, 8:31 AM
#153

Szirius… Underbart att du även får en yttre bekräftelsen på att du är betydelsefull 💜 :). By the way, jag drömde att du hjälpte mig att skotta snö inatt.. :) Mycket snö! Vi skulle skotta fram till en stig som ledde in i skogen?? Sen blev det vår och jag var ensam, i en vacker glänta, morgonsolen sipprade fram genom lövverket och jag la mig ner på marken och lät solen fylla mig med ljus. Kände harmoni och…glädje… passion 💜 :). Så starkt att jag tyvärr vaknade. Jag bubblar om natten. Tacksam för att jag i mina drömmar får connecta mig med allt! :) Det snöar!!! :) :)

Annons:
MissInAction
10/21/14, 9:38 AM
#154

Jag skulle också köpa szirius på burk!! 😃🤗❤️🥳

Underbart att du får höra sånt och att de får känna det!!

Härlig dröm, Vera 🤗
Vår… åååhh! Såna drömmar kan man ju ta med sig och njuta länge av.

Hacker-Otroulig! 🤓😎Haha jag fick mig ett gott skratt… var det så svårt att få till mailen?? 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
10/21/14, 10:16 AM
#155

Härligt med bubbel!!! Och att känna att Everything is working out for me!!!! oavsett hur det ser ut på ytan!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

H-lena
10/21/14, 7:20 PM
#156

#149 

Ja visst är det roligt?! 👍Vad kul att du också gillar de ämnena! Jag föredrar att plugga framför att jobba även om det är mycket stress tidvis. Idag hade jag min första tenta och herregud vad jag stressat över den! Men när jag väl satt där så var det inte alls så farligt!😊 Hoppas att jag blir godkänd också, förhoppningsvis har jag visualiserat ett bra resultat tillräckligt för att det ska gå i uppfyllelse också! Ja det är intressant, men än så länge har vi bara hållit på med klassisk fysik så de riktigt intressanta bitarna kommer nog nästa år skulle jag tro med kvantfysik och liknande. Samtidigt är det ju svårt så det känns lite läskigt! Jag har hela tiden tanken i bakhuvudet att "tänk om jag inte klarar det?" men försöker då alltid tänka positivt och fokusera på nuet! 🙂

Ja astronomi tror jag är väldigt roligt faktiskt. Jag hoppas kunna bli en yrkesastronom eller astrofysiker eller något i den stilen i framtiden! 

Förövrigt skulle jag också behöva en burk Szirius lite då och då! Vore extremt praktiskt att ta fram när man känner att man behöver en liten kick! 😃🤗❤️


szirius
10/21/14, 8:40 PM
#157

#153 iii vad glad jag blir att jag fick vara med i din dröm! Skotta snö dessutom😂, min favvolek när jag var liten var att leka "fragglarna" o bygga gångar o små bon i snön, haha! O så var det mörkt ute o vi tände små teljus🌛Fint minne!

Vilken VACKER dröm sedan, mmm, ser det framför mig…😍☀️

Otroulig
10/21/14, 8:55 PM
#158

Ahh Vera, du ska bara skotta lite först 😉sen kommer du straxt fram till våren 🌺☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
10/21/14, 8:55 PM
#159

Szirius. Tack för hjälpen..;) :) Det var med fint samarbete vi skottade.. ja just gångar som en labyrint faktiskt :) Jo jag behöver de där drömmarna så väl just nu. .. Älskar lyktor och tända ljus på vintern! Det är mysigt att sitta inomhus och se hur de lyser och glimmar i snön utanför.

linnease
11/7/14, 11:33 PM
#160

Åh, jag ska beställa en bok, längesen jag var sugen på det! Kul!!! Från Amazon oxå, känns alltid extra spännande att få nåt skeppat över halva världen 😃 The Afterlife of Billy Fingers, bara titeln låter ju som en skön indiefilm.. och verkar mysig o spännande: 

  www.facebook.com/AfterlifeBillyFingers

Annons:
linnease
11/7/14, 11:50 PM
#161

Oooh, fanns på bokus och adlibris med, yay! Billigare och snabbare frakt, fint!

szirius
11/10/14, 1:00 PM
#162

bubbeltråden passar bäst just nu! Igår flyttade en liten kattungetjej in! Iiiiiiii, jag är sååå lycklig. Bara skrattar o gosar o naaawar tillsammans med resten av familjen. Snacka om en som står i fokus o får all kärlek❤️😃Vår lilla bebis😊.

Så liiiten än, har noll koll på kroppen o trillar omkring av sin egen svans när hon leker.Hon har varit sååå duktig, jag bar henne till lådan 2 ggr o sedan dess trippar hon dit helt själv🏆. Somnade först inne hos sonen men trippade sen in till oss. Och kurrade ihop sig o sov heela natten med oss, inte ett pip!Vi har inte bestämt namn än. SÅÅÅÅ GULLIG!!!!🤗

Otroulig
11/10/14, 1:29 PM
#163

Åh vad härligt!! Det finns inget sötare än en kattunge ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
11/10/14, 2:36 PM
#164

Meow!!! =^_^=


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
11/10/14, 6:55 PM
#165

Åh så mysigt! Åh visst var det du som ville ha en katt som var som en hund, eller en hund som var som en katt? Kommer inte ihåg vilket nu, men hon kanske är den perfekta kombon i vilket fall ^_^

szirius
11/11/14, 12:04 PM
#166

 # 165 ja, JAG har gärna en katt som är som en katt😛men maken vill ha en hund tror han, men han vill ju inte behöva gå ut med den eller träna med den eller nåt sånt🤐, nä den ska bara ligga o sova med honom i soffan, så då sa jag att han vill ha en hund som är som en katt😉

Har ny telefon o får inte ut minneskortet så jag kan föra över bilderna än😇,men det blir nog snart kattungebildsorgie😍

fick till GODASTE kaffet precis! Hittade skumvispen i ett skåp, den har varit borglömd. Värmde mjölk o hade i en matsked honung, lite kanel o  lite kardemumma o vispade till skum o ner i nybryggt kaffe, mmmmmmmmmmmmm

[::Vera::]
11/11/14, 3:42 PM
#167

Oj, det låter gott Szirius! Jag ska prova det.

Jag börjar småbubbla när jag tänker på att det är glöggtid snart. Älskar varm glögg med mandel, russin och pepparkakor 🙂. Tända ljus och mysa med ett sällskapsspel eller bara läsa en bok eller lyssna på musik. Tänker att det finns säkert mysigare, finare och  bättre hem än mitt gamla. Det finns där och väntar på mig, för mig att njuta av glögg i.

Annons:
linnease
11/11/14, 5:09 PM
#168

Hm ut med minneskortet? Har du ingen usb-sladd?

Otroulig
11/25/14, 11:28 AM
#169

Tjoho!! Företaget får ny svensk uber chef istället för den tidigare härskarteknikern från USA. YES!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
11/25/14, 4:07 PM
#170

Otroulig, bra manifesterat. Jag önskar samma! :) Däremot har jag manifesterat 2 par uggstövlar, french connektionväska+tröja+halsduk, lyxlunch med champagne, fika m dopp osv för under 2000 kr vilket är mindre än ett par av stövlarna skulle kostat! :) totalpris normalt skulle varit över 7000 kr. Allt var exakt det jag tänkt ut på förhand. :) jag är en jäkel på att manifestera billig shopping! Tack alltet och jag själv för det!

[Kathja]1
11/25/14, 6:36 PM
#171

Åh vilken underbar dag! Saker faller på plats och dörrar öppnas. Prisar livet och Gud och allt där i för allt som sker. ❤️

Har även skapat mer social samvaro, som jag har önskat det och nu är det här. Det är lätt att fastna i att livet på landet är asocialt, men det är ju så socialt som jag vill ha det. 😎

Otroulig
11/25/14, 7:48 PM
#172

Tjoho, bokade service på märkes bilverkstad idag (första gången). Vad ligger i brevlådan när jag kommer hem - en värde check på 500 spänn på verkstadsbesök från mitt bilmärke företag. Tackar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
11/25/14, 7:56 PM
#173

Det är bra det, Otroulig.. att göra service på "rätt" verkstad 😃😂
Man får lära sig ett och annat på mitt jobb! Så om jag någon gång köper bil så kommer jag att göra all service hos "mitt" märke t.ex. Yes yes 😎
Alltså pratar inte om märket jag jobbar för nu, utan oavsett vilket… haha!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
11/25/14, 9:44 PM
#174

wow, vilket mysigt bubbel att läsa om! Hurra!🥳

Annons:
Otroulig
11/26/14, 9:34 PM
#175

Åh mera bubbel, idag gick det så bra på sökträningen. Jycken min klarade momenten klockrent för första gången. Jag är alldeles upprymd 😃 så roligt att se hur han löser saker precis som det var tänkt och som vi tränat och strävat efter!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
11/28/14, 7:18 PM
#176

Ooohhhiii vilken vecka jag har! Jobbet flyter, visst har det varit att göra och mycket snurr, men allt bara flyter och går lätt och ned skratt. Har mött människor som börjar i sk negativa känslor och jag bara flyter med, känner kärlek till dem och vips är de på min bana. Och förutom det gick jag just mitt livs första helt egna, helt nya, dator! Bara sådär. Fy farao vad jag mår bra! Kärlek till er alla, för jag har att dela med mig av. 

Otroulig
11/28/14, 7:24 PM
#177

Kanoners Kathja!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
11/28/14, 10:37 PM
#178

🤗 Kathja!! 🥳🎈Och kuuuul med dator!! 😃🤓


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skorpion76
11/29/14, 7:49 AM
#179

Hejsan! 🙂


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
11/29/14, 9:58 AM
#180

Ja jätte kul!!! Kanske låter underligt men jag har alltid ärvt mina datorer, tagit över ungarnas gamla. Det var likadant med mobiler, bara begagnade fram tills jag köpte min Samsung s4 mini i vintras.  Jag känner mig verkligen som överflöd!!! 🥳 

#179 Hej! 😃

Skorpion76
11/29/14, 10:32 AM
#181

Kör ni med dubbla klotterplank?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Otroulig
11/29/14, 10:50 AM
#182

Vi följer bara flödet Skorpion76 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
11/29/14, 11:45 AM
#183

Här är tanken att det ska vara BUBBEL-klotter Skorpion, bara happy happy, men vi hamnar ju OT allt som oftast. här inne. 😎

Otroulig
11/29/14, 12:06 PM
#184

Insåg just när jag läste i tips trådenatt:

Jag är ju BRA på det här 🥳

Jag skapar verkligen hela tiden i vardagen och gör min tillvaro väldigt behaglig, lätt och bekväm! Det går ju super bra! Jag gör det ju med vardags grejer …så naturligtvis funkar det för de större grejerna med. Bara det att jag kanske inte riktigt tror på det. Haha, fånigt av mig 😃

Fylls nu av en väldig tacksamhet för allt som jag redan skapat men inte riktigt ser fysiskt än.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
11/29/14, 12:29 PM
#185

Haha, jasså? Ja, det märker jag nog. Jag ska erkänna att jag inte har varit här inne så ofta.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
12/4/14, 3:07 PM
#186

Ooohhiii! Vad jag mår bra! Var iväg och besiktiga bilen, mannen vari inte så sugen eftersom det var risk för nedslag på både det ena och det andra. Men jag tänkte att det fixar väl jag! Åh så mycket kärlek de fick där av mig. 😃 Och självklart gick den igen galant! 🥳

Jag är sådär härligt hög på livet, var och varannan människa jag har mött på min tur till Falkenberg har tittat extra så jag har nog gått runt och fånlett för mig själv tror jag, hi hi. 

Börjar dock känna mig lite trött och insåg att jag inte har ätit något idag, det kan ju bero på det kanske. Så nu ska vi njuta torsdag med lite baguette och goda röror, sedan blir det nog glögg och en lämplig film.  👍

SHIAWASE
12/5/14, 3:50 AM
#187

Låter fantastiskt kathjs, hör är det expansion av stora mått och hög fart,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skorpion76
12/5/14, 7:12 AM
#188

Hello!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[Kathja]1
12/5/14, 7:51 AM
#189

Dippade lite i går kväll pga att jag blev trött. Har varit mest arg och stressad i drömmarna i natt. Låg kvar i sängen och peppade mig lite och när jag fick tag på mobilen så hade min son hört av sig! Han har hållit sig undan sedan i våras pga att han inte ville oroa mig med att han har orolig. Strunt samma! Jag är såklart Uber lycklig om än lite nyvaken. 💞 Nu väntar jag bara på att han ska äta klart så jag får prata med honom också. Happy happy happy

[Kathja]1
12/5/14, 11:36 AM
#190

Bubblar vidare! Har just talat med sonen i Australien i drygt en halvtimme. Så mysigt att få höra hans röst, det var säkert ett halvår sedan pga att han  har oroat sig för sina studieresultat och för att inte oroa oss valde han att inte höra av sig alls. 🤪 Tur man känner sig plutt så jag kunde räkna ut vad som var "fel". Men nu är han back on track igen och jag är en happy happy mamma.

Älvan
12/5/14, 1:07 PM
#191

Kathja Vilken underbar relation du har till din son. Nyss var jag inne i papperskorgen om samma sak, men måste få skrika ut av lycka här! Fatta att jag hittat min tvillingsjäl!!!! I detta jordiska liv!!! Jag har redan stirrat oändligheten rakt i ansiktet genom hans hjärta! Jag är inspirerad, jag upplever och gör magi, jag ser mig själv. Eller jag ser migsjälv den del av migsjälv som saknats mig. Jag har inte vetat och inte trott på sådana här möten, men jag vet i djupet av min själ att jag mött min hälft! Jag är så mogen med mig själv att jag kunnat möta honom och han likaså. Nu vill jag prisa Gud och migsjälv för att jag manifesterat/planerat detta så bra. Nu när jag jobbat med mig själv så länge. Jag hoppas på en lång vandring med min själ. Jag försöker överlämna åt universum alla planer om hur detta ska sluta. Jag ska inrikta mig på att ge kärlek. Det är den största av alla gåvor att få älska sig själv genom kärleken till sigsjälv och därmed allt som finns har funnits och någonsin kommer finnas! Tack! Prisa Gud! :)

Skorpion76
12/5/14, 1:56 PM
#192

Prisa Gud? Nej, krama Gunde Svan är väl ändå bättre!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
12/5/14, 1:58 PM
#193

Det ena behöver inte utesluta det andra Skorpion! 😎

Skorpion76
12/5/14, 2:07 PM
#194

Om du kramar Gunde kan han besvara kramen, men hur skulle Gud kunna besvara att man prisar honom?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[::Vera::]
12/5/14, 2:22 PM
#195

Skorpion Besvar kan t ex vara den djupa lycka, tacksamhet och kärlek som Älvan känner inom sig. Den känslan kan nog vara lika underbar som en kram av Gunde beroende på vem som är mottagare :)…skulle jag tro.

Annons:
Skorpion76
12/5/14, 2:34 PM
#196

Nyss skrev jag ut en bild på Gunde. (*ryyys*)


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
12/5/14, 3:10 PM
#197

Gud visar tacksamhet genom tex att du skulle få krama din Gunde. Prisar vi Gud får vi mer saker i livet att prisa -  det är attraktionslagen. 😉

Skorpion76
12/5/14, 3:48 PM
#198

Min Gunde? Eh, han är gift med en kvinna som heter Marie!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
12/5/14, 4:19 PM
#199

Men man får krama andra även om man är gift. I alla fall får de flesta göra det. 😎

Otroulig
12/5/14, 5:26 PM
#200

Så härligt Älvan!! Du är den andra jag "känner" som träffat sin andra hälft. Fascinerande. Vilken fantastisk känsla det måste vara!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
12/5/14, 6:45 PM
#201

Otroulig Känslan är helt otrolig. ;) alltså ofattbar eufori och sammankoppling till alltet och helhetskänsla när vi är tillsammans. Jag har aldrig trott på sådana här saker utan trott det är skrönor allting. Jag kan inte beskriva känslan av att se evigheten och helheten. Sen är myntets baksida att detta sista dagarna utlöst en fruktansvärd separationsångest och rädsla. Svartsjuka och alla möjliga demoner har härjat fritt i min kropp. Igår så hårt att jag hade symptom på hjärtinfarkt en hel dag. En avgrundssvår melankoli. Nu när jag läst på om flammor på denna site http://www.twinflamesigns.com/twin-flame-love/twin-flame-confusion-are-you-facing-this har jag fattat att det är normala reaktioner. Allt bagage man fortffarande har kvar dubbleras. Precis som de positiva känslorna. Det blir en extrem turbulens. Men jag känner att det lägger sig. Jag känner mig stark. Centrerad. Jag känner att jag är kärlek. Jag kan klara en sån relation. Jag har förberett mig i oändligt många liv. Frågan är om han står stadigt och är redo. Det utlöser min ångest, men jag tänker koncentrera mig på mig. Då koncentrerar jag mig på honom eftersom han är jag. ovillkorad kärlek! Här kommer den. Tärningen är kastad. Jag kastar mig in i det. Bort alla demoner. Finns inget att vara rädd för. Finns bara kärlek.

Skorpion76
12/5/14, 8:21 PM
#202

#199 Jo, precis!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
SHIAWASE
12/6/14, 1:34 AM
#203

Älvan, med en tvillingsjäl, borde det inte finnas svartsjuka , rädslor, eftersom den kärleken man har till varandra som tvillingsjälar, står högt över den fysiska. Att träffa sin tvillingsjäl, innebär inte att man måste ha en fysisk, tre dimensionell relation, utan det innebär en fullständigt ovillkorlig kärlek, där man tillåter varandra fullständig frihet, eller man behöver inte ens tillåta varandra, frihet, man är frihet och man är kärlek, vare sig man har en fysisk kärleksrelation eller inte.

Självklart skapar det turbulens i första mötet med tvillingsjälen, men när man väl har landat i mötet, så finns bara känslan av fullständighet och helhet, och universell kärlek.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
12/6/14, 6:54 AM
#204

Shia Om den andra delen av tvillingsjälen inte än helt insett eller är rädd att stött på sig själv utlöser det skräck hos den andre som har insett vidden av mötet. Jag tyckte som du först, men fattar mina känslor efter att ha läst på sidan jag tidigare nämnde. Tvillingsjälarna blir ofta uppdelade i "runner och chaser". Kvinnan oftast den som först fattar vem hon träffat och vidden av att detta är vad jon sökt från själens födelse i otroligt många liv. Den manliga delen klarar inte trycket i mötet och springer. Det kan bli en utdragen process genom många liv och smärtan att hela tiden möta och separera från själen är stor och kan väckas till liv vid varje sådant möte. Han jag träffat är mycket andlig och mogen. Han förstår på flera sätt att något stort har hänt, men vet troligen inte än vem och varför han träffat mig. Han är nu fylld av motstånd att ens ses. När vi sen ses sker magi och i de stunderna finns bara villkorslös kärlek och helhet. Jag har i många år förberett mig på detta möte ser jag n efteråt. Min andliga utveckling har accelererat senaste 2 åren med bla början till kundaliniresning efter otroligt jobbigt arbete med min barndom, men även skuggarbete från många liv bakåt. Jag har under många år fått tecken som jag nu kan se förebådade vårat möte. Hans motiv på målningarna har jag målat/sett eller velat måla. Han har utvecklat den konstnärliga delen av oss mer. jag den vetenskapliga och moderliga. Jag kan hans ögon och hjärta se att han är jag. Jag känner igen allt. Att ha är från en annan kontinent hindrar inte att vi har samma värderingar. Samma kost. Samma idealism och humanism som vi uttrycker på olika sätt. Han är en ljusarbetare som jag. Senaste åren har han blivit nästan vegetarian liksom jag osv. Jag är övertygad om vem jag ser i hans ögon. Och som jag sa fick jag en chock att inse vidden av det hela. att jag letat så länge efter honom fast jag inte visste det. Att min själ hittat sin. Hur underbart det hela är vilken otroligt stark längtan jag haft. Och slutligen risken att förlora detta åter. Som jag sa ska jag försöka inrikta mig på kärlek. kärlek och tacksamhet över att ett sånt här möte har hänt i detta liv oavsett utgång.

Skorpion76
12/6/14, 7:47 AM
#205

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

SHIAWASE
12/6/14, 9:39 AM
#206

Älvan, tvillingsjälar möts nye om inte båda två är utvecklade till ett visst stadium så att båda två känner att de har mött sin tvillingsjäl , tänker jag. Egot har vi ju, så turbulens kan uppstå, men för övrigt är det så självklart för båda, och när man möter sin tvillingsjäl så har båda nått ett visst stadium i sin utveckling ,så att det är dags att träffa sntvilling och tillsammans skapa något större,,,,, med en tvillingsjäl har man en djupare kontakt på själs och energinivå så manbehövet inte träffas för att kunnakomminicera,,,,, tänker jag:) Jag har nämligen träffat min tvilling också nyligen ,,,,:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
12/6/14, 9:39 AM
#207

Älvan, tvillingsjälar möts nye om inte båda två är utvecklade till ett visst stadium så att båda två känner att de har mött sin tvillingsjäl , tänker jag. Egot har vi ju, så turbulens kan uppstå, men för övrigt är det så självklart för båda, och när man möter sin tvillingsjäl så har båda nått ett visst stadium i sin utveckling ,så att det är dags att träffa sntvilling och tillsammans skapa något större,,,,, med en tvillingsjäl har man en djupare kontakt på själs och energinivå så manbehövet inte träffas för att kunnakomminicera,,,,, tänker jag:) Jag har nämligen träffat min tvilling också nyligen ,,,,:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
12/6/14, 10:34 AM
#208

Shia Vi är båda utvecklade och på ett sätt redo. Detta hindrar inte egot från att ta upp en kamp då dualitetens existen är extremt hotad i denna situation. Vårat fysiska möte har ju nu skett. Vi har förenats fullständigt om än kortvariga möten. Jag vet att hans själ vet. Han kan nämligen se min själ och i ord beskriva den i våra fysiska möten. Mellan möterna är jag säker på att han har en svår kamp. Jag kan känna den och intuitivt har jag med hans tillåtelse skickat healing till hans hjärta för att fullständigt läkas. Den fria viljan finns. Och även om man mötts fysiskt är det inte säkert att man på ett fysiskt plan kommer fortsätta sin vandring. men jag förstår att mitt tvivel om detta kan förhindra det. Därför försöker jag med all kraft acceptera smärtan i kroppen som ett vackert bevis på det vackra som skett. Det är egentligen som en verklig stor kärleksbeskrivning om evig kärlek ur de stora romanerna. Jag vet vad jag vill. Mitt ego förstår delvis att detta är det bästa för min utveckling. Våra själar har alltid varit kopplade. Det bandet kommer aldrig gå av. Visst är det ändå vackert att han tagit sig från sydafrika hit och jag från ett nordiskt land för att mötet ska kunna ske. Min utmaning är att överlämna min själs önskan åt Gud. Ha tillit till detta och stor kärlek. Jag har maximal möjlighet att öva de färdigheter jag lärt mig för att mötet överhuvudtaget skulle vara möjlig. Fina detaljer är stt jag så fort jag tänker på honom öppnar tredje ögat. Att jag på distans kunde hjälpa han läka sin förkylning så vi ett par dagar kunde ses. Vi har rent praktiskt bara möjlighet att ses typ varannan vecka och när vi missar den dagen tar det 1 mån till nästa gång. När jag tänkte intensivt på honom berättade han att han kände en pirrande känsla i kroppen precis som när jag gav honom healing. Det är så vackert att tänka på att när jag ger honom healing ger jag min egen själ healing bokstavligen då vi är samma själ. Alla är visserligen kopplad till samma själ, men du Shia förstår vad jag menar. Jag har aldrig helt känt mig förstådd. Han förstår mig helt och har samma sidor i sig själv som jag förstår helt och fullt. Jag går mot en dag av acceptans, överlämnande, tillit och kärlek. Jag är otroligt lyckligt lottad trots att jag har en djup känsla av fysisk smärta som sträcker sig rakt igenom tusentals år av separation. Jag försöker heala och läka detta genom kärlek.

Älvan
12/6/14, 10:35 AM
#209

Shia Glömde säga att det är helt underbart att du hittat din halva och att du kan dela med dig av det här. Så glad för din skull. :)

Annons:
Skorpion76
12/6/14, 11:03 AM
#210

Grattis Shia!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

szirius
12/7/14, 8:32 PM
#211

hoppar in i bubbeltråden efter att ha varit på adventskonsert i kyrkan. Jisses så otroligt vackert❤️🌊✨🌛, allt på latin, helt otroliga solister o bara, ja underbart att bada i stämsång 🎈, även en organist spelade vissa sånger, mmm, fick superjulstämning trots att jag traskade hem i spöregn😛. Iakttog också energierna, hur först alla var lite "stela"  o blyga i början för att sedan värmas upp o småprata i bänkarna o hur sedan hjärtat öppnas o på slutet känns det som att man är ett enda, en gemenskap, ögon som håller kvar kontakten, leenden, värme.

Kastar däremot mina känslor av besvikelse inför att min familj aldrig vill följa med mig på nåt, min önskan att DELA  som gör mig lite ledsen i papperskorgen- allt är som det ska.

[Kathja]1
12/27/14, 10:54 AM
#212

DubbelBubbel! Jag har sådär spralligt glad, äntligen har jag börjat att ta små steg mot det jag har tänkt så länge. Ny hemsida på gång, youtube-kanal klar… Bara att börja fylla på med innehåll. Kom till punkten att ja nu skiter i vad andra tycker och tänker, hur "snyggt" det kommer att bli och hur många som hittar dit. För jag VET att de som ska hitta dit kommer att göra det, budskap ska förmedlas (ännu mer än nu).

Och en annan BUBBEL! Jag har världens mest praktiska mamma, allt ska fylla sin funktion, funktionen kan dock även vara "njutning". Så när jag får julklappar blir det som i år - te och temugg, skålar, böcker, choklad, raggsockor… Och champagne och champagneglas! Ser det självklart som ett tecken på att det stunda tider som ska firas med bubbel! 🥳

szirius
12/27/14, 11:08 AM
#213

#212 åååå vad härligt att få läsa lite bubbel!!🤗 Wow, så mkt klappar, jag trodde att ni inte bytte med varann? det ska firas NUUU Kathja, vad väntar du på 😉

[Kathja]1
12/27/14, 11:28 AM
#214

Det gör vi inte! Men jag har en mamma som alltid har med sig något när hon kommer, så det blir bara mer än andra gånger. Hon gillar att ge bort allt ifrån hemmagjort till praktiska saker hon tror att man behöver. Hon är lite söt min mamma.

Skorpion76
12/27/14, 11:28 AM
#215

God fortsättning på julen!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
12/27/14, 1:53 PM
#216

Överallt, jag snackar överallt! Så läser jag att nästa år 2015 ska bli helt fantastiskt för mig. Det stora lycko året.  Jag borde ju känna bara 😂😜🥳 men när jag är riktigt ärlig så känner jag även 😮. 

Så jag behöver nog bubbla upp mig för att vara redo ☝️

Så fantastiskt att få vara med om att allt trillar på plats. Hur människor och platser som är så vackra och härliga kommer in i mitt liv, dom överträffar mina drömmar och fantasier. 

Att få vara så lycklig så jag bara går och fånler. Hihi gör det ju redan nu.  

Att våga vara modig och sann. Att våga ta emot och njuta och vara i nuet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
12/27/14, 2:00 PM
#217

Det är vad jag får till mig med! Och med tanke på hur mycket inre arbete det har varit för oss båda, eller för många av oss, de senaste åren så borde det vara dags att det händer saker i det yttre nu. Jag är redo! 

Och vadå redo, vi är ju redan där ju och det går ju hur bra som helst! 😎

szirius
12/27/14, 2:58 PM
#218

men seeer ni inte tjejer, det är ju redan nu! Varje stund är ny och det
är ni som skapar, ni säger att det ska bli så härligt, när det kommer, när det ska ske, men det är ju redan här, i er känsla!

Skorpion76
12/28/14, 12:57 PM
#219

Skjut upp raketerna och öppna champangnen! Nu firar vi in 2015!



** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

MissInAction
12/30/14, 11:07 PM
#220

YESSS om ett dygn är det nytt år!!! 🥳

Och jag är så oerhört tacksam!! Haha var påväg in i Tacksamhetstråden för att skriva men jag är så bubblig så jag kan lika gärna skriva här också, det var faktiskt ett tag sedan jag gjorde 😉

Jag har haft en så himla bra dag, var på gott humör på morgonen och sen har det bara rullat på! Har suttit och lett stort och nästan skrattat, hela dagen ❤️ OCH haft sån härlig känsla!!

Sen har jag träffat snyggingen på jobbet också, vi kom dit samtidgt och sedan stötte vi på varandra utanför när vi båda tog rast, så pratade då… mer än vad vi har hunnit prata tidigare. Ooooh bara att få stå nära honom, eller se hans leende gör mig ju alldeles pirrig 😃😍
Blev ju om möjligt ÄNNU gladare efter det mötet!! Det är ju precis det här jag önskat mig, mer kontakt med honom!

OCH… så kom datorpengarna in på mitt konto idag. Mina underbara föräldrar som redan hjälpt mig så mycket kring flytten, har fört över pengar så att jag har kunnat köpa en ny bärbar ❤️då min gamla stationära har lagt av och min backup är en 9 år gammal laptop segare än segast.
Såååå…. har suttit i fyra timmar nu och installerat lite program och testat och bara njutit av att ha en snabb dator igen! 🥳🤗
Och den är knallröd!! Fanns vit och röd att välja på, den vita skulle bli smutsig såg jag… så…. rött blev det, matchar mina möbler haha! 

Och så ska jag upp tidigt imorgon, jobba 9-14.30, så jag måste försöka slita mig nu. Men är så uppspelt trots att jag är trött.

Så glad!! TACK för en underbar dag och tack för fjärilar i magen och pirriga möten!! ❤️

Godnatt 😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skorpion76
12/31/14, 7:08 AM
#221

Skjut upp raketerna och öppna champangnen! Nu firar vi in 2015!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

SuzanneV
12/31/14, 11:26 PM
#222

Gott Nytt År alla fina här inne! Massor med bubblande kärlek till er!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
12/31/14, 11:31 PM
#223

Det samma fina Susanne!  🤗 Och alla andra med såklart. 😃

Annons:
Skorpion76
1/1/15, 8:51 AM
#224

Tack detsamma!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Torahzen]
1/1/15, 11:12 AM
#225

Gott nytt år alla finisar! 🥳

[Kathja]1
1/1/15, 11:42 AM
#226

Det samma! Känner du (ni) hur härligt 2015 är!!! 🥳❤️✨🍸

MissInAction
1/1/15, 12:20 PM
#227

Oj hahah jisses.. om det är sådär London firar 2014-2015, hur firade de då millennieskiftet? 😮😃
Mäktigt. Häftigt att människan kommit på hur man gör såna vackra saker!

Joooodå Kathja jag känner! Vaknade med en sprängande huvudvärk när larmet ringde kl 11 😂🥳
Inte drack jag mycket heller, men jag misstänker att det kanske var mixen på olika alkoholssorter! Alternativt vätskebrist då jag inte drack något vatten alls igår kväll…

Fick se 11:11 på mobilen och det tar jag med mig som ett mycket gott tecken 🤗

Ute ser det rätt grått ut. Jag har haft en tradition i över tio års tid att gå en nyårsdagspromenad, det brukar bli i något stilla naturområde. Hmmm jag har ännu inte varit ute i något sådant område i Tallinn. Får se vart det bär av… för ut tänkte jag iaf ta mig en sväng 🙂Nog för att det är varmt och skönt inne.. men jag behöver lite luft!

Hade en underbar kväll/natt ♥ med härliga människor, mycket skratt och värme, god mat och fin konsert, vackra fyrverkerier, härligt möte med M ♥ mysig bar, livemusik.. och allt i härliga +10 grader haha 😃

TACK för en underbar Nyårsafton i underbara Tallinn ❤️🤗✨🥳

Och bring on 2015!
Januari… smakar på den lite. Känns ovant. Det var nyss som jag kom hit, tycker jag. Och jag har haft det så himla bra. Blir alltid lite vemodig vid årssifte men det känns nog mest den här gången eftersom 2014 var året då ALLT hände, haha… Känns som jag upplevt allt känslor jag hittills har känt, under det året. 

Oj… inser att jag är i Bubbeltråden.. och jag trodde det var Klotterplanket 😞
Oki men det får vara! Känner mig iaf bubblig och tacksam 🤗

KRAM på er alla!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/1/15, 1:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#228

Självklart känns 2015 speciellt! 😉🥳

Skorpion76
1/1/15, 4:15 PM
#229

Enligt det kinesiska horoskopet är 2015 fårets eller getens år.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

MissInAction
1/2/15, 9:01 AM
#230

Hm… jag tror att jag är född i Apans år enligt den kinesiska räkningen. Ingen koll alls på när "mitt" år är 😛

Piiiiiirrr och fjärilar i magen 😍då jag nyss upptäckte att snyggningen jobbar idag 🤗 så 5-10 meter bort i ett annat rum sitter han. Undrar… om jag fokuserar på honom, om jag kan få honom att tänka på mig? 😃ganska rolig tanke iaf!! 😊

Och ja… det är rätt lugnt på jobbet fortfarande! Väntar på att jobb ska trilla in efter ledigheten. Så jag har tid att dagdrömma såhär!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Skorpion76
1/2/15, 11:34 AM
#231

Jag är född i den eldsprutande drakens år. Sedan har jag både solen och månen i Skorpionens tecken.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
1/5/15, 2:41 PM
#232

Yes! Jag har sånt himla flyt! Min bil var på service för några veckor sen och hade nån bussning som skulle bytas till växellådan, det hade börjat läcka lite. Men det var ingen panik. Nu helt plötsligt så börjar fina bilen droppa olja. Jag blev lite förskräckt, tänk om jag körde slut på oljan i växellådan. Nåväl. Jag insåg att jag måste ringa verkstan idag. För att få en tid snart. Jag fick komma idag om jag hann till tre. Ok sa jag, om allt flyter på jobbet så hinner jag. Naturligtvis hann jag! Så nu ska jag bara skapa så de har alla delar och kan fixa allt på en gång! ( förmodligen har de nämligen inte dragit åt olje pluggen)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/5/15, 3:11 PM
#233

Haha - ni skulle ha sett mig - efter inlägget (jag satt på bilverkstan och skrev) så kom dom och sa att det var växellådsfelet och att dom inte hade packboxen hemma  och sen spillde jag ut en kopp kaffe över min telefon 😂. 

Men mobilen klarade sig och dom fyllde på växellådsolja så jag slipper oroa mig. Så allt är som det ska. 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
1/5/15, 5:37 PM
#234

God kväll på sidan!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

szirius
1/5/15, 9:34 PM
#235

jag hoppar in i bubbeltråden för det här könns som rent bubbel!

Jag har aldrig varit så förtjust i en katt som denna kattunge. Alltså, jag får lyckorus som fyller hela mig bara av att titta på henne, bara att veta att vi har henne här hemma, att hon finns o kurrar i min famn o då och då röjer järnet på golvet med nån liten papperstuss eller kula som hon hittat.

Jag tänker att jag öppnat upp ytterligare nåt lager kring hjärtat. Att man kan känna så mkt kärlek till en katt! Och då har jag ändå alltid varit en stor djurvän. Men det här…det känns som att NU förstår jag.

MissInAction
1/5/15, 10:25 PM
#236

Katter är speciella 🐱♥ och alldeles underbara!!

Och jag känner mig också bubblig just nu! Jag har börjat kolla lite i språkgrupper och så på FB igen och bestämt mig för att ta upp språkpluggandet igen, det kom ju av sig i september och sedan jag kom hit har jag varit så upptagen med att upptäcka och uppleva Tallinn 🤗 och knappast haft tid att sitta hemma och plugga glosor! Även om det är roligt också! Men nu känner jag att det är dags att börja prata och interagera mer på estniska! 

Nu så har jag mailat en språklärarstudent och skrivit lite i en grupp. Ska titta på mina anteckningar imorgon och gå in på språksidorna igen 😍

OCH så har jag hittat sidor.. bland annat en sida som har en massa tv-serier och filmer…. åååh gamla svartvita estniska filmer!!! 😍Perfekt ju. Här är ett exempel 😃😇

Nu är klockan 23:23 här… fint klockslag. Och jag som var så trött för tre timmar sen!!! Men nu ska jag lägga mig iaf. Och hoppas på en soft dag på jobbet imorgon, och kanske jag kan använda tiden till att plugga lite estniska ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
1/5/15, 10:34 PM
#237

Jag bubblar jag med… Szirius jag älskar min katt mest av allt. Jag blir lycklig av att bara se honom tassa runt, busa järnet med leksaker (7 år gammal) eller att bara kolla in vad han pysslar med. Han bara är. Han pratar ofta o med olika tonlägen, svarar när jag pratar med honom. Han vill gärna bita lite busigt löst i min näsa för att få mig att skratta…eller vakna. Han tar bara tag och släpper direkt :). Sen spinner han högt. Han hoppar upp  (6kg katt) på mina axlar och vill att jag går runt med honom och kolla in allt som han inte når ifrån golvet. Ibland kör han bara in huvudet under mitt hår mot halsen och vill bara åka med och spinna. Han är en livsnjutare. Han är världens vackraste och goaste katt. Blir lycklig av att se honom, hans självklarhet och hans lugn, eller se honom bli helt tokspralligt glad när jag kastar kottar, leksaker eller snöbollar att jaga. Han är annars en usel jägare som jamar högt när han smyger på sina byten. Jag älskar katter och mest av alla min ena katt. Jag har två och älskar båda, men min ena är otroligt speciell. Han helar mig med sin närvaro. Det är så! :) Han verkar alltid känna på sig hur jag mår, när jag beöver en kram eller när jag är på väg hem. Han möter mig alltid med ett mysigt maoww när jag kommer hem…oavsett när jag kommer. Det är villkorslöst från båda håll. :)

…Och nu torkar han av rumpan på golvet… som en hund!! What!? Det har han aldrig gjort förr… Äckligt…Städa! :)

Annons:
MissInAction
1/5/15, 10:44 PM
#238

Hahahah! Åh Vera det låter helt underbart ❤️Jag förstår precis hur du menar! Kan känna det när jag läser din text! Vi hade en sån katt när jag växte upp. Och min systers familj hade en liknande också. Så mysigt och de är verkligen bland det bästa man kan ha i sitt hem, tycker jag 🐱


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skorpion76
1/6/15, 8:13 AM
#239

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
1/6/15, 1:00 PM
#240

Jag tror djur verkligen helar och öppnar upp hjärtchackrat 🐶🐱❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
1/6/15, 1:19 PM
#241

Halloj! Jag har gått på en skön promenad idag och jag är på härligt humör! Så nu kan jag bubbla lite härinne! Nu ska jag spela spel med lillan.

szirius
1/6/15, 1:57 PM
#242

är du fortfarande ledig Torahzen🙂? Låter härligt med långprommis!☀️ Jag glömmer ofta att ta mig den tiden, fastän jag faktiskt skulle kunna göra det på mornarna👍 Man får en kick av det, o sen är det lättare att sätta igång med jobb tycker jag.

[Torahzen]
1/6/15, 2:32 PM
#243

Japp, jag har långledigt. Jag börjar jobba måndag 12 januari. Idag är det förstås en röd dag här och trettondagen.

Skorpion76
1/6/15, 3:34 PM
#244

God eftermiddag!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
SHIAWASE
1/13/15, 11:46 AM
#245

Yes, Yes Yes!!!!! och bubbel och bubbel

OCH

LOVE LOVE LOVE!!!!!!! YES!!!!!

Kan man svämma över av kärlek????? NEJ,,, för vi ÄR KÄRLEK!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skorpion76
1/13/15, 3:13 PM
#246

 Bibbel, buubbel, babbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

SHIAWASE
1/14/15, 12:16 AM
#247

Jag vaknade upp lika bubblig som jag var igår,, glömde att jag skrev i den här tråden igår,,,, och läste ovan  inlägg nu,, så NUUUU förstår jag ju varför jag vaknade nu på morgonen och känner sådan kärlek till allt!!!  Självklart när jag var så igårkväll också!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skorpion76
1/14/15, 7:24 AM
#248

Idag startade jag en rräningsdagbok på träningiFokus


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[::Vera::]
1/15/15, 10:52 AM
#249

Jaaaa!!! 🙂 Jag har på manifesterat önskan jag har haft i 5års tid. Rollen är tillsatt och jag kommer nu äntligen att få tillräckligt med tid och möjlighet att fördjupa mig i det som jag brinner så mycket för. Ljuuuuuus och visualiseringar mm. Jag bubblar!

Motståndet för det har släppt. Det är helt otroligt.

[Torahzen]
1/15/15, 11:21 AM
#250

Grattis Vera! 🏆

[Kathja]1
1/15/15, 11:38 AM
#251

Vera 🥳✨🍸💋

Annons:
gardit
1/15/15, 12:18 PM
#252

Efter nästan fyra månaders sjukfrånvaro var jag tillbaka på jobbet idag. Två timmar utan tillstymmelse av sammanbrott eller den svåra ångest som hängt över mig (därav sjukskrivning) ♧☆ Just nu känns allt bra♡☆♡

[Torahzen]
1/15/15, 12:26 PM
#253

Heja Gardit! ✨

MissInAction
1/15/15, 1:20 PM
#254

Grattis Vera! 🥳🤗
Berätta mer? Är nyfiken i en strut!

Vad härligt att höra gardit ♥  ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/15/15, 1:21 PM
#255

Själv vill jag bubbla men det är mest min mage som bubblar 😂eller bubblar gör den väl inte men jag känner mig som en ballong 🤐🎈
Får hoppas att jasminte hjälper!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/15/15, 2:14 PM
#256

Gratis Vera!!!! Låter kanon! Skönt Gardit, en seger på vägen!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/15/15, 2:38 PM
#257

Oooh jag insåg att jag VISST bubblar!! 🥳

Det slog mig nu när jag tittar ut, att trots att det är grått (och Tallinn har en förmåga att bli extra grått 😂) så ser jag ju klart och tydligt att det blir allt ljusare tide! 🤗😍🥳☀️Åh vad jag älskar det här!!! Ljuuuuus och långa dagar!  ❤️

Får ju vårkänslor när jag sitter och tittar ut här ibland, snön smälter bort och man ser gräset. Väntar bara på fågelsång nu 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
1/15/15, 2:41 PM
#258

Vera, underbara nyheter! Jaa, tänk vad du släppt och tillåtit in nytt flöde🤗

Gardit, vilken skön känsla! Glad för din skull!

Annons:
Skorpion76
1/15/15, 4:35 PM
#259

Bibbel, babbel, biubbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Skorpion76
1/15/15, 4:39 PM
#260

Bibbel, babbel, bubbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
1/24/15, 4:47 PM
#261

Jag måste bara bubbla lite. Tänk att tiden räcker till precis. Det kan tyckas att det är ont om tid. Men som idag - jag hann med besök hos mamma, handla, sätta fart på pulled pork -( med vildsvin, spännande va!) slarv dammsugit, städat toaletten och plockat upp och diskat. Hann tom ta en titt in hit innan min gäst kommer. Preciiiiis som  jag ville. Under tiden har jag lyckats få ett litet pirr och hamnat i en underbar vibb. Hihi har flörtat lite 😉. 

Livet är gott!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sjöstjärna
1/24/15, 5:21 PM
#262

Vilken kul tråd! 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Skorpion76
1/24/15, 5:42 PM
#263

Bibbel, bubbel, babbel!
Ja, jag ska nog starta en själv.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
1/24/15, 6:04 PM
#264

Nästa bubbeltråd hittar du här.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: