Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 945 ggr
[Kathja]1
2014-08-18 08:05

Gruppmeditation sön 24/8

Så kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 24/8 samlas vi för att förenas i allt som är. Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. ♡♡♡ Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier. Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej. Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden

Annons:
[Saz]
2014-08-18 10:50
#1

Saz

Otroulig
2014-08-18 11:47
#2

Saz

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-18 13:39
#3

Saz
Otroulig
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-08-20 15:52
#4

Saz Otroulig MissInAction Kathja

Theleonora
2014-08-21 18:57
#5

Saz

Otroulig

MissInAction

Kathja

Theleonora


linnease
2014-08-21 20:02
#6

Saz

Otroulig

MissInAction

Kathja

Theleonora

Linn

Annons:
Älvan
2014-08-24 18:16
#7
Älvan
2014-08-24 18:17
#8
MissInAction
2014-08-24 20:37
#9

Oj! På bussen nu påväg hem från styrelsemöte! Jag lär väl vara hemma till 21 men bara ätit frukost så måste laga mat :p Får se om jag kommer ihåg och lyckas glida iväg till er alla ändå på något sätt! Genom musik tror jag att det är lättast just nu! Hjärta!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Minney
2014-08-24 20:43
#10

Saz Otroulig MissInAction Kathja Theleonora Linn Älvan Minney

Otroulig
2014-08-24 20:58
#11

Då ses vi snart❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-08-24 21:25
#12

Jösses vilka energier, trots att jag blev störd av ben ätande hundar som gruffade med varandra och när jag försökte lyssna på musik så blev det i osynk. Men ojoj, den totala lyckan, helt överväldigad. En kvinna kom med en lysande kristall till oss gömd i sina händer. Som var till oss allihop ❤️. 

Just nu känns det som att mirakel, efter mirakel står bakom dörren tillsammans med total frid och lycka ✨🌈🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-08-24 21:33
#13

Yeeeayyy, jag "ser" ju inte så mycket. Det enda jag kunde förnimma var guldigt ljus. Jag såg att det fanns nån gemenskap och försökte ta mig in. Ropade tom på Linn om hjälp att inkludera mig, haha, tror jag. 

Låter bra det du skriver om mirakel efter mirakel. Jag ser ju det i min omgivning heela tiden, allt som jag vill ha, kanske inte allt men en liten del av det. Och det är ju bara tecken på att det är på väg! ❤️


Annons:
[Saz]
2014-08-24 21:40
#14

Jag fattar ingenting! 30 min innan 21 står jag och beskådar ett sjukt blixtoväder på himlen. Det regnar inte, himlen är ljus med moln och det börjar skymma. Blixtarna är så skarpa att man nästan blir bländad. Jag står med min mobil och filmar detta. Mitt upp i inspelningen ringer telefonen. Jag får en chock! Den som ringer är HAN (ni som läst mina tidigare inlägg här vet förmodligen vem jag menar) HAN som tog mig med storm, behandlade mig som en påse hundskit, låste fast mitt hjärta och grävde ner mig i en grop. Jag lyckades tillslut glömma och gå vidare. Han är raderad. Varför ringer han? Jag blev så chockad och paralyserad att jag inte svarade. Visste inte vad jag skulle göra. Efter en stund skickade jag ett sms och skrev "du ringde?" Han har inte svarat, det var en timme sedan. Försökte koncentrera mig under vår meditationstid genom att fortsätta beskåda den blixtrande himlen. Svårt att fokusera på något annat än just vad som hände. Undrar om jag kommer somna ikväll? Mitt huvud känns helkonstigt. Liksom surrar och värker fast jag har inte huvudvärk. Är nästan lite rädd… Dels för de konstiga vädret och dels för honom… Vad ska hända nu med mina känslor?.? Ska han dra ner mig i gropen igen?!

Otroulig
2014-08-24 21:52
#15

Ingen kan dra ned dig i en grop Saz, vännen. Om du inte låter dom.

Om han behandlade dig som skit så tycker jag att du gör rätt i att försöka skita i honom - rent ut sagt. Du är värd bättre! Basta!

Men lustigt..mitt ex ville helt plöstligt bli vän med mig på FB idag. Efter sex år. Är det ett stim? Skillnaden är att han var underbar och ville mig alltid väl.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-08-24 21:54
#16

Det e sant. Han har gjort så mycket dumt så i mina ögon är han en påse hundskit. Jag tänker inte tillåtas att dras ner i någon mer grop känslomässigt och det med basta! Men det hindrar mig inte från att undra vad han ville när han ringde :/

Älvan
2014-08-24 22:14
#17

Hej vänner Glömde tyvärr meditationstiden. :/ Saz o Otroulig. Mitt ex vill nu ha tillbaka mig. Folk dras till ljuset vet ni väl. ;) händer ju er med.

[Saz]
2014-08-24 22:19
#18

Fasiken vad läskigt detta är Älvan. Jag blir tokig på sånt här…

[Saz]
2014-08-24 22:33
#19

Missade din rad om ditt ex och fb Otroulig… Sjukt sjukt sjukt. Alla vi tre har nu blivit kontaktade av våra "ex" ! Hjälp!

Otroulig
2014-08-24 22:36
#20

Äh, jag tycker det är roligt ja 😃. Ser det som att jag är på rätt spår. Sen vet jag inte vad för fantastiskt som kommer att möta mig på spåret.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Saz]
2014-08-25 10:45
#21

Nyfiken jag blir också… vilket är ditt rätta spår tror du ? 😉

Otroulig
2014-08-25 12:17
#22

Mitt rätta spår är att vara lycklig, strålande och full av glädje och att tillåta och ta emot det som kommer. Det finns en man därute för mig, men jag vet inte vem det är. När jag träffar honom så vet jag 😎. Jag suktade länge efter mitt ex och sörjde honom - och det livet.  Men det behöver inte alls vara han som är den rätte - han gav mig otroligt bra referenser på vad jag VILL ha och hur det kan kännas. Men det finns säkert någon ännu underbarare därute.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-25 13:22
#23

Tycker inte det låter konstigt alls, om ni släppt dem så finns inget motstånd längre  i er, och det är tilltalande, swoop, som en magnet.

Jag tyckte bara att det var roligt det du skrev Saz, att han var raderad…för tydligen inte raderad från din telefon😉, och jag säger som de ovan, ingen annan kan dra ner dig i en grop om du inte går med på det. ✨

Man kan ju ändå vara öppen o se vad de vill, kanske de vill be om förlåtelse bara…det kan man låta dem göra, utan att man behöver släppa in dem i ens liv igen….

linnease
2014-08-25 13:33
#24

Hm.. Jag får en känsla av att vi håller på att närma oss varandra.. I kärlek! På nåt annat plan än kanske parrelationer för bara ett eller fem eller tio år sedan.. Kommer närmare oss själva..och dras igen till de som ÄR nära oss själva, på nåt själsplan? Verkar det kännas rätt för nån mer än mig?

linnease
2014-08-25 13:37
#25

Jag missade helt igår med förresten, var ute med M på eftermiddagen / kvällen och blev helt slut, snurrig, totaldäckade nån gång vid nio-tio och gick och lade mig.. Hm så inte så mycket till draghjälp igår är jag rädd Thea :) :) Men wow vilka energier! Jag kanske var med i dem ändå på nåt sätt..för inte träffat M på en vecka? Mer kanske? Och allt har som skiftat, känns annorlunda igår och idag.. Häftigt.

Otroulig
2014-08-25 13:44
#26

Ja, jag har den känslan. Tänk vad internet har varit viktigt i detta!!! Jag kan vara runt på FB hitta människor som skriver med en sån härlig vibb så jag riktigt känner kärlek, jag skriver en rad och det kommer till fler som kommenterar och strålar kärlek.  Sen kan jag ju vilja träffa dessa i IRL också, än så länge tycker jag att jag mest upplever det på nätet, hittar mest likasinnade där (här då också förståss 🤗) sen ser jag ofta att det är samma gäng som Shia säger, det är som att man bildar små grupper som går i och ur varandra. 

Mitt ex var ju en stålande LOA individ, som levde väldigt mycket efter det vi pratar om,  utan att ha hört talas om det, haha! Själv var jag ju inte alls där i vår relation. Men nu så!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-25 13:45
#27

Ja jag har också haft den känslan ett tag, Linn 🙂

Och jag hade inte möjlighet att sätta mig till ro riktigt igår när jag kom hem, då jag höll på att laga mat för jag var så vrålhungrig! Men hade på skön estnisk musik och flowade runt här med er i tankarna 😉❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Saz]
2014-08-25 14:04
#28

Otroulig åh vilken skön känsla… jag vill också kunna känna den känslan.

Innan han ringde igår så låg mina känslor helt neutralt. Jag har ingen man jag direkt suktar efter eller så just nu utan har dörren helt öppen på vad som komma skall.
Jag sa detta till min vän i lördags senast när vi pratade män och relationer. Jag nämnde just den här mannen att han är helt "raderad" i mina tankar (betyder inte att jag raderat hans nummer i telefonen 😉) Att jag har glömt honom och gått vidare och inte alls tänker på honom  överhuvudtaget längre.
Mina känslor har neutraliserat sig och jag är nu helt öppen för nya bekantskaper.
Skulle nog aldrig sagt så eftersom det bevisade att jag faktiskt verkligen släppt honom och vips som szirius säger;  "finns  det inget motstånd längre i oss, och det är tilltalande, swoop, som en magnet."

då helt plötsligt kommer alla mina LOA-manifestationer tillbaka som jag höll på med i våras och somras om den här mannen och vill infrias… eller? 🤔

OCH jag kommer inte tillåtas att dras ner i någon grop igen, det pallar inte mitt psyke med och jag TILLÅTER det helt enkelt inte!
Är nu han "rätt man" så skall han bevisa MYCKET innan jag kommer tillbaka till honom men som ni förstår så har han något som  jag dras till och trots att jag har/hade glömt honom så räcker det med en liten liten kontakt och jag börjar genast undra såklart. 😡

linnease
2014-08-25 14:12
#29

Ja håll balansen bara Saz.. Så visar det sig ju! *jagvillhaenhjärtasmileyiminmobilmed!*

[Saz]
2014-08-25 14:19
#30

Det han sa till  mig sist vi hade kontakt och som gjorde att jag kunde glömma och gå  vidare var att han träffade en annan.

JAG TÄNKER ABSOLUT INTE VARA NÅGON REBOUND OM NU DET INTE FUNKADE MED "DEN ANDRE". 😡
Han gjorde ett val… tydligen fel val då isf eftersom han 1 månad senare ändå hör av sig till mig.

[Saz]
2014-08-25 14:20
#31

linnease ❤️

sjukt störigt att man inte kan göra smileys via mobilen

Otroulig
2014-08-25 14:39
#32

# 30 Det tycker jag var ärligt och öppet av honom att berätta 🤔

Men det kanske ligger mer historia bakom…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-08-25 15:02
#33

Otroulig det är en lång och krokig historia bakom och han har nog inte varit helt ärlig alla gånger… Eller egentligen så har han inte sagt något överhuvudtaget för han har nog låtit vår "relation" vara öppen för att se vad som serveras vid sidan om. Låter ju som han har träffat massa andra vid sidan om, vilket jag inte tror han har gjort. Bara varit väldigt osäker på vad han själv känner och vill eftersom han rätt nyligen innan vi råkades ihop separerat från sitt ex. Vilket nu är över ett halv år sedan 😐

[Saz]
2014-08-25 15:39
#34

HAHAHA!!!
Vilket jäkla flow man är inne i nu då!
Fick just sms återigen av en  annan gammal dejt som jag inte hört nåt av sen flera månader tillbaka. 😂

Annons:
Otroulig
2014-08-25 15:46
#35

Haha Saz, det är fantastiskt !

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-08-25 15:50
#36

Gråter av skratt… tänk vad enkelt det är när det väl lossnar!

Önskar jag verkligen kan hålla detta flowet nu och inte tappa fokus! 🤪

Otroulig
2014-08-25 16:08
#37

Håll fokuset på DIG och hur du mår, så är allt lätt som en plätt!….🤓😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-08-25 16:16
#38

Jag lovar att jag verkligen ska försöka till 200% denna gången!

Inget ska stoppa mig denna gången! 👍

😃🙂😛🤗🎈🌊❤️

Upp till toppen
Annons: