Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1594 ggr
szirius
8/8/14, 2:45 PM

Ny meditationsomgång med Chopra

På måndag kör vi! Är ni med?? 🥳❤️🤗

https://chopracentermeditation.com/

Annons:
Otroulig
8/8/14, 3:11 PM
#1

Mm det vore perfekt, jag har försökt logga in.. Funkar inge vidare. Har lite grus i kommunikations röret verkar det som. Ska försöka igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/8/14, 3:34 PM
#2

Nuså!! Jag är med:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/8/14, 4:12 PM
#3

Absolut!! Längtar ❤️☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
8/8/14, 4:27 PM
#4

Jag provar och ser hur det går :)

ollivoll
8/9/14, 7:32 AM
#5

Självfallet en annan med:)

SHIAWASE
8/9/14, 10:42 AM
#6

Deepak kommer till Japan i September för att hålla seminarium och föreläsning,, billigaste biljetten för ett endags seminarium är 7000kronor (eller jag vet inte hur kursen stårnu,, kanske 8000) billigaste biljetten för två timmar föreläsning är 500kronor,,,, ursäkta Deepak, men jag hoppar över ditt besök ,, DENNA GÅNG,,i alla fall
hmm, men jag vet inte, nu vill jag ju VERKLIGEN gå på detta,, så det är väl bara att sätta igång och manifestera lite!! Se hur långt jag har kommit i att släppa alla mina begränsningar!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
8/9/14, 10:45 AM
#7

OCH anledningen att jag hittade denna info var denna tråd,,,, klickade på sidan, han var ju med i filmen jag såg igår också,, så helt plötsligt så kom jag på att jag skulle googla på honom på japanska,, och VIPS!! där fanns infon,,

så något är på gång!!!  Självklart har jag delat detta med M, så vi är helt inne på att ta del av Chopras inspiration!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/9/14, 12:54 PM
#8

Såklart du kommer att vara där Shia om det är det du vill!! 🥳😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
8/9/14, 10:24 PM
#9

Jag är med. Tyckte det var helt fantastiskt förra gången.

MissInAction
8/11/14, 11:25 AM
#10

Har gjort första meditationen nu!! ☀️
Vad tycker ni andra?

Kändes så bra. Jag  har saknat det här. Det som slog mig väldigt starkt i början när Deepak började prata var känslan i Maj under meditationen. Allt kom tillbaka precis som jag kände då och tankarna på vad jag gjorde då och hur jag mådde!! Tänker främst på allt kring M ♥
Så jag kände ett litet sting i hjärtat, eftersom allting nu är förändrat. Tänkte att oj det här var en smärtsam upplevelse. Men sen lyckades jag slappna av och välja att ta till mig och njuta av upplevelsen istället ❤️

Och vad fort det gick! Tänkte i och för sig några sekunder innan slutet att hmm undrar om vi närmar oss slut nu? Och vilken svag klocka det var den här gången! I Maj var det ju superstark volym på klockan som markerar slutet så man verkligen vakande upp😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
8/12/14, 1:51 PM
#11

Jag o maken gjorde första tillsammans, jag somnade haha och han skrattade så över det. Så glad att han vill vara med på detta🤗, vi ska göra dem på kvällarna för det blir bästa tiden för oss…

Otroulig
8/12/14, 1:53 PM
#12

Shit pommes frites, dagen meditation och för snack var ju direkt till mig. Jag har ju pratat om att jag vill ha inspiration och kreativitet tillbaka i mitt liv. Så säger han att om jag hela tiden säger åt " spirit" att jag VET vad jag behöver ha i mitt liv, att jag VET vad jag vill göra, så upprepar jag bara gamla saker och låser mig. Att öppna upp och att ta emot det som kommer är en förnyelse. The Wisdom of Uncertanties. Så, nu ska jag sluta tjata. I meditationen hittade jag en underbar känsla, jag kom till en underbar plats med regnbågsfärger sol, underbar natur. Ojoj, jag vill ha och vill ta emot mer inspiration!!!!❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/12/14, 1:58 PM
#13

Häftigt att meditera med maken!! ❤️🤗

Och ja, Otroulig det lät som att det passade dig perfekt! Och jag hade aldrig tänkt på ordet inspiration som att det kommer från spirit. Coolt! 😃
Jag har inte tänkt på det själv men kanske jag också har saknat inspiration? I och med att jag känt att jag stått och trampat under så lång tid, vill så mycket och så blir det istället ingenting av det 🤐
Nu har jag dock Tallinn som hägrar och nu är det fokus på att må bra här och att snart, snart må bra i Tallinn 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
8/12/14, 2:07 PM
#14

Fint Sziriuz, att dela detta med ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/12/14, 2:11 PM
#15

Missi, för mig handlar detta om att jag faktiskt ska ge upp mina drömmar. Det som tagit emot så. Jag känner nu att jag låst mig och hindrat saker att komma in när jag hela tiden tjatat om att jag VET vad jag vill ha i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/15/14, 9:57 AM
#16

Yes, yes, yes!!!! TACK, för dagens meditation, shit vad den satt som en smäck! Oj vad det brände i hjärtchakrat och Oj vad jag behövde påminnas om det här. Lekfullhet!!!! Yes!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
8/15/14, 10:11 AM
#17

Jag hängde också på denna, sån tur att jag tittade in här i måndags och såg att omgången  startade då.

Första dagen gillade jag inte alls hans röst, tyckte den var sluddrig, men redan dag 2 bara älskade jag det!

Precis som Otroulig säger, det brände i hjärtchakrat igår!

Jag har alltid varit lite misstänksam mot mantran men det känns som att de är så rätt på nåt sätt…

szirius
8/22/14, 10:40 AM
#18

NUU tycker jag att det börjar hända grejer, efter dag 8 ungefär, kanske jag behövde den här startsträckan för att släppa lite blockeringar innan jag kunde insupa teman och mantran igen.  Nu kan jag få lyckorus bara av tanken på denna meditationsomgång - och såååå kul att göra den med maken. Haha han är så rolig, inför varje tema säger han att det där kan han redan. när ska det komma ett tema som blir en utmaning😉 När vi chattar under dagen så kan det se ut såhär:

 -Kan du köpa bröd på vägen hem? I am love I am light

- Javisst! I am happiness I am freedom

Hahaha, vi tycker att vi är väääldigt roliga, vi skämtar ju liksom om det, även om vi ju tar det "på riktigt" .

En annan kul grej: Har ni sett att Chopra gjort icebucket challenge? Finns på FB, såååå skönt med självdistans och humor

Otroulig
8/22/14, 10:48 AM
#19

Jamenjust ja, ni gör den ihop ❤️❤️❤️😍😍😍

Jag vaknade tidigt i morse och tänkte köra meditationen först - innan morgon promenad och hela tjillevippen - men då hade dag nr 12 inte lagts upp. Så jag ska köra nu. 

Ja, alltså jag tror att jag påverkas mer än vad jag tror av detta. Jag ser ju att mitt grundmående är högt och jag mår verkligen bra. Lite grums har ju dykt upp - men det är ju bara bra.  Bara att skölja av 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/22/14, 1:23 PM
#20

Åh det låter så härligt att kunna göra det här tillsammans med sin partner! ❤️

För mig har det ju varit så svårt med koncentrationen den här gången, men jag känner lite så också att först nu börjar jag komma in i det och börjar, åtminstone på ett plan jag kan känna, ta in det mera. Gårdagens meditation som jag gjorde idag t.ex. om Living kindness… den rörde verkligen vid något inom mig. Tårarna kom redan när han pratade och särskilt när han nämnde att när vi väljer en sak, så väljer vi automatiskt bort en annan… eller allt anat. Jag kände bara att neeej jag vill inte välja bort allt annat - jag vill välja allt! Vill omfamna allt! ❤️
Så där kom en stor sorg över mig där jag insåg att jaha, jag väljer faktiskt bort det som jag inte aktivt väljer. Och känner mig disconnected. Såklart!!!

Fortfarande har jag svårt att slappna av ordentligt i meditationerna den här gången, och glider hela tiden in i tankar, typ vardagliga saker.. men så fort jag lyckas komma till ro så hamnar jag på en strand. Det är nästan alltid en strand.. vid havet ♥
Och jag tänker mig att det är stranden i Tallinn, den där kvällen… 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: