Annons:
Etikettklotterplank
Läst 5655 ggr
[Kathja]1
7/26/14, 9:30 AM

Klotterplank 31

Vi fortsätter att bubbla och babbla om stort och smått i klotterplank nummer 31! Här finns tankar om allt mellan himmel och jord, och oftast en mängd guldkorn eftersom vi här inne alltid går OT och följer känslan. 🌊

Enjoy! 😃

Den förra tråden hittar du här.

Annons:
[Kathja]1
7/26/14, 10:13 AM
#1

Idag vaknade jag innan sex i morse nu har jag hunnit med både te-stund, meditation och två vänder ut med hundarna i solen. Härligt!!!

Ledig helg och sedan ett pass kvar, med risk för att vara lite tjatig, SEN semester i hela augusti. Så ha ni vägarna till GeKås och Ullared så hojta så sätter jag på kaffe. Lagom att säga till när man lämnar den byn för det tar lite drygt tio minuter där ifrån hem till oss. Lagom för kaffet att rinna ner! 👍

Idag vet jag inte riktigt vad jag känner för, bara njuta och vibba tror jag. Allt är bara så bra! Så jag njuter av känslan av det, det bästa som finns att vara hög på livet. 🥳

SHIAWASE
7/26/14, 10:15 AM
#2

Ok då blir jag först!!! Hej på er alla:) har varit lite frånvarande härinne, men väldigt närvarande i livet!!! Fick en liten påminnelse om vilket fantastiskt forum denna mötesplats är och hur vi alla lyftet varandra!!! Tack!! Här är sommar och varmt och kvavt,?i kväll blir det fyrverkerier !! Ja en bra dag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/26/14, 10:19 AM
#3

Hä hä, för jag var före! Trots att jag väntade en stund. 😉

SHIAWASE
7/26/14, 10:41 AM
#4

Haha!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
7/26/14, 11:14 AM
#5

God förmiddag, åh när jag läste om hur du gick ut där i tystnaden i morgondiset så slår längtan emot mig. Det är så roligt för det verkar verkligen som att min omgivning speglar min längtan, den ger tecken på vad jag vill och inte vill ha. Nu har högra grannen kört slipmaskin sen 8 i morse, en FB kompis vill bo som jag bor. Idag ska ville jag fixa och laga mat, så nu har jag bjudit in grannarna. Det får bli arbete i etapper för det är redan varmt och jag svettas, trots att jag sitter i skuggan. Och trots att jag vill bo på landet så njuter jag av livet som det är. Fantastisk dag kommer det att bli. Jag är extra glad över att en av mina bästa vänner har hittat en ny häst till sig. Han har haft motgång i så många år, nu är han som en solstråle igen och befinner sig i ett oändligt högt vibbande. ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
7/26/14, 1:04 PM
#6

Har åkt båt och spanat på hus utmed kusten. Jag såg mitt fina hus med stora glasfönster mot vattnet, mossfri ( tror jag) gräsmatta, pool, utomhusdusch, brygga, sandstrand… och en egen trädgårdsmästare som tar hand om gräsklippningen ;)… Ligger nu och vilar och ser ut på min nyvaxade bil som skiner. Nu när jag känner mig fräsch och fin pga träning, sol och bad så fick jag lust att även ta hand om bilens yttre. Tror vi skiner ikapp just nu :) Ha det gott i värmen alla! Glöm inte att dricka mycket vatten! :)

Annons:
gardit
7/26/14, 1:36 PM
#7

Har läst (lyssnat på) en bra bok som gav mig mycket: Munken som sålde sin ferrari av Robin Sharma. Den gav mig en spark där bak som det visslar om och jag tog till mig ett nytt ord: Viljekraft, det ska jag jobba på framöver, när det känns motigt så ska min vilja tränas. Underbar avslutning på semestern. Nu är jag taggad inför hösten!

[Kathja]1
7/26/14, 1:41 PM
#8

Vi har just kommit hem från dagens bad. Blev inte så länge idag då det började åska och Holger (hunden) inte gillar åska. Bäst att dra hem innan regnet kommer och han tror att vi "jagar upp oss" pga åskan. Men här hemma, 8 km från sjön, skiner solen. Tror att jag ska valla runt dammsugaren ett varv i huset. Två veckor utan städning börjar att synas. ;-)

SHIAWASE
7/26/14, 1:51 PM
#9

Godkväll på er!!!

Härligt med varmt sommarsverige!!!

Här är det ju också såå varmt,,, egentligen tycker jag om värme,, men när svetten dryper hela dagen, när man ska försöka se fräsch ut så!!!

Klockan är nio och jag sitter nog första gången på balkongen denna sommar,, alldeles för mycket att göra har det varit,, OCH svetten rinner fortfarande,haha

Idag  fick jag ju en trevlig komplimang

Vi (eller rättare sagt min man, men han är inte hemma så jag och några andra medhjälpare) ställer ju ut på en mineralshow ,, denna helg:  Jag har varit där två dagar nu,, imorgon ska jag inte vara där.

Och igår så kom en annan (inte japan) utställare fram och pratade med mig,  han ställer ut, tvärs över hallen,, men vi ser varandras montrar typ…

Och i dag så kom han igen och sa

" Åh bara att du står där vid din monter, sänder så mycket Power till oss,,vi är så glada att få ta emot,  du bara står där och lyser vare  sig du har kunder eller inte, så TACK, för att vi får ta emot din kraft (Power)"

WOW!! Men glad blev ju jag!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/26/14, 2:15 PM
#10

Du är en lysande stjärna förmänskligad Shia! ♡♡♡ Håller helt med dig om värmen. Jag gillar när det är varmt, men föredrar att köra naturell dessa tider på året. Lite mascara kanske men så mycket mer än det blir bara jobbigt. Tur jag typ aldrig har haft ett jobb för jag måste vara piffad.

MissInAction
7/26/14, 2:59 PM
#11

Hej folk :) Kul att höra vad ni alla pysslar med i värmen. Och Åh, det där huset vid vattnet låter underbart! ;) Jag är uppe i Dalarna nu, och idag är vi i Evertsberg där det blir släktträff hela eftermiddagen och kvällen, och jag kände mig helt slut redan då jag vaknade imorse! 107 anmälda vuxna och ungdomar och sedan en drös barn också. Lär pågå ett tag… Och vi har många duktiga musiker i släkten så underhållning lär vi få :) Rolig manifesting. Idag skrev jag till Marko att, att må så bra som jag gjort i år har sina nackdelar, när jag väl dippar so dippar jag ordentligt. Dippa inte… Tyckte han. Jag sa att jag behöver bli bättre på att förebygga det. Tio femton minuter senare kommer föräldrarna med en bok till mig: Drunkna inte i dina känslor, an av Maggan Hägglund och Doris Dahlin. Handlar om HSP, highly sensitive person, och hur man överlever de känslomässiga berg- och dalbanor man ofta går igenom. Känner igen mig i vartenda ord och vill börja gråta. Först sköt jag bara undan boken…. Mera känslor??! Har läst drygt första kapitlet. Jag kan nog redan nu rekommendera den varmt till alla som upplever att de är känsligare än de flesta andra och tycker det är svårt att hantera, känner sig ensam och "fel" osv. Igår ikväll läste jag lite i The Magic av Rhonda Byrne, inte läst på över ett år. Ett kapitel var att följande morgon skulle vara en tacksam morgon, säga tack innan man gör nånting annat, tacka för precis allt man gör och rör vid. Och tacka (strö magiskt glitter över) alla människor under dagen, alla som ser till att allt blir gjort och fungerar. Hur som helst så drömde jag att jag gick omkring och var tacksam för och gav komplimanger i mina tankar till alla jag mötte. Sen mådde jag ju dåligt när jag vaknade. Får fortarande ont i magen när jag tänker på M… Mår dåligt när vi inte pratar och så mår jag bättre när han pratar. Vet inte hur jag ska vända det här, jag tror att det enda är att fokusera på vad som helst runt omkring mig i nuet, och hitta må bra-känslor. Bara det att jag hittar dem inte! Som att jag inte tillåter mig själv att må bra! Samtidigt inser jag mer och mer att jag inte Behöver honom. Jag behöver ingen annan alls. Och det finns fullt med andra. Till och med andra som vill vara med mig. Men jag känner ju vad jag känner…. På något sätt hör vi ihop :) Hua den här värmen! Om en timme börjar träffen på riktigt och mina föräldrar har nu rensat sju stora fiskar och dekorerat. Vi hörs senare :) Kram!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
7/26/14, 6:37 PM
#12

Liv, du låter fantastisk, klart du ska ha huset:) Shia, din stjärna, så roligt att få höra att du strålar❤️ Gardit, bra boktips, jag har ju min semester kvar så jag kan behöva lite litteratur. Missi du verkar ju oxå fått en bok som passar dig, perfekt. Själv har jag oxå dammsugit, sen har jag förberett middagen och piffat med ljus på min uteplats. Idag blir det grillad halloumi, melon med Parma skinka, grillad lax, mango/gurk/avokado sallad och som dessert grillade nektariner med vanilj mascarpone. Har myst hela dagen, verkligen njutit av att fixa.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/26/14, 8:47 PM
#13

MissI - hade supergärna spelat spel med dig!!! ❤️❤️❤️ Åååååh jag har varit för trött typ hela våren och sommaren för att kunna spela nåt alls.. och jag har nära tio nya spel jag köpt och verkligen vill prova! Och, precis nyss frågade Marc om jag ville spela med honom men jag är i koma som vanligt. Blev förbannad nu! Nu vill jag ta mig fan bli frisk nån gång så jag kan GÖRA saker som vanligt folk och inte behöva sova/koma bort 2/3 av vad som skulle vara min vakna tid… Fuck that!!!

Annons:
SHIAWASE
7/26/14, 11:54 PM
#14

Godmorgon!!!!

Ännu en varm dag,, skulle ju  gärna vilja åka i väg och bada, men idag blir det en jobb dag framför datorn,,, och ett träningspass  som ska instrueras,,,, så bad får bli en annan dag!!!,, Äldsta dottern kom hem från läger igår kväll, och jag har ju varit borta så mycket så hemmet så ju ut som,,, men jag var urtrött, gick och la mig tidigt,, och vaknar upp till ett nystädat hem!!! Detta har aldrig hänt förut,, så en trevlig morgon,, morgon kaffe,, bli lite boostad härinne,, och sedan ta itu med jobbet!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
7/27/14, 12:07 PM
#15

Shia, Men vad härligt att vakna till ett nystädat hem. Det är kärlek det ❤️

Linn, just spel tror jag kan vara väldigt tokigt om man är utbränd. Det blir för mycket intryck. Jag hade ju en period när jag kände att jag verkligen inte orkade att titta på TV just för att det blev för mycket intryck, de programmen med snabba klipp var sämst. 

Det blev en väldigt god middag igår och vi satt ute till tolv ett nånting. 

Jag brukar ju aldrig diska upp samma kväll ( det är extra många vuxenpoäng på det 😛) så nu det har jag  roat mig med på förmiddagen och t.om det njuter jag av. Skön inställning, jag gillar den och det roligaste av allt är att den kommer automatiskt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/27/14, 12:20 PM
#16

Ja, sant Otroulig.. kan bara spela när jag är på topp! Men jag vill ju vara på topp! Eller, bara normal. Inte utbränd längre.. Kunna göra helt vanliga saker. Gah.

Otroulig
7/27/14, 12:31 PM
#17

Det kommer ju Linn 🤗

Du har gjort "saker" jag längtat efter och inte har gjort på många år 😉 alla har vi nåt knas.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/27/14, 1:14 PM
#18

Hm ja sant.. Åååh men det bara fuckade upp mig tror jag.. Allt är mer rörigt än nånsin..🤦‍♂️ Nu vill jag bara vara hemma och vara jag.. och må bra. Och ha kul. Och äta god mat. Hm.

[Kathja]1
7/27/14, 2:06 PM
#19

Det är det där med balansen Linn, och att sluta tala om det som är. Jag tittar gärna förbi ikväll under meditationen om du vill. ♡

linnease
7/27/14, 4:39 PM
#20

Ja.. nu blir det hemmachill. Var förbi affären igår och handlade, det blev färska kycklingfileer, soltorkade tomater och bacon! Ska linda ihop med massa goda kryddor ^^ smaskens! Men först kamakazepromenad, haha ute och går och det känns som det kan börja ösregna när som helst, mullrar på lite avstånd. Fast magkänslan säger att jag kommer hem torr :) :)

Annons:
SHIAWASE
7/27/14, 8:20 PM
#21

Det är nymåne idag , imorgon,, och nymåne i lejonets tecken (mitt) och lejonet sammanfaller med Jupiter (en gång på tolv år) ,,, och massa andra saker ( jag är totalt okunnig,, haha) MEN  summasumarum,,, LEJONET befinner sig i en situation, där man kan skapa allt,, skapa det man trodde var det omöjliga,, mirakel händer,, allt händer !!!   By the way, Solen är lejonets skyddsplanet´´´

Inte konstigt att jag skiner dessa dagar,haha

Fick jag höra IGEN av en FB vän(japansk) som är medial och kunnig inom detta!!!

Så,, jag som vanligt tar till mig av det goda!!! Här ska skapas,, ALLT,,, ```

Nu är klockan snart 330 och jag har suttit och jobbat,,, samtidigt som jag har chattat med en god vän,,, så vi ska skapa tillsammans!!! och skapa förändringar!!! WOW

Varmt är det också,,  det droppar svett av mig,,   Men snart sovdags i några timmar,,

Kram, kram på er!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/27/14, 9:18 PM
#22

Det där läste jag med, det är lite intressant. Jag har också boostat mina drömmar lite extra, det skadar ju aldrig. :-D

MissInAction
7/28/14, 12:14 AM
#23

Hahaha Shia… jag fick ett gott skratt… klockan är snart 330 😂
Såg framför mig hur du flyger fram i vardagen i ett vansinnigt högt tempo och klockan blir trehundratrettio!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
7/28/14, 7:03 AM
#24

God morgon i planket!

En underbar morgon med tystnad, lite fuktigt sommardis. Jag ska straxt åka till jobbet och vägen går genom skog, jordbruksnatur, röda stugor och jag njuter och säger tack varje morgon, tack för att Sverige är så fantastiskt vackert  och att jag får bo här. 

#21 Jag försökte passa på att drömma lite extra igår med tanke på denna måne. Haha ja, jag håller med Missi, du verkar ha en  egen supertid Shia. Vilken energi du har!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
7/28/14, 9:19 AM
#25

Hejhej!!! Haha trehundratrettio!!! Jag är nu på väg till en superduperkvöll med trevligt sällskap!!!!! Blev ju inte så mycket sömn igår, men det är helt ok när man har trevligt!!! Kram på er

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/28/14, 10:14 AM
#26

Njuta av naturen är fint. Jag sitter på jobbet, mitt inre ville ut i solen så jag sitter på en bänk och njuter av nuet. Killarna har grupp så det är helt tyst. Det ligger fint vårt ställe, lite mycket trafik nere på vägen, men fullt av ekar och bokar. Jag älskar bokar! Hemma bor vi bland granar och lite tall. Men nu när det gått några år så syns det tydligt att det egentligen är bok och ek som gäller. Det finns fullt av dem på våra 2ha. Min älskling håller på för fullt att såga ner gran och rönn så att ek och bok får plats. Det är kärlek det. ♡

Otroulig
7/28/14, 9:16 PM
#27

Dha, det känns som att jag ska göra nåt, tänkte kolla på TV, zappa runt, en romantisk serie, tja varför inte 🙂 så kommer texten upp, vi varnar för våldsamma inslag, filmen utspelade sig tydligen under första världskriget. Det går bort. Jahapp, då sätter jag mig här, skulle kolla på ett klipp, men det kändes också fel, så jag snurrar vidare i mitt sökande efter vad jag mår bra av. 

Annars har det varit en bra dag. Det händer saker i min närmsta omgivning, jag nappar på saker som gäller andra människor och fungerar som en slags kontaktmedia, det gillar jag. Min gamla fina chef kallade mig för ett enzym, medlet som fick allt att flyta. Det kanske är min roll här i livet  😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
7/28/14, 10:23 PM
#28

Sådär kan jag också ha det ibland, Otroulig. Prova det här? Njae… det här? Nä! Men det här då? Näe…. 🤪

En annan är själv hemma i föräldrarnas hus. Skulle kunna titta på tv, de har ju Viasat här med många kanaler!! Men jag sitter fast i min gamla skruttiga laptop… så rastlös och vill höra bekanta röster så jag har teamspeak igång. Ska bli skönt att komma hem till mitt imorgon!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
7/29/14, 6:43 AM
#29

God morgon i tråden!

Jag vaknade på ett underbart sätt, jag har drömt som en tok i natt. Lugna fina rätt glada drömmars, med flirtande karlar, restaurang besök, dansande spanska män. Ute liv. Haha det kanske är en kompensations dröm, för det var vääääldigt länge sen jag var ute på stan bland folk och roade mig. Jag har inte alls känt nåt behov efter det. 

Måste ha lite pusskalas med datorn igen tror jag 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
7/29/14, 4:03 PM
#30

Visst kan det kännas skönt att komma hem efter att ha varit borta, MissI! Jag behöver verkligen mitt hemma att landa i. Jag har haft några supertrevliga dagar, träffat nya människor ❤️och fått en massa nya ideer 🙂.

Men igår när jag kommit hem så var jag verkligen helt slut! Jag låg på sängen i princip hela dagen och kvällen med huvudvärk och bara läste och sov. Idag med, men nu börjar jag komma tillbaka. Det har varit så här i snart ett år så fort jag åker iväg och gör saker och träffar folk några dagar i följd. Vet inte varför, eller om jag kan göra något för att det inte ska bli så här… Det är ju ingen stor sak, men funderar ändå på om jag kan göra något annat ?… än att bara låta tiden gå och ge mig vilan som jag tydligen behöver.

Otroulig, du kanske kan prova att rensa datorn med…förutom pussar och kramar. Utrensning av gammal skit som inte gäller längre är bra även för datorer, vill jag tro 🙂🌺.

Theleonora
7/29/14, 4:48 PM
#31

Gaah, ge mig en fläkt!!! det är slutsålt överallt och jag kan inte soooovaaaa… Annars är allt bra :)


Otroulig
7/29/14, 8:01 PM
#32

Liv datorn är bara ett år och jag har inte fyllt den med nåt. Det är trackpaden som är knas, tror jag. Rätt vad det är så byts vy, eller så förstoras sidan eller så far musen omkring. Spännande värre;) Jag får väl göra nåt åt det kanske, men Linns puss tips gjorde så att den fungerade med mus i alla fall. Helt ok för mig:) Jag tror att man kan ha perioder när man har mycket ensam behov, av en eller annan orsak. Sen finns det nog vissa som alltid har behov av egentid och återigen andra som inte kan vara ensamma.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
7/29/14, 11:25 PM
#33

Åh, har ni sett videos:en..videosarna…på The Secrets officiella sida? 

Jag såg precis http://thesecret.tv/secret-to-you/ och fick rysningar över hela kroppen, och här är INTE kallt! Jag tror jag höjde min vibration några steg 😃

http://thesecret.tv/planet-earth/ var också fin, inte lika stark men ändå tacksam och uppskattning över de fina bilderna och stämningen  :)

må gott ~

MissInAction
7/30/14, 1:11 AM
#34

Åh spull! 🤗 Tack för påminnelsen!!
Den första videon hade jag redan i mina favoriter, och jag hade av någon anledning fått för mig att jag tappat bort den, eller att den försvunnit från youtube 😮 och hade saknat den sen förra året!!! TACK för att du delade ❤️☀️❤️🌈

Tycker den är så underbar, för mig, så jag tittade på de varje dag ett tag under förra sommaren ❤️
Ska nog återuppta den vanan.

Ett tips om ni tittar, är att klicka på Youtube-loggan i videon så att den öppnas i Youtube istället, då blir kvalitén mycket bättre på videon 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
7/30/14, 2:00 AM
#35

Godmorgon!! Ska kika in på länkarna senare Spull!

Idag är det bakdag för mig,, ska ju ha en talkshow i morgon, om att leva livet i glädje,, och ska även bjuda på FIKA,, så jag ska ta och baka bullar och morotskaka idag,, ta och cykla iväg till Ikea och köpa saft också,, !!!!

Ha en finfin dag när ni vaknar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
7/30/14, 12:44 PM
#36

God förmiddag! I alla fall är det förmiddag hemma hos oss. Total vändning på dygnet.

Förmiddagarna i värmen segar vi mest. Badar, solar, läser… sen frampå eftermiddagen/kvällen sätter vi igång att jobba lite. Jag fixar i dotterns rum. Gamla tapeterna är nedrivna och reparationstapet på väg upp. Sen ska det målas och på en väg ska en fototapet upp. Det går sakta men säkert. Min man har fortsatt slipningen av garagedörren som jag påbörjade och idag borde vi kunna börja måla den. Samtidigt håller vi på att byta fönsterfoder. Vi tar ett fönster i taget så vi vet att det funkar. Vi kan ju absolut ingenting om renovering så vi lär oss varteftersom det dyker upp. Så fodret bort på ett fönster.  Nya plankor tillsågade, målade och ligger nu på tork. Sen insåg vi att en av plankorna under var rutten så den behöver också bytas. Så det blir att åka till Bygg-Max och köpa en av den storleken med. Jag tycker verkligen att det är roligt! Jag trodde inte det men det är helt klart något meditativt i att hålla på att fixa och känna att det här klarar vi ju. En hantverkare skulle antaglien skaka på huvudet åt hur vi krånglar till saker och ting. Men vi lär oss.

Ska straxt iväg till optikern. Tror det är dags för glasögon på riktigt nu. Har fått världen sämsta syn på långt håll. Kan inte läsa skyltar och känner inte igen folk som står och vinkar om de är mer än 20-30 meter bort. Dottern har panik för att hennes mamma ska bli ful. Hon kräver att få följa med och bestämma vilka glasögon som är okej 😃. Det är faktiskt lite ansträngade att lyckas vara så himla pinsam hela tiden. Det är ett heltidsjobb! Men jag håller med min mamma som alltid sa att vara dum och pinsam är något man ärver av sina barn.  För innan man fick barn så var man varken dum eller pinsam. Så sant så 😎.

Ha en underbar dag alla för det tänker jag ha ❤️☀️

linnease
7/30/14, 1:47 PM
#37

Haha, roligt med dottern. Hm man är alltid ute när det gäller den nya generationen kanske..

Låter som ni har skiftat till spanskt tänk, sova i hettan på dan och vara vaken på nätterna, bra ju!

Håbe
7/30/14, 5:14 PM
#38

Det blev glasögon. Och det utan 7-åringens smakråd :-) Jag gillar färg men knallrosa glasögon vill jag nog inte ha. Blev ett par marinblå. Färg men utan att vara för dominanta. Känns lite kul faktiskt. Skönt att kunna se ordentligt. Det blev ett par slipade solglasögon också. Kunde ha valt två par glasögon istället och fått lite mer variation men jag är helt beroende av mina solglasögon så det kändes vettigare.

linnease
7/30/14, 6:30 PM
#39

Åh, blått låter superfint! 👍

Otroulig
7/30/14, 9:02 PM
#40

#36 Åh vad härligt med glädje att fixa och dona. Jag förstår fullkomligt din känsla Håbe. Saknar den lite i mitt liv.  Jag vet att min fixarglädje finns där någonstans, men just nu verkar en vila.😴

Tänk jag har semester snart 😐 - det känns jättekonstigt och medans andra längtar och räknar ned, så gör jag inte det. Jag tar bara en dag i taget. Det känns lite konstigt faktiskt, det är ju lite roligt att ha nåt att se fram emot och längta till, men jag har inte den känslan. Kanske är det en motvalls känsla för alla som pratar negativt om sina jobb.  

Jag hoppas att det bara är en leva- i- nuet -känsla som tagit över i mitt liv. 

Jag sov middag idag igen och innan jag gick upp, när jag var i den där halvkomiga fasen så körde jag en riktigt vibb förhöjning och körde affirmationen "jag tar emot all överflöd som finns för mig" Då menar jag överflöd av kärlek, glädje, hus, landet, upplevelser, skratt osv.  Bra övning 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
7/31/14, 11:06 AM
#41

Hej alla finingar!!! Idag har jag haft en talkevent igen,,, lite andra energier jämfört med de personer jag umgås med på sistone,, Men BRA event fokus på kvinnor jobb familj,,,, men jag längtar till energin som jag får av mina nyfunna själsfränder….hmmmm där är ju något,,,, jag vet,, men jag mår bra idag också !! Trevliga möten , bra jobb!!!! Härinne hittar jag ju den energin jag helst vill blanda mig med!!!! Så tack !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
7/31/14, 10:41 PM
#42

Idag har jag blivit bjuden på 3 middagar!!! Som jag gärna gått på om det inte var för att jag jag ska dra iväg till stugan på lördag morgon… hhhrrmm förmiddag lär det väl bli.  Idag insåg jag att jag faktiskt skulle ha semester och kände att jag började ställa in mig på det. 

Det är verkligen gilla läget som gäller för mig. Att leva i nuet och inte oroa sig eller planera - jag inser det nu. Det är ju precis så på jobbet också - där händer det grejer och förändras från på till av från ena dagen till den andra. Snacka om att jag blivit bra på att vara flexibel. YES!!!! Och jag är helt trygg i att " Det ordnar sig alltid för mig!"  Jag är så tacksam för denna resa, att jag fått komma hit. ❤️🌈❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
7/31/14, 11:03 PM
#43

Ooh.. Det är ju vad jag vill med inser jag nu igen. Bara vara i nuet,. flyta med, vara öppen för vad som händer.. inte försöka tänka ut eller planera eller styra saker, utan hänga på i det som händer och dyker upp bara.. mmm..❤️☀️🌊

Vad är Szirius förresten? Åh ja just det Grekland! Haha!

SHIAWASE
8/1/14, 7:04 AM
#44

För mig är det också NUET som gäller!!! Får världens bästaste träning så tack för det!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/1/14, 8:27 AM
#45

Planera är bajs i alla fall! Varje gång jag halkar in i planerar mood så åker jag av banan. Planeringsfritt är iaf min melodi! 😉

SHIAWASE
8/1/14, 8:44 AM
#46

haha,, Kathja,, JAAA

här planeras ingenting!!!

 nu så följer jag bara med, och njuter av det som kommer, och har fullständig tillit, och växer och expanderar så det knakar!!!! Nivån, på samtalen är liksom bara WOOOOW,, vanliga "vardagssammtal",, som att ha er alla här ständigt,, såååå jag njuter,,

Planeringsfritt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/1/14, 2:53 PM
#47

Time for a Shift in Vibration and Approach!!!!!!!!!! ☀️❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/1/14, 3:05 PM
#48

Yey!!! Go MissI, go MissI. ♡♡♡

Annons:
[::Vera::]
8/1/14, 4:15 PM
#49

Jag tror att planering och kontroll många gånger är en brist på tillit till sig själv och andra. Är man trygg och har tillit så finns sällan det påhittade behovet. Det är inte känslan av flyt och frihet som är så skön, utan känslan som kommer av starkare tillit. Kom på det nyss. Allt ordnar sig om man är öppen. Och att känna sig styrd till det som inte känns rätt är rent förgörande. Det/den känslan behöver man välja bort. Planera vill jag oftast bara göra för att saker ska fungera ihop med andra. Planeringsfritt gäller för mig me, Kathja o Shia :)

Otroulig
8/1/14, 6:54 PM
#50

Du är så klok Liv.

Däremot så njuuuuter jag av att planera vissa saker, fester, inredning, överraskningar. Jag går igång som bara den på det, DÅ är jag i mitt flöde!

Nu mina vänner har även jag SIMÄSTER!!🥳 

I morgon bär det av till sommarstugan. 

Egentligen borde jag bära blommor, dammsuga, packa osv hahaha, men jag ville verkligen ha en liten stund med er först. Alltså kommer det andra att lösa sig - för jag gör det i sant flöde 🌊.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/2/14, 6:06 AM
#51

Härligt med semester Otroulig!!!  planera när man är i flödet är ju bara KUL!!!

Njut nu av simäster och vänner och stuga❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/2/14, 12:15 PM
#52

Hahah!
Marko skickade en video som jag hade så himla roligt åt 😂
Man får ta det med en nypa salt 😉

Och titta ända till slutet! 🥳

I dag står bio på schemat här. Guardians of the Galaxy 😃
Och sen blir det nog någon slags asiatisk buffé.
Och ikväll lär det bli mer spel. Förlorar mig helt i flera timmar där om jag vill, så skönt!! Och lära sig något nytt på kuppen ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
8/2/14, 1:45 PM
#53

Haha ja rolig 😃

MissInAction
8/2/14, 1:48 PM
#54

Undrar om han försökte ge mig någon hint? lol 🤪😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
8/2/14, 2:10 PM
#55

Haha.. Hm fast nej det tror jag faktiskt inte om jag känner in i energin runt det 🤗 Känns mer som du är i friend zone.. en equal partner som kan uppskatta samma saker, samma humor Hjärta

Sorry för Svengelskan men om nån fattar är det ju du!!!

Annons:
linnease
8/2/14, 2:12 PM
#56

Wow vad jag fick till mig energi! Provar att se om jag kan skriva ner det! PM:ar!

linnease
8/2/14, 3:06 PM
#57

Mmm..

linnease
8/2/14, 3:14 PM
#58

Hm ingen bild? Jag måste skaffa ny mobil!

MissInAction
8/2/14, 8:30 PM
#59

Linn! ❤️🤗😍
Tack igen för pm!! Så underbart bara att du tar dig tid att skriva. Och berätta vad du känner in. Uppskattar verkligen det jättemycket! 
Och ja jag fattar absolut, bara det att jag vill helst bryta mig ur friend zone 😉

Det är nog något med iFokus mobilversion som är vajsing med… det verkar inte funka för någon av oss att ladda upp bild med mobilen!! Och min är bara ett år gammal men får väl ses som modern😃

Såg förresten Guardians of the Galaxy idag. Rekommenderas som underhållning!! ♥
Det är en MARVEL-film men man behöver inte ha sett någon av de andra för att uppskatta den. Det är lite mycket namn och platser men man kommer in i det 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
8/2/14, 11:55 PM
#60

Ååh inga problem… det bara flödade till mig och är det nåt jag tycker är spännande just nu är det just sånt!!! Så himla häftigt. 

Aha så det var inte min telefon.. Nice 🙂

Ojoj.. mycket namn och platser är ingen film för mig just nu, inte utan paus och splola tillbaka knappar iaf 😛låter kul annars

SHIAWASE
8/3/14, 1:27 AM
#61

God morgon på er!!!

Här är det självklart VARMT!!!!!

Hade tänkt ta med dotter och bada idag,, men det är mycket jobb som måste fixas,, så det blir nog inget,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/3/14, 2:28 AM
#62

Hihi men du kanske kan se filmen hemma sen då! 😎 Den har bra karaktärer som man kan gilla! ♥

Morrn Shia ☀️
Varmt är det här med. Varmt överallt skulle jag tro! Så härligt med sommar. Om fem månader har vi kommit in i ett nytt år haha 🤐 med vinter!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
8/3/14, 2:52 PM
#63

Otroulig, dina ord gav mig en insikt - tack för den!🤗 För jag har också märkt att jag inte längre är som jag varit, att jag liksom toklängtat till saker…och har tänkt att oj, är det nåt "fel"? Har jag blivit mindre hängiven? Men jag inser att det är precis tvärtom - för att jag rent allmänt är så mkt högre upp och att jag mår bra i nuet mkt mer, så det finns ingen "nödvändighet" att längta bort eller framåt, utan det finns saker hela tiden som fyller på med pirr o glädje. Jag hade inte toklängtat alls efter semestern nu,  för jag tycker så mkt om mitt jobb och min vardag likväl som helg, men sen hade jag en superhärlig vecka med hav o strand o massa god mat, och nu är jag hemma igen och det känns också toppen. Blir nästan förvånad över mig själv när jag ser vad jag skriver, haha, men det ÄR verkligen sant! Och vad skönt att fatta det! Det skavet jag känt, har helt BARA suttit i tron att jag "borde längta mer"…haha helt galet ju🤪. Skillnaden kan vara  så enkel som att kontrasten inte är stor mellan jobb o semester för mig. Jag trivs med alla delar av mitt liv. YES!🥳

[::Vera::]
8/3/14, 3:15 PM
#64

#63 Trevligt att se dig här igen Szirius! 🙂❤️. Så skönt med mindre kontraster och din insikt. Passion, kärlek och harmoni kan jag fortsättningsvis finna utan stora kontraster hoppas jag. Men det krävdes stora kontraster för polletten att trilla ner och förstå vad det är jag egentligen vill uppleva.

szirius
8/3/14, 3:26 PM
#65

#64 om man kan ha inställningen till kontraster som just bara KONTRASTER, inget mer, så blir det så mkt enklare att acceptera livets svängningar🙂…mitt liv är långt ifrån fritt från kontraster😉, men just insikten att den här enorma längtan efter semester inte finns på samma sätt - eftersom jag skapat ett  jobb som är en glädje och kärlek och  mer som en självklar del av det liv jag vill leva- var riktigt riktigt härlig.

[::Vera::]
8/3/14, 4:00 PM
#66

Det var längesedan jag INTE kände en enorm längtan efter semester. Förstår att det måste vara en härlig känsla som du har!… Har varit arg på mitt yrkesval många gånger. Men har en helt annan känsla nu inför jobbet… Jag tänker att jag nog inte behöver byta yrkesbana för att kunna känna som du gör. Har fått några nya ideer i sommar hur jag möjligtvis kan nå dit… om nytänkande accepteras och ses som något positivt dvs.

Kontraster är kontraster, men mindre kontraster ger mindre svängningar. Är lite skönare 😉.

linnease
8/3/14, 5:17 PM
#67

Oooh! Men Liv, nu kom jag på.. är inte det en personlig preferens det med? Om man gillar stora eller små svägningar? Som att gilla nyckelpigan (om nu den finns kvar😃) eller ny värstingen Helix på Liseberg!

Jag gillar ju Helix.. så häftigt.. men läskigt.. men coolt!! Åkte en mindre berg-o-dalbana på Kolmorden häromveckan.. den var liksom lite..menlös!

spull
8/3/14, 7:55 PM
#68

Ingen gruppmeditation ikväll? ❤️

må gott ~

[Kathja]1
8/3/14, 8:04 PM
#69

Nop, jag har inte tänk på att lägga upp någon och uppenbarligen ingen annan heller. Men jag ser till så vi kör nästa söndag. Brukar alltid vara lite långt intresse på sommaren.

Annons:
SHIAWASE
8/4/14, 12:34 AM
#70

God morgon!!!

Härligt med Szirius energi i trådarna!!!!

igår var vi på spansk restaurang, en bekant till oss (spanjor) har precis öppnat ,, och OJ vad gått,, men OJ vad jag åt och är fortfarande mätt,,,haha

Idag blir det  jobb,, den här veckan är totalt fullspeckad,, och idag är  enda dagen jag är hemma,,, så det blir översättning heeela dagen,,,, det är ju sommarlov,, så jag skulle ju gärna vilja göra något med minstingen,,,, men det får vänta tills på lördag,,,,

Semester,, apropå det,, det har ju inte jag haft på evigheter, jag har inte ens haft en enda helledig dag (utan något jobb alls) på över två år,,, Så då får man bra träning på att njuta av det som är och ta vara på stunden,, etc. Och det är jag jättebra på nu!!
Så jag mår tipptopp!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
8/4/14, 1:42 PM
#71

#67 Linn jag tror det är högst personligt vad man upplever i olika specifika situationer/händelser. Och jag älskar Helix och Balder! Åkte filmen :) De där man skjuts upp och ner blir jag livrädd av bara tanken på. Andra upplevelser som t ex skräckfilm, negativa TV-nyheter känner jag enbart enormt motstånd mot. Vissa stora kontraster (inte många egentligen) ger mig en glädjeupplevelse. Det gäller att jag vet vilka som leder till bra saker för min del.

MissInAction
8/4/14, 3:00 PM
#72

Oh ja… den sortens kontraster som känns läskiga men pirrigt på något sätt älskar jag!! Som karuseller av olika slag, ju mer det snurrar och har sig, desto bättre 😃 Älskar uppskjutet och fritt fall också!!  Spänning öht gillar jag. Är lite så med ridning också, iaf så som jag hade det under uppväxten.. så kallad skogsridning… det är inte bara sig själv man ska hålla reda på utan även ett levande djur med egen vilja, muskler och hela paketet - det är häftigt när man känner att man blir ett med hästen! ♥ Och många gånger har jag känt adrenalinkicken i någon situation där hästen blivit skrämd eller blivit nästan okontrollerat stark eller så. Men allt detta är positiv kontrast för mig!
Skräckfilm och nyheter håller jag mig ifrån 😉

Jag måste dela en låt som jag tycker så mycket om!! Den är på estniska så jag gissar att knappat någon här förstår texten. Men jag har googlat den och läst lite kommentarer och det verkar som att den är glad och sweet, som någon skrev. Handlar om att ta vara på ögonblicken och vara i och uppskatta de goda stunderna och minnas dem. Typ nåt sånt. Jag brukar lyssna på en estnisk radiokanal som heter Sky Plus och de spelar ofta den här, så jag har fastnat för den! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
8/4/14, 6:16 PM
#73

# 70 💋

Linn, apropå vad man gillar : vill passa på att tacka dig för dina inputs och ditt varande och öppenhet nu när jag kommer att tänka på det, för jag har varit sååå off gentemot makens dataspelande tidigare, alltså fått panik av tanken att han spelar skjutspel " gaaah, det genererar så mkt negativ energi,,,gaaah det blir mer krig ´" osv osv. Tills jag stötte på dig, din enorma livsglädje och allt som du strålar OCH älskar dataspel o krigsspel o berättade om hela matrixgrejen , det fick mig att fatta att det är ju JAG som besudlar massa neggo- energier av mitt MOTSTÅND. Och så kände jag  av HANS energier när han spelar. Och han älskar det. Som i: han blir glad, positiv, öppen, skrattar mkt, han har massa kompisar där som har blivit riktigt nära vänner, så som många av oss härinne är. 

Så himla skönt  med dina supertillåtande attityd, jag lär mig så mkt av den. 🤗 Tänker faktiskt på dig ibland när jag knölar till det i pedagogiska sammahang med sonen…och inser att shit, vi ska ju bara chilla ihop och ha det skönt! Och genast mår både jag och sonen sååå mkt bättre! Och alla i vår omgivning blir galna på oss, haha , för vi är så oansvariga och allt vad vi är och jag ör inte tillräckligt ströng och jadajada. Men jag har provat många olika vägar. Och den stränga känns SÅ off för mig. När jag blir sträng är det nästan ALLTID att jag handlar utifrån vad jag tror förväntas av mig i stället för att lyssna inåt. Att förklara att handlingar får konsekvenser är egentligen allt jag kan göra, sen är det mest upp till honom. Och mkt upp till mig också, att ha tillit. ..

[::Vera::]
8/5/14, 12:34 AM
#74

#72 Jag hade häst några somrar när jag var yngre. Men har bara ridit någon gång per år senaste tiden. Hästar är verkligen otroligt vackra och det är mäktigt att galoppera i full fart på en stor äng och bara känna hästens muskler och följa med i rörelsen, slappna av. Speciellt barbacka! Har i veckan varit hos syrran, men fick låna en häst som helst ville äta gräs och lukta på blommor. Men det var trevligt det med 😃.

… Och det är en häftig adrenalinkick man får när hästen t ex blir skraj för t ex ett skräckinjagande gruskorn på backen, och bara skenar iväg. Man har ingen kontroll och kan bara lita på att hästen har det och inte snubblar. Upplevelser som jag gillar!… Det senare är kanske lite farligt men farligare om man känner sig rädd. Rädd ska man helst aldrig vara 😃. Eller för att inte tala om en annan häst som jag kände för länge sedan, som istället för att hoppa hinder ordentligt galopperade med full fräs rakt mot hindret, tvärstannade precis innan hindret, så man trodde att den skulle vägra, MEN tjupp!!… så tog den ett högt skutt precis rakt upp i luften och över. Den gjorde alltid så, och det såg så himla kul ut. Den som satt på såg också kul ut… dvs om man var med på det och klarade av att sitta kvar. Det var lite spännande, jobbigt men samtidigt kul.

Otroulig
8/5/14, 11:18 AM
#75

GRATTIS SHIA!!!🥳🎁🎈🌺 Du fyller ju tydligen år idag!!

Jag har varit inne lite och läst de sista dagarna men inte skrivit nåt. Har fullt upp med att ha semester och jag har ju sällskap. Hehe, lite längre än planerat - skriver om det i manifesterings tråden 🙂. 

Åh hästar. Jag har ju ridit väldigt mycket - men inte nu på några år. Men en av mina bästa vänner har nu skaffat en snäll rar häst, så jag ser fram emot att få gosa med henne och kanske tom rida lite. Jag känner att det skulle vara bra för mig och mitt bäcken att sakta gunga fram och tillbaka på hästryggen. I morse blev jag lite trött på att flödet är stängt i korsrygg, bäcken och så mötte jag en kvinnlig joggade och tänkte åhh, det skulle nog få fart på lite energi, så jag började småjogga lite och sen la jag mig i en vacker kohage och gjorde lite stretch och yoga övningar. 

Det här var sämsta packningen ever för mig. Glömde så mycket saker, haha, Bikini, bara en BH, yoga boken, rakhyvlar, schampo osv. Men allt löser sig ju för mig, så jag fick låna en bikin av min vän och vi blev så förvånade - den satt som en smäck! Jag som alltid har svårt att hitta snygga bikinisar speciellt överdelar. Så jag fick den 😃

Vi har haft kanon dagar, badat, ätit super gott - suttit ute med fotogenlyktor till sent, vi har det verkligen bra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/5/14, 12:56 PM
#76

Låter huuuur mysigt som helst Otroulig! 🤗

Annons:
linnease
8/5/14, 1:44 PM
#77

Tack Sziriuz ❤️❤️ Ja precis.. allt automatiskt inmatat motstånd som vi lärt oss om allt som är "dåligt".. Som inte alls behöver vara det, det kan vara flow och glädje och spännande och kul!

MissInAction
8/7/14, 3:08 AM
#78

Godnatt och godmorgon och hej allihopa! 😃🤗

Tänkte påminna om Gruppmeditation på söndag - någon sa att hon skulle fixa tråd 😛

Oj vad trött jag är. Jag som skulle vända på dygnet… men.. jag gissar att jag kommer vara jättetrött på fredag, sen kan jag vara uppe sent hela helgen och sen tar det nog hela veckan efter innan jag vänt tillbaka det någorlunda igen 🤪
Farligt med RPG-spel! 

I morgon tänkte jag ta mig till Akademiska och lämna blod. Om de låter mig.. vet inte om det gått tillräckligt lång tid sedan sist men kanske.. och det är jättebrist på alla blodgrupper nu i Uppsala län.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
8/7/14, 7:41 AM
#79

God morgon alla!

Jag sitter här på jobbet och än så länge är det lugnt. Vi är 5 stycken som jobbar tidiga morgnar här, 6 st måndagar och fredagar, men när jag började för ett år sedan var vi 2! Snacka om utökning. Min avdelning gick från 8 till 10 när jag (och en till) började för ett år sedan, idag är vi 16 stycken. Helt sanslöst. Och eftersom vi har förvärvat ännu ett stort företag så kommer vi med stor sannolikhet att bli ännu fler under hösten. Tur vi har en ny stor lokal där vi (än så länge) har plats för mer folk. hahaha 😃

I lördags var jag och min sambo ut och åt för första gången på ett halvår, vi firade att jag fått fast anställning och att han har avslutat en fast anställning. Positiva förändringar för oss båda! Jag stortrivs ju på  mitt jobb, och han har tillsammans med ett par andra starta eget. Ni som har mig på facebook har kanske sett att jag delar saker som har med lyxiga bilar att göra ibland. Det är inte för att jag helt plötsligt har blivit bilintresserad utan för att det är min sambos företag. hahaha Han har under hela våren och sommaren jobbat heltid på sitt jobb och sen lika mycket till efter jobbet med allt vad det innebär med detta företag. Nu är det som att han blivit en helt annan person, nu när han har mer fritid, en mycket lugnare och gladare person. Äntligen hittade han sin grej efter att ha varit och nosat på både det och det andra under några års tid. Några av er minns säkert att jag för ett par år sedan fick jobba mycket med mig själv pga ett av hans "projekt" som jag först hade svårt att acceptera och ta till mig. Jag valde att acceptera det som en del av honom och då en del av mig eftersom jag valt honom, skapat honom kan man till och med säga. Med tiden rann det projektet ut i sanden helt. Tillit till mina egna val och det jag själv skapat gjorde att jag idag är mycket nöjd och stolt över det han gör. 👍

Under helgen som var skrev jag in på en skrivkurs, creative fiction. Jag började en annan kurs med dem för några år sedan, men just den kursen var inte rätt för mig då den innefattade en massa andra typer av skriverier, som artiklar och annat, Då ville jag prova på det, men jag insåg att jag inte vill syssla med det utan med skönlitteratur mera. Så nu slog jag till! Jag har fyra år på mig att avsluta kursen, jag kommer att få 12-14 uppgifter att göra och lämna in. Dessa får jag rättade och de rekommenderar och uppmuntrar att sälja de som är av den typen som går att sälja. 🤮

Förra gången kastade jag mig in i det, den här gången har jag bestämt mig för att ta det lite lugnare, ta min tid, bygga upp rutinen och känslan inifrån. Jag har ju tid på mig och var sak har sin tid. Jag längtar hela veckan efter helgen då jag kan sitta ute på min balkong-oas och skriva på min nya netbook.

Ja, det var väl allt för nu! Ha en underbar alla underbara varelser! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
8/7/14, 11:33 AM
#80

Kul att du tittar in o berättar lite om alla framsteg och unfoldings i ditt/ era liv.🙂 Såklart liksom 😎🤗

Vet inte varför du gjort en kräkgubbe , hallå tjejen, det kommer gå finemang, du ska ju skriva så det löser sig.Kul att ha ett "projekt" att pyssla med och längta till helgerna, jag kan se dig där på terassen, njutandes. Enjoy!

crinalina
8/7/14, 12:04 PM
#81

Hahaha, jag trodde han kräktes pengar 😮

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Älvan
8/7/14, 12:11 PM
#82

Kräkas pengar! Så underbart sätt att dela med sig av sitt överflöd! Skrivarkurs! Jag vill också!

MissInAction
8/7/14, 1:03 PM
#83

Hej crinis! 👋
Ja vad kul att höra mer om vad det är som händer för er och hur det flyter på!
Hehe ja jag har undrat lite över bilarna . Men så kul att han hittat något som han trivs med och att han verkar mer harmonisk 🤗

Hm söker ni (svenskt) folk till ert företag? Nu letar ju jag visserligen i Tallinn men man kan ju alltid fråga😃

Så skönt att vara trygg i att allt är som det ska och jag tror bestämt att jag precis fick en insikt kring det just nu också, så tack för det!! 😃 Just detta att jag har valt/bjudit in de människor jag har i mitt liv, och de jag tycker extra mycket om osv. Det faller fint in tillsammans med det jag känt den senaste tiden, att jag börjar tillåta dem att vara den de är! ♥

Åh det är så skönt idag! Var 17 grader när jag gick upp sent på förmiddan, YES!! LUFT tänkte jag när jag öppnade balkongdörren 🥳
Nu är det 20 grader och mulet och det känns nästan lite kyligt, men efter flera veckor med runt 30 grader och extremt fukigt och kvavt så känns det här så underbart. 
I morse vaknade jag vid 7-tiden av åska, det dånade och knakade i fönstren så jag funderade på om det slog ner någonstans! Jag hade också kramp i ena vaden när jag vaknade och i mitt halvsovande tillstånd trodde jag att det fanns ett samband med åskan och jag fick det inte att försvinna så jag trodde att jag hade blivit förhäxad 😮 tills jag insåg att ah, det är vanlig kramp… jag sträcker på vaden - och vips så gick det över!!
Hahaha.. så går det när man spelar häxa i ett spel mååååånga timmar om dagen 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
8/7/14, 1:32 PM
#84

Hahaha!! Om man oroar sig över nånting tillräckligt längre kan man viss attrahera vad som helst.. 😛😃

http://www.expressen.se/gt/christian-24-blev-biten-av-en-monstergadda/

Roligt att det står i texten just att han "själv har tänkt tanken flera gånger att detta skulle kunna hända. – Jag har alltid varit rädd för att bli biten av en gädda,"

SHIAWASE
8/7/14, 1:39 PM
#85

Crinis!!!!l kul att höra om din expansion!!!! Kram kram!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/7/14, 2:08 PM
#86

Åh huuuaa!!! 😮
Och jag som blivit så rädd för mörka vatten just för att jag inte ser vad som finns där under - och med min livliga fantasi så föreställer jag mig alla möjliga slags monster som kan bita mig eller rycka ner mig till botten, växtarmar som kan snirkla sig runt mina ben osv 🤐 
Så när jag badar i sjöar och hav så vill jag ha någon nära mig! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/7/14, 2:13 PM
#87

Linn - Det var som med min man och getingarna. Han hade inte blivit stucken sedan han var barn och så nu när han höll på med taket så var där flera getingbon och han började snacka om att "bara jag in till blir stucken" bla bla bla. Jag sa till honom att sluta. Dagen efter blev han stucken och trots att jag sa till honom att släppa det snackade han en hel del om detta. Några dagar senare blev han stucken igen. Men då fattade han vad jag hade sagt så sedan dess har det varit lugnt. :-D

Älvan
8/7/14, 2:27 PM
#88

Vad roligt m gäddan! Tur att han inte tog sig ett nakenbad!!! Gapskratt

Theleonora
8/7/14, 4:36 PM
#89

Ser du MissI, apropå artikeln jag länkade på fejjan, hur våra hjärnor bearbetar saker? Du satt och spelade och trodde sen att du var förhäxad.

Anledningen till att jag inte tror på våld i varken spel eller på tv är just för att hjärnan behöver få utlopp för det på nåt sätt. Många spiritualistiska talare säger det och en av dom hänvisade till statistik om att brotten ökade när det var boxningsmatcher på tv. De hade mätt under en tid, kommer inte ihåg exakt info om vilket land det var eller nåt. Sen tror jag ju starkt också att det man fokuserar sin tid och energi på ett tag (LOA) det är det man får mer av och det är det man skickar ut. Men det är min tro och jag väljer att tro på det och ta avstånd från det, sen får alla andra göra som dom vill och ta ansvar för det :). 

Gah, angående gädda och bina, när det gäller insekter är jag pretty much ok. Men när det gäller "saker" i vatten är jag skitskraj. Var ju och paddlade för ett tag sen och då fann vi en orm på land. Sen när jag var och solade för 2 v sen trampade jag på eller i närheten av en orm. Den skyndade sig ner i vattnet och jag stod kvar skraj. Och sen dess har jag inte vågat simma i vattnet. Men nu ska jag tänka annorlunda och vända på detta. Vattnet är fridfullt och det är inte farligt att bada i. :) 🌊


MissInAction
8/7/14, 4:55 PM
#90

En intervju (ljudklipp) som jag själv inte har lyssnat på ännu, det verkar vara närmare en timme och jag ska iväg… men jag tänkte droppa det här inne ifall att någon är intresserad. Jag har inte läst hela texten utan bara skummat, och han påstår att det är viktigt och alltid kan vi väl hitta något om vi känner oss dragna till något 🙂

Det handlar alltså om sorg och hur man kan använda EFT (tapping) för att bearbeta det och komma vidare. Verkar som att klippet kommer finnas tillgängligt för alla i några dagar och sedan blir det exklusivt för medlemmar.

http://www.thetappingsolution.com/blog/grief-hurts/


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
8/7/14, 5:23 PM
#91

# 88 aaaahhhahaha, gapflabb, - ja det kan ju se ut som en smaskig vobbel😛

[::Vera::]
8/7/14, 5:59 PM
#92

#88 #91 Men fy vilken hemsk syn jag fick framför mig… skräckblandat skratt…Hahahahahaha.. usch…hahaha.. Dom har stora huggtänder. Vill ha bepansrad BH och simfötter när jag simmar nästa gång.

Älvan
8/7/14, 6:12 PM
#93

Nåja. Liv. Låter ändå lite intressant det där med att bada bhlöst o lite nafsande! :-D heheheee ;-) *i like*

[::Vera::]
8/7/14, 6:15 PM
#94

Hahahahahhahahahahahahahahhaaahah… ja men i en POOL!

[::Vera::]
8/7/14, 6:17 PM
#95

..Det var alltså gäddan som hade huggtänder..Jag vill inte bada med en fisk…hahaha

Älvan
8/7/14, 6:28 PM
#96

Hehe Liv. Lite smärta e bra ju….. ;-) många använder alligatorklämmor till berörda delar. Lite mindre gädda borde ju funka… alltså har jag hört. Inget jag vet nåt om alltså *glad/blyg/flirt*

[::Vera::]
8/7/14, 6:34 PM
#97

Sluta! Jag skrattar ihjäl mig…mindre gädda!! Hahaha

Annons:
Älvan
8/7/14, 6:36 PM
#98

Hellre 2 mindre gäddor alltså!!! Hihihihii och ohjeeee! Ja, ja, jaaaa och lite oaaaajjjj ;)

Älvan
8/7/14, 6:37 PM
#99

Nu gapflabbar jag högt för mig själv! Underbar tanke alltså! Snacka om expansion i sexupplevelser!!!

[::Vera::]
8/7/14, 6:42 PM
#100

Jag med här!!… ser mig framför hur jag skräckblandat njuter ajaj ojoj ajaj oooooaajj jajajajaja JA! AJ!

[::Vera::]
8/7/14, 6:46 PM
#101

Förlåt, jag spårade ur… Men det var väldigt skönt att spåra ur!! Haha

Älvan
8/7/14, 6:47 PM
#102

Liv helt underbart ju *skrattar rakt ut i ren förtjusning* liksom ajjjjajjjjj jaaaa nejnejnej joooooo JAJAJAJAAAAAAAAA!!!!*******

Älvan
8/7/14, 6:49 PM
#103

Så härligt att få skratta Liv och tramsa lite. :-D livet är ju en lek!!!!! Ibland glömmer vi det och stoppar in oss i jävligt tråkig mossig vuxenbox!!!

[::Vera::]
8/7/14, 6:49 PM
#104

Sluta säger jag ju!…  Nej fortsätt! Ja! Fortsätt! Sluta!! Fortsätt! Sluta ! Nej! Jo! Ja!

Annons:
[::Vera::]
8/7/14, 6:53 PM
#105

Tack för det Älvan!! Nej, bli aldrig vuxen i gammal negobox. Lek!

Älvan
8/7/14, 6:54 PM
#106

Hahahaaa WTF!?!?! €£¥₩ åååååååhhh??? NjaaaaAa hm ajjjjjjjjj! Oj oh yeeee! Yihaaaaa! Nejjonejoooo……

[::Vera::]
8/7/14, 6:55 PM
#107

hOLY MOTHER!! aHHHHHHAAAAAAAAAAAAA

[::Vera::]
8/7/14, 7:00 PM
#108

Jag tror inte din inredning är hel Älvan. Bara en vild gissning. Jag har kramp i mitt sexpack nu…UNDERBART…

Älvan
8/7/14, 7:03 PM
#109

Hehe. Kan avslöja att jag fått tvätta väldigt mycket idag!!! ;-) Till gäddan(gäddorna) ; tack, det var trevligt o ses, men nu har jag lite bråttom. Kan inte ses mer. Det beror inte på dig, det beror på mig!!!! Hahahahaaaaaa!

MissInAction
8/7/14, 7:37 PM
#110

LOL!!!! Vad har ni damer fått i ert eftermiddagskaffe??? 😂🤪🥳

Tror jag börjar fatta kommentaren om abborremun i en annan tråd 😮 hahahah!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
8/7/14, 7:41 PM
#111

Hehe tanken på gäddan expanderar!

Annons:
[::Vera::]
8/7/14, 7:48 PM
#112

Ja man kan ju undra Miss… hahaa… Hallå, VEM hällde skrattgift i mitt kaffe?! Fy!!

linnease
8/7/14, 8:05 PM
#113

Haha ni är helt galna ju!! 🤗😛❤️❤️

szirius
8/8/14, 12:10 AM
#114

Älvan, när du skrev att du manifesterat nya sexupplevelser"…jag börjar vidga min bild här…..vilka djur fanns med då egentligen????🤔😂

Älvan
8/8/14, 12:20 AM
#115

Galet är bra ju! Avskyr att vara förutsägbar. :) bara döda FISKAR följer med strömmen! Gäller nog även gäddor! :-D

szirius
8/8/14, 12:27 AM
#116

huggande gäddor simmar definitivt motströms för mig🤪

Jag var faktiskt livrädd för gäddor när jag var liten. Stod och slog med en åra innan jag vågade bada. En kompis till min brorsa hade nämligen blivit biten i benet, då han simmat i vassen. De fick plocka ut tänder med pincett. Hu, vilket barntrauma för mig

Älvan
8/8/14, 12:31 AM
#117

Szirius Vad sjukt farliga gäddor ändå verkar vara! Jag som tyckte de var så goda helstekta med örtsmör när jag var liten och vi fiskade dem. :)

[::Vera::]
8/8/14, 1:06 AM
#118

Fick sån energi efter skrattanfallet här tidigare, så jag åkte iväg och red en sväng :). Gillar gäddprat, något annat orkar jag inte tänka på just nu. Enkelt och bra. Usch de har stora tänder. Jag har ett minne med Szirius, traumatiskt :)…Jag fick upp en gädda och den kom huggandes efter mina fötter i båten. Var själv tvungen att döda den med just en åra, för jag var ju såklart ute helt själv på sjön. Fick för mig att den skulle äta upp mig med smör på :(. Jättehemskt var det. Jag ville inte ens få napp! Var bara ute för att jag älskar sjön och kasta lite sporadiskt för att ha något att göra under tiden jag njöt av landskapet. Här uppe äter man inte gädda på samma sätt som i södra Sverige. Antar att jag alltid enbart haft en farlig bild av dom… en föreställning säkert bara.

Annons:
Älvan
8/8/14, 1:13 AM
#119

Men herregud vilken bild ni ger mig om livsfarliga gäddor. Jag som tänkte de var fredliga o goda! Jag tänker fortsätta tänka så för jag vill inte råka på gammelgäddan som ni upplevt. Varför skapade ni den farliga gäddan in i er värld egentligen?

[::Vera::]
8/8/14, 1:14 AM
#120

Linn… Man behöver vara lite galen ibland. Det är ju kul! 🤗🙂.. alltså inte "farligt" galen.

Älvan
8/8/14, 1:15 AM
#121

För övrigt var det tjafs om gäddkinden för alla ville äta den. Mör o god! Säkert för den tuggat så mycket i sitt liv!!! :)

Älvan
8/8/14, 1:19 AM
#122

Liv menar inte dagen gäddprat utan ni som blev bitna. Varför skapade ni det?

[::Vera::]
8/8/14, 1:34 AM
#123

Det är bra att du fortsätter att ha kvar din bild Älvan. Det är säkert gott, jag har aldrig smakat, men det ska jag nog göra. Det där var en för stor fråga inatt för mig… eller så kan den vara enkel om vi talar enbart om gäddor… Jag ville uppleva spänning.

Älvan
8/8/14, 1:41 AM
#124

Spänning. Är en känsla som anden vill uppleva. Det var ju också lite lagom farligt. :) Gäddkind är ju delikatess! Måste vara en stor gädda dock! På restauranger finns marulkskind att beställa. Dyrt och lika gott som gammelgäddans kind!

[::Vera::]
8/8/14, 1:48 AM
#125

…För övrigt så är det ganska mycket ben i gäddan. Kanske därför jag har min uppfattning att det blir jobbigt att både rensa och äta. Smaken kan säkert vara god med rätt kryddor. Rökt gädda lär t ex vara gott. Men jag gillar inte rökt kött. Gäddkind… Där finns kanske inga ben. Kanske därför den var populär också.

Annons:
[::Vera::]
8/8/14, 1:53 AM
#126

Jag håller mig till lagom farligt nu. Jag har hört att gammelgädda smakar unket, insjögräs. Andras åsikter - inte mina. Så de behöver helt klart omprövas om jag ska uttala mig. Ska prova gäddkind!

[::Vera::]
8/8/14, 2:04 AM
#127

Om gäddkind är mört så kanske det beror på alla fötter och andra djur som den har tuggat på. Fiskar som bara äter mjuka alger odyl får kanske inte lika fina och stora käkmuskler.

MissInAction
8/8/14, 2:44 AM
#128

Huuua alltså 😐 jag ogillar verkligen gädda på alla sätt 🤮
Jag vet att jag åt det när jag var liten, fiskade ofta själv med mina föräldrar… men en gång då jag var väl runt 8-9 kanske så fastnade ett gäddben i halsen och fy fasen, det var nog bland det värsta jag varit med om då. Fick åka till vårdcentralen och hjälp att kräkas. Men benen är ju så stora så även när det var borta så kändes det som att det satt kvar. Så ja… jag har aldrig ätit gädda sedan det och skulle aldrig falla mig in att göra. Dessutom tycker jag att de är så otroligt fula 😡

Av ben-anledning så är jag väldigt försiktig med fisk och äter bara filé i princip, helst lax. Mmmm lax ♥

Kan vi inte prata om rosa fluffiga enhörningar istället?? 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
8/8/14, 3:28 AM
#129

MissI Är för trött idag/inatt för att prata om något alls egentligen. Svårt att slappna av här och det är för varmt nu. Börjar bli lite tufft nu pga sömnbrist. Undrar vad anden ville att du skulle uppleva för känsla genom att få ben i halsen och därmed ogilla fisk. Hoppas att du får drömma om fluffiga enhörningar och jag med, istället för gäddor. Kram

SHIAWASE
8/8/14, 4:57 AM
#130

Oj, Liv vad du är uppe,,, slappna av och följ med bara,, kom ihåg att vi inte behöver så mycket sömn som vi tror,, någon timma här och där är fullt tillräckligt!!!
KRAM

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/8/14, 6:27 AM
#131

Hej på er! Ikväll ska jag hålla tal på något företagsparty men innan dess ska jag gå och titta på den här filmen om bönens kraft!!! En nära vän till mig (m) har rekommenderat den, Ser fram emot detta!!! Skulle ju vilja vara lite mer bekvämt klädd, men eftersom jag ska på eventet sedan så är det HÖGklackad och dräkt som gäller,,,:()

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/8/14, 6:31 AM
#132

Glömde ju att lägga in länken http://officetetsushiratori.com/pg222.html Engelsk hemsida till filmen:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/8/14, 9:21 AM
#133

Tack för det tipset Shia!

Älvan
8/8/14, 9:42 AM
#134

Aha. Nu hamna jag i en lägre vibb. Vips. Så snabbt gick det. Beror på pratade med x M. Beror på att jag gick ut bland "det vackra rika framgångsrika folket". Jag känner mig precis så, men var väldigt udda. Tjejjerna unga med opererade plutläppar, bröst helt objektifierade. Blev ledsen. Lät mig gå ner flera steg på vibbskalan. Så många selfies togs i baren. Så mycket för mig påklistrade leenden och viktigt med yta. Så mycket hävdelsebehov. Så törstande efter bekräftelse. Så vidrigt med gamla fula gubbar (rika framgångsrika mycket pengar) och unga kvinnliga objekt. Konsumtion av människor. Köttmarknad där endast köttet har ett pris. Snygga drinkar, ostron och champange. Fattar inte varför jag inte kan låta dem leva ostört i sin skapelser. Var o en har ju valt just detta. Tror mitt självförtroende fick sig en törn då jag speglade mig i några av dessa mäns ögon. Alltså lät mig bry mig om deras spegling av mig. Jag vill tydligen till viss del även ha högt kilopris, eller så sökte jag kontrast till min andliga expansion. Ord uttalades av vacker man som "50% av alla tiggare är kriminella"! Med total säkerhet. Jag blev betraktad som idiot då jag undrade vad han baserade sin faktauppgift på. Och gissa i morse; punka på cykeln. Stress o bråttom t jobbet sen. Är ju samband mellan gårdagskväll och punka! Nu lite ledsen.

MissInAction
8/8/14, 10:07 AM
#135

Åh vad intressant Shia!! Hm jag tycker mig ha snappat upp något om den där filmen tidigare i sommar. Har den vunnit något pris?
Jag har lite bråttom just nu och oj vad mycket text det var på sidan… någon som kan ge en liten kort resumé om vad det är för film? 🤪
Någon som fått cancer och människor ber för personen och denne blir frisk?

KRAM Älvan!! ♥
Kan vara så att du själv har gått igenom det stadiet eller upplevt det på nära håll och därmed känner ett motstånd kring det när du ser det? 

Sen finns det ingen motsats mellan andlighet och att njuta av andra människors uppskattning i form av blickar, ord, kroppsspråk etc heller och det är viktigt att komma ihåg!! Sen är det ju en annan femma om man upplever att man behöver det för att må bra, då har man något att ta itu med.

5.5 timme ungefär sov jag i natt. Somnade väl halv fyra och hade ställt klockan på nio! Jag upptäckte igår att min handlingsplan från AF säger att min tid på sysselsättningen gick ut den 30 juni.. det var en förlängning alltså. Och jag tänkte gå dit idag och säga hej iaf… har fått tid på AF för uppföljning på tisdag och ev. planering av ny aktivitet. Ska berätta att jag söker i Tallinn och höra hur de kan hjälpa till 😛
Så jag tänkte gå förbi Blodcentralen idag igen, de har öppet till 12. Igår var jag där vid 17.30 och det var knôkfullt där!! SÅ mycket folk och jag tänkte att jag hinner nog aldrig innan 20 då de stängde igår. Men är så glad att människor ställer upp när det behövs! Uppsala län har ju akut brist på alla blodgrupper. Eller nu verkar en blodgrupp ha okej lager.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
8/8/14, 10:27 AM
#136

WOW!!!!  nämen!!! i vilken tråd skrev jag om min  film,,,,

Jag ska iväg och hålla tal på ett företagsevent på något event, men har nu tittat på en KANON film INORI (prayer) wow!!! YES!!! 

Som min fina vän(mm) rekommenderade,,, inget nytt, men bekräftelse, och väldigt fint gjort, japanbaserad,, vetenskapsbaserad  YES!!! 

http://officetetsushiratori.com/pg222.html

Det finns några videolänkar på ovan länk (med engelsk text tror jag ) Jag TROR att hela filmen också finns med engelsk text ,, Deepak Chopra och övriga är med så det är mycket engelska också,,

MEN YES!!!! Kanonbra,,

Nu ska jag iväg till ett hotell i richområdena,,, för att hålla tal,,

Så jag är klädd i HÖG klackat och dräkt,

men biografen var en sådandär TOTAL mysig,, vi var fyra personer som tittade,, Denna biograf visar bara underbara filmer,, en svensk också just nu,, Simon något om en asperger kille!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/8/14, 10:30 AM
#137

Okej jag har läst texten nu, kunde inte låta bli 😃
Och jag måste se filmen!! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
8/8/14, 10:31 AM
#138

Älvan. Visst finns det massor av ytlighet och människor som blivit hårda. De har valt det, men jag tror inte att de vill stanna kvar i det för alltid. En dag kommer de att bli medvetna och vilja förändras. Frågan är bara när. Jag tror jag det är viktigt att du är mitt ibland dom för att ge en vink. Visar vem du är. När de vill så kommer dom att haka på och se sig själva i dig. Om du inte är där kanske chansen minskar eller tar längre tid. Du väljer vem du vill vara, glöm inte det när du speglar dig. Var glad att du väljer kärlek. Du vet ju ändå att det är det som du alltid vill och det är så vackert.. i mina ögon iaf. Kram

SHIAWASE
8/8/14, 10:37 AM
#139

Jaaa! Miss,, tårar sprutade av någon anledning efter 10 sekunder,, förmodligen för att jag fick bekräftelse på att jag är på rätt väg,, och att massor av motstånd släppte,, ,, Men väldigt bra!!!!!! SE den REKOMMNERAS

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
8/8/14, 10:44 AM
#140

Tack för tips Shia! Ska försöka leta upp den🙂

Äh, lite sömn vad gör väl det, upp o hoppa , en ny dag idag☀️, 30 grader hela helgen här, men det är ju det vanliga här denna tiden…har badat så mkt så har inget sug efter stranden heller, det blir pul med annat🌺, inomhus mest

Sonen är dessutom toktäppt i näsan o snorar, så nu har han fått andas ångor med kamomill o pepparmynt, får dricka i massor o får köra ett varv med infraröda lampan om en stund. Ska göra soppa nu. Lugnt och skönt.

[::Vera::]
8/8/14, 11:10 AM
#141

Shia tack! Jag vill tänka som Szirius, det funkar bra med lite sömn. Slappna av med det. Jag känner inte heller sug efter strand och bad. Ska titta på länken Shia. Tänkte sedan kolla upp några saker inför jobb på måndag. :) Känns spännande och kul med nytt jobb. Nya människor :). Blir mycket tågpendling framöver, men det är mycket bättre än bilpendling som det var innan semestern. Allt är väl.

MissInAction
8/8/14, 5:31 PM
#142

Åh är jag ensam om att gråta som ett barn åt den här videon?? 😭
Gråter alltid när det är sånt här ❤️

Den mannen räddade 669 (de flesta judiska) barn och hjälpte dem fly undan nazisterna till Storbritannien. Åh jag blir alltid så rörd av såna historier.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
8/8/14, 9:56 PM
#143

Nä du är inte ensam😉, hello snorgråtexperten här, jag blir tex helt  tjock i halsen o får tårar i ögonen varenda gång jag hör en låt där en rad i texten är "jag behöver dig" , sedan vi var på konsert o min kompis tog mina händer o såg mig i ögonen o sjöng med i texten där, brööööl, så fiiint😭❤️

Jag gråter av disney, jag gråter på dop o bröllop, jag gråter lite i smyg då jag får en fin lapp där sonen skrivit jag älskar mamma med skrivstil, allt sånt. Och kattmammor som räddat kattungar i bränder, jag kan gråta när jag är trött eller hungrig.

Jag skrattar lika lätt.

Haha, snabba vändingar här, nu blir det beachen ändå i morrn - och jag är TAGGAD!☀️😎

szirius
8/8/14, 10:15 PM
#144

gaaaah, fastnade i flera andra klipp på den sidan nu…😭❤️😛

MissInAction
8/9/14, 2:25 AM
#145

Ja exakt sådär är jag också!!! Sååå nära både till gråt (antingen att jag blir rörd eller lycklig eller ledsen) och till skratt 😎

Ha det så skönt vid beachen då!!! ☀️🌊🍸❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/9/14, 12:33 PM
#146

Ligger på stranden, det är perfekt lagom bris, kör lite Hoponopo och försöker ge kärlek till mitt lilla barn och övertyga henne om att hon är älskad och sedd. Jag är snäll mot mig❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
8/9/14, 1:21 PM
#147

Yay!!! Jag har lärt mig en låt på gitarr!!! Hm, nästan i alla fall.. Blandar ihop det lite och glömmer rytmen. Men sången blev bra, har aldrig lyckats både spela gitarr och sjunga innan 😃

La upp den på webben, så löjligt stolt.. 🤗 haha

 https://drive.google.com/file/d/0B8VP6b0Q2r9cN0FCWEV2S1JhNG8/edit?usp=sharing

MissInAction
8/9/14, 2:00 PM
#148

WOW Linn!!!! 🤗
Fatta vilka goosebumps jag hade speciellt i början ❤️
Gillar verkligen din röst. Ojoj tänk om du hade haft grejer att redigera så att du får lite "gammalt" men ändå skarpt ljud, wow vad häftigt! Tidlös röst liksom 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/9/14, 3:08 PM
#149

Heja Linn! Jag önskar att jag kunde sjunga. :-( Får väl vara nöjd med att jag var en dotter som kan, synd att hon inte gör det längre. Men hon hittar nog tillbaka till det igen. :-)

[::Vera::]
8/9/14, 3:21 PM
#150

Linn

Vilken skön sångröst du har!!! Skön känsla i låten! Kul! 🙂❤️

Otroulig
8/9/14, 5:33 PM
#151

Vad bra det låter Linn, tummen upp.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/9/14, 8:32 PM
#152

Åh jag måste dela den här. Jag lyssnade på den nyss och jag lyssnade även på den för bara någon vecka sedan och jag är rätt säker på att den kom här inifrån men jag kan inte komma på i vilken tråd! Men jag tycker att den är såpass viktig, så himla basic så att den är värd att delas varje dag egentligen 😃❤️
Väldigt enkelt och samtidigt kraftigt budskap, som egentligen blir klart under de första tre minuterna av videon 😉 men helt klart värt att lyssna på hela.

Saz om du ser det här, lyssna gärna och se vad du tycker 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
8/10/14, 12:56 AM
#153

Godmorgon!!!!

Härligt att få mötas av Linns fina röst så här på morgonkvisten!!!! Tack

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
8/10/14, 2:48 AM
#154

Godmorgon Shia, här är det väl mer natt och jag somnar inte. Det är fullmåne och jag käkade så mycket god mat, rökta räkor och rökt lax och Wiener nötter efter det så jag är proppmätt. I morgon åker min vän och jag och hunden blir ensamma kvar. Jag hoppas det får mig att meditera och gå in lite mer i mig själv. Jag skulle vilja vibba upp mig lite.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/10/14, 2:53 AM
#155

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 😂🥳
Jisses nu skrattade jag rakt ut trots att klockan är nästan 3 på natten ♥

Gäddhumor (video) till Liv och Älvan!!!! 🤗
Jag hoppas att det är en sån länk som alla kan se, även de som inte har Facebook!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/10/14, 3:26 AM
#156

Hahaha!! Hade dem fått se den när dom var mitt i den vibben så hade dom nog dött av skratt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/10/14, 3:55 AM
#157

Ja förmodligen!!! 😂
Hmm ska vi sova i natt eller? 🤪

Jag måste nog i alla fall. HP-föreningen som jag är ordförande i har årsmöte imorgon och jag tänkte gå upp vid senast 10.30!

Det regnar ute och låter mysigt när regndropparna landar på balkongräcket ibland 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
8/10/14, 12:06 PM
#158

Väldigt vackert Linn:) vilken skön stämma, hoppas du lägger ut fler sånger:)

Otroulig
8/10/14, 1:22 PM
#159

Jag sov inte alls, har försökt sova lite nu - men ger upp och tar mig i kragen efter ett litet gråtkalas och drar till stranden.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/10/14, 3:06 PM
#160

#155 MissI…🙂🤗Jag kan inte se videon, men tack ändå. Minns inte lösenordet till Facebook och tänker inte logga in där för den delen eftersom jag praktiskt taget har "gått upp i rök"… Svävar som en ande helt osynlig 😉😃😃… ju.

Otroulig… 🤗. Inte dör jag av lite skratt 😃, hade nog bara fått ännu mer magkramp om jag sett en kul video också, och jag hade kanske gått lös på klotterplanket hejdlöst. Inte så kul för er kanske..🙂. Hoppas tid med dig själv höjer frekvensen lite❤️☀️☀️🌊🌊.

Annons:
linnease
8/10/14, 3:12 PM
#161

Tack!!! Så kul att ni gillar! Ja det blir nog mera, så himla musiksugen nu. Ska repa in den här bättre så jag verkligen kan sjunga o spela med superflow, och så övar jag på Ho Hey som Lennon & Maisy gjort en cover på (Lumineers i original?). Och börjat kolla på Royal med Lorde.. sååå bra låt!! Inte gitarr i original så kommer bli superspännande att se vad det kan bli av det.

[::Vera::]
8/10/14, 3:23 PM
#162

#155 Miss

NU kunde jag visst titta på den. Blev något fel först…Usch då  *gapskrattar*… Det var nog bra att jag inte fick se den just då.

Linn 🌊🙂

linnease
8/10/14, 3:23 PM
#163

Jaaa MissI förresten! Jag har ganska bra mick och grejor och har pysslat en del med studiogrejer och redigera och sånt innan själv  (fast den jag la upp nu var bara rakt från webbkameranmicken), men sen har jag ju M som är ljudtekniker med tillgång till typ två tre studios på både estetgymnasiet och Sveriges Radio!!!! Så kan bli vad som helst när jag känner mig redo för det!! Så himla kul!! ❤️❤️🥳🥳😍😍🤗✨🌊

szirius
8/10/14, 4:35 PM
#164

Aaaah, Linn blir inspirerad av dig att också göra mer musik🤗! Skönt att du kommit igång! Jag fegar ju o lägger bara ut på hemliga….så du är modig också!

linnease
8/10/14, 5:56 PM
#165

Jaaa, kul! Jag kom att tänka att du kanske skulle bli det! Ja nu skiter jag i feg!!!! Haha. Inget kan bli värre än de förra två tre veckorna, och världen gick inte under för det.. 😛😃

Otroulig
8/11/14, 11:56 AM
#166

Jösses vad jag har sovit!. La mig vid halvåtta igår, vaknade till vid elva och läste lite här, lyssnade på Szirius fullmåne klipp. ( gillade henne) gick ut en kort sväng med hunden, och så somnade jag igen. Har vaknat till och från men hade ingen klocka. Gick upp till slut, ut med hunden en sväng och när jag kom tillbaka var klockan 11.23 what! Det är en blåsdag här idag. Nu ska jag straxt köra meditationen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/11/14, 12:35 PM
#167

Det är blåsdag här med. Känns helt rätt, renande på något sätt. Skönt. Det är här även en huvudvärksdag. Har mediterar en massa och rensat tvättmedelsfacket, det var spännande. ;-) Just sitter vi och tittar på Tillbaka till Adensfield - får se vad det blir härnäst. Älsklingen har ett kontrakt att skriva idag så han är helt uppe i skrivarångest. Tur jag klarar mig själv. ;-)

Annons:
Theleonora
8/11/14, 3:37 PM
#168

Kathja, visst åt du Maca-pulver? I smoothie? Är det äckligt? Fungerar det som det ska, dvs att man får energi av det?


[Kathja]1
8/11/14, 3:41 PM
#169

Nej, jag skulle börja eftersom ja läste att det skulle funka mot pms, beställde men det tog slut så jag fick inget och då blev jag tjurig och köpte inget nytt. 😡 Men jag ska! 😃 Och nu blev jag påmind. 🤪Så jag kan tyvärr inte dela med mig något (ännu).

Theleonora
8/11/14, 3:58 PM
#170

Ah ok. Jag köpte nämligen Chlorella för det skulle vara sååå bra, rikt på protein men det är ju inte helt lätt att få ner. Känns så onödigt att betala så mycket och sen inte använda det… Kanske beställer Maca ändå :)


[Kathja]1
8/11/14, 4:05 PM
#171

Det finns ju en hel del att välja på!

Otroulig
8/11/14, 4:08 PM
#172

hmm och jag har just börjat testa naturmedel mot vallningar. Soja ska vara bra - ska nog börja kika på soja produkter, har ingen större erfarenhet av det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/11/14, 4:13 PM
#173

Jag körde med soja ett tag, funkade kanon. Men det var via ett mlm företag så det blev lite dyrt, nu finns det mer att välja på men detta var då det var ganska nytt. Funkade fint både mot pms och för annat jag inte hade räknat med. 😉😊😍🤐

Otroulig
8/11/14, 5:04 PM
#174

Hoppla ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/11/14, 5:15 PM
#175

Hi Hi, ingen skada skedd. ;-) Sitter just nu på trappan och kurerar min huvudvärk med kaffe. Insåg nämligen för en stund sedan att den nog berodde på koffeinbrist då jag inte hade fått i mig något idag. Jag dricker ju vanligtvis te och får där min dagsranson. Men så köpte jag supergott roibuste (eller hur det stavas) och det är ju koffein fritt. Men fatta att det tog en halv dag att komma på, trots att jag stod och läste det på paketen igår. (Här borde jag lägga in en riktig fläng-smajlie men kan inte det på mobilen)

linnease
8/11/14, 5:16 PM
#176

Hm. Jag har provat massor sånt där.. men aldrig gjort nån skillnad egentligen.. Mycket större att dra ner på kaffe och socker, och sova mera för mig. 🤔 Och släppa grejor i allmänhet 😃

linnease
8/11/14, 5:17 PM
#177

Vegetarian och raw food gick heller inge bra, haha!

Otroulig
8/11/14, 5:31 PM
#178

Fast Roibos, eller hur det nu stavas :D är ju så gott! Me like. Knäppt det där med kaffe för mig. På jobbet dricker jag massor, vi snackar litervis. Men på helgen eller som nu, då dricker jag kanske nån förmiddagskopp. Och känner inget större behov efter det heller. Men har ibland som du Kathja känt av en aningens huvudvärk i frånvaron av kaffe och jag har ju aldrig huvudvärk längre efter att jag slutat röka.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/11/14, 5:36 PM
#179

Äh, man kan ju inte redigera i mobilen så jag får väl göra ett nytt inlägg. Har just tagit en härlig promenad och suttit på en kulle och tittat ut över havet och släppt alla mina mönster och tankar till vinden. Tänkte mig att jag höll dom knutna i handen och öppnade sakta handen i blåsten och släppte ut dom till vinden.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/11/14, 6:07 PM
#180

Ja, då det kommer till det är är jag nog lite känslig. 😊 Så ännu ett incitament till att jag nog borde se över vad jag stoppar i mig… 🤐

Theleonora
8/11/14, 6:09 PM
#181

Min kost har ändrats avsevärt, på både gott och ont. Eller bara gott egentligen, gäller bara att hänga med i vad den vill och inte vill ha. Känner inte riktigt att jag hänger med i kroppens signaler men försöker :). Gillar att göra smoothies och pressa juice och då är det kul att ha olika ingredienser i. 

Åh, att släppa. Jag vet vad det är som spökar och jag har haft en riktigt creepy dröm inatt. Nu släpper jag allt för gott och låter universum ta hand om det. Tack!


Annons:
[Kathja]1
8/11/14, 6:14 PM
#182

Apropå dröm så drömde jag i natt att vi skulle packa för att flytta, är inte helt säker på att det var vi som flyttade men packade gjorde vi i alla fall. Men det var hela tiden saker som inte fick plats utan stack ut ur lådorna, eller så räckte det inte med lådor. Sedan drömde jag att jag behövde kissa, men toan var så äcklig, det var halkigt och snuskigt på golvet och på själva toaletten. Men jag var så nödig! Tillslut så hittade jag en ren hörna och så fick jag äntligen kissa. Det känns absolut som att de där drömmarna hänger ihop med gårdagens rensande i systemen. 👍

MissInAction
8/11/14, 8:48 PM
#183

Åh vad är det för grejer ni ska käka och varför?? Tänk bort skiten bara vetja!! 😉
Hehe.. lite halvt på skämt, men ändå seriöst! Att pyssla med behandling och lindring och stimuli etc. gör vi ju av en anledning, nämligen att det är något som ska fixas! 

Bara en reflektion 🤐 Och ja, visst är jag likadan själv till viss del! Har jag envis huvudvärk så vet jag att det går alltid över med Pamol t.ex.!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/11/14, 9:27 PM
#184

Det där är sk superfood MissI, och jag har försökt att tänka bort min pms utan resultat. Känns ungefär lika lyckat som att tänka bort en bruten arm. Överlåter det till någon annan.

Theleonora
8/11/14, 9:46 PM
#185

Ja, alltså, MissI, jag har slutat med en del onyttigheter och är verkligen inte sugen på kött. Chlorella har väldigt högt innehåll på protein och Maca, Chia och annat superfood gör nog att jag får i mig den näring och bla den mängd protein jag behöver, nu när jag tex inte är så sugen på kött. Som sagt innan, så äter jag inte mycket av det jag åt förut. Menar du att jag ska tänka att jag äter protein men inte äta det och bli mätt då?  😉 Hehe 

Sen om det här är tillfälligt eller inte, det vet jag inte. Jag försöker bara hänga med i förändringarna/svängarna :)

Nån som vet om man kan skänka bort fryst kött? Till?


MissInAction
8/11/14, 10:51 PM
#186

I see 😎 Superfoods är säkert bra! Finns mycket som har fått den etiketten. Över huvud taget brukar man väl säga att färgglad mat innehåller mest antioxidanter och vitaminer, både ser ju aptitligare ut och är säkert mer näringsrikt än falukorv 😃
Nej men egentligen så tänkte jag väl att ät precis vad ni vill, gör vad ni vill, bara ni gör det med intentionen att det här är bra för mig! ♥ 
Det går kanske att må superbra och ha världens bästa värden av en diet som de flesta skulle klassa som skräp, om bara känslan och intentionen är sådan 🙂

Och jag har ju gått över från LCHF-kost till en mer moderat kost mycket på grund av att jag vill kunna äta och njuta av precis vad jag vill med en annan attityd till hälsa! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
8/12/14, 1:14 AM
#187

Åh jag blev så ledsen nu 😕 saknar en viss M något otroligt mycket då vi knappat pratat alls idag. Vet att det är kontraster på vägen och att det är jag som har nyckeln men jag känner mig så ensam just nu, ingen alls att prata med ikväll.

Nattis 😴❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
8/12/14, 1:23 AM
#188

Jaha det här blev det ju inte bättre av 😕 Jag brukar alltid hamna lite i chocktillstånd när stora kändisar går bort. På något sätt är det som att man "känner" dem. Den här gången var det Robin Williams i misstänkt självmord.
Och vad jag älskar många av hans filmer. Jag hoppas att han har det bra där han är nu ❤️
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28749702


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
8/12/14, 1:48 AM
#189

Näe, vad tråkigt. Så mycket fina, varma filmer han har varit i. Men bara han vet ju vad som låg bakom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/12/14, 5:07 AM
#190

Jag är helt på din linje MissI och bryr mig inte mycket om vad jag stoppar i mig. Får mellan varven för mig att jag borde men det blir sällan mer än så. Är frisk och glad så det tycks funka bra. :-D

Theleonora
8/12/14, 7:25 AM
#191

Fy så jä#%%a tråkigt. Älskar Robin Williams ❤️ Här släpps det saker hej vilt. Tack för det!!


SHIAWASE
8/12/14, 7:48 AM
#192

Hej ,mycket hälsomat här!!!! Själv ska jag iväg och inta alkohol IGEN,,, mycket dessa dagar men väldigt trevligt, gott och KUL och det är allt jobbrelarerat delvis!!!kvällen sällskap är det bästa,,,, nysminkad var jag när jag lämnade hemmet , nu vid stationen, och det mesta har väl runnit bort i svetten,,, Var ju och badade igår och smörjde mig så slarvigt så jag har bränt mig fläckvis!!!!! Kandärförinte visa för mycket hud!!! Haha, stora bekymmer man har:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/12/14, 9:05 AM
#193

Men Shia vad spelar det för roll med solbrännan!!? Vem har bestämt att du inte kan visa precis så mycket hud som du vill? 😉☀️

I dag på förmiddagen ska jag till AF och planera min framtid 😎

Och nu en välbehövlig meditation.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
8/12/14, 9:14 AM
#194

Haha Miss , ingen ! Det är bara jag som inte tycker om när jag är rödfläckig,,, brukar ju inte bränna mig, men har inte varit ute i solen i år,,,, och var slarvig som sagt ,,, kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/12/14, 9:14 AM
#195

Haha Miss , ingen ! Det är bara jag som inte tycker om när jag är rödfläckig,,, brukar ju inte bränna mig, men har inte varit ute i solen i år,,,, och var slarvig som sagt ,,, kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/12/14, 9:50 AM
#196

Jag sov hur roligt som helst i natt men har nu tagit mig ur sängen iaf. Här regnar och åskar det som attan, och har gjort hela natten. Men som min pappa alltid sa när vi satt i bilen och kurade efter att ha flytt badplatsen för att regnet kom - Det går över snart. Alla andra åkte hem men vi blev kvar. Tänk så mycket picknick mat vi har ätit i bilen. Sommarbarndomsminnen ♡ Jag kanske skulle anordna en bilpicknick idag, passa på liksom. :-D

Otroulig
8/12/14, 12:36 PM
#197

Jag låg vaken till runt 3-4 bläcket. Jag har alltid haft svårt att sova på nätterna härnere. Det känns som att det är en sån kraft i naturen. Förr var jag mer rädd än nu. Men ändå inte riktigt trygg för att somna tydligen. Jag som vill bo på landet, det går ju inte liksom.  Stackars jycken väckte mig vid 11 😊. Som kompensation för att han får knipa så tror jag att jag ska dra till en agility bana idag. Den ser jättefin ut på bild. 20 spänn kostar det att prova på. Sen behöver jag in och handla lampa till ficklampan, det är verkligen becksvart här på kvällarna. I förrgår lyste jag med lampan på vägen och möttes av ett par gula ögon, hua, hoppas det var en kanin eller katt. T.om jycken vill bara göra en snabbkiss och sen gå in.  Men först meditation!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/12/14, 1:21 PM
#198

Jag har verkligen en så superjordad vetskap i hela mig nu för tiden som aldrig verkar rubbas, så cool. När jag såg att Robin Williams var död så kände jag bara ÅÅH nu är han i source och vi får uppleva hans klokhet o humor o allt när vi vibbar dit✨. För allt finns ju kvar, har bara bytt skepnad! Jag tänker inte  att det är tråkigt eller sorgligt längre att nån dör…de var färdiga här, good for them. Och vårt jobb är att tillåta dem gå vidare mot nya äventyr❤️

Otroulig
8/12/14, 1:33 PM
#199

Du är så fantastskt Szirius, jag har först en tanke att åhhh, vill ha honom kvar här på jorden SEN kommer tanken, allt är bra, han har bara övergått i en annan form ❤️ Du ba, smack på, direkt på source känslan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/12/14, 4:41 PM
#200

Finns det något intresse av att ha en meditations-tråd? Dagens Meditation eller nåt. Alltså en tråd där man kan skriva om man känner att åh idag skulle jag verkligen vilja meditera och det vore skönt med sällskap ifall någon annan vill! ?

Jag är inte hundra men rätt så säker på att jag har frågat förut 🤔 men minns inte om det kom ett svävande svar eller inget alls 😉

För de där dagarna då vi inte har Gruppmeditation alltså! Man kan t.ex. säga att idag tänker jag sätta mig kl x och så kan den som vill haka på, helt enkelt. 

Och så den här bilden… tänkvärt ♥
http://i.imgur.com/00ZKlRZ.jpg?1


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
8/12/14, 4:48 PM
#201

Herregud alltså, den här tråden tar död på min dator!! Den står och tuggar varje gång jag öppnar den och får vänta minuter ibland på att den ska ladda eller inlägg postas. Jag har ju ändå ingen långsam dator 🤐 Är det bara jag??


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
8/12/14, 5:53 PM
#202

Hm.. här går det supersnabbt? Så länge inte mitt internet segar som det gör ibland

Annons:
[Kathja]1
8/12/14, 6:14 PM
#203

Gör en tråd MissI så får vi se hur intresset blir.

MissInAction
8/13/14, 1:15 AM
#204

Åh nu började jag gråta till slutscenen i ett avsnitt av Sex and the City!
Det är avsnittet där Mirandas son ska döpas, Charlotte och Carrie går på seminarium om att hitta kärleken och de börjar tvivla på om de någonsin kommer att finna den.
Sen kommenterar de Samantha som gått tillbaka till sin pojkvän som varit otrogen… varpå Charlotte säger Oh I don't know.. maybe things will work out for them och Carrie och Miranda tittar på varandra.

Charlotte, the eternal optimist, who always believes in love. Och jag kände att det är också jag och det var där tårarna kom!!

Åh LOVE!! ❤️
Jag gör ju också det. Jag är en hopplös, verkligen hopplös, romantiker. Och just nu är jag splittrad i att ha börjat släppa Marko och tänkt på att det finns massor med fantastiska män där ute, men samtidigt tillåta honom att vara den han är, och att jag fortsätter att älska honom mer och mer ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
8/13/14, 10:26 AM
#205

Godeftermiddag!!

Idag har ett tv team varit här och filmat mig,, i dojon, så jag har slagit och sparkat sönder några brädor(tameshiwari, heter breaking, alltså), och gjort lite andra karate grejor,,,,

Nu en liten paus,, sedan iväg och träffa en vän som jag inte har träffat på länge, så det blir en trevlig kväll i kväll med!!!!

Inte lika extrema samtal som gårdagens kväll dock, kan jag tänka mig(haha),,,,

Ha en fin dag alla!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/13/14, 11:17 AM
#206

Hahaha, en vardags grej liksom, sparkat sönder några brädor. Men jag förstår vad du menar - de vill väl se nåt effektfullt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/13/14, 11:23 AM
#207

#200 MissI. Bra bild. Skratt är helande och upplyftande.

Jag hamnade från totalt ur balans till balanserad igen efter ha fått skrattat med två helt okända människor på tåget till jobbet i morse. Det var något hon sa som var så knäppt roligt så jag kunde inte hålla mig, och sen inte dom heller…Hahaha. Härligt!

Och när jag kom till jobbet som hade jag fått ett  mail som gjorde mig helt varm i hjärtat, från en vän (som jag glömt att jag faktiskt hade) på min förra hemort. Jag har ju saknat kramar och närhet så mycket och han skrev bl a att han önskade att han hade fått krama om mig ordentligt innan jag flyttade. Men att han äntligen har en anledning att ta hojen och köra på en långtur för att träffa mig snart. ❤️

Sedan så undrar jag hur det kan komma sig att jag träffar så många underbara och kärleksfulla män - men sällan kvinnor (förrutom er då 😉). Vad kan det bero på? Har "hittat" ett par till idag… De dyker upp så mycket oftare än kvinnor. Jag vibbar inget bra med kvinnor. Varför? Är jag verkligen en kvinna?..hahahaha 

Blev så glad nu med för jag fick så bra kontakt här på kontoret med en kille som är bög. Han hade ett regnbågsarmband och han såg mitt lilla regnbågsmärke som jag alltid har på mig. Jag blir alltid så glad av upptäcka att det finns fler som är som mig, som lite diskret gärna vill visa vad jag står för.

Det har löst sig precis nu så jag kommer att fixa "mitt liv" utan körkort ett tag. Tack för det 🙂! Jag får nu dessutom en bra anledning att cykla lite mer, vilket ju bara är bra.

Egentligen skulle jag kanske skriva i tacksamhetstråden, för jag är bara så tacksam känner jag nu igen. Skönt. Allt ordnar sig!

Otroulig
8/13/14, 11:29 AM
#208

Åh vad bra Liv, så härligt att se att du hittat tillbaka. Du inspirerar ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/13/14, 11:38 AM
#209

Åh tack Otroulig 🙂❤️. Det är ju precis det jag vill göra. Inte hålla på gnälla och vara arg. Men jag är ju allt det med, tills jag inte längre är det eller mer sällan iaf… så…😃.

Annons:
linnease
8/13/14, 12:18 PM
#210

#207 - "Sedan så undrar jag hur det kan komma sig att jag träffar så många underbara och kärleksfulla män - men sällan kvinnor (förrutom er då Skämtar). Vad kan det bero på? Har "hittat" ett par till idag… De dyker upp så mycket oftare än kvinnor. Jag vibbar inget bra med kvinnor. Varför? Är jag verkligen en kvinna?..hahahaha"

Hm jag med! Eller.. jag har flera, massor faktiskt nog när jag tänker efter IRL med.. men de är jag bara som inte dragen till att umgås med, inte varit på ett bra tag, hm.. Kanske för att jag håller på att gräva djupt i det här med just kärleksrelationer just nu.. Hm.

Otroulig
8/13/14, 12:41 PM
#211

Fast jag är nästan bättre på män jag med faktiskt. I vänskapligt syfte alltså. Kärleksmässigt har det ju varit lite dött ett tag. Men jag har lättare för att prata med okända män än med kvinnor. om man är på en fest t.ex. Så drar jag mig gärna till killklungorna. Män känns mer raka tror jag..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
8/13/14, 12:44 PM
#212

Liv och Älvan, här meeeee…


szirius
8/13/14, 1:20 PM
#213

där har jag nog vibbat om…har alltid haft mkt killkompisar, men har ju bett om härliga kvinnor o yyyl🥳 nu har jag hittat massa gudinnor att hänga med, kvinnor är härliga varelser i looove😍

[::Vera::]
8/13/14, 2:34 PM
#214

Szirius 👍

Jag tycker de är härliga på alla vis😍❤️. Åååå. Jag vill ha lika lätt att hamna i skön vibb med kvinnor som jag gör med män. Fast inte nu 😉, utan sedan.

Jag träffade en intressant kvinna här i måndags. Men fick veta att hon snart ska sluta. Det är ett bevis på att universum hör min önskan. Skönt att veta. Hahaha

[Kathja]1
8/13/14, 2:45 PM
#215

Det är intressant det där. Jag har också "lättare" för män, det är mer avslappnat och naturligt. Eller det är väl jag som är avslappnad. Tittar jag på mina barn så hänger döttrarna mest med killar och sonen med tjejer, som vänner alltså. Det är på något sätt lättare med dem som inte är som jag tror jag. Ska klura lite på det där tror jag för det hade varit super mysigt med lite härligt tjejer häng, eller att bara träffa spännande människor att hänga med IRL. Det har jag aldrig haft direkt.

SHIAWASE
8/13/14, 9:49 PM
#216

Godmorgon på er!!!! Jag är ju också en sådan som trivs med män,,, har ju även nu träffat flera underbara manliga vänner , MEN jag har också skiftat mycket eftersom jag även har träffat flera underbara kvinnliga vänner också!! Jag träffar helt enkelt bara underbara själar dessa dagar!!! Också vaknar jag ju så här mitt i natten , undrar om jag ska kliva upp eller ligga kavar och somna om ,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
8/13/14, 9:55 PM
#217

Sov Shia❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/13/14, 10:24 PM
#218

Haha är fortfarande vaken!!!blir nog att kliva upp snart, har ett tolkjobb idag och innan dess översättning som måste lämnas in, men ikväll blir det en lugn hemmakväll, har haft två underbara kvällar ute med bästa samtalen!!!! Tacksam:) och lycklig för alla fantastiska möten!!! Igår var det ju inget nytt möte , men middag med en fin vän som jag inte har träffat på länge, och hon har också kommit till samma nivå(menar inte nivå som i bättre) så vi är totalt synkade och igen bara samtal där utgångspunkten är Loa!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/13/14, 10:46 PM
#219

Härligt att höra Shia! Har tänkt lite på dina armband.. Har sett att du har dom på dig. Undrar om dom hjälper till? :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/13/14, 10:49 PM
#220

Ja jag har ju ett mega armband som jag fick av en vän, det var hennes, Jag ver inte men just det känns väldigt kraftfullt så jag har det på mig jämt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/14/14, 2:06 AM
#221

Ååh jag blev så glad i dag för SR P2 sände ett program med musik från Estonian Song and Dance Celebration som jag var på i juli! 😍❤️
Kl 17 gick det och jag lyssnade, när jag satt och spelade faktiskt, haha!

Programmet finns att lyssna på här (SR's webbsida) om någon är intresserad, sångerna är på estniska såklart och sååå vackra ♥ 😍
Jag blev lite paff när jag såg bilderna på sidan för jag träffade honom när jag var där 😃 han var resesällskap med mannen som var min kontaktperson från VisitEstonia som jag vann resan av, och som jag träffade på sista dagen. Coolt!

Här är en av mina favoritlåtar från dansfestivalen, så himla glad musik som jag kan lyssna på igen och igen😃♥
Jag såg dansfestivalen på förmiddagen efter denna uppvisning, men det var samma show. 

Åh tänk att jag var där och upplevde denna fantastiska festival och dessa fantastiska människor!! ♥

Hmm är jag ensam om att känna såhär..? När jag tänker på riktigt fina minnen så kan jag ibland känna ett sting i hjärtat och bli ledsen, nästan lite ångest. För att det var då, ungefär… eller jag vet inte varför… men så känner jag ju lite kring den här festivalen.
OCH såhär kan jag känna för andra minnen också, inte bara Tallinn 🤔

Nåja nu ska jag hoppa i säng för jag är så trött den här veckan!! 😴😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/14/14, 7:25 AM
#222

Armbanden ja, de hade jag glömt! Fick du inte dem strax innan livet började snurra på ordentligt? Eller jag kanske är helt fel ute… Fick bara en bild av en triggar.

SHIAWASE
8/14/14, 9:18 AM
#223

du har nog rätt Kathja , mega armbandet fick jag i början av juni!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/14/14, 9:42 AM
#224

Shit vad fräckt!!! Men det är klart att det gör skillnad. ♡ Så kanske det är för oss, vi behöver en extra knuff för att lyfta. :-D

Otroulig
8/14/14, 12:12 PM
#225

Wow, är det som dära Lemurian kristallerna? Man kanske skulle tjocka sig några.☝️.

I natt var det världens åskoväder. Det blir det här nere, det mullrar och lyser upp himlen, inte så mycket blixtrar som man ser. Så jag var vaken sent. Vaknade vid åtta och var rätt pigg och tänkte först gå upp - men sen somnade jag igen. Eftersom min sömncykel är på 2,5 timmar så vaknade jag nästa gång halv elva….till klarblå himmel - som nu är lite växlande så jag överväger om det blir stranden eller inte… Gör verkligen inte så mycket härnere. Jag får ingen inspiration att åka iväg på utflykter fast utbudet är enorm egentligen. Jag är väldigt bra på att vara själv, men just det här att hitta på grejer och åka iväg - det är jag mindre bra på. Behöver nån som drar lite  - dessutom är det roligare med upplevelser om man har sällskap. Jag kanske ska kolla om de säljer kristaller i närheten. Det borde ju finnas.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/14/14, 12:39 PM
#226

Jag beställde ett "programmerat" kristall halsband, ifrån Zoe som gjorde den där dna aktiveringen i höstas, får ju erkänna att jag ser fram emot att få det ännu mer nu. :-)

MissInAction
8/14/14, 1:23 PM
#227

Skönt att du skickade ditt inlägg kl 12:12 Otroulig 😎
Precis den tiden gick jag upp, efter att ha legat och dragit mig och tänkt och sökt kontakt i en timme. Så jag har sett det numret två gånger hittills idag. Som Abe säger..  it's like a 1212 alignment - almost, but not quite 😂 Gillar det! 

Ja fasen. Varför hittar man inte på mer grejer själv för!? Kom du iväg någonstans?

Hm kristaller har jag alltid gillat. Har två bergskristaller på nattduksbordet, ibland har jag haft dem under kudden när jag sovit men det är länge sen nu. Hm nu blev jag plötsligt osäker på om hänget till halsband som jag köpte i juni var ametist eller bergskristall. För jag minns att jag tänkte att färgen var lite udda, det är liksom ljusrosa.. ett hjärta ♥ Måste nog in till den där butiken idag och ta reda på det.

I dag kollade jag mailet jag fick från Postkodlotteriet, jag brukar oftast bara slänga dem direkt. Det fanns en länk man kunde klicka på för att se dagens vinnare, de drar vinnare varje dag nu som vinner 100000 kr. Såg UPPSALA och mitt postnummer 😃 och någon annans lottnummer. Men iiiiihhh vad roligt - almost, but not quite 🤪 Men det är absolut i närheten, nästan så att det bränns. Härligt härligt att ha pengar 🤑😎

Åh jag tänkte faktiskt under meditationen idag.. flöt iväg till tankar på ER. När ska vi sticka till Hawaii då?? Eller ska vi ta Bali istället? 😛 Vore så himla häftigt att träffa er alla. Två har jag ju redan träffat ♥ Tänk att ha ALLA samlade!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/14/14, 2:36 PM
#228

Apropå kristaller så gjorde jag en superfräck meditation i morse just med en bergskristall. Men det kan säkert funka med andra med. Sitt med kristallen i båda händerna. Börja med att studera den, känn in den. Ta så några djupa andetag och blunda. Föreställ dig att kristallen växte tills den är så stor så du kan gå in i den, titta sedan efter dörren och gå in. Lämna dörren lite på glänt. Gå sedan runt där inne och se vad du får till dig. Jag hade en guide och först kom vi till ett rum med väggarna fulla av tavlor. Det gick inte att se bilderna men min guide berättade att det var minnen jag hade förträngt. Så jag satte mig på en bänk och började skicka kärlek till alla dessa minnen. Då började de att lysa om dem, alla fick ett strålande vitt sken och jag såg hur de bleknade samtidigt som de gav mig kärlek tillbaka. Sedan gick vi vidare och in i ett annat rum där mitt hjärta var. Det va så vackert men på ett ställe satt en liten svart flis eller tagg. Jag kände instinktivt att jag skulle heala det så jag bad om Guds helande kraft. Så höll jag höll mina händer runt hjärtat och efter en stund kunde flisen lossa och jag tog ut den såg hur den försvann. Då berättade min guide att kristallen hade absorberat mitt liv eftersom jag bar den så mycket. Då frågade jag om den också hade mina drömmar och min framtid och det har den. Så vi gick till det rummet. Och när vi öppnade det började tårarna att rinna. Det var ett rum fyllt av kärlek, frihet och överflöd! Det var en sådan energi så det gick nästan inte att titta in och ännu mindre gå in. En energi så jag blev knockad. Så det är bara att vibba upp så att allt i det rummet känns naturligt och ett med mig för då kan jag vara där. Sedan tackade jag är och gick ut. Super coolt iaf!

szirius
8/14/14, 2:50 PM
#229

Du har ju SÅNT flyt med att vinna grejer  Missi, verkar inte finnas nån blockering där för dig, så skulle inte bli minsta förvånad om du vinner en mille🙂

Otroulig, jag tänker att "åååh. så många vackra platser längs österlen😍, ända ner till Ale stenar…oj vad jag skulle åka runt och NJUTA av att göra det själv, i min egen takt, precis vart jag ville…," men DAAAH sanningen är att jag nog inte alls skulle göra det😇Jag har också svårt att ta mig för just utflykter om jag inte har nån med mig---älskar ju att se och uppleva men kommer inte på nåt själv…är helt lam vad gäller sånt…maken exakt likadan🤐…vi åkert tex oftast till samma strand jämt, fast det finns flera att välja på, där vi inte ens varit! 😮Huu, har vi blivit såna där bekväma männskor som inte ids prova nytt, huga!

Hemma kan jag pula o komma på projekt o greja när jag är själv, hur kreativ som helst, men just att sätta mig i bilen eller ta cykeln på en utflykt, det gör jag bara inte själv…tanken slår mig inte….helt tokigt ju, för jag är ju så trevligt sällskap😛. Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen🤔…i så fall behöver jag ha fått ett tips och vet exakt vart jag ska…

Hmm, ska nog börja öva på detta känner jag…åka utan mål och låta vägen föra mig hemifrån lite då och då! 👍

MissInAction
8/14/14, 2:50 PM
#230

Wow Kathja!! Verkligen en kraftfull upplevelse! :)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
8/14/14, 3:29 PM
#231

Wow Kathja!! Så fantastiskt!! Szirius, hehe vi verkar lite lika där. Min " fixar" vibb verkar ju vara lite vilande. Men jag kan oxå vara sån. Drömde inatt om en vän till mig som är oerhört fixig, så det kanske är på gång. Jag har insett att det redan är torsdag så hemfärden känns som att den närmar sig. Vill fixa hemma ju.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/14/14, 5:54 PM
#232

Fixar vibb ja, min svajar lite. Dyker upp en stund och så borta igen. Men virka gör jag iaf! Nu är det en tröja, ett par tossor, en väst och en bård som ska jag ska pimpa en gardin med på gång. Och dottern önskar sig fler färgglada grytlappar. Ska bara fixa garn. :-D Har sått små frön till nästa e-kurs också, eller om jag ska skriva en föreläsning bara för att jag kan. Får se vad det blir. Allt har sin tid och på lördag kommer dottern från Skottland. Det ska bli underbart att ha henne hemma! Var givetvis och köpte hennes favorit pålägg och bröd idag. Kalvkorv, kvibille gräddädel (inte på samma macka) och rågkusar. ♡

linnease
8/14/14, 9:17 PM
#233

Wow vilken meditation Kathja.. Och dottern på det, så fint!! ❤️

Tack för äta glass kontra gå på promenad-citatet förresten MissI, var det nu var nånstans. Nu chillar jag med godis ikväll.. hehe.. Orkar inte bry mig om vad jag äter längre :)

Älvan
8/15/14, 12:16 AM
#234

Konstigt och märkligt möte idag. Fick svindel och "ramlade" i rymden då han berättade sina erfarenheter som med EXAKTHET beskrev min o x situation o exakta händelser på detaljen som även hänt i vår destruktiva relation. Denna man visste inget av vad jag råkat ut för. Jagberättade inte heller. Han hade tom sina barn i samma ålder! Hur konstigt som helst. Men absolut ingen slump attvi träffades. Måste bara klura på varför vi sågs o vad jag ska lära mig?

MissInAction
8/15/14, 12:51 AM
#235

Oj Älvan, kan tänka mig att det kändes surrealistiskt 😮
Kan vara så enkelt att det har förekommit i din vibb och det därmed är en manifestering av din vibb? Men att du har den vibben är isåfall en annan sak 🙂

I dag har jag följt en post i Abraham Hicks Vortex Group på Facebook, där en tjej skrev och bad om hjälp då hon kände att på flera områden i livet så fick hon bara mer av vad hon inte vill ha. Och så har många kommenterat med jättebra och självklara svar ❤️ Så himla bra att jag skulle vilja kopiera hela tråden hit 😃

Men jag måste bara dela en kort grej från den senaste kommentaren som verkligen slog mig!! Det är ju precis samma sak som så många av oss säger - men ibland måste det till ett visst ögonblick eller ett visst sätt att säga det för att det ska bli AHA av det! 
Tycker att det är något så självklart och tryggt i de här orden.

Everything is as it should be, otherwise it would be different 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
8/15/14, 12:51 AM
#236

Oj Älvan, kan tänka mig att det kändes surrealistiskt 😮
Kan vara så enkelt att det har förekommit i din vibb och det därmed är en manifestering av din vibb? Men att du har den vibben är isåfall en annan sak 🙂

I dag har jag följt en post i Abraham Hicks Vortex Group på Facebook, där en tjej skrev och bad om hjälp då hon kände att på flera områden i livet så fick hon bara mer av vad hon inte vill ha. Och så har många kommenterat med jättebra och självklara svar ❤️ Så himla bra att jag skulle vilja kopiera hela tråden hit 😃

Men jag måste bara dela en kort grej från den senaste kommentaren som verkligen slog mig!! Det är ju precis samma sak som så många av oss säger - men ibland måste det till ett visst ögonblick eller ett visst sätt att säga det för att det ska bli AHA av det! 
Tycker att det är något så självklart och tryggt i de här orden.

Everything is as it should be, otherwise it would be different 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
8/15/14, 5:57 AM
#237

Bra citat missi! Du får gärna dela AHs ord och kommentarer. Känns som att det kunde vara jag som sa det där om att få det man inte vill. Fattar inte vad jag trasslar in mig i.


Annons:
[::Vera::]
8/15/14, 7:44 AM
#238

MissI

…otherwise it would be different… Det och Älvans möte igår ger mig AHA ang att allt är som det ska. Det är självklart, för det kan inte vara på något annat vis. Har haft så svårt att känna det ibland. Tack!

Otroulig
8/15/14, 8:40 AM
#239

God morgon, idag gick jag upp halv åtta Jippi! Morgon promenad, jag har börjat samla på ljud och lukter mer. Det är så mycket vackra ljud härnere, med porlande bäckar, brusande vågor och i morse mumsande kor. Är just nu så fridfull men ändå fylld av glädje och lite pirr. Har ätit frukost ute i tystnaden. Såååå mysigt. I natt har det känts som att jag har kommit på supersmarta saker, riktiga jaha upplevelser. Men just nu har jag glömt bort dom haha. Jag njuter i alla fall av min semester:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/15/14, 9:21 AM
#240

Du har inte glömt dem, de ligger där och mognar till sig bara. ;-) Visst är det härligt när man till fullo kan njuta av livet och följa sitt eget flöde!!! Så här, eller bättre, vill jag ha det jämnt. En god ekonom också så jag kan resa fritt med. Men det är bara ett plus. Njuter stilla morgon, är en sån där dag då jag vaknade med ett leende. Och i mon kommer dottern från Skottland hit. Me like! Hon är i Göteborg nu men ska hänga med sin faster och sin syster idag. Nu njuter jag av stilla testund, lite meditation och sedan får jag se vad det blir av dagen. Men oavsett vilken så blir den bra. ♡♡♡

linnease
8/15/14, 12:06 PM
#241

#234 Älvan, du kan lära dig vad du vill från det 🙂❤️ Du har full frihet!! Vad vill du lära dig? 🤗

Otroulig
8/15/14, 7:43 PM
#242

Jag har tråkigt…har haft en bra dag med strandbesök och bad, sen en liten shopping runda, mest mat, oljor, honung, gelé, och sen gourmet grunker såsom lammpate', rökta räkor, kantarellpaj. Mums 🤤. Räkorna återstår. Tänkte kolla på TV men fattar inte - det finns inget jag vill se . Så nu sitter jag här, men datorn är snäll!! 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
8/16/14, 12:26 AM
#243

#239 Otroulig

Låter som en härlig plats att befinna sig på. Insikterna kanske inte var riktigt färdigbakade… det var kanske därför du glömde dom direkt.

Sov gott… och kram till er som behöver en kram❤️.

Otroulig
8/16/14, 12:40 AM
#244

Kram tebaks❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
8/16/14, 1:40 AM
#245

Kraaaaam! Kan man aldrig få för många av 😍🤗☀️

I kväll gick jag på dance street på Friskis&Svettis, det var länge sen! Älskar ju dans ♥ och så härligt att bara få ge sig hän en timme till skön musik och rörelse! Även om den killen är dansare och har krånglig koreografi 🤪
Favoritlåten är nog Dr Albans Sing hallelujah, den är så nostalgisk för mig 😃
Sen gick jag in på Ica i stan och hittade 300 gr Tiramisu-choklad från Kalev, ett estniskt märke 😍 var tvungen att testa såklart!! Väldigt gott men oj vad sött, till och med för mig! Så den kan nog räcka ett tag.

Just det. Jag tänkte igår natt att nej nu jäklar får M ta kontakt om han vill prata med mig, annars tänker jag ignorera honom!! Och körde lite sköna mantran och visualiseringar och tankar (mestadels på honom). Och gissa vem som messar vid 14 och frågar om jag jobbar 😛
Så är det… när man släpper, vänder fokus och bestämmer sig för att göra annat, då händer det.

Och sen i kväll har jag fått skratta sådär härligt så att tårarna rinner och man får ont i magen, bara tokigheter 😂❤️ Det behövdes verkligen!! 

Och.. det är så roligt att lära sig ett nytt språk 😃 Det är fortfarande jättetidigt men det är verkligen en ny värld som öppnar sig. Börjar förstå lite fler ord när jag lyssnar på radio t.ex. - bara det! 

Sen kan man ju bli snurrig för mindre än satslära, men det är allt lite spännande 😉för jag vet att jag slarvade med grammatiken i ryskan också och var därför helt lost på tentorna!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
8/16/14, 10:20 AM
#246

Morrn ☀️

Åh jag borde nästan skriva i manifeteringstråden men jag vet inte riktigt vad det var jag gjorde så jag kan inte förklara det så bra. Men jag tänkte i alla fall igår på att det varit kul att M ibland (kanske en gång i månaden) har skickat en bild på vad ha har för sig! Och att det är kul att han fortsätter med det! Och så skickade han ju en bild igår kväll på vad de hade haft för sig 😛 Inte på dem då utan på en tv och ett gäng ölburkar, hehe!

Så… tack tack tack för den ♥ 

Kan tyckas fånigt men för mig är det stort 😍😊

Och i dag blir det Manifestation för Ridsporten inne i stan!! Kl 12 😉
Hoppas att det kommer mycket folk. Läste också att i dag är det invigning av Dragon Gate i Älvkarleby. Riktigt surrealistiskt med en kinesisk stad mitt i den svenska skogen 😮
http://www.unt.se/uppland/uppsala/alvkarlebys-forbjudna-stad-invigs-3302199.aspx


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/16/14, 11:22 AM
#247

Mmm, en timmes morgon promenad, önskar att jag tagit med mig en handduk och kanske baddräkt (naken hade varit bäst - men det gick faktiskt en och annan därnere)  för havet såg väldigt inbjudande ut i morse, dock lite kallare. Jag gick över heden hem och plockade björnbär som jag nu ätit upp tillsammans med filen.  Trots att det känns fantastiskt att vara här så börjar jag längta hem och ska in till stan sen och göra lite ärenden och sen packar jag nog så sakteliga ihop och åker hemåt i morgon. Vill träffa lite vänner.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/17/14, 2:21 PM
#248

Är du på väg hem nu Otroulig? 🙂

Själv har jag gjort gårdagens meditation med Deepak.. jag hoppade över gårdagens då jag skulle iväg till stan och sen blev det senare och senare.. tycker inte om att ligga efter, känner lite stress i det men det är ju bara inbillat 🤐

Så dagens.. och tankarna har nog aldrig flugit så mycket.. jag fick inte ro alls!!
Sen fick jag mail från Deepak och Oprah och hittade en länk till en gratis streamad meditation.. från ett tidigare program om finding inner security eller nåt, day 1.. så jag gjorde den också. Lika flygig i tankarna där!!!
Jag vet inte… känner att jag vill göra en massa saker! Liksom en massa inspiration och energi, men jag vet inte hur jag ska identifiera det och vad jag ska göra! 🤦‍♂️

Funderar på att göra några enkla yogaövningar bara.. inte en timme eller så, utan bara röra på kroppen och andas.. eventuellt bara röra mig lite till musik.

Har också lust att åka in till stan och sätta mig nere vid ån. Fast lite rädd att det ska bli oväder, eller att någon jobbig person ska börja prata - det hände för ett år sen, en kille kom och satte sig bredvid mig och började prata om hur vi borde vara tillsammans och skaffa barn, och hur viktigt det var med jobb.. han var från något afrikanskt land med lite annorlunda prioriteringar och värderingar än de jag är van vid. Insisterade på att ses igen, åkte med samma buss hem osv… gahh.. 

Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget ens?? Känner mig babblig men flummig och vimsig och vill umgås med någon men inte nödvändigtvis prata!! Bara sällskap hade varit mysigt❤️

Det enda jag med säkerhet vet är att allt kommer att bli bra. Fantastiska saker kommer till mig! Och jag är sugen på att practise the vibration of alignment
Och… jag är så förbannat kär och njuter av känslan 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/17/14, 11:08 PM
#249

Oj, vilken resa hem. Från regn till ösregn hela vägen, vattenplaningar ( måste nog köpa nya däck) stopp på E4 - en otäck olycka, sen blev det mörkt och svart asfalt utan vitmarkeringar i ösregn .,, det gick inte fort. Jag blev tom omkörd av en långtradare, två gånger, men tror det var samma. Sista omkörningen helt galen, så jag är glad att ha kommit hem helskinnad. Till ett fint och nystädat hem. Här har det varit tyst. Men det är ju helg och det är väl bara vi babbliga Miss, som måste bubbla av oss :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/17/14, 11:24 PM
#250

God morgon på er!!! Hav låter ju som något som jag skulle behöva:) hade en bra dag igår!!! Festival tider och de japanska festivalerna är underbara!!! Mycket förändringar på gång , många känslor ,,,,, mycketBRA Tidig morgon idag,,,, och oj vad skönt det är att vara vaken själv och njuta när resten av familjen sover…..

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
8/17/14, 11:42 PM
#251

Ojoj Otroulig… Det var jättebra att du kom hem hel!

Låter härligt med festival, Shia! Det skulle vara väldigt spännande att resa till Japan i framtiden. Men jag är medbjuden till London via jobbet om en månad. Det var ju några år sedan jag var där så det blir säkert trevligt, även om det blir en kort resa.

Annons:
linnease
8/18/14, 1:20 AM
#252

😴😴❤️❤️❤️❤️🤗

MissInAction
8/18/14, 2:01 AM
#253

Låter som en adrenalin-resa, Otroulig 😮
Skönt att höra att du är hemma i helt skick!! 🤗

Och ja jag är nog på bubbelhumör igen! 

Hm jag skulle spela lite tänkte jag… det var 6.5 timme sen.. hahaha 😂🥳

Morrn Shia ☀️
Vad för slags festivaler har ni? Tycker att det alltid är festivaler där!

Verkar som att Linn är trött…. en annan ska nog gå och sova också.. sköööönt att sova.. skön säng, även om den är gammal ♥
Är så tacksam för min säng och min lägenhet.. mitt hem 😍😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/18/14, 8:00 AM
#254

Skönt att du kom hem ordentligt Otroulig! Här är det lugnt och fint, ännu bara jag uppe - vaknade vid sju av magknip och huvudvärk. Men får mest en känsla av att det är rening på gång, samma känsla som jag får av allt regn. Nu njuter jag stilla morgon, bara jag som är vaken. Hundarna tyckte att det regnade för mycket så de är kvar i sängen. Denna veckan är en familjevecka - dottern är kvar till på fredag, i morgon kommer svärföräldrarna över dagen och till helgen bonussönerna. Inget speciellt planerat idag håller, får väl se vad det blir. När regnet vräker ner är det allt bra skönt att vara inne och kura. Önskar dock sol så kan vi fixa klart med taket, är inte så lyckat att måla det i regnet.

MissInAction
8/18/14, 2:13 PM
#255

Åh nu har jag gråtit!!! 😭 ❤️
Så känslosamt.
Ni som har mig på FB kanske förstår varför. Såg bilder på solnedgång vid havet i Tallinn och var tvungen att dela och skriva lite om min andra kväll där. Och så kom tårarna bara och insikten att Tallinn är hemma och att det är där jag ska vara, det gör ont att var här, och inte där. Känner sådan kärlek till den staden, och landet för den delen. Att vara förälskad i ett land är inget nytt för mig, jag hade en Finland-förälskelse innan jag "hittade" Ryssland till exempel 😉
Men sen dök ju Marko upp och jag fick upp ögonen för Estland ♥

Jag fick ju en massa broschyrer och kartor och grejer över Tallinn och Estland inför min resa, och en del läste jag innan jag åkte och jag tog med mig allt, men läste ingenting under resan av förklarliga skäl och har inte rört det sedan dess - allt ligger på vardagsrumsbordet fortfarande för på något sätt har det varit en sorg över det - och sorgen är att jag inte är där. Men dags kanske att ta i det och faktiskt omvandla sorgen till glädje över att jag har varit där och att jag kommer tillbaka! ❤️☀️ När vet jag inte och inte hur heller - precis som i våras 😃 men att, det vet jag. Blir det i morgon så blir jag lycklig, och blir det senare så blir jag också lycklig!
Ma armastan Tallinna

Oooh bara för det så hittade jag en video nu 😍

Edit:
slänger in min FB-post också ifall någon vill läsa (heh vadå ego 😂)

On my second evening in Tallinn I was at the Song Celebration (which was beautiful) and I decided to walk back to the hotel a little earlier. I went by the beach and clearly I wasn't the only one admiring the sunset. Unfortunately the battery in my phone was empty so I couldn't take any pictures.
Believe me when I say that this was the most beautiful thing I had ever seen (might be something/someone else too ;))
The sky was light blue with purple, pink, orange and yellow.. some boats far out… some birds circling in the sky… soft waves…. It was AMAZING and for a moment it saddened me that I couldn't take a picture of this wonder, and that I couldn't share the moment with someone. So I did the only thing I could do, which was enjoying the moment and make sure I keep it within me 
I have always loved the sea, and beaches and rocks… it makes me feel alive and connected - and in Tallinn it's just something very special


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/18/14, 2:20 PM
#256

Ja precis Miss, sorg är ju baserade på bristtankar…fråga mig 😊

Har gjort Chopras meditation igen och idag var det Joy och Glädje som tema igen och jag känner verkligen att DET är viktigt för mig. Att jag missat det lite - att det är det som behövs för mig för att det ska börja rulla in lite spännande saker rent fysiskt i mitt liv.  Efter första meditationen så har det här legat hela tiden i bakhuvet och jag tror att jag faktiskt bubblar ut det i fysisk form. BRA Där!!😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/18/14, 2:59 PM
#257

Ja men precis, är det inte det som Abraham pratar om hela tiden också - life is supposed to be fun! If you're not having fun, you're sort of missing the point! Nåt sånt 🤗❤️
Allt blir ju roligare när man har roligt.. haha..  nej men seriöst, glädje känns bra!!

Och åh.. alltså wow.. jisses. Jag satt och dagdrömde om Tallinn och hade svensk radio på där jag tror att de pratade om någon skottskada eller nåt, så jag tänkte att jag går in på youtube och letar upp något skönt klipp, jag har massor i min att se-lista… tänkte först någon binaural eller nåt som påverkar på ett djupare plan.. sen såg jag how can bad things happen when I feel good, och tänkte njae… sen ovanför såg jag Preparing For What You Want och tänkte YES! den tar vi!

Och efter hans första mening ropade jag YES! Och flera gånger efter det 😃🥳
Verkligen som gjord för mig här och nu!!

Sen vad som händer ungefär halvvägs in..hahahaha… ja det var nästan bara för mycket 😉😊

Men… de har ett viktigt budskap som jag suger i mig! Och det är helt sant.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/18/14, 3:59 PM
#258

Den är fin :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
8/18/14, 6:07 PM
#259

Linn!! 😃
Den här låten får mig att tänka på dig ♥

Rannamaja betyder beach house! Rand betyder strand och maja betyder hus.
Mysig text när jag kört den i google translate… surf, chill och soft och härligt ☀️🤗

Och… jag känner nästan att jag får be om ursäkt i varenda inlägg nu för nu kan jag knappt prata om något annat än Tallinn och Estland 😊
Hoppas att ni står ut med mig!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/19/14, 1:08 PM
#260

God förmiddag, Åh jag är sugen på att prata, om hur vi väljer våra liv här på jorden, om våra blueprint, om fantastiskt skapande, om meningen med livet. Om allt mellan himmel och jord. Gah och ingen inom räckhåll …just nu. Men nu är önskan skickad 😉.

Tänkte lära mig lite Yoga, har ju köpt en väldigt pedagogisk yoga bok, haha ni skulle sett min min när jag kollade på ställningarna, inte den, inte den, inte den. Jag har ju min rygg som jag inte vågar svanka för mycket med pga. av diskbråck - men det kanske är det jag ska våga göra 🤔…sen mitt knä som begränsar. Så det blev inte så många övningar kvar..jag tappade motivationen helt enkelt. Jag ska nog gå någon prova på kurs tror jag. 

Igår gick jag in till min optiker för att rätta till mina glasögon, då upptäckte vi att jag inte gått på koll sen 2011 😮 så nu har jag tid om en timme 🙂, perfekt att göra sånt när man är ledig, fick t.om klipp tid på fredag också. Perfekt. 

Jag svamlar mest - är nog lite sällskaps sjuk. 🤗 på er som står utmed mitt svamlande.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/19/14, 1:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#261

Du ska inte säga något om svammel, Otroulig! 😃 (titta ovan)

Och jag skulle också vilja prata mer om det faktiskt! Det ger mig SÅ mycket mer än att prata om väder och vind och vad som händer på nyheterna 🤮

Det finns så många varianter av yoga och eftersom du vill så kommer du absolut att hitta det som passar just dig ❤️
Sen brukar våra yoga-ledare på F&S trycka på att var och en gör så gott man kan och om någon övning inte känns bra eller inte gör ont, så behöver vi inte göra den. Och det går kanske att modifiera övningar lite också och ändå få effekt!
Kom bara ihåg att andas, det är halva grejen 😃

Förresten, här kommer en bild på mina bröst 😂🥳❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
8/19/14, 2:41 PM
#262

Jag är också pratsugen, nu har jag hängt med man och barn i tre veckor snart. Mysigt värre men jag är absolut sugen på att möta människor att inspireras av kring allt möjligt som hänger ihop med utveckling, expansion, uppstigning. Och yoga har jag nosat på med, känner att jag ska göra det men där är nackdelen med att bo på landet. Det är många mil till det jag söker. Så jag får börja med att prova lite mer här hemma. Hittade några instruktions videor som jag som bäst håller på att ta hem.

MissInAction
8/19/14, 3:07 PM
#263

Just det, det finns massor med yoga-videos på youtube också! ♥
Finns yoga för män med! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/19/14, 4:29 PM
#264

Ehh,vadå för män? Jag trodde att yoga var för alla ??? Informera en novis.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/19/14, 6:06 PM
#265

Åh vad jag har fått prata! Svärföräldrarna kom förbi och helt plötsligt satt vi och pratade politik, religion och tro! De är, vanligtvis, väldigt långt från mig men idag flöt det på så fint trots att vi pratade stora saker. Så tack för den snabbleveransen! ♡

Annons:
MissInAction
8/19/14, 6:15 PM
#266

Ja hahaha! Yoga är för alla som vill 😃 men när jag sökte i våras för jag skulle hitta nån inspirerande video till en viss person, så kom det fram yoga for men 😃

Jag vet inte om det var videon i sig eller övningarna som gjorts så att det ska vara mer attraktivt för män? 
På F&S yogapass så är det mest kvinnor men det är inte helt mansfritt. Fast över lag verkar det som att män är lite misstänksamma… vadå yoga liksom? Jag är inte vig. Eller är inte det lite… feminint? Typ sånt tror jag att de vill komma undan och då marknadsför de istället yoga for men 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
8/19/14, 11:25 PM
#267

Godmorgon!!!

Ha en fin natt alla!!!! Jag ska sätta igång dagen just nu`!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
8/19/14, 11:31 PM
#268

ha en fin dag då SHia☀️, så sover vi andra gott under tiden😛

I morrn ska vi uppträda…jag har inte övat in nåt solo😇…o jag tar det grymt piano, kommer slänga ihop nåt i sista stund. Sen ska vi dricka öl, mina fina vänner kommer och tittar…känns så nytt o bra…att ha nån som bryr sig, som vill komma, som hejar o gläds o är stolt…mkt tacksam över min manifestering där🤗🌊

Otroulig
8/20/14, 1:12 AM
#269

Coolt med uppträdande Szirius, fattar inte bara. Det är väl mitt kontrollbehov som gör sig gällande, har man inte uppträden i slutet av terminen? Eller är det här nån sorts förhands grunka inför terminen. I vilket fall så härligt att ha vänner runt sig❤️ Du behöver ju bara följa flödet i solot fina du.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/20/14, 10:59 AM
#270

God morgon ☀️
Nu ska jag iväg till stan en vända… oj har kommit iordning tidigare än vad jag väntat mig, trots att jag tagit det lugnt och myst! ♥

Och här kommer.. eh… dagens estniska låttips 😊
En helt underbar och vacker låt, tycker jag!! Handlar om 581c, en vacker avlägsen planet. Får sådan härlig känsla av låten!! Texten, melodin, det långsamma, hennes röst.. allt 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
8/20/14, 11:43 AM
#271

Den var space-ig och fin! 🦸‍♂️✨🎧

SHIAWASE
8/20/14, 2:11 PM
#272

God kväll på er!!! Nu är jag på väg hem!!!! Bra och rolig inspelning som alltid!!!! Hopps att ni all njuter av dagen och att i skrattar mycket idag! Szirius!!! Njut av uppvisning och umgänge !!!❤️❤️❤️❤️❤️😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
8/21/14, 1:41 PM
#273

Jag har penga- och karriärfokus idag! Wow vilka insikter som kommit till mig på olika vägar ❤️❤️ Tror nånting verkligen kan lossna för mig där nu, yay!! Så spännande 🤗

Den här videon i morse fick mig att inse vad det handlar om!!!! Så bra!!!!!!!!!

Theleonora
8/21/14, 1:52 PM
#274

Shake your moneymaker! Ska kolla in videon sen Linn! Vill också. Inser att jag kunde fattat mina beslut annorlunda men än är det inte försent!!! Har skickat iväg mitt önskemål ju. I wanna make money in my sleep!! ❤️❤️😘😘😘💃💃💃🎉🎉💐💐💐🎉🎉🎊


Otroulig
8/21/14, 2:01 PM
#275

Hoppsan, där fick jag mig en liten mental käftsmäll 🦸‍♂️. Att vi väljer vår situation för att vi känner att det motsatta skulle innebära mer smärta….Ibland är sanningen tuff 😊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
8/21/14, 2:29 PM
#276

Japp, kände lite samma sak, Otroulig!!
Jag låg på golvet, ihoprullad till en boll, och lyssnade. Det är nog något med det där uttrycket, man vet vad man har men inte vad man får. Någon slags feghet/falsk trygghet som gör att vi ofta inte vågar släppa taget, och ta språnget runt hörnet för att utforska resten av världen och expandera vår erfarenhet.

Förändring är nog bra, tror jag. För motsatsen är väl stagnation? Förändring blir ett slags rörelse och ett skifte, beroende på hur man ser det.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
8/21/14, 2:40 PM
#277

Nu börjar tråden bli lite väl lång och vi flyttar över till Klotterplank 32. 

Oj vad vi klottrar 🥳😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: