Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 918 ggr
[Kathja]1
7/23/14, 5:44 PM

Gruppmeditation 27/7

Nu kör vi en vända  igen tycker jag ~ klockan 21.00, söndagen den 27/7 samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden

Annons:
[Kathja]1
7/23/14, 5:44 PM
#1

Kathja

Theleonora
7/23/14, 6:18 PM
#2

Yeeeay, tänkte idag på att jag var sugen på en gruppmeditation!

Jag är med:

Kathja

Theleonora


MissInAction
7/23/14, 9:04 PM
#3

Och jag med! 🌈☀️

Kathja
Theleonora
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
7/23/14, 9:11 PM
#4

Då är jag i Grekland och kommer nog glömma bort😎😛🍸, men om inte ,så är jag med!

[Saz]
7/23/14, 9:24 PM
#5

Jag med :) PMS och annat som sätter humöret på svaj. Behöver få lite extra energi och fokus på att älska mig själv och fokusera på mig själv -inte någon som jag TROR kommer att göra mitt liv lyckligare. Sign. me up! Kathja Theleonora Miss In Action Saz

[Kathja]1
7/27/14, 2:08 PM
#6

Puffar lite om någon har missat att vi ses i kväll. ♡

Annons:
Otroulig
7/27/14, 2:29 PM
#7

Jag ska på en lite tur, är med er i tanken❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
7/27/14, 8:27 PM
#8

Ja , ni ska ju meditera snart,, Men för mig är det absolut sovdags snart,, klockan är 330,,,,,, MEN besök mig gärna!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
7/27/14, 8:33 PM
#9

Kathja
Theleonora
Miss In Action
Saz

Liv

MissInAction
7/28/14, 12:09 AM
#10

Merlins mögliga kalsonger!!! Jag glömde helt bort det här!!! 😡 Och jag som sett fram emot det och tänkt på det bara någon timme innan. Men så kom jag på att jag måste få ut kallelsen till Harry Potter-föreningens årsmöte, deadline var idag (eller söndag alltså). Argh! Så jag satt med den i någon timme. 

Men jag hoppas att ni som var med hade en fin stund ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
7/28/14, 7:15 AM
#11

Det blir fler gånger. :-D

Upp till toppen
Annons: